Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

02.04.2016
Страшні московські воші. Але страшніші українські гниди (Симон Петлюра)

"Жити по новому"..... Саме під таким гаслом йшли на вибори представники пропрезидентської політичної партії, лави якої у значній своїй кількості складаються з регіоналів, ударівців та різного роду політичних сил, що красномовно уособлюють собою криміналізований вінець українського політикуму....

Можна довго міркувати, що саме й головне кого саме мали на увазі політтехнологи, вигадуючи це гасло. Однак, очевидним є те, що заклик жити по новому, з легкої руки наших горе-політиків, стало черговим символом політичної імпотенції державних керманичів, та території суцільного беззаконня, в яку наша Україна успішно перетворилася за останні 25 років....

Саме корупція, беззаконня та волаюча, ганебна нахабність "володарів світу" стала найбільш визначальною рисою й місцевих "божків", які, приховуючись за мандатом сільського голови та статус державних службовців, творять дива, у прямому розумінні цього слова.... Нещодавно, повернувшись із зони АТО, а по суті, Україно-російської війни до мідних мені місць, де я в 90-х руках здобував свій професійних фах, я узрів гнітючу картину.... Територія впритул до Малинського водосховища, саме біля т.зв. будинку рибалки, була огороджена двометровим парканом, навкруги вирізано дерева, вириті ями, кругом сліди важкої техніки, що встановлювала важкі бетонні стовпи, і це все, увага, за декілька метрів від води!!!!!

Цікаво, якими нормативними актами керувався місцевий сільський голова, надаючи дозвіл на це, без сумніву, незаконне захоплення землі? Землі, яка, згідно чинного законодавства, належить до державного природного заказника!!! Та цього мало, знайшовся ніби й господар того будиночка, який всім своїм виглядом нагадує у кращому випадку хлів, у гіршому наркопритон.... Обшарпані, сірі занедбані стіни, чорний від моху й старості шифер, який напевне, є моїм ровесником, вибиті шибки.... Це не опис будівлі у Авдіївці після артобстрілу сепаратистів, ні. Так виглядає, увага! Жилий будинок пана (Камінський Петро Федорович, в минулому- правоохоронець), який як мантру, повторює слова, що він там приписаний й успішно проживає.... Невже він  нас вважає за дурнів? Напевне, що так, але цьому годі дивуватися.... Безкарність породила виродків біля державного керма. Вони, наче злоякісна пухлина, проникають усюди.... Цинічна, брехлива компанія, що свої вістрям спрямована проти небайдужих активістів, які стали на захисти, увага, повторюсь, державної землі, промовисто свідчить, що злодіям наступили на болючий мозоль... Їм неприємний сам факт, що хтось набрався мужності й сказав Досить!

Досить нас дурити, досить нас обкрадати, досить вважати нас за дурнів!!!! Поки кращі сини нашого народу віддають найцінніше, що у них є, вони крадуть. Крадуть цинічно й відкрито. Вони плюнули в душі не лише громаді села Гамарня. Вони станцювали й  продовжують  танцювати свій сатанинський танець на могилах новітніх героїв України, які віддали життя за дійсно Нову, цивілізовану Україну.... Та напевне забули наші місцеві "керманичі" в який час вони живуть й крадуть.... Часи дійсно змінилися. Ми змінилися.... За кожне порушення законодавства, за кожну образу прийде відповідальність, і вона прийде саме тоді, коли на неї ожирілі пацюки не чекатимуть... "Жити по новому". Це можливо, якщо нинішніх творців цього "нового життя" посадити за грати, віддати під суд.... 

 Жити по новому... Це гасло не лише всім відомої політичної сили, що ніяк не може навести лад в державі. Це, напевне, є гаслом пана Камінського, якому не байдужі лаври карликового лідера сусідньої держави, що вкрав в української держави Крим та почав війну на Донбасі.... Місцевий любитель оборудок за підтримки політичного карлика - сільського голови вже понад два роки намагаються вкрасти у місцевої громади прибережну зону біля водосховища річки Ірша. І на що вони лише не йдуть, й по своєму, ніби Конституційний суд України, займаються трактуванням чинного законодавства, роблять заяви, що зареєстровані й проживають у будинку, що нагадує барак обстріляний з міномету, встановлюють двометровий огорожу.... Безкарність породила виродків біля керма, й не лише держави.... Вони всюди.... Суцільна брехня та кумівство нищить нашу державу, як злоякісна пухлина людський організм..... 

 Нижче розміщені фото берега  Малинського  водосховища  в районі села Гамарня  до та після самовільного захоплення паном Камінським: зелена прибережна смуга перетворилася  в загін- пеньки  замість дерев, височезний паркан, за яким знаходиться «будинок», в якому «приписаний та проживає» пан «господар». Цікаво, затишно йому в такій хаті жити,  не замерз він взимку? Добре, що вода близько- можна не турбуватися, де води набрати та помитися.  Напевно, в гостях в господаря бували не раз і посадовці, які закривають очі на кричущі порушення Закону України, зокрема  «Земельного кодексу України» та «Водного кодексу України», статті 89 «Водного кодексу України» «… у прибережних захисних смугах водосховищ забороняється будівництво будь-яких споруд…»,згідно статті 84  Земельного кодексу України   частина 4 пункт (г) « До земель державної  власності, які не  можуть передаватись  у приватну  власність , належать землі  під об’єктами  природно-заповідного фонду» та статті 60  пункт 2 «Прибережні захисні смуги  встановлюються по  берегах річок та навколо водойм  шириною:…б) для   середніх  річок, водойм площею  понад 3  гектари  -  50 метрів; в) для великих  річок, водосховищ  на них та озер   - 100 метрів.», крім того  порушені статті 61, 62  Земельного кодексу України.До речі, в планах пана Камінського будівництво на діній ділянці закладу "громадського харчування"-кафе. Дуже "зручне" місце для таких будівель... Також, напевно, скоро будемо плати за прохід до водосховища.

 

фото1

фото2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 Я звертають до тієї частини громадськості, наших громадян, які, через різні суб’єктивні причини, не хочуть проявляти свою громадянську позицію. ШАНОВНІ! Перестаньте нарешті жити у своїй шкарлупі, у своєму світі, проявіть свою громадянську позицію, й почніть діяти. Адже саме від вас залежить не лише ваша доля, але й доля ваших дітей… Ваше мовчання тут, у глибокому тилу, це життя, кров наших бійців, ваших захисників, завдяки яким, ви маєте мирне небо над головою… Ваше інертне ставлення до проблем рідного села, міста, району, держави воздасться всім нам сторицею, сльозами наших дітей, потом та кров’ю бійців.

                                                                 Олександр, військовослужбовець, учасник бойових дій АТО.

 

 

 

 

 

 

 

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2016.04.23 23:02 -
Позивний Хансен (58)
1 0
http://censor.net.ua/news/323109/rada_odobrila_zakonoproekt_o_likvidatsii_vseh_zaborov_u_rek_i_moreyi

Цікаво, яке кінцеве рішення буде нашого "налпринципового" суду з огляду на останній законодавчий акт ВР?
Відповісти
2016.04.24 21:53 -
Valentin (60)
0 0
це ж проект закону! ніхто його таким не прийме.
Відповісти
2016.04.25 18:51 -
Позивний Хансен (61)
0 0
Закон прийнято за основу, станом на сьогодні тиша... Зрозуміло чому, у нас при владі таких камінських тисячі....
Відповісти
2016.04.24 21:45 -
Volvas (59)
0 0
Хансен, бьюсь об заклад, ничего не изменится. Местечковое кумовство пока надёжнее чем общее законодательство. Будет как с законом про месячник тишины. На жаль, многие решили, что законы для челяди, война для лохов, а вот поиметь с этого всего, это для них. Нужно объединяться, по одному задавят, запугают.
Відповісти
2016.04.25 18:52 -
Позивний Хансен (62)
0 0
Згоден з вами, варто об'єднуватися й спільно вести боротьбу проти всього цього місцевого свавілля керманичів
Відповісти
2016.04.25 22:10 -
Volvas (63)
0 0
Я з Чопович, если чо. И можно, даже нужно на ты.
Відповісти
2016.04.26 19:27 -
Позивний Хансен (65)
0 0
Земляк))) ок, будемо на Ти
Відповісти
2016.04.26 15:05 -
Rediska (64)
0 0
Вашу лапу, сударь, и знайте, что отныне - я ваш друг!
Відповісти
2016.04.21 23:21 -
Гамарня (48)
0 0
Кишенькова Феміда працює.
Байдуже, що та халупа мала бути знесена у 80-х роках, як і всі інші, ще до початку наповнення водосховища водою. Адже вона розташована в зоні затоплення, а під час великих паводків хвилі підмивають фундамент – все одно знайшлися служителі які віднесли її до житлового фонду та передали в приватну власність.
Байдуже, що порушено Земельний та Водний кодекси, байдуже що це ландшафтний заказник, а обласна екоінспекція не надавала погодження та дозволу - слобідський сільський голова приймає рішення про виділення земельної ділянки в приватну власність.
Байдуже що немає акту землеустрою – зведено паркан та огороджено площу як заманулось.
Маніпуляція? А судді хто?
Відповісти
2016.04.22 08:48 -
Позивний Хансен (50)
0 0
Користуючись логікою адміна цього сайту та групи його підзявковичів, ви, шановний також маніпулятор, як і я, адже, набралися, нахабності відстоюємо землю, що належить державі, поки т зв. державні керманичі намагаються її вкрасти у нас через різноманітних камінських та інших підставних осіб.... Також, ми маємо мовчки, власноруч зайти у стійло, власноруч одягнути собі на шию ярмо й терпіти то всьо, бо іншому не можна, не дай бог ми ж маніпулятори...... І якщо розмова чи дискусія опускається до слів "а чого без автоматів і гранат...." , то це вчергове свідчить про "високий" інтелектуальний рівень їх носіїв..... Але, власне, чого очікувати від осіб, які смерть українських воїнів називають "подихати, здихати", які ще два роки тому тягали на собі на т.зв. травневі свята георгіївські стрічки, не розуміючи, що то все ворожа символіка.....? Ось так й живемо..... Частина населення бореться, а інша сходить отрутою від невдоволення, бо не всі сидять у стійлі.....
Відповісти
2016.04.22 09:41 -
Ольга Єсипчук (52)
0 0
тут всі агенти кремля.
Відповісти
2016.04.22 21:54 -
Позивний Хансен (57)
1 0
Справа не в тім, що тут, за вашими словами, ніби всі агенти Кремля, а в світосприйнятті дійсності, що оточує всіх нас, важливості справи, яку робиш, за що ведеш боротьбу та, і це найголовніше, чесності, і в першу чергу перед собою. Активісти с. Гамарня щиро та натхненно відстоюють прибережну ділянку землі, оскільки чітко розуміють, якщо зараз промовчати, то незабаром вся прибережна зона аж до малина буде недоступна пересічному обивателю.... І якщо ви цих очевидних речей не розумієте, то яка мова може йти з вами й про що? Ми чесні перед собою, ми відкриті, ми принципові. Ми не ставимо, як дехто тут згаданий, лжеблокпостів, не ходимо зі скриньками.... Ми просто відстоюємо своє право жити у цивілізованій, правовій державі, де верховенство права не декларативна ніким не дотримана норма, а сувора дійсність, адже на цій землі жити нашим дітям та внукам. Думаю, доступно пояснив.
Відповісти
2016.04.22 18:25 -
Volvas (53)
1 0
Вы слишком высокого мнения о себе. Не доросли ещё.
Вот установить бутафорский блокпост и сфоткаться, остановить известную машину в лесу с лесом и опять сфоткаться - это ваше всё. :-)
Відповісти
2016.04.22 20:23 -
Ольга Єсипчук (54)
0 0
Які ще блокпости? Ви шо пяний?
Відповісти
2016.04.22 21:18 -
Valentin (56)
0 0
це певно той пост на який ви гроші збирали ходячи по базару, ще на початку АТО. То хто пив все ж таки?
Відповісти
2016.04.22 09:27 -
Volvas (51)
0 0
Уважаемый Хансен!
Не обращай внимания на этих вышиватников. Эти технологии забазарить проблему, пока з другой стороны потихоньку рука руку моет известны давно. И говорить с ними ни о чем. Они не так глупы, как кужутся и с задачей своей отвлечь, затянуть время, запугать справляются хорошо. Твоё сообщение о законности и цивилизованности только им на руку. О своей проевропейскости они пищат только тогда, когда их яйца в двери. В противном случае пи..ят(воруют) в тихую и не очень всё, что плохо лежит, можно подвести юрбазу под это или нет ? Если что, ответ готов - судитесь. Но быстрее и надёжнее - как сказал Инкогнито или Иван.
Відповісти
2016.04.22 20:31 -
Позивний Хансен (55)
0 0
Нажаль, ви праві.... Але ми руки не опускаємо, боротьба триває....
Відповісти
2016.04.18 14:49 -
Позивний Хансен (42)
0 0
Хочу звернутися до громадськості. Друзі! 13 квітня відбулося судове засідання з приводу не законного захоплення землі Камінським. Журналістами, що були присутні на судовому засіданні, було підготовлено статті та зроблені фото, однак адміністрація даного сайту настійливо не хоче розміщувати ці статті у себе, ні у блогах, ні в коментарях.... Невже адміни сайту є також зацікавленою стороною, як і суддя Ярмоленко, що виступив по суті на боці злочинів Камінського? Дуже прикро.... Свобода слова по малинські.....
Відповісти
2016.04.18 17:14 -
ІнфоМалин (43)
1 0
Якщо ви маніпулятор, то вже не важливо заради якого блага ви це робити.
Якщо судочинство сьогодні намагаються підмінити двома комплектами камуфляжу і позивним "столичний журналіст", то чия це проблема?
І основне, якщо пише журналіст, він завжди відповідає за свої слова. Тому, роздрукуйте матеріал, підпишіться (про журналістське посвідчення навіть не нагадуємо) та надайте в редакцію. І ми надамо ту свободу тому журналісту.
І велике прохання, перечитайте правила користування ресурсом.
Відповісти
2016.04.18 18:14 -
Позивний Хансен (44)
0 0
Цікаво мислите, шановний, чи шановна, виходить маніпулятор той, що хоче викласти матеріал, а той, що блокує оприлюднення матеріалу, той чесний і тд. Саме у ваших діях і є елементи маніпулювання. Ви двічі відмовляєтеся оприлюднити матеріал про судове засідання. Цілком логічне питання виникає не лише у мене, але й громади С. Гамарня, чи не є ви зацікавленою стороною конфлікту? Якщо й ні, то у світлі останніх ваших дій, в це повірити дуже важко.
Й останнє. За свої слова я завжди відповідав, й не вам судити про мене, чи є у мене журналістське посвідчення (якщо дуже кортить, то зверніться до суду, там вказано про журналістів, посвідчення і які видання вони представляли), й на підставі чого ті чи інші особи носять камуфльований одяг...
Відповісти
2016.04.19 08:42 -
Григорій Шитюк (47)
0 0
виходить, маніпулятор - той хто формує "потрібне бачення" проблеми у обивателя... :)
Відповісти
2016.04.18 18:25 -
ІнфоМалин (46)
1 0
"Там" це тільки публікація, яку ви хочете просунути під різними ніками. "Там" нема жодного підпису (якщо не брати до уваги нікнейм). Якщо ви маєте гарний слог, то зовсім не розумієтеся на судочинстві (або робите вигляд, що не розумієтеся).
По суті відповідь маєте вище.
Відповісти
2016.04.18 18:21 -
Ольга Єсипчук (45)
0 0
А чого без автоматів і гранат?Зараз так можно ж?
Відповісти
2016.04.14 09:07 -
Лісник (40)
0 0
Вітаю всіх, хто не байдужий до того, де і як ми житимемо завтра!
Цікавою новиною "розжився" від жителів с. Гамарня. Виявляється, "пан" Камінський подав до суду позов на обласну екологічну інспекцію за приниження його гідності.... Отакі діла... Відгородити собі шмат берега - то це не приниження нашої гідності, гідності чесних громадян своєї держави, а от притягнути крадія до відповідальності - то це, бачите, приниження його гідності!
Цікаво, що ж там учора вирішив суд?
Відповісти
2016.04.14 13:31 -
Позивний Хансен (41)
0 0
Суд було перенесено на 10 травня. Деталі пізніше, у блозі
Відповісти
2016.04.05 09:00 -
Socratos (29)
0 0
«Диявол починається з піни на губах ангела, що вступив у бій за гідну святу справу. Все перетворюється на прах – і люди, і системи. Та вічний дух ненависті в боротьбі за гідну справу. І завдяки йому, зло на Землі не має кінця» (Григорій Померанц)
Відповісти
2016.04.05 15:12 -
Позивний Хансен (32)
0 0
Пан Socratos пропонує "склеїти ласти" лягти й помирати, чи що? Нехай й далі різного роду сволота знущається над нами всіма? Дивна позиція, якщо відверто, звісно, якщо це не позиція "пана камінського" та його таварісчєй.....
Відповісти
2016.04.05 11:26 -
Ольга Гура (31)
0 0
Пропонуєте співати мантри, танцювати і радіти життю, аж поки ті воші геть не сядуть на голову?
Я думаю, що піна на губах ангела виникає як реакція на те, що є бажаючі жити не по законах. Першопричиною є беззаконня. Да, зникнуть і системи, і люди, але нам у цій країні жити щохвилини, щодня і щодня бачити беззаконня довкола і нічого з ним не робити? А навіщо тоді взагалі у цьому світі звучали заповіді "не вбий", "не вкради"? Навіщо пишуться і приймаються закони, якщо ніхто не збирається їх виконувати?
Давайте жити зз принципом первісного світу - у кого більша дубина, той і правий. Тільки тоді не всі виживуть. ))
Відповісти
2016.04.06 09:27 -
Socratos (34)
1 0
Шановні коментатори. Для роз'яснення вислову Григорія Померанца додам геніальну фразу Парацельса: "Все - отрута, все - ліки. І те і інше визначає доза"
Відповісти
2016.04.06 16:59 -
Ольга Гура (38)
0 0
Згодна з Парацельсом, але ні доза вошів, ні доза глистів, ні доза кліщів, наприклад, не буває корисною для людського організму і точно не є ліками. А самі по собі вони, на жаль, не виводяться, потрібне людське втручання. )))
Відповісти
2016.04.06 10:13 -
Позивний Хансен (35)
0 0
Пане Socratos, замість того, щоб займатися цитуванням російського філософа, Ви краще поцікавилися б обставинами цієї справи, тоді. напевне, бажання писати цитатами у вас би відпало, принаймні, цитати були підібрані б іншого характеру.
Відповісти
2016.04.06 11:22 -
Socratos (36)
1 0
Ми платимо податки, на які утримуються безліч контролюючих органів. Їх потрібно примусити виконувати свої обов'язки. До речі, згідно даних публічної кадастрової карти, вказана земельна ділянка не приватизована і не здана в оренду. Тож для контролюючих органів широке поле діяльності.))
Відповісти
2016.04.06 11:25 -
Позивний Хансен (37)
0 0
От бачите, не приватизована й не здана в оренду, але вже огороджена....Дуже хочеться вірити у принциповість контролюючих органів в питанні дотримання законодавства....
Відповісти
2016.04.04 21:59 -
Гамарня (26)
0 0
Щодо будиночка - від дійсно свого часу потрапив в зону затоплення Малинського водосховища. Жителі відселені й отримали квартири. Погоджуюсь – можна завершити озеленення берегової лінії. Проте кожен відпочиваючий має відповідати за чистоту заповідної зони. Не так як зараз:. Від Гамарні до Малина вздовж водосховища суцільний смітник.
Шановному Дюблику П.В., народному депутату ВРУ, Голові підкомітету з питань лісових ресурсів, об'єктів тваринного та рослинного світу, природних ландшафтів та об'єктів природно-заповідного фонду Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи звернення написане ще на початку березня - відповіді не отримано.
На звернення до екологічної інспекції в Житомирській області - пройшло більше місяця - відповіді не отримано.
В країні дві реальності: одна АТО, наші Герої, сльози матерів, жінок, дітей, допомога волонтерів та простих громадян, інша – можновладці в державних кабінетах, схеми, кругова порука, вимальовується децентралізація по-українські. Чи знову Путін винен?
Мудрий був чоловік Симон Петлюра
Відповісти
2016.04.04 23:21 -
Ольга Гура (28)
0 0
Скажіть будь-ласка, кому Ви передавали чи направляли своє звернення? Я помічник депутата П.В.Дзюблика, але про таке звернення щодо ситуації чую вперше. Усі звернення передають мені особисто, або залишають у приймальні міського голови, я їх забираю.
Відповісти
2016.04.05 21:37 -
Гамарня (33)
0 0
Перепрошую за затримку з відповіддю. Щодо звернень уточнюю: до депутата обласної ради Диняка С.В. звертались 17 лютого - у відповідь тиша.
До Дзюблика П.В. приблизно в цей же період за телефоном вказаним від його імені в Малинській районній газеті (0412-42-23-32). Інформацію прийняв Віктор Миколайович. Представився помічником нардепа.
Цілковито підтримую: Перед законом мають бути всі рівні.
Чомусь надто багато бажаючих переїхати на ПМЖ в Європу чи Америку. Але ж там в першу чергу править ЗАКОН та рівність всіх перед ним.
Відповісти
2016.04.22 00:01 -
Ольга Гура (49)
0 0
Дякую за відповідь. Вперше чую про помічника у Житомирі, це, напевно, якась помилка. Є помічники у Радомишлі, Народичах, Брусилові, Володарськ-Волинському, Коростишеві, Черняхові, Малині і Києві.
Жодне серйозне питання, а тим більше, таке, не вирішується усно. Повинне обов'язково бути письмове звернення з усіма необхідними копіями, підтверджуючими факти, бо слова до справи не пришиєш, на жаль.
Відповісти
2016.04.04 14:43 -
IBAH (24)
1 -1
Цілком підтримую: паркан спалити, халупу зруйнувати, дерева насадити, винних на палю чи на ліхтар! Кота, що паскудить у капці - по мармизі й неділю не годувати й не пускати до хати, а тупих білявок у бан, щоб під ногами не плуталися й не задавали тупих питань. Можу нагадати, як готуються "коктейлі молотова".
Відповісти
2016.04.04 22:36 -
Valentin (27)
1 0
готова мрія-жертва для СБУшників))), а тепер уявіть спалили паркан, халупи нема, винні на палі чи на ліхтарі, вгадайте до кого першого прийдуть? Чи ви думаєте сайт тільки Мармиза читає?!
Відповісти
2016.04.05 10:07 -
Позивний Хансен (30)
0 0
Ми завжди виступали й виступаємо за законний, цивілізований шлях вирішення цієї проблеми. й будемо робити все можливе, щоб протистояння, залишилася лише на папері, на словах. Однак, в конфлікті завжди є дві сторони, й невідомо, як далеко зайде той же камінський, районна й сільська влада, відстоюючи накрадене й сфальшоване. Вже були погрози активістам з боку зацікавлених сторін. Тож,відкидати саме т.зв. силовий метод вирішення цієї ситуації саме з боку представників влади та провладних сил не варто. Я вже мовчу про можливі провокації з їх боку, тож всім нам варто бути максимально послідовними у справі дотримання чинного законодавства, й відразу присікати будь які спроби не правового вирішення проблеми.
Відповісти
2016.04.04 15:41 -
Кіт Мармиза (25)
0 0
Ви пасматрітє який Херой Іван. Всім іванам іван! Так і валить правду матку і-за вуха! Смєлиии-и-ййй шо капець
Відповісти
2016.04.03 16:53 -
Ольга Гура (12)
0 0
Сьогодні почула інформацію, що цю ділянку узяли для поновлення пункту порятунку на воді, там стоятиме катер, що паркан не перекриватиме доступ до води, що землю узяли (в оренду чи купили?) декілька років тому.
Якщо це дійсно так - то нічого поганого у тому нема, людей на воді рятувати треба. Але якщо це просто легенда для прикриття інших планів, тоді треба розбиратися і повертати землю громаді. Громада може сама організувати пункт порятунку на воді? Цілком може при бажанні. Щоправда, бажаючих досі було не видно, бо хатинка стояла розваленою багато років. Знайшлися на неї підприємливі люди.
Відповісти
2016.04.03 18:41 -
Позивний Хансен (16)
0 0
Цікаво почути, хто являється джерелом вашої інформації, невже сам пан Камінський? Йому вірити на слово, це те ж, що вірити злодію рецидивисту, що він зав'язав із своїм кримінальним минулим. Від себе додам, що згідно земельного та водного кодексів, згідно положення про Заказник Гамарня, будь які спорудження, будь яка господарча чи інша діяльність у прибережній зоні ЗАБОРОНЕНА!!!!!! Також, УВАГА!!!! ЗАБОРОНЕНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ЧОВНИ З ДВИГУНАМИ!!!!! Тож про які катери може йти мова???? Ваше джерело інформації, у кращому випадку, або незнає всіх обставин справи, що мало ймовірно, або зацікавлена сторона, мета якої - віджим прибережної зони у громади села.... Погоджуюсь з автором богу, що у пана Камінського напевне у кумирах ходить карликовий кремлівський блазень, на совісті якого тисячі життів наших воїнів, моїх побратимів.... Брехня, маніпуляція фактами та підміна понять, такими методами не гребує пуйло, цих же методів не цурається й камінський....
Відповісти
2016.04.03 20:58 -
Ольга Гура (19)
0 0
Ні, не від Камінського.
У мене зустрічне питання - якщо будь-яка діяльність у прибережній зоні заборонена, то яким чином там був встановлений будинок і працювала станця порятунку, я так розумію, раніше?
Поки що не знаю, що там замислив Камінський, але, з іншого боку, дивує безгосподарність і байдужість людей у тому плані, що виходить, нам краще, коли з води водолази будуть виловлювати трупи утоплеників, ніж існуватиме служба, яка може рятувати життя людям?
Я не на боці Камінського, я на боці здорового глузду.
Відповісти
2016.04.04 10:07 -
Позивний Хансен (20)
0 0
Будинок рибалки був споруджений у 80-х роках минулого, ХХ століття, ще за часів СРСР, це перше. Друге, причому, за вашими словами, безгосподарність та байдужість людей, до водолазів та утоплеників???? Ви що вважаєте, що умовні водолази весь час сиділи у тому будиночку? Я вас розчарую. Ні. Була чергові з числа місцевих й не місцевих на час купального сезону. Була окрема рятувальна станція. Доречі, саме за участі т зв. рятувальників (халатного відношення), та станція й згоріла.. З того часу її немає. Будинок рибалки то зовсім інша історія. До нього приписаний камінський, який всім розповідає, що саме він там постійно проживає!!! Окрім того той камінський загородив двометровим парканом прибрежну площу, що в рази!!!! перевищує площу, якій належала станція! Тобто, у нашому випадку, йде банальна підміна понять й маніпуляція фактами. За словами, що ніби хочуть побудувати, рятувальну станцію, йде елементарний віджим землі й це все ось так недолуго прикрашається
Відповісти
2016.04.04 10:25 -
Ольга Гура (21)
0 0
Зрозуміло. значить готуйте колективне звернення від громади на ім'я П.В.Дзюблика, будемо розбиратися.
Відповісти
2016.04.04 10:29 -
Позивний Хансен (22)
0 0
Дякую!
Відповісти
2016.04.04 12:19 -
Ольга Гура (23)
0 0
Поки що немає за що.Переслала цей матеріал на Фейсбуці П.В.Дзюблику та його помічниці у ВР , але письмове звернення обов'язково має бути з усіма деталями справи і копіями документів (судові рішення, відповіді чиновників і т.д.)
Відповісти
2016.04.03 11:41 -
Ольга Єсипчук (11)
0 0
я ізвіняюсь, не зрозуміла до чого тут АТО до землі в селі Малинського району, ці речі певним чином повязані?
Відповісти
2016.04.03 18:22 -
Позивний Хансен (13)
0 0
Ольго! Якщо не зрозуміло, то прочитайте блог ще раз, але цього разу увадно й мислячі, про що ви читаєте, можливо тоді й дійде.... Бо те ж саме переказувати спеціально для Вас несаж сенсу
Відповісти
2016.04.03 19:01 -
Ольга Єсипчук (17)
0 0
Поясніть мені прямий звязок?
Відповісти
2016.04.03 19:55 -
Позивний Хансен (18)
0 0
Ольго, що вам не зрозуміло? Наш земляк, що зараз перебуває у зоні АТО, під час відпустки, завітав до лісотехнікуму, в якому навчався. Ці місця він сприймає як свої, рідні, йому болить сам факт, що місцева корумпована районна брехлива влада, поки кращі сини нашого народу проливають свою кров, цинічно й брехливо хочуть віджати прибережну зону в місцевої громади.... Оскільки Олександр людина військова, й не вміє гарно й не звик багато говорити, то попросив свою знайому викласти свої враження в мережу інтернет. Чи він немає права на свою думку? Чи що? Що Вам ще не зрозуміло?
Відповісти
2016.04.02 22:27 -
Лісник (6)
0 0
Прочитавши матеріал, не можу не висловити свою точку зору. Цілком і повністю підтримую автора, тим більше, що бачу все це щоденно на власні очі. Обурює не стільки наша дійсність, як обурює підлість тих, хто солодкими обіцянками дорвався до владного корита і думає, що так буде завжди. Обурює, що місцевих "царків" прикривають обласні інстанції. Кажу так, бо на власні очі бачив відповідь обласної природоохоронної прокуратури!!!! на звернення з цього приводу жителів с. Гамарня, Можливо я чогось не розумію, але завжди думав, що природоохоронна прокуратора створена державою як орган, що контролюватиме дотримання законодавства в частині охорони природи. Виявляється - що ні. Вона створена для того, щоб людям "забивати баки". Цитуючи по-пам'яті, можу порушити лексику документу, але твердо впевнений у правильності викладеного мною змісту : "Шановні......! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що земельна ділянка на березі
р. Ірша виділена місцевою радою. Згідно чинного законодавства прокуратура не має права втручатися в роботу органів місцевого самоврядування".
От тобі й маєш: на території сільради прокуратура не може втручатися, бо "рада" - орган (місцевого самоврядування), на території районної ради не може, бо та рада - також "орган", на території обласної - аналогічно. То де тоді може втручатися прокуратура? Для кого вона потрібна? Чи може - і не потрібна зовсім, якщо порадила жителям Гамарні звертатися до вищестоящих "органів".
Мені сподобалась пропозиція "Инкогнито (1)" щодо часу і місця збору......
Спеціально для "Кіт Мармиза": якщо Ви від когось вимагаєте вказати прізвища, авторство і т.д. - то чи не важко було би Вам вказати своє?
Відповісти
2016.04.07 15:29 -
Volvas (39)
0 0
Лесник, ты прав. В декабре на нашем участке Ирши обнаружили массовое наличие мертвой рыбы. Приехали экологи, взяли пробы, а дальше цирк на дроти. Министерство экологии МИНИСТЕРСТВО, Карл, дало ответ, что не может проверить Иршанский ГОК, так как внеплановые проверки бизнеса запрещены. И это ответ на звернення депутата ВР Дзюблика. Спасибо Ольге Гуре, помогала в этом деле. Только как расценивать такие ответы как по Вашему вопросу, так и по нашему - они и в х.р не ставят народного обранца, так выходит? А как же амбиции и принципиальность Дзюблика в таких случаях? Это уже вопрос к Ольге, если прочитает. На чём он думает выехать на будущих выборах? Попытка конечно засчитывается, но результата нет. Более того, областная экологическая инспекция, на нашу просьбу дать Акты по результатам анализов воды и по рыбе, вообще похерила громаду и не дала ответа. Куда это годится? По этому, бороться законно можно, но нужно ли? С течением времени может пропасть смысл борьбы. По этому, предложение ИВАНА, самое реальное и действенное, пусть и очень радикальное.
Відповісти
2016.04.02 23:05 -
Кіт Мармиза (9)
0 0
Ой, Лісний, тільки не начинай вже з той фамілієй не в тєму, заїзжена пластінка. Я нікого і нічого і ні від кого не вимагаю, а тільки заявляю шо всяким лєшим, лісним, котам і прочим інкогнітам віри буде... ну так шоб поговорить і не більше. Це ви хочте цьой партізанщиной шось добиться? І про совєти Інкогніта шо вам так нравляться. Зараз кожен Вася Хйодорич має такого інкогніта в рукаві, якого він завтра достане, потрощить свій забор і назад засуне. А актівісти, які всі напєрєчьот будуть год од хуліганки одписуваться і їм геть не до водного кодекса буде. Так шо тут воювать треба акуратно, бумажка до бумажки. Ну а масовиє мітінгі і екскурсії то пожалуста. тільки нічого не ломайте
Відповісти
2016.04.02 20:48 -
Позивний Хансен (5)
1 0
Обізнаний особисто із ситуацією, що викладена в блозі.... Їй не день, не тиждень, навіть не рік.... Вона тягнеться декілька років, й нажаль, в громади небагато шансів відстояти прибережну зону від районних злодіїв. Однак дорогу осилить ідущий.... Висловлюю величезний Респект активістам за їх не байдужу позицію, все ж таки не всі спаскудилися, і це обнадіює, що земля лишиться громаді села, а не місцевим злодіям на чолі з сільським головою та камінським. Особисто знаю Олександра - він людина зі сталі, принципова й відважна, інколи занадто, саме завдяки таким як він, сєпари на сході несуть втрати десятками, а інколи й сотнями!!!! Якщо вже не брати до уваги думку справжнього Героя (за час АТО він був нагороджений Трьома бойовими, державними нагородами!!!!), то кого вже нам слухати???? Й останнє. Незнаю, чи побачать цей блог головні "герої" - Камінський та той горезвісний сільський голова, але хочу сказати, що часи дійсно змінилися, і вся та гидота, той бруд, що ллється на активістів з боку районної влади та підставних осіб, все те беззаконня, що вони творять, й не лише із цією земельною прибережною ділянкою, просто так не минеться.....
Відповісти
2016.04.02 19:06 -
Кіт Мармиза (3)
0 0
Наче й гарно написано, і злободнєвно і актуально і тиди і типи. Але коли це пише Люся Мітіна і подписується воїном Олександром то шось не так... Такі тєксти треба подписувать коннкрєтно. А то і думай, а мо це конкурєнт на участок? чи сусіду сернуть... От до кого бігти і майку на собі рвать? До Люсі чи до Саші?
Відповісти
2016.04.02 19:31 -
Люся Мітіна (4)
1 0
Шановний Кіт Мармиза!
Я часто читаю ваші пости і поважаю Вас. Відповідаю Вам на Ваш коментар.
Олександр- мій знайомий, проживає в с. Чоповичі, зараз знаходиться в зоні АТО. Прийшов у відпустку, приїхав провідати свою рідну тітку і узрів картину, описану в статті. Люди вже два роки борються з захоплювачем землі, але «віз і нині там». Я запропонувала йому кинути на блог статтю на загал. А якщо Ви сумніваєтеся, прочитайте статтю в «Малинських новинах» № 89 від 21.11.15 «Кожному -по шматку «власного виду на море»? Будьте добрі, прочитайте-писала його тітка. Крім того, поїдьте в с.Гамарня і переконайтеся самі.
Відповісти
2016.04.02 22:49 -
Кіт Мармиза (8)
0 0
От і думай тепер, це Люся пише за всіх чи група товаріщей..... Ну якшо ваш Сашка герой, воює в АТО то чого йому ховаться? не пойму. якшо такі пламєнні промови пише. і де я зараз ті мНовини вишкребу, як на другий день вже мо яку шкварку завернув. Приклєйте почитаєм
Відповісти
2016.04.03 18:31 -
Позивний Хансен (15)
0 0
З чого Ви взяли, що він ховається? Чи Ви вважаєте, що в зоні АТО оце просто захотів та й зайшов у нет да на сайт малинінфо й блог собі пишеш, поки сєпари насипають? Якщо Ви дійсно так вважаєте, то мушу вас розчарувати, сам вихід на мобільний зв'язок небезпечний, не кажучи за вихід у світову мережу, тож ваш стьоб пішов у молоко.... Людина, яка щиро переймається рідними місцями, виклала свої думки іншій людині, яка має можливість то все опублікувати. Невже це робити не можна? Чи Олександр сам особисто має то все написати? Я вас розчарую, коли дійте мова, щоб Олександр особисто щось пояснював, то побиті пики будуть не лише у Камінського, чи криміналізованого сільського голови, але декого тут із диванний героїв, що вважають себе стратегами із військовї справи й не лише з військової.
Відповісти
2016.04.03 18:31 -
Позивний Хансен (14)
0 0
З чого Ви взяли, що він ховається? Чи Ви вважаєте, що в зоні АТО оце просто захотів та й зайшов у нет да на сайт малинінфо й блог собі пишеш, поки сєпари насипають? Якщо Ви дійсно так вважаєте, то мушу вас розчарувати, сам вихід на мобільний зв'язок небезпечний, не кажучи за вихід у світову мережу, тож ваш стьоб пішов у молоко.... Людина, яка щиро переймається рідними місцями, виклала свої думки іншій людині, яка має можливість то все опублікувати. Невже це робити не можна? Чи Олександр сам особисто має то все написати? Я вас розчарую, коли дійте мова, щоб Олександр особисто щось пояснював, то побиті пики будуть не лише у Камінського, чи криміналізованого сільського голови, але декого тут із диванний героїв, що вважають себе стратегами із військовї справи й не лише з військової.
Відповісти
2016.04.02 18:03 -
Ольга Гура (2)
0 0
Тут перше питання. Земля знаходиться на території району, значить дозволи надавала районна влада, порушуючи земельне законодаство.
По-друге, ніхто не має права забудовувати доступ до води, якщо це не територія водоочисної станції.
По-третє, поки одні українці воюють за Україну, інші дерибанять землю, до речі, навіть не всім учасникам АТО дають земельні ділянки, а лише учасникам бойових дій. Пан Камінський - учасник бойових дій?
Просимо публічно представників районної влади пояснити населенню ці моменти, а то виникає багато питань до компетентності наших чиновників і відповідності займаним посадам.
Відповісти
2016.04.02 17:58 -
Инкогнито (1)
1 0
То в чому суть назначай час збору тай снесем його на хрен без водного кодексу.
Відповісти
2016.04.02 22:33 -
Лісник (7)
0 0
Було б непогано, якби знайти когось, хто має бульдозер, і влити в бак пару літрів горілки - хай би "проїхався" вздовж того паркану, а заодно і будинку...
Відповісти
2016.04.02 23:07 -
Кіт Мармиза (10)
0 0
Так так, з п*яним Іваном точно правду найдете. Вже писав вище. Тільки зробите з вашого Васі мученіка
Відповісти