Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

16.10.2015
Як не помилитися з вибором кандидата (оновлено: вивчаємо наших кандидатів)

 

 Прохання до всіх дописувачів у коментарях додавати достовірну інформацію про кандидатів, щоб допомогти якомога докладніше заповнити цю форму, аби ми знали про наших кандидатів більше, і наш вибір не був сліпим і глухим.

 

P.S. Бруд на кандидатів не розглядатиметься, потрібна просто достовірна інформація. 

 

П.І.Б.

кандидата

Членство у партіях колиш-ньої

влади, в т.ч. заборо-нених

Досвід управ-ління (керівні посади)

Громадька

діяльність чи співпраця з громад.

організа-ціями

Досвід вирішен-ня проблем громади

Співпра-ця

з інвес-торами

Наявність бізнесу

Кандидат №1

Шостак Олексій Григорович, 1976р.н.

ВО «Батьківщина»

Ні

Так

Так

Так

Так

Ні

Кандидат №2

 

Стельмах Сергій Володимирович, 1959р.н. пенсіонер, «Опозиційний блок»

 

Так

Так

Так

Так

Так

Так

Кандидат №3

 

Карпук Анатолій Ілліч, 1958 р.н., пенсіонер, самовисування

 

?

Так

?

?

?

Так

Кандидат №4

 

Гордін Тетяна Анатоліївна, 1979р.н., начальник Малинського управління держказначейства, самовисування

 

?

Так

?

?

?

?

Кандидат №5

 

Федоренко Василь Михайлович, 1958 р.н.,пенсіонер, «Українське об’єднання патріотів — Укроп»

 

Хамить у коментарях

- хамитиме й після, хами не перевиховуються.

         

Кандидат №6

 

Кондрачук Анатолій Юрійович, 1958р.н., пенсіонер, самовисування

 

?

Так

?

?

?

Так

Кандидат №7

 

Противень Михайло Борисович, 1964р.н., заступник міського голови, самовисування.

 

?

Так

Так

Так

Так

Ні

Кандидат №8

 

не розглядаємо

 

 

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

 

 

Х

 

  

Вирішила розмістити досить гарно розписану статтю Ігоря Підгорного, розміщену у Фейсбуці,  як не помилитися з вибором кандидата в депутати чи мери, щоб потім знову не розчаровуватися.

Меня часто спрашивают: как определить хорошего будущего депутата. Например, Valeriy Ryabukha: Пане Ігоре! Сподіваюсь, що Ви підкажете, як виявити саме тих, "хто турбуються за людей та працюють на інших"...

Мой ответ основан на простой идее, которую я проверяю не один десяток лет:
1. Как правило, люди не меняются и продолжают делать то, что привыкли, только новыми способами.
Поэтому, если человек принимал участие в выработке стратегий развития, участвовал в общественной жизни общины, встречался с людьми, занимался решением проблем общины как обычный гражданин хотя бы лет пять – то он БУДЕТ ПРОДОЛЖАТЬ это делать в качестве депутата. А если не делал, а рекламировался месяц перед выборами, то и не будет…

 

2. Кого не надо выбирать?
2.1. Принадлежность к прошлой власти должна стать маркером дурака, предателя, подлеца, которого не то, что выбирать во власть снова нельзя, а обходить надо дальней дорогой. Всех этих перекрасившихся регионалов (типа Атрошенко и Соколова) (тут у нас є свої перефарбовані -авт.) , коммунистов – особенно.

 

ebddd9d8a896e8f548db0f0978ec08f51384696147

330x220_655901


2.2. И при этом не впадать в другую крайность, давая авансы шаловливым пройдохам и торгашам, стремящимся во власть под лозунгом "а мы там никогда не были". То, что они не были во власти – это не гарантия порядочности. (Сюди можна сміливо вставити фото окремих наших кандидатів -авт.)

 
3. Для определения качества кандидатов, исследуем конкретную деятельность кандидата. Для чего:

• Надо спросить у кандидата, какие проблемы НАШЕЙ ОБЩИНЫ (а не своего пиара) он УЖЕ решал, будучи обычным гражданином? И какие ресурсы использовал?
• Какие сильные стороны есть у этого кандидата и как он эти сильные стороны собирается использовать на благо общины?
• Надо поинтересоваться у социальных активистов общины, с кем и какие конкретно были проекты реализованы этим кандидатом (если были), чтобы понять насколько кандидат человек дела, а не обычный трепач…
• Поинтересоваться в среде общественных организаций, какой репутацией пользуется оный кандидат (а то есть много "успешных" деятелей, которые успешны только за счет админ ресурса).
• Проанализировать его персональную страницу в социальных сетях за пару последних лет на предмет наличия разумных идей развития общины. Если человек – не имеет статуса в соц сетях – это ретроград из прошлого…

Стоит спросить кандидата в местные советы:
1. Какова ваша цель прихода в местную власть (цифры и сроки)?
2. Какие есть конкретные идеи по наполнению бюджета ГРОМАДЫ?
3. Какова стратегия и план реализации этой цели?
4. Кто в команде?
5. Как построите взаимодействие с гражданским обществом?
6. Как вы будете решать конкретные вопросы МЕСТНОЙ ОБЩИНЫ, например, вопрос тарифов на воду?

Вывод:
если дел для МЕСТНОЙ общины не было (а ведь именно местную власть выбираем же!), если с местным обществом кандидат не общался, мыслей дельных в социальных сетях не высказывал, то это не кандидат, а ПУСТОЕ МЕСТО. Оно было пустым и останется пустым, смотри пункт 1.
Оно может стать только озвучивателем идей хозяев и вором, который за свою работу ретранслятора захочет отщипнуть кусочек достояния общины…

images2G1R3XCH
И не надо слушать слова о реформах в стране, армии и прочем – это не компетенция местной власти. Пусть умеет решать проблемы МЕСТНОЙ общины – наши с вами проблемы медицины, дорог, мусора, школ, энергосбережения, местных налогов, наполнения МЕСТНОГО бюджета…

 

Если он не может внятно ответить по каждому из вышеперечисленных 6 пунктов – НЕ ГОЛОСУЙТЕ за него.

PS
А общественным организациям и социальным активистам я настоятельно рекомендую не полениться и, помогая общине выбрать достойных, сделать нехитрую работу за неделю.
Взять списки кандидатов и проставить оценки по предложенным критериям. И вывесить результаты в Интернете, огласить на пресс-конференции, довести через каналы социальной коммуникации до своих симпатиков.
Вот и будет конкретика.

(А висновки робіть самі і думайте,  хто з кандидатів чого вартий! -авт.) І давайте спільно зробимо таку конкретику по усіх кандидатах і вивісимо для початку на ІнфоМалині.

 

 

 

 

 

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.10.19 08:43 -
Антіклан Малинський (261)
0 0
Метелимк на зустрічі з "виборцями" як розумієте їздить не сам а з групою п.......
Їх більше ніж тих хто хоче цього зека почути. Вони то і задають йому "запитання".
Відповісти
2015.10.19 08:39 -
Антіклан Малинський (260)
0 0
На зустрічі з РЕМівцями безсоромний хапуга , злодій , дро...... і хабарник Савченко крім "Що ви будете робити з бродячими собаками ?" від його групи підтримки не було ні оного запитання.
Відповідь Метелика " Укольчик і собаки немає !!!"
Із зала почули жіночу репліку-запитання "То ви і з людьми так будете робити !"
Закінчив він закидом всім присутнім : "Навіть якщо за мене не проголосують , то я всерівно стану мером !"
Це погроза малюванню результатів чи як ?!!
Відповісти
2015.10.17 12:51 -
Антіклан Малинський (246)
0 0
Ну цирк є Цирк !
В газеті "Кращі 10 кроків міського голови на думку малинчан (?)"
Ви нахабні втратили сором і совість , а людей вважаєте за бидло , якому скажи на гівно що це мед і вони його на хліб будуть мазати .
Карма - це бумеранг долі і я не заздрю вам.
Але поки Грім у голову чи головку не блисне вони не зрозуміють !
Відповісти
2015.10.16 13:13 -
Valentin (241)
0 0
Так в Стельмаха є малий бізнес
Відповісти
2015.10.17 12:26 -
Антіклан Малинський (244)
0 0
Звідки відомо що малий ? Ви вірите у декларації ? Він відібрав у колгоспників Ксаверова стільки тільки майнових паїв що разом з Савченком на тайланди може їздити . Просто він не то жлоб не то "Плюшкін" .
А "лісовий бізнес" його врахували ? А інші ?
Відповісти
2015.10.17 21:07 -
Valentin (248)
0 0
Я не сарафанне радіо, я врахував тільки один магазин. Домисли то по вашій частині робота.
Відповісти
2015.10.18 03:44 -
Антіклан Малинський (250)
0 0
Для вас ізлиденне життя українці та ваше злодійське та бабло мічене в руках хабарників і ваші палаці набудовані за крадене та людське - це самі домисли.
Ви для мене теж інфузорії і віруси !
Поки вас не винищити нація не вилікується !
Відповісти
2015.10.18 18:45 -
Григорій Шитюк (255)
0 0
і то нічого, що нація сама виростила цих хабарників...? в парламенті, в уряді, у місцевій владі, у лікарні, навіть у школі чи дитсадочку... такі ж самі люди - беруть у одних, несуть іншим. і доречі, а це марсиани цим хапугам хабарі носять, чи ми - пересічні українці звикли вирішувати свої питання таким чином??? отож, давайте кожний буде починати з себе.
Відповісти
2015.10.18 20:15 -
Наливайко (256)
0 0
Гриша, ці вибори тебе зробили повним ідіотом. Видно метелик непагано відстьогує.
Відповісти
2015.10.19 00:42 -
Григорій Шитюк (257)
0 0
видно ці вибори всіх роблять ідіотами... уважно прочитайте мій попередній пост - і метелик тут яким боком (чи без нього вже зараз і поговорити не має про що)? Ви вважаєте, тепер за правду теж потрібно платити? а я думаю, що платять якраз за те, щоб ви тут один одного систематично лайном обливали! але не забувайте, що вибори скоро закінчаться, а нам тут жити далі.
Відповісти
2015.10.18 17:16 -
Valentin (254)
0 0
схоже інфікований саме ви
Відповісти
2015.10.16 19:00 -
Ольга Гура (243)
0 0
Внесла корективи.
Відповісти
2015.10.16 11:14 -
Гнат Лісовий (239)
1 0
В цих коментарах постійно обговорюють Шостака і Федеренка. Я особисто жодного не знаю, але якщо про них йдуть чутки, значить кожен з них-особистість. Запам'ятайте: ніколи не обговорюють і не заздрять поганому. Заздрять кращим, обговорюють кращих. Краще бути центром уваги, маючи скандальну репутацію, ніж перебувати в примітивному стаді обговорюючих. В це стадо не попали і дають зважені коментарі тільки О.Гура, Г.Шитюк, Галивайко та КІТ Маризма.
Також хочу звернутися до людей, які кидаються у пошуках «хорошого лідера». Зупиніться! Не буває хороших чи поганих лідерів! Бувають люди, за якими йдуть-тому, що за ними йти легше. Тому що за їх спинами не так дме вітер. Тому що вони бачать мету. Тому що коли ідеш за ними в слід, точно знаєш, що не провалився в болото. Тому кажу спасибі всім, хто попереду, кому бурчання в спину, хто не обертається назад, щоб перевірити свою популярність. Хто просто йде вперед - до мети.
Відповісти
2015.10.16 10:15 -
Ольга Гура (237)
0 0
Цікаві у нас люди. Просиш їх дати об"єктивну інформацію про кандидатів, вони у відповідь ллють бруд, а потім самі ж і дивуються відсутності інформації. Я не буду брудом і плітками заповнювати прогалини в біографіях. І за краще фото кандидата без програми і конкретних справ для громади також голосувати не буду.
Відповісти
2015.10.17 12:49 -
Антіклан Малинський (245)
0 -1
А як ваша неправдива інформація про присутність Федоренкана сайті та цистерни г... які ви Ольго разом з брехнею виливаєте на нього .
Можливо ви вважаєте що ваша оцінка його багаторічної діяльності є "заслуженою" ?

Приїзджі гості що окупували кращі елітні чи навіть робочі місця , місце у владі чомусь до влади не допускають корінних. Зневажають тих хто все життя чесно служив громаді , займався на голому ентузіазмі тим чим повинна займатись влада. Навіть дітьми як федоренко. Його поважають всі в Україні хто займаєтсья молоддю , патріотикою і спортом , але тільки не малинська окупаційна влада з її тролями і орками. . Влада у свої заслуги "долучає" діяльність ентузіастів , влаштовує одноразові показухи і розкрадає нахабно кошти.

Чому не допускають злодії корінних малинчан до влади ? Да тому що господар сам себе , своє обістя окрадати не буде , а буде тільки про нього дбати і примножувати .
Ці времєнщики розікрали почергово міста , райони , підприємства.
Вони охочі до чужого , Вся владна мафія така , злодійська.
Хто не сліпий то все добре бачить не дивлячись на владні есе Гури.
Мітлою їх гнати !
Корінних , господарів до влади і місто розвиватиметься а люди стануть впевненими у кращому майбутньому для себе і міста.
Відповісти
2015.10.17 21:05 -
Valentin (247)
0 0
ага, вся Україна так поважала, трохи перегнула палку і вигнала із "Свободи"
Відповісти
2015.10.18 03:49 -
Антіклан Малинський (251)
0 0
Ми і так знаємо що ти ідіот і неук якому в дитинстві тато вимасажував мізки в унітаз !!!
Тобі вже писали - займайся клоун продажею і далі окулярів , пива та трусєлєй ( цікавий звязок).
Невіглас і пустопорожній звук з запахами відхідних газів .
Відповісти
2015.10.18 17:15 -
Valentin (253)
0 0
я лише хотів додатковий раз переконаться що Антіклан це ти Василь)))
Відповісти
2015.10.16 09:32 -
Антіклан Малинський (236)
0 0
Цікаво що "бомбить " ФВМ заочно , бездоказово , не дивлячись на те що власною присутністю він тут не є та і не бачає надавати якусь актуальність сайту чи кандидату-цензору його розкручувати .
Цікава "редколєгія"?
Відповісти
2015.10.16 09:29 -
Антіклан Малинський (235)
0 0
Чогось елітна пані уцепилась за одного. Не боїться і справедливого українського суду. В її Європі її кандидат вже зробив би без грошових запасів за нанесення моральноїшкоди та захисту честі , гідності та репутації . Якась Європа в неї вигадана.
Чомусь вуличкома з комуністичним плагіатом з 70-тих років " Даёш "угля"и до ..............!"
Одна червона шайка брехунів !
Відповісти
2015.10.16 13:22 -
Valentin (242)
0 0
Васьок, да тобі б в тій Європі вже 10 пожиттєвих дали за нанесення моральної шкоди.
Відповісти
2015.10.19 08:29 -
Антіклан Малинський (258)
0 0
ВІдморожений "Валентин" і подібні да не приймайте галюцогенів !
З коментів видно що у вас особисто є кукла ВУДу з іменем Василь чи Васьок і ви туди голки чи цвяхи забиваєте та портрет як мишень для стрільби з пневмату .
Ну повна Гуйва !!!
Я б без довідки від психіатра ні на одну посаду в органах та владі нікого не допускав !
Відповісти
2015.10.19 09:15 -
Valentin (262)
0 0
Я б без довідки від психіатра ні на одну посаду в органах та владі нікого не допускав !

от і я саме про це!
Відповісти
2015.10.19 09:18 -
Антіклан Малинський (263)
0 0
А чому ж псих галюцогенний там сидиш ? Чи чекаєш ще тиждень коли вишвернуть і справ навідкривають?
А тоді і довідка про "НЕОСУДНІСТЬ" пригодиться ?
Відповісти
2015.10.19 09:34 -
Valentin (264)
0 0
яке ж ти дурне)))
Хто, кого і звідки вишвирне?
Відповісти
2015.10.15 16:59 -
Вартовий (234)
0 0
Доречі, так ідеальну зірку Шостака, судячи із таблички , ніхто і не затьмарив...
Тому, констатую - ця затія - бірюльки-пустульки та піар Шостака.
Краще напишіть, що зробив Шостак - нині діючий мер.
А, особливо, про подарований Шостаку Бурляєм будинок і проданий Бурляю Шостаком та ексмером Стельмахом банно-пральний комбінат.
Пані Гура, ось де цікаво, ось де справжнє реаліті-шоу, а не бла-бла-бла!
Розкажете про це - респект!
А ні - остаточне розчарування у вашій щирості і об*єктивності!
Відповісти
2015.10.16 10:20 -
Дістало (238)
1 0
Вже хоч Стельмаха почали додавати.Цікаво як вони двоє дарували баню?Для продажу комунального майна необхідне рішення ради.Потім оцінка.Потім конкурс.Потім з переможцем міський голова підписує договір продажу.Продаж бані відбувся у 2012 році коли Шостак був секретарем міськради. при міському голові Стельмаху.Питання.На якій стадії Шостак продав баню?Друге. Ви декларацію Шостака бачили?Ні?то подивіться на сайті міськради або у виборчій комісії.Де там будинок?!А подання недостовірної інформації є корупційним правопорушенням і її перевіряють.Ви свідомо даєте неправдиву інформацію яку легко перевірити.Ви тримаєте всіх за дурнів?Давайте краще,вельмишановний ФЕ,поспілкуємося про вашу фірму-присоску до міського бюджету Профдезсервіс, правдолюбе ви наш.
Відповісти
2015.10.19 08:33 -
Антіклан Малинський (259)
0 0
Льоха ти ж не одну цю баню дарував і взамін від бурляя отримав хабар у вигляді будинку на автостанції ? А багато іншого. Тому теж як двум безсоромним ідіотичним керівникам потрібні НАРИ !
Відповісти
2015.10.16 12:04 -
Ольга Єсипчук (240)
0 0
реєстри вже відкриті - перевіримо, для чого волати...?
Відповісти
2015.10.15 16:49 -
Вартовий (233)
0 0
роберу артуа: Не дочекаюсь приходу Ольги і інших популістів -романтиків у владу. Що роблять гарвардські хлопчики у владі - вже вся країна бачить.
А про популярність Гури на теренах усієї України - це , Роберчуку, ти й жартонув. Ну, якось контролюй себе, заносить.
До чого тут Федоренко - не знаю. Може, Ви медіум чи Мессінг ? ...
А , до деяких досягнень комуністичної доби ще нам усім потрібно дотягнутись.
Тож, краще не звинувачувати, а продемонструвати свої досягнення.
Про Ольгу мені все ясно. А , що Ви , Роберчику , таке втяли , що ним можна зірконуть.
Розкажіть про свої досягнення - подякуєм!
Відповісти
2015.10.11 13:14 -
Вартовий (179)
2 -1
Гнату Лісовому: без сумніву, пане "доброзичливцю" ви з команди "великого юриста" Шостака. Така обізнаність не притаманна пересічному малинчанину. Але, ви кривите душею, пересмикуєте факти, займаєтесь лукавством. Звичайно- Савченко не білий, і не пухнастий. І в нього є недоліки. Та їм , в переважній більшості, є логічне пояснення - він працює, вирішує, якщо не вдалось , знову в творчому пошуку, допоки не вирішить питання чи проблему. А хто багато працює, той інколи помиляється. Ну, це ж банальна класика. Але , якщо ставити на терези-порівняння Савченка і Шостака - то це : земля і небо, професіонал і дилетант, господар і популіст, справжній мужик і інфантильний юнак. Закороткі штанці в Шостака для мера, навіть до шортиків ледь дотягують.

2015.10.10 13:09 - Антіклан Малинський дохідливо (МОЛОДЕЦЬ!) пояснив - хто є хто. І це, лише 10 -а частина негатива який він видав на гора!!!

А, щодо аптеки , кінотеатра, то пане Гнате - їх знищили, занедбали ще помаранчеві вожді - Малегуси-Бабарики. Савченко прийшов і за максимальні кошти, які до копійки пішли в бюджет , шляхом аукціону врятував приміщення кінотеатру, а вірніше - купу руїн, яка дісталась йому в спадщинувід попередників. А аптека - то кумунальна власність району , ніхто нічого не продавав.Вона нездатна була надавати послуги, це робить інша аптека, знову ж таки - вигравши конкурс. І, зовсім інша тема пов*язана з Шостаком : продаж банно-прального комбінату,роздача квартир, ціна яких штучно завищена, цікава поява у ці ж терміни власного будинку і ще безліч всього. Воно все згодом стане відомим. Щиро сподіваюсь - після 25 жовтня.
А ,якщо зауваження, що Гура не прокурор і не суддя, а вже винесла вирок Савченку - це напад на неї, то ваша упередженість і робота з нею в унісон - очевидні.
Щодо мужика: скажи куди, о котрій годині під*їхати - подискутуємо...
І, насамкінець: не знаю хто дав, присвоїв , і за що Гурі статус громадського діяча. Сміття, пакетики, белькотіння на сайтиках - це потрібно , не сперечаюсь, але це такий примітив, щоб претендувати на роль глашатая, месії чи третейського судді. Ця дівчинка не керувала жодним колективом, немає ніяких практичних надбань. Ліричні відступи і солодкі співи - це більш духовне, теж потрібне, але ж де вирощений нею та спечений хліб. Беззаперечно, тут закоротка спідничка. Через те пані Ольга і демонструє хороводи разом із Шостаком - адже, дітвора швидко знаходить спільні інтереси!
Відповісти
2015.10.12 18:38 -
робер артуа (208)
2 0
Не можу проігнорувати.
Я стаю на захист Гури Олі та хочу добавити ,що -" комуняки"," риги" та стара гвардія, яка ще і досі ностальгує за радянськими часами вже пішла в історію, і тільки сліпий або дурний, цього може не побачити. Совковість коментарю можна побачити по розставленню штампів -Федоренко це " Молодець" (це тей з яким ніхто із опонентів нехоче вести діалог), а Оля , це- (белькотня на сайтах , дівчинка, коротка спідничка, дітвора) і це та людина, яку знає вся Україна і не за великий язик, а за власну творчу, громадську роботу Так що Вам " шановний" Вартовий порекомендував би не розкидуватись ярликами , а підготуватись до того, що скоро ця дітвора і в райраді і в міськраді набере більше голосів та подвине старих засидівшихся пердунів з соїх крісел.
Відповісти
2015.10.18 03:59 -
Антіклан Малинський (252)
0 0
Опонети це як вороги. З ними можливо говорити але не домовлятись , то чому втрачати час. Цих злочинців присадити у Житомирську хату та хай там влаштовують там "вечорниці" а не привселюдно з маски-шоу.
Якщо з ворогами договорився то зрадник а тобто ворог.
Лагнюк пашав на Бакаїв , Вітренчих , Регіоналів , зраджував і зливав РУХ не тільки Дідківському а і Пізденикам , іншим п.......
А тут з десяток вже його послідовників у Малині у "іграх Де Ля Лагнюк" з Савченками, ригами , Рудченками , Кашицями , Диняками .
Ще тим Сходняком ікшаються !!!
Відповісти
2015.10.13 12:51 -
Ольга Гура (231)
0 0
Дякую. Слава Богу, у нас ще є чоловіки із поняттям про гідність та честь.
Відповісти
2015.10.10 21:46 -
Антіклан Малинський (174)
0 -1
Я на місці Федоренка сучку подав би до суду по захисту честі і гідності.
Не маючі ні права , ні честі , ні доказів про його особисте знаходження на цьому сайті . не враховуючи ні чії аргументи ця ланцюгова безпородна владна сучка взагалі оборзіла !
Відповісти
2015.10.12 18:53 -
Наливайко (212)
0 0
шизофренік, а зараз ти на чийому місці ?
Відповісти
2015.10.10 21:21 -
Антіклан Малинський (173)
1 0
Сайт за гроші Ободзинського працює на вибори все тих же підлих шахраїів.
Чому викидаєте "програми" ваших кандидатів" і не даєте користувачам у коментах за них висловитись.
То це ви такими методами будете "керувати" містом ?
Обережно біда !
Відповісти
2015.10.10 21:09 -
Антіклан Малинський (170)
0 0
Прочитавши сьогоднішнє красочне інтерв'ю з кандидатом в зону і на мерське крісло Савченком у "Малинських новинах" Кузьменка-Вознюка , зрозумів що рано змінив думку про дану газету В.Федоренко. Якою була такою і залишилась ! Прислугою у злочинців при владі !
До Федоренка не дозвонився , щось у вас з Лайфом.
Василь Михайлович , якщо ви зайшли на цей сайт то знайдіть сьогоднішній номер і обовязково
прочитайте це інтерв'ю і програму "ТРИ КОНВЕРТИ" Корнійчука . Памятаєте ви в нету друкували такий анекдот. Ще та комуністична симфонія про продовження системи господарювання "Три конверти". Обовязково перегляньте.
Кузьменко , як був Мармизой (як тут писали ) так мабуть ним іє , а ви казали що він поверне газету до людей.
Відповісти
2015.10.17 21:10 -
Valentin (249)
1 0
А я то думаю нащо тобі 3 телефони, один Фе, другий Ан.клану, 3 Вартовому))
Відповісти
2015.10.12 22:20 -
Олег Антонюк (215)
2 0
У вас, Василю Михайловичу, роздвоєння особистості?
Відповісти
2015.10.12 18:48 -
Наливайко (210)
2 0
ФЕ ? ти сам до себе звониш і не дозвонюєшся ???
Відповісти
2015.10.10 16:47 -
Григорій Шитюк (161)
0 -1
шановне панство, сьогодні мав нагоду особисто спілкуватися з паном Савченком...
ознайомився з його програмою - скажу відверто, мені навіть сподобалася. набрався наглості й запитав: "Миколо Івановичу, а ви самі це читали?" реакція була спокійною, у відповідь почув що він усе це сам писав (тільки стилістика підкорегована), отож виходить що людина не тільки на адмінресурс розраховавала, готувалася до виборів. з короткої розмови, я пересвідчився що писав таки сам, знає проблеми міста і навіть має власні варіанти вірішення багатьох піднятих питаннь. бо для вирішення деяких болючих питаннь, виявляється не завжди потрібні мільйони з дірявого бюджету - іноді достатньо бажання, підтримки й організаторських здібностей. коли сприймаєш інформацію з перших вуст, то здається що в нього є щось від харизми Дідківського...
тепер можете кидати помідорами - я просто поділився власними враженнями... :)
Відповісти
2015.10.12 22:21 -
Олег Антонюк (216)
1 0
Дурить. У нього ціла армія писак
Відповісти
2015.10.11 17:30 -
Наливайко (185)
2 -1
Навіщо ти спілкуєшся з хабарником ? Він тебе поставив на забезпечення ? Якщо б в тебе була б громадська свідомість, то ти б його бойкотував. фу гриша.
Відповісти
2015.10.11 17:53 -
Григорій Шитюк (188)
0 0
я спілкуюся з усіма, аби мати власну думку, а не підгавкувати як собака у стаї... на минулих виборах я і з Журавським спілкувався, і з Дзюбликом, і не тільки...
кого бойкотувати а кого ні - кожен вірішує сам для себе. на сьогоднішній день не бачу підстав бойкотувати Савченка. он Фе мені постійно погрожує, а я його не бойкотую, не бачу в тому сенсу.
Відповісти
2015.10.11 18:05 -
Наливайко (189)
0 0
ну так, кожен заробляє як може
Відповісти
2015.10.11 18:12 -
Григорій Шитюк (190)
0 0
знову голослівно... а давайте змінимо риторику: Савченко хабарник, і Шостак хабарник, і решта... шановні, я одразу в це ввірую як тільки побачу чергу біля прокуратури, куди ви (всі хто носив їм хабарі) побіжите здаватися! :) побачу - перший напишу (зі слів прокурора), а поки що давайте оперувати фактами а не домислами, і відповідати за свої слова.
Відповісти
2015.10.12 15:43 -
Наливайко (201)
1 0
Тобі мало фактів перо савченка ?
Відповісти
2015.10.12 15:55 -
Григорій Шитюк (202)
0 0
хочу фактів! фактів, а не базарних балачок...
Відповісти
2015.10.12 22:22 -
Олег Антонюк (217)
2 0
Гриша, звернись в обласну прокуратуру за фактами або до СБУшників
Відповісти
2015.10.11 17:14 -
Наливайко (182)
1 0
ха-ха-ха, нехай краще сухари сушить. Можливо в місцях не настільки віддалених когось і обаяє своєю харизмою. Проте грощі роблять все. Дай бог щоб він хоч умовне покарання отримав. Ніхто не вірить в непідкупність суддів.
Відповісти
2015.10.11 17:48 -
Григорій Шитюк (187)
0 0
знаєте чому я власне зацікавився цією історією...? те що посадовець певного рівня та політичної ваги власноруч (не ховаючись) "бере хабар" що дорівнює зарплаті керівника місцевого комунального підприємства, та іще з рук іншого чиновника, якому напередодні цю суму позичав - навіть не варто обговорення, кожний залишиться при своєму... те що у фейсбуці Анжеліки Лабунської за годину до затримання з'являється дивний запис про події які іще не відбулися - то просто збіг обставин, "парад планет", так як і поява потім гарненької не місцевої іномарки на місці пригоди. незрозумілим лишилося одне питання: якщо це підстава для головного конкурента на мерське крісло - то чому це не робилося за 5-10 днів до виборів, щоб одним махом "бац - і в дамки"...? відповідь виявилася примітивно простою - виявляється, без документів, Савченко не зміг би зареєструватися кандидатом на посаду міського голови... + чудова порція чорного піару! і почалося таке... все місто гуло, як там у Пушкіна "змішались в кучу коні, люди"... але невдовзі обидва фігуранти скандалу вийшли під заставу.
тож сталося те що сталося... Савченко пішов у відпустку, і замість того, аби "сушити сухарі", розпочав офіційну виборчу кампанію. а оскільки горезвісний "метелик" входить до трійки фаворитів (не за рейтингами міських сайтів), то цілком ймовірно, що має всі шанси виграти цьогорічні мерські перегони у Малині...
хтось там писав про "моральне право"... то керуючись моральними засадами, скількох кандидатів ми повинні спостерігати у цьому списку з нинішніх восьми??? :) а є іще юридичне право, що по закону дозволяє усім цим людям бути обраними до органів місцевого самоврядування. отакої!
Відповісти
2015.10.12 18:50 -
Наливайко (211)
0 0
гриша ти воняєш
Відповісти
2015.10.12 18:47 -
Наливайко (209)
0 -1
Гриша, а ти продався. Яке позичання. Купюри були позначені. Що позичка віддавалась міченими купюрами? Була вміло проведена операція СБУ ФУУУ як гидко. Гриша ти гандон.
Відповісти
2015.10.12 23:20 -
Григорій Шитюк (224)
0 0
Кажется, знаешь о себе все. Так нет же, находятся люди, которые знают о тебе больше! вот только рассказывают обо всех не от своего имени... печалька. а на провокации вообще на раз-два ведутся... сегодня я взялся за Савченка - гандон, завтра за Шостака - буду гандон, послезавтра за третьего - буду классный чувак... правильно Вольвас писал: интересный контингент на этом сайте порой собирается и нередко - продажный, люди сидят здесь в основном чтобы гадить опонентов... а в глаза сказать, слабо? скучно с вами - предсказуемые, как предстоящие выборы.
Відповісти
2015.10.13 00:45 -
Ясамон Предчайший (225)
1 0
Гриня, одно мне не понятно, на кой это все тебе, вся эта писанина, от которой пользы ни тебе, ни другим.
Відповісти
2015.10.13 00:51 -
Григорій Шитюк (226)
0 0
я пытался объяснить выше - заинтересовала эта тема... вроде как все за глаза говорят что "метелик" первый взяточник в районе... когда его задержали - в ладоши хлопали как дети малые, а по сути - никто ничего сказать не может, когда в глаза или хотя бы от своего имени - вообще пресмыкаются как стадо овец... противно! в этом городе мы живём, эти люди лезут во власть...
Відповісти
2015.10.13 00:57 -
Ясамон Предчайший (227)
0 0
ты типа местный Колумб, открывающий америку....мне интересно что ты скажешь на мои мысли изложенные в свежем блоге.
Відповісти
2015.10.13 01:05 -
Григорій Шитюк (228)
0 0
Андрюха, на примере Савченка, я просто пытаюсь показать простому люду, что остальные кандидаты далеко от него не ушли... а некоторые ещё и не доросли. лицемерие, страх и пустые обещания, замешанные на потоке дерьма, выливаемого на голову оппонента и избирателей - вот суть этой предвыборной кампании... читаю программы - одни обещания, а хоть бы кто рассказал как он их будет воплощать в реальность.
Відповісти
2015.10.12 19:47 -
Григорій Шитюк (213)
0 0
я ж просив ФАКТИ... і бажано щось новеньке. про блискавичну операцію СБУ всі знають, навіть до її початку дехто знав... навіть якщо припустити, що купюри були міченими - хто передав їх Савченку... тоді логічно що отримувач не міг про це знати. я щось не правильно написав??? чи мені тут розкати всім на що ті гроші позичалися, про красуню-ауді?
хоча, до кінця виборів всеодно кожен буде співати свою пісню. здається всі вже розкрили свої обличчя, до анонімів та кумедних ніків цього сайту можна сміливо звертатися по іменам :)
Відповісти
2015.10.12 07:27 -
Сталева Свідомість (195)
0 -1
Ви знаєте, а тут я вже з вами повністю згоден. Теж дивися фейсбук лабунської і шостака, то анжела там анонсує зміни, а олексій радіє що "нарешті казнокриди понесли кару". Занадто очевидно виглядало все. Я от одного не розумію, невже Лабунська і Шостак настільки отупіли, що так відкрито афішують про дану підставу? В Савченка вистачить і грошей і знайомств, аби відправити Льошу-Конопляника в "Країну вічного полювання".
Відповісти
2015.10.12 22:19 -
Олег Антонюк (214)
0 0
Це ти, придурок, тупишь. Люди просто щиро раділи, що хтось за них зробив їхню роботу -- убрав з дороги конкурента. І вони в ту хвилину не думиали за таких ідіотів, як ти, бо якби це вони розробляли таку суперську операцію, прямо замісники СБУ, то повір -- не обговорювали б перемогу в онлайні
Відповісти
2015.10.13 06:55 -
Сталева Свідомість (229)
0 0
Провладний прихвосню! Ви хоч шифрувалися, а то вже і не знаю як до вас звертатися Олег, чи Дристало, чи може просто Льшик-Конопляник? Ви радійте що доживаєте останніх днів на цьому світі, адже стара загартована в бюрократичних боях машина Савченка-Литвиненка перемеле вас на своїх всеїдних жорнах. Ваші ж сьогоднішні партійці вам і встромлять ̶х̶.̶.̶я̶ ̶в̶ ̶с̶р̶а̶к̶у̶ ножа в спину.
Відповісти
2015.10.13 09:26 -
Valentin (230)
0 0
а ви бачу добре обізнані в "таких" справах - ( ̶х̶.̶.̶я̶ ̶в̶ ̶с̶р̶а̶к̶у̶ ножа в спину)
Відповісти
2015.10.13 19:38 -
Сталева Свідомість (232)
0 0
А ви, бачу все у пошуку однодумців? Цікавитесь темою навіть, хто та що знає...
Відповісти
2015.10.12 17:51 -
Дістало (206)
1 0
Що вам Льоша ніяк спокою не дасть?Його вже всі тролі відправили куда кому не лінь, а він спокійно рухається далі і має вас на увазі. Сам Савченко прекрасно знає хто на нього поскаржився.Якщо чогось не розумієш, то це значить, що у тебе очевидець просто не вистачає розуму, і виставляти це на показ все одно, що плюнути проти вітру.Раджу приховувати свої особисті недоліки, а не малювати їх у інших.
Відповісти
2015.10.12 18:24 -
Сталева Свідомість (207)
0 -2
Ти щойно з прокурки?
Відповісти
2015.10.12 12:22 -
Антіклан Малинський (200)
0 -2
Не тільки Конопляника а і Чекушку з Сковородкою та лікбезівцем Ад'ютантом Петькою !
Відповісти
2015.10.12 09:53 -
Григорій Шитюк (198)
0 0
на сьогоднішній день ввважаю вже зайвим оприлюднювати все що "нарив" по цій історії (до того ж деяким очевидним речам не маю підтвердження), але не менш очевидим є факт, що усі ці недавні події викликають у людей закономірне питання: хто ж більше постраждав у цій брудній історії, хазяїн району чи хазяїн міста...? фінансово - очевидно що перший, а по факту (рейтингу) - скоріш за все другий... хто ж після такого "покровительства" захоче з ним мати справи? пам'ятаєте мультик про Капітошку? там така фраза є "щоб усі боялись, щоб не насміхались!", отож, палка має два кінці...
Відповісти
2015.10.12 16:14 -
Сталева Свідомість (203)
0 0
Та викладіть вже, зайвим це не буде. Хай люди читають правду.
Відповісти
2015.10.12 16:19 -
Григорій Шитюк (204)
0 0
я ж написав, багато інформації без доказів. якщо я припускаю що це шоу дійсно не мера робота (він просто мав нагоду вдало попіаритись) а довести не можу, то яке право маю так стверджувати?
зараз Наливайко фактів насипле... повну торбу. :)
Відповісти
2015.10.12 16:49 -
Сталева Свідомість (205)
2 0
Хай собі сипле. Народ розсудить.
Відповісти
2015.10.11 18:47 -
Олександр Скальницький (191)
1 0
Гриша: "Смешались в кучу кони,люди"-це М.Ю.Лєрмонтов.
Відповісти
2015.10.11 18:53 -
Григорій Шитюк (192)
0 0
абсолютно вірно. дякую. просто писалося дещо на емоціях. :)
Відповісти
2015.10.10 23:20 -
logic (175)
0 0
Та хай його програма заслуговує Нобелівської премії, але після того, що сталося людина
не має морального права балотуватися.
В тому і полягає честь.
Тим людина з честю відрізняється від безчесної.
Очиститься судом - флаг у руки.
Тим більше, що після адмінреформи однозначно будуть нові вибори.
Відповісти
2015.10.12 07:21 -
Сталева Свідомість (194)
0 0
Серед всього цього легіону хапуг та приблуд ви не знайдете жодного достойного посади. Лиш одна людина є чесною і тямущою - Василь Михайлович Федоренко. Надіюсь ви встигли помітити як його обгавкують провладні шавки з усіх сторін? А все через те, що він має неабияку народну підтримку. Владу це завжди неймовірно страшило.
Відповісти
2015.10.11 00:08 -
Організація (178)
0 0
метелик-він і є метелик!!!!!!Сьогодні-КРУТЬ,а завтра-ВЕРТЬ!!!!ФУУУУУУУУУ!!!!!Нагадує мандидатов з патриотічной партіі
Відповісти
2015.10.10 21:13 -
Антіклан Малинський (171)
0 -1
Витри губи і язика . ФУ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти
2015.10.10 18:00 -
Сталева Свідомість (165)
2 -1
Григорію, перестаньте лизати зади. То ви всцикалися з радощів що Савченка з Литвиненком загребли, а тут уже й в захопленні від програми без 5 хвилин зека.
Відповісти
2015.10.11 17:18 -
Наливайко (183)
0 0
тю, а я з тобою згоден
Відповісти
2015.10.10 17:58 -
Ясамон Предчайший (164)
0 0
ха-ха-ха...мы поняли друг друга.
Відповісти