Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

11.03.2015
Про справи насущні

  Минулої п’ятниці спокій, жителів, мікрорайону Банкнотки було порушено великою кількістю вантажних автомобілів, що було припарковано з порушенням ПДР і тим самим створюючи ряд не зручностей як для самих жителів так і для інших учасників дорожнього руху, що в свою чергу могло призвести до аварії з трагічними наслідками. Адже автомобілі припарковані були вздовж узбіччя тим самим закриваючи огляд іншим водіям та перешкоджали роботі громадського транспорту.

Изображение 002

Изображение 009  Изображение 005

 Іншою серйозною проблемою є саме те, що місце де стоять вантажівки не є об лаштованою стоянкою. Там нема ні смітників, а ні туалетів. Також місцеві жителі жаліються на те, що дехто з водіїв, хильнувши зайвого, влаштовує собі свято для душі.

Изображение 011

Изображение 015

 Також не варто забувати і про міст, що знаходиться в аварійному стані. Максимальна вага яку можна перевозити цим мостом – 30 тонн. Автомобілі, що привозять сировину, на Папірмал та «Полісся 2012», рухаються перевантаженими тим самим добиваючи міст остаточно.

Изображение 001

 Всі ці питання, ми разом з хлопцями з УНСО та громадським екологом Ольгою Гурою, спробували вирішити самотужки. Адже міську владу і керівництво вищезазначених підприємств це все здається влаштовує.

 Сам факт порушення ми зафіксували і викликали інспекторів ДАІ.  Водіям було запропоновано вирішити ситуацію, мирним шляхом, переїхавши на паркову в центрі міста, але це викликало хвилю обурення. Керівництво підприємства куди приїхали водії відмовилися від діалогу, з громадою та активістами, приславши начальника охорони який теж не мав бажання вирішувати конфлікт.

 Врешті зусиллями інспекторів ДАІ вантажівки  змінили місце дислокації.

 P.S. Місцеві жителі говорять  про те, що проблема ця давня. Виникає питання: Чому владі яку обирали малинчани для відстоювання своїх інтересів. Байдужі проблеми самих же малинчан. Що заважало представникам місцевої влади у п’ятницю виїхати на місце конфлікту і вислухати людей.

Чи мені здається, що малинські можновладці «слухають» людей лише коли їм потрібні посади чи перед виборами.  Де шукати правди простим жителям міста?

Изображение 012

А ось так на "Поліссі 2012" нищаться, іноземцями, багатства українського Полісся. За словами місцевих жителів за день приходить до 5 -6 машин з лісом, що розпилюється та відправляється на Турцію.

 

Изображение 013

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.03.12 21:27 -
Ясамон Предчайший (2)
0 0
нет хозяина в городе, потому и нет порядка. партий и организаций масса, а порядка все равно нет, потому-что ни кто, ни за что не отвечает. это так, в духе, нашего времени...ха-ха-ха.
Відповісти
2015.03.13 14:13 -
Григорій Шитюк (18)
0 0
а ты не задумывался, что каждая вновь придуманная организация или структура по принципу Бендеровского "заседание продолжается" - всего лишь примитивное стремление быть поближе к властной верхушке (читай - отстаивать сугубо свои интересы)...?
порядок есть, и всему есть своя цена... а срач на улицах, загаженные парки и лесополосы, пеньки в лесу (чтобы старушкам было где посидеть когда за грибами придут) - это всего лишь внешний лоск безнравственности и бездуховности, который накрыл не отдельно взятый Малин - 1/6 земной суши... нам остаётся только гордиться, что мы живём в этом навозе и иначе свою жизнь уже не видим.
Відповісти
2015.03.13 15:24 -
Ясамон Предчайший (24)
0 0
а 5/6 в шоколаде, выходит, по твоему...иди проспись, мыслитель.
Відповісти
2015.03.13 08:31 -
Ольга Гура (3)
1 0
Я вже якось писала - хазяїном був Дідківський М.П. У нас якщо демократія - то обов"язково безлад, якщо порядок - то диктатура особистості. І як ото європейці та американці при демократії умудряються жити в порядку?
Вам що більше підходить? ))
Відповісти
2015.03.13 09:29 -
Ясамон Предчайший (4)
0 0
слово "демократия" мне лично надоело. я как-то смотрел Лукашенка, и британского репортера, так он там ему врезал замечательные слова, ваша демократия убивает миллионы людей по всей планете, нам ваша демократия ненужна. так вот, может хватит этого маразма, оглядываться на силиконовую долину, тетя Оля. если там так сладко, то туда вам и дорога.
Відповісти
2015.03.13 10:05 -
Ольга Гура (5)
0 0
А Ви були в Білорусі? Там диктатура одного Лукашенка. І всі його бояться. Не стане Лукашенка, і що далі? Людей понесе галопом у свободу? А може краще одразу вчитися жити у свободі і поважати права і свободи інших? Для цього треба усього лише дотримуватися законів і виконувати свої обов"язки.
Коли Ви побуваєте і в Білорусі, і в Кремнієвій долині, порівняєте, як живуть, працюють і почувають себе люди там і там, як ставляться до своєї роботи, до своєї країни і до своїх політиків, тоді зробите якісь висновки.
В Україні винна не демократія, а продажність чиновників та політиків. Хто б не прийшов до влади - жодного порядного обличчя, завжди знайдеться за що посадити. "Ці руки нічого не крали" - аж смішно. Тільки маєтки у заповідних зонах ростуть, як гриби після дощу. Для порівняння - Ангела Меркель живе у звичайній двокімнатній квартирі, як більшість звичайних німців.
І насамкінець - воює з Україною диктатор Путін, а винні, як завжди, США. Виступить проти нього Лукашенко - уведуть російські війська і в Білорусь, щоб знали, хто у хаті "хазяїн".
Відповісти
2015.03.13 10:21 -
Ясамон Предчайший (6)
0 0
точно, поток беженцев из Белоруссии захлестнул Овруч...не смешите мои подковы. и что значит, как всегда?
Відповісти
2015.03.13 10:55 -
Ольга Гура (10)
1 0
Буде там війна з Росією - захлесне.
А по-друге, те, що люди не виїжжають зі своєї країни не завжди означає, що їм там добре живеться, може їх просто не пускають, як власних рабів?
Відповісти
2015.03.13 11:05 -
Ясамон Предчайший (13)
0 0
да, в кандалах на рудники водят под дулами автоматов.
Відповісти
2015.03.13 14:16 -
Ольга Гура (19)
1 0
Ні, в кандалах не водять, але можливості рядового білоруса і рядового європейця дуже відрізняються. І потім не може система залежати від однієї людини, якою б золотою вона не була. Бо якщо людини не стане - система рухне. А повинні просто працювати закони - однакові для всіх і незалежні від настроїв чи примх окремих людей.
Відповісти
2015.03.13 14:23 -
Григорій Шитюк (21)
0 0
и ты хочешь чтобы мы с таким восприятием реальности жили как в Европе или в Америке...? :)
людям "Сталина нужно", хазяина... :)))
Відповісти
2015.03.13 15:09 -
Ясамон Предчайший (23)
0 0
Попустись, Гриня...ты смешон.
Відповісти
2015.03.13 15:29 -
Григорій Шитюк (25)
0 0
ты сам прекрасно понимаешь, что тоталитаризм - тупиковая ветвь развития общества. весь цивилизаванный мир пришёл как раз к демократии - долго, каждый своим путём. и нам нравится как живут там, но когда доходит до выборов у нас - голосуем за очередного "хазяина", который "наведёт порядок"... и каждый раз приходит очередной хазяин, наводит порядок в свой карман (в стране, области, районе, селе) - но никогда никто не наведёт порядок в головах... потому что тупым быдлом легче править. говоришь смешно - тебе не надоел такой порядок?
Відповісти
2015.03.13 15:42 -
Ясамон Предчайший (26)
0 0
любая власть тупик...может подумать о возрождении Языческой модели. Наши предки жили не тужили, пока святая инквизиция не появилась.
Відповісти
2015.03.13 16:57 -
Ольга Гура (28)
0 0
В Росії останні роки було повальне захоплення язичництвом. І це призвело до того, що люди увірували, що вони вища біла раса краща за інших. Теж саме було з німцями у 30-ті роки минулого століття, яким навіяли, що вони єдино правильні арійці. Не впевнена, що це кращий варіант. Можливо, нинішня війна між Росією та Україною - частково сричинена цим.
Відповісти
2015.03.13 11:05 -
Ясамон Предчайший (12)
0 0
да, в кандалах на рудники водят под дулами автоматов.
Відповісти
2015.03.13 10:30 -
Ольга Єсипчук (7)
0 0
а Ви були у Білорусії?
Відповісти
2015.03.13 10:36 -
Ясамон Предчайший (8)
0 0
а в чем дело, тоталитарный режим, говорите, боятся, говорите, зато у нас никто никого не боится. а толку то. и вообще, при чем тут Белоруссия.
Відповісти
2015.03.13 11:01 -
Ольга Гура (11)
0 0
А хіба, щоб щось робити нормальне для своєї країни, треба обов"язково когось боятися? Інакше ніяк? Хіба не для своїх дітей будуєте країну? ))
Відповісти
2015.03.13 15:45 -
Ясамон Предчайший (27)
0 0
кстати, да...наши родители и деды строили нам строили, но так и не достроили. Миша меченый все похерил.
Відповісти
2015.03.13 10:44 -
Ольга Єсипчук (9)
0 0
ок, мені от цікаво... ну ви тут вАзмущаєтесь... які у Вас особисто пропозиції щодо полібщення ситуації в країні?
Відповісти
2015.03.13 14:21 -
Григорій Шитюк (20)
0 0
да хватит уже "страну строить" - каждому следующему "строителю" эта страна в меньших границах достаётся... и ещё беднее. давайте налаживать жизнь в своём городе, на своей улице, в своём дворе - толку будет больше.
хватит уже этой политики и политиканства, никогда власть не будет бояться народа, которому так легко проехать по ушам, люди сами должны отстаивать свои интересы (отдельно взятого жилого дома, улицы, микрорайона... города).
Відповісти
2015.03.13 14:23 -
Ольга Єсипчук (22)
1 0
пішла підмету двір, надіюсь завтра буде житись краще
Відповісти
2015.03.13 11:10 -
Ясамон Предчайший (14)
0 0
нужно не о политике думать, а о развитии детей, о глубинном развитии. первыми нужно реформировать Науку и Образование. ну и конечно, изменить формат выборов, как президента, так и депутатов, хотя, последних, как по мне, нужно упразднить.
Відповісти
2015.03.13 11:26 -
Ольга Гура (16)
0 0
Ви абсолютно праві, наука у нас в такому загоні, що просто не зможе конкурувати із світовою наукою, хоча розумних людей вистачає. Тому що президенти, депутати і чиновники не розуміють важливості розвитку науки для країни. А головне - і не збираються розуміти. Легше ж маніпулювати неосвіченою масою, ніж мати справу з розумними, освіченими, конкурентноздатними людьми.
Відповісти
2015.03.13 11:19 -
Ольга Єсипчук (15)
0 0
Ви такі наївні, глубінне развітіє, шо Ви маєте на увазі читати Ніцше та Шопенгауера, слухати Штрауса? в нас абсолютно нормальні люди є , які знають шо роблять і для чого, інше питання в можливостях які надає держава та умовах. Шо Вас не влаштовує в науці, школа в нас нормальні знання досить дає, з приводу вузів - їх половину вже закривають, і це цілком розумно. формат виборів абсолютно європейський, якшо ми зараз почнем нові вибори то будем ще і більшій сраці. Знаєте на кого Ви схожі? на Сеню того з парламента який говорить про реформи і разом з тим реформи ні а чьом! Конкрєтікі в Вас ніякої як і ідейності загальної немає, так для того щоб на лавці побазарить поплювать семкі - піде, не більше
Відповісти
2015.03.13 12:47 -
Ясамон Предчайший (17)
0 0
смелая, но глупая.
Відповісти
2015.03.11 16:17 -
Ольга Гура (1)
0 0
Я дійсно була присутня під час виникнення цієї ситуації, були запрошені журналісти від "Малинських новин", була телефонна розмова з керівником підприємства Хоменком В.В. Оскільки питання складне, адже підприємство дає роботу малинчанам і платить податки до місцевого бюджету, з іншого боку - створює проблеми для мешканців мікрорайону, які живуть біля підприємства. Немає стоянки, немає урн для сміття, немає туалетів, куди ходити водіям-дальнобійникам. Тож сміття викидається, куди бачиться і в туалет ходиться теж, куди бачиться, бо на територію підприємства водіїв не пускають. Ми запропонували Хоменку В.В. дати інтрев"ю для "МН", щоб роз"яснити людям ситуацію, бо якщо не давати достовірної інформації, у місті будуть гуляти чутки, які авторитету підприємству точно не додадуть. Керівник погодився дати інтерв"ю після свят і запропонував перспективний, як на мою думку, варіант вирішення проблеми. Збудувати автостоянку на місці, де зараз колія, яка вже давно не використовується. Там досить значна територія, якщо впорядкувати та облаштувати її під автостоянку, можна навіть платну з біотуалетом і контейнерами для сміття, то це може вирішити проблему, поряд фактично промислова зона ряду підприємств, куди приїздять дальнобійники. Треба звернутися у міську раду і запропонувати цей варіант, чи підходить ця територія під таку інфраструктуру.
Ще одне питання - деревина, звідки і якої якості її везуть. Є версія, що вона може бути з Чорнобильської зони. Але це також треба перевіряти. Прокуратура ніби перевіряла, документи в ідеальному стані, а що насправді?
Відповісти