Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

17.09.2015
Від "ворога України"

Лист на редакційну пошту. Розміщено адміністратором сайту, так як автор має проблеми з авторизацією


 Добрий вечір, ...! Цими днями я дуже зайнятий по роботі, тому було не до проблеми з кнопкою "Коментувати". А згадую про це аж пізно увечері, коли незручно телефонувати Вам. Хіба що можу почитати новини..

І прочитав деякі коментарі. на мою адресу. Особливо сподобалися сентенції хороброго Die Walkure, який сховався за ніком й обзиває мене блядью колорадською. Контужений, мабуть, бідолаха. Цікава у мене ситуація. А в Однокласниках я собачуся з якимось Ігорем Ісаковим з Брянська, доводжу йому, що нефіг Путіну лізти в суверенну державу. За це він обзиває мене жертвою майдану, якого повинні трахати бомжі майданні. Звісно, я не лишаюся в боргу, і посилаю його прямим текстом. Перед цим улітку я запрошував його до Києва, хотів показати і Майдан, і бандерівців. Він не захотів. А потім пішов на поводу у якихось істеричних росіянок, які матюкали мене краще, ніж мужики.

Так, шкода, що не можу відповісти на лайку і погрози землякові. Уявляю, як цей чоловік ненавидить справжніх ворогів. Є сайти, де люди ведуть дискусію хай навіть інколи емоційно, але в цивілізованих межах, без погроз. А то виходить, тоталітарної держави вже 24 роки нібито немає, а тоталітарне, більшовицьке мислення у людей лишилося. Не сподобалася чужа думка -- ворог, сепаратист. До стінки!

Юрію Смалюкові передайте, що нагадувати і жінкам і чоловікам про вік -- не-по-мужски (даруйте за ворожу мову). І ще більше не-по-мужски збирати досье, компромат, немов таємний агент Брейтшнейдер з "Пригод бравого вояка Швейка". Кожна людина має право на минуле. Передайте цьому самовпевненому молодикові, що я щиро бажаю йому дожити до моїх років, і прожити життя так цікаво і напружено, як я прожив -- в молодості Велика Вітчизняна війна щодня нагадувала мені про себе порожнім рукавом мого батька, який брав Берлін. Я бачив Чорнобиль у 1986-му, дві війни -- у Придністров"ї, потім в Африці, навчився не вірити ні комуністичній брехні, ні новітній псевдодемократичній, Тож залякати мене важко.

А той Ді Валькур (я, на жаль, німецьку не вчив і не знаю, що це слово означає) мав би розуміти, що навіть якщо справді він воював на Донбасі з кантемирівцями, мав би розуміти, що винуваті не прості хлопці-танкісти, які виконували наказ, а ті правителі і політики, які розв"язали війну.

Вибачте, що зайняв Ваш час.

 

 
← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.09.18 16:43 -
Наливайко (28)
3 0
шуневич, я тебе теж називаю колорадським ху*лососом
Відповісти
2015.09.18 14:54 -
Юрій Смалюк (24)
3 0
Овва! Пан Шуневич побачив у моїх коментарях погрози! Які? Розсмішив. Стосовно нагадування про вік опонента,то це архаїчне перебільшення-ми не на балу і не з"ясовуємо вік дівчат та жінок.Шуневича може образило те,що я назвав його точний вік - 61 рік? Так і свій назву -45 років. Ото молодика знайшов? Яке дос"є? Який компромат? Який таємний агент? Схаменіться,чоловіче добрий. Ваша персона мене аніскілечки не цікавить.Ото побачив ваш допис та й набрав у пошуковику прізвище Шуневич.Зкопіював цитату з першого ж матеріалу тільки і всього.А пан вже й злякався,що на нього шукають компромат? Ну насмішив !
Відповісти
2015.09.20 11:07 -
logic (29)
2 0
Поведінка Шуневича нагадала анекдот:
Іде чоловік вздовж багатоповерхівки, і раптом йому на голову щось сиплеться.
Піднімає голову, а на балконі стоїть немолода дама і трусить половика.
- "Ах ти стара бл..., ти що робиш?"
- "А при чому тут вік?".
Відповісти
2015.09.18 10:16 -
Die Walküre (5)
3 0
"А той Ді Валькур (я, на жаль, німецьку не вчив і не знаю, що це слово означає) мав би розуміти, що навіть якщо справді він воював на Донбасі з кантемирівцями, мав би розуміти, що винуваті не прості хлопці-танкісти, які виконували наказ, а ті правителі і політики, які розв"язали війну.".... цими словами він дав чітку й зрозуміло відповідь, які у його погляди.... Перед нами такий собі латентний совок який ніби й за Україну, але він й за сесер, одночасно за Стуса й за медведчука, він за мільйонні жертви голодоморів й за сталіна... Цікаво,я як то всьо в голові вміщається, У автора немає випадково роздвоєння особистості? Чи автор просто за советскую Украину? Якщо так, тоді все зрозуміло. Тоді зрозуміло, чому для нього Бандера та Шухевич злочинці, приспєшнікі хвошистов, а Жуков, який знищував мільйони українців, є для нього героєм.......
З таким успіхом він нехай і зрозуміє тих вояків вермахту, що позбавили його батька руки... Якщо він їх зрозуміє, тоді й можливо я зрозумію його "героїв кантемиривців", звісно, після того, як ті кантимирівці будуть лежать у могилах, оскільки вибачати тих, хто хотів тебе вбити, хто вбивав моїх побратимів, з яким я ділив окоп, землюнку, гнилу кашу НЕ МОЖЛИВО! Людина, яка воювала, мене зрозуміє, а штаська особа, яка й поняття немає про бойові дії, яка не нюхала пороху, того ніколи не зрозуміє апріорі... Це те саме, що мені сперачитися з фахівцем з квантової механіки, при тому, що я у тій квантовій механіці нічого смислю...
Відповісти
2015.09.21 10:58 -
Наливайко (33)
0 0
а потрібно було б поцікавитись. "Die Walküre" - це опера Вагнера, в перекладі означає - Валькірія, міфологічна істота жіночої статі.
Відповісти
2015.09.18 01:52 -
Григорій Шитюк (1)
2 -1
пане Володимире, я іще все можу зрозуміти... та тільки не Ваше виправдовування "хлопців-танкістів (кантемирівців), які виконували наказ" на Донбасі! вони що, не розуміли де знаходяться і які накази виконують, не бачили куди їдуть і в кого стріляють... про що мова, чоловіче?
з такими поглядами на життя, давайте вже виправдовуйте "хлопців-снайперів", що розстрілювали Майдан... виправдовуйте банкірів, що конвертували надані Україні кредити у статки Януковича та його оточення... ім же всім не соромно ні перед законом ні перед совістю - хіба вони винні, люди просто "виконували наказ"... так? краще б Ви вже не писали цю відповідь ображеного дядечка... даруйте, та це вже відверта маячня сивої кобили - більш цивілізовано сказати важко.
PS: а Анатолій Шарій, часом не ваш приятель? бо Ви одного поля ягоди...
Відповісти
2015.09.18 09:12 -
Ольга Єсипчук (4)
1 -2
Гриша, дядько не згадав улисті, то рєшили тут подіставати, я ж казала шо Вам уваги бракує. Вам навіть наказ не давав ніхто, шоб носити красний галстук і кричать "МІРТРУДМАЙ", виправдання вродє - "Всі робили і я робив" - для мене тож не катіт,можна Вас вписать до предателя родіни аж швидко, може хочете очистити своє ім*я, доблесний воїне, воюючи за кордони неньки Україні? Бо всі ярі патріоти до того, як прийде повістка з воєнкомату. Рвать на собі рубашку- всі ваші досягнення патріотичності, Такі як ви навіть до ягід відноситесь, а відразу до перекотиполя, - куди вітер подув туди й ви. ФУ!
Відповісти
2015.09.18 09:09 -
Ольга Гура (3)
0 0
Тут мова не про погляди людини, а про елементарні правила культури в мережі. Якщо незнайомі люди дозволяють собі принижувати, материтися, посилати одне одного, вішати ярлики, то можна уявити, що вони собі дозволяють у реалі.
Шановні, зовсім не дивно, що ми так живемо, бо українець українця готовий змішати з лайном, аби лише бути правим понад усе.
А любий психолог вам скаже, що так себе поводять лише нереалізовані у житті, недолюблені у дитинстві, принижені своїми батьками і близьким оточенням, емоційно і соціально незрілі, безвідповідальні люди. Люди з синдромом вічного підлітка, коли він усе на світі знає і в усьому правий, але по життю - ніхто і звати його ніяк. Дорослі люди, які себе поважають і чогось досягли у цьому житті, - так не поводяться. Їм не треба стверджуватися за рахунок приниження інших. Так що, шануйте одне одного і дорослішайте.
Відповісти
2015.09.18 12:21 -
Григорій Шитюк (17)
0 0
з притриманням елементарної культури я повністю згоден - без питаннь. але тут якраз мова про погляди і намагання відбілити те чорне, що у тверезомислячої людини не викликає сумніву.
Олю, з точки зору психології, дуже легко знайти виправдання тим десяткам (а можливо й сотням) жителів Малина, що власними руками доволі успішно перетворюють своє місто на суцільний смітник... сказати що в них просто немає належного усвідомлення екологічних проблем, списати на важке дитинство, нереалізованість у житті... згодна? я намагаюся шанувати людей, чиї погляди на життя різняться з моїми... проте, чому я повинен змінювати свої погляди та переконання, що сформовані не "політикою партії" тільки тому що вони комусь не подобаються? тут доречною буде одна маленька цитата: "я вже вийшов з того віку, коли я переживав що про мене думають інші... тепер нехай інші переживають що про них думаю я"...
Відповісти
2015.09.18 10:27 -
Die Walküre (6)
2 0
Ольго! Скажу так. Уявіть, не дай Бог звісно, що маніяк убив когось з ваших рідних. А тепер третя особа виправдовує того маніяка, "обгрунтовуючі" його дії тим, що він виріс у поганих умовах, або тому, що в голові таємні голоса наказували здійснювати ті злочини... щось таке.... Людина, яка хоронила побратимів, ніколи не зрозуміє тих убивць, що вбивала... Коли самі через те пройдете, тоді зрозумієте...
Відповісти
2015.09.18 11:03 -
Ольга Гура (7)
0 0
Якщо людина сама не вбивала, навіть якщо у своїх поглядах помиляється, у чому її вина перед Вами?
Це буде безкінечна братовбивча війна, якщо хтось не набереться розуму і не спиниться першим.
Відповісти
2015.09.18 11:21 -
Die Walküre (8)
1 0
По перше, я не звинувачував автора блогу у вбивствах. По друге, якщо ви уважно читали, я піддав критиці його слова про т зв. "народних героїв кантемиривців". По треєтє, й найгловніше. Ви пишите братовбивча війна... Яка братовбивча війна??????????????????????????? Росіяни нам брати?????????????? Дайте мені, будь ласка відповідь
Відповісти
2015.09.18 11:26 -
Ольга Єсипчук (10)
0 -1
А ви не берете до уваги місцевих жителів які приймають участь в бойових діях?
Відповісти
2015.09.18 11:45 -
Die Walküre (12)
1 0
Їх відсоток (я про т зв. українців на боці ворога) дуже малий. Воюють пришлі та регулярні рос. частини. І да, якщо брати до уваги логіку Ольги Гури, то будь яка війна по своїй суті є братовбивчою. Приміром у тій же Великій вітчизняній на боці нацистської Німеччини брало участь понад 2!!! мільйона радянських громадян.... є, доречі, й інша назва тієї війни - Друга громадянська... Це так, до відома
Відповісти
2015.09.18 11:57 -
Ольга Єсипчук (13)
0 -1
Колєга з Маріуполя говорить протилежне, шо всі його сусіди і друзі на боці ополчення воюють, да я бачу Ви теж швидко хапаєте те шо тєлік говорить, сказала пропаганда шо то не Велика Відчизняна, то й Ви як оцей говорящий хомяк https://www.youtube.com/watch?v=Kwmv6u4Fuvw , не боїтеся що й на ваші могили так само будуть плювать як сьогодні на могили красної армії?
Відповісти
2015.09.18 12:06 -
Die Walküre (15)
2 0
Боже мій, я шоці.... від ваших слів..... Колєга говорить і тд... Ви там були, ви на свої очі бачили, хто там????? Я за пів року лише декілька разів бачив місцевих на тому боці. Хоча, якщо для вас свої із Тульської чи Кастромської області, тоді немає що говорити.....
А стосовно "хапає з тєлєка" то до вашого відома, я професійний історик, кандидат історичних наук, працював з історичними джерелами, у тч. із за кордонними. Так от. Ніяка то не була вітчизняна війна для українського народу. Ми були гарматним м'ясом у війні двох тоталітарних систем. Справжні герої ті, хто воював проти вермахту на РСЧА. Воїни, що були у лавах вермахту та РСЧА були, або одурманені пропагандою (німеччина), або були силою загнані до лав червоної армії.
Відповісти
2015.09.18 12:32 -
Ольга Єсипчук (19)
0 -1
єдине шо Ви мені тут довели шо український народ і російський в своєму соображенію однакові, та цінність "кандідатовнаук" і прочей єресі.
Відповісти
2015.09.18 12:39 -
Die Walküre (20)
2 0
Я не збираюсь вам нічого доводити. Якщо ви ввжаєте, що біле то чорне і навпаки, то вважайте, ваше право. Але говорити, що хто шото хапає з тєлєка - це прямий доказ того, шо ви й хапаєте.
Ще раз переконався для себе, що Малин по своїй суті ватне місто. За що гинули мої побратими, що би і вам схожі особи своїх захисників вважали дурними й злочинцями? Якщо ж ви мене не поважаєте, то Бог вам суддя. Але майте совість, стосовно пам'яті загиблих героїв... Чи ви всі очікуєте на прихід "русскага міра"
Відповісти
2015.09.18 12:43 -
Ольга Єсипчук (21)
0 -1
ага шукайте собі ворогів і в малині шоб було з чим боротись, між іншим тєлік на балконі наш, а краще пішли б на роботу й гроші заробляли.
Відповісти
2015.09.18 12:55 -
Die Walküre (22)
1 0
Мадам! Про який тєлєк ви говорите? Між іншим я працюю. і не в Малині тож знову у вас все мимо)))))
Відповісти
2015.09.18 12:13 -
Кіт Мармиза (16)
0 0
ОООО!!! Да ти , Валькур, інтриган! Тепер почнуть перебирать всіх малинських істориків, нинішніх і не рождьонних ))))
Відповісти
2015.09.18 12:22 -
Die Walküre (18)
1 0
Істориків, кандидатів наук і учасників АТО одночасно в одному флаконі. Нехай шукають. Цікаво, чи знайдуть)))))
Відповісти
2015.09.18 11:25 -
Ольга Гура (9)
0 0
На Сході українці воюють не лише з росіянами, але й з такими самими українцями. Якщо перші не брати, то другі - земляки і напевно, брати. А хтось на цій війні заробляє ну дуже великі гроші. Не шукайте ворогів серед своїх, вороги - ті, хто влаштував цю бійню.
Відповісти
2015.09.18 11:39 -
Die Walküre (11)
1 0
Ольго! Питання закрито. Див. ФБ. Гарного вам дня!
ПИСИ, Стосовно українців на боці ворога. Їх там майже немає.
Відповісти
2015.09.18 14:30 -
Юрій Смалюк (23)
1 0
Die Walküre,ті,хто воюють проти української армії на стороні ворога є тільки громадянами України ,бо так написано в паспорті.Вони хоч і українці за національністю (не всі),але по факту і по суті це зрадники і терористи,які рано чи пізно будуть покарані .Про яких братів може йти мова???!!! І не докажеш ти цім ватникам зворотнє-навіть не намагайся.Хто це розуміє,того переконувати не треба,а совкам,ватникам і "заблудшим овечкам" навіть не намагайся щось пояснювати-горбатого могила виправить...
Відповісти
2015.09.18 15:16 -
Die Walküre (25)
0 0
я вже все зрозумів, ситуація на малинщині пєчальна... купа вати... Я в шоці....
Відповісти
2015.09.18 15:59 -
Черемушки (26)
0 -2
Если все вокруг идиоты, а ты молодец.... то может пересмотреть свою точку зрения? Присмотреться к себе? И насчет ваты, люди имеют право на ДРУГОЕ мнение.
Відповісти
2015.09.21 10:51 -
Die Walküre (31)
2 0
ДРУГОЕ мнение???????????????? Поїдьте на донбас, нехай вас там обстріляють, от тоді поговоримо про ДРУГОЕ мнение.... Довбень....
Відповісти
2015.09.18 16:25 -
Ольга Єсипчук (27)
0 -1
тре знайти собі врага і мужественно з ним сражаться
Відповісти
2015.09.21 10:37 -
Die Walküre (30)
2 -1
Ви Ольго, як були недолугі у своїх судженнях, такою й залишитесь, нажаль вам дійсно нічого не допоможе... Я вам про одне, а ви мені "найди роботу" або "найді врага".... Якщо це ваші всі аргументи тоді все зрозуміло... Тепер я не дивуюся, коли мені побратим розповідав, що під час прориву із під Дебальцево, вони захопили ворожу групу у кількості 15 чоловік. Так от, троє було із Житомирської області, а двоє із Малина.... Карл!!!! Двоє з малина!!!!!! Думаю дехто з родичів тих полонених "новоросов" зараз комфортно сидить на цьому ватному ресурсі й на латентному рівні ненавидять все українське, і всі висновки виводять по собі, із свого провінційного, ганебного тупорилого міщанства... Вам потрібно спокій любою ціною. Вам пофііг хто при владі, яка держава за вікном і який прапор на щоглі.... Вам насрать на ті тисячі воїнів, що віддали життя за вас, довбні.... Ви найгірше, що може мати будь яке суспільство... Ви аморфна, сіра маса, смердюче болото, яке тішиться із своєї т зв. містячкової "величі".... Славетних пращурів, правнуки погані, ці слова Т. Шевченка були сказані влучно. Ви погані у своїх діях та помислах. Ви не варті жити у вільній державі. Ви кріпаки, що чекають на свого чергового "баріна".... Горе вам, та вашим рідним від того.... По суті мені немає про що з Вами говорити, ви вже все сказали... Але, якщо ви захочете мені особисто висловити свою позицію, висловити свой "праведний гнєв", то пропоную зустрітися зі мною особисто. От тоді, один на один, особисто мені у вічі скажіть те, про що ви тут так "гарно" стелили", я побачу, чи вистачить у вас духу то все повторити....
Відповісти
2015.09.22 11:43 -
Ольга Єсипчук (38)
1 -1
Полотна Гриші пишіть він таке любить, а я не читаю.
Відповісти
2015.09.22 16:35 -
Die Walküre (39)
1 0
А жаль, вам потрібно читати й багато, оскільки ваші знання мають сумнівну якість)))))
Відповісти
2015.09.21 11:38 -
Die Walküre (34)
1 0
І да, з днем народження, Вас! Розуму Вам та мудрості бажаю!
Відповісти
2015.09.21 10:51 -
Наливайко (32)
3 -1
Валькірія, в ольги там психіатричний діагноз. На зношуйте клавіатуру.
Відповісти
2015.09.22 18:57 -
Ольга Єсипчук (40)
1 -1
Дивлюсь на вас і думаю куди б вас послать, судя по вашому виду ви уже віздє були...
Відповісти
2015.09.23 12:17 -
Die Walküre (41)
3 -1
Ну вас, напевне, вже є великий досвід, ви були у багатьох місцях і, головне "вєздє")))))
Мені інше цікаво. Ви молода людина, фактично ровесниця нашої держави, й ніби працюєте в одній поважній організації, яка є носієм інтегрального українського націоналізму, фактично дотрмуєтьсе Декалогу Українського націоналіста.. А от Ви по суті є україноіобом. Ви засланий "казачок", чи просто недолугі й мало освічені? Звісно, жє питання й до УНСО, як така людина може працювати у її лавах. Ваше там перебування фактичнго дескредитує УНСО на районному рівні... Ви не чуєте опонента, більше того, ви вважаєте за нормальне робити судження про людей, яких навіть в очі ніколи не бачили... Жаль. Мені жаль вас, оскільки елементрані речі ви не сприймаєте. Не хотілося, щоб розуміння тих процесів, що відбуваються у нас в державі, прийшло через потрясіння у вашій сім'ї, приміром, мобілізації вашого чоловіка до зони АТО. Але мені здається, що вам просто начхати на всіх, навіть на свого обранця... Тоді вже пожалійте хоча б свого собаку...
Відповісти
2015.09.23 12:45 -
Юрій Смалюк (43)
2 -1
Die Walküre, дякую-дуже влучно,точно,правильно і аргументовано дана характеристика цій вискочці. Під твоїми словами готові підписатись десятки користувачів цього інтнернетресурсу. Постійно хамить,не добираючи слів і вважає що вона така крута і сучасна чувиха.Мене цікавить куди дивиться її партійне керівництво? Якщо ніяк не реагує на таку поведінку своєї активістки,то виникає питання-а воно,те керівництво, на своєму місці?
Відповісти
2015.09.23 13:08 -
Ольга Єсипчук (46)
1 -3
Ізвінітє, пан Юрій,я не стану оправдовувать себе, пишучи статті і мемуари про своє життя, чоловіка і громадську діяльність, як Ви в свій час. Оправдовуватись - це фішка вже Ваша. Телефони можу і Вам дать, шоб Ви задовільнили свою цікавість, якщо звісно вона не зосереджена лише на публічному обсиранні, бо знаєте. как-би я в цьому теж уміла. але якось більш правильно добираю свої аргументи, відносно опонентів, а у Вас воно основане лише на підлизуванні тому хто пише вище)
Відповісти
2015.09.23 12:39 -
Ольга Єсипчук (42)
1 0
Працюю я головним бухгалтером, не в УНСО і навіть не в Малині, з приводу УНСО, можу вам дати телефон голови ЖОО УНСО, його запитаєте. як же ми співпрацюємо, якшо так дійсно цікавить, з приводу освіти - можу надати свій диплом із середнім балом - 4,7, з приводу мобілізації мого чоловіка - можу надати телефон мого чоловіка і особисто його запитаєте, шо Вас цікавить. Собака не моя, а наша, і те шо вам там здається, можете засунути в то місце, чи може Вас ще запросить показать як ми живемо і де я працюю? Ваш умовивод , так само як і ввод - теж з того ж самого місця.
Відповісти
2015.09.23 12:56 -
Valentin (44)
2 0
був тут колись один такий Васько шибко знав все, та заблокували його дуже швидко за не повагу просто до всіх підряд, а Ви щось дуже довго затримались на цьому ресурсі, і куди вищі сили дивляться, не знаю.
Відповісти
2015.09.23 13:03 -
Ольга Єсипчук (45)
1 -2
прийшов збор мужиков з кризою середнього віку, які незадоволені своїм життям, розтовстілою жінкою, малою зарплатою, і вчать красиву молову і успішну дівчину, ахаххахаха
Відповісти
2015.09.23 14:46 -
Die Walküre (48)
2 0
Прийде час, спитаємо. Всіх спитаємо, й тих, хто під час війни у дома за плечима "красивої та успішної" жінки ховався, й тих, хто сидячі в тилу, розповсюджував українофобські настрої. Дам вам лише одну пораду, Ольго, якщо вам цікаво. Читайте багато книг, дуже багато, різних, історичних, публіцистичних, класику, бо культура, тобто, грамотність "красивої та успішної", з середнім балом 4.7, піддається сумніву. Звісно, ми всі тут, чоловіки, вже мовчки подумали, що ви той свій середній бал "здобули" салом. Але в це не хочеться вірити, оскільки є сподівання, що у вас є хоча б мікрон якогось розуму, чемності, гідності... Приміром, слова, типу "умовивид" я у жодному українському словнику не знайшов. Поясніть, будь ласка, нам, мужикам із кризою середнього віку)), що ви мали на увазі, вживаючи слово невідомого походження й невідомої лексичної групи?))) В іншому випадку, ви в чергове розпишетесь у своєму невігластві, і у нас будуть незаперечні підстави називати та, головне, вважати Вас, вашим же словом - "молова"!)))))
Відповісти
2015.09.23 16:29 -
Юрій Смалюк (59)
0 0
Стосовно слова умовивід.Я теж засумнівався,що саме так перекладається російське умозаключение.(Гугл саме так і переклав).Подивився в російсько-українському словнику ("Радянська школа" КИЇВ- 1976р.укладачі Д.І.Ганич,І.С.Олійник)-там два варіанти: висновок,умовивід.Та це ще не означає,що це так правильно,бо в ті часи (див дату словника) багато українських слів перекладали так,щоб було дуже наближено до російського варіанту,тому сумніви залишаються.Треба знайти більш сучасний словник.
Відповісти
2015.09.23 17:10 -
Ольга Єсипчук (62)
0 -1
Дай боже шоб в побуті так слідкували за чистотою мови, я памятаю цей термір з філософіі, нащастя я не філолог
Відповісти
2015.09.24 10:55 -
Юрій Смалюк (64)
0 0
Єдино вірний варіант - "висновок" . "умовивід" - таке слово подавалось у словниках часів сссру. Але це - не українське слово, а проста калька з російської. Якщо продовжувати... достатньо сказати, що слово "ум" українською звучить як "розум"
Відповісти
2015.09.24 11:44 -
Ольга Єсипчук (65)
0 0
оставлю це тут - Умовивід — форма мислення, за допомогою якої з одних думок (засновків) одержують нові думки — висновки.Умовивід — це логічний засіб здобування нового знання. У процесі умовиводу здійснюється перехід від відомого до невідомого. Об'єктивною підставою умовиводу є зв'язок і взаємозалежність предметів і явищ дійсності. Якби навколишній світ складався з нагромаджених не пов'язаних між собою випадкових предметів і явищ, то від знання одних предметів не можна було б перейти до знання інших і, отже, умовивід як форма мислення був би неможливим. - ВІКА
Відповісти
2015.09.24 12:15 -
Юрій Смалюк (68)
0 0
Все це я вже читав,тому можна було і не цитувати.Думаєш,що там все бездоганно точно і правильно? То застаріла інформація,так як і в Академічному тлумачному словнику .Я запитував у фахівців-філологів.Їх висновок-див.коментар вище.

Академічний тлумачний словник української мови : http://sum.in.ua/s/umovyvid
Відповісти
2015.09.24 11:46 -
Кіт Мармиза (66)
0 0
Вам шо? нема чим більше заняться, коли страна в опасності?
Відповісти
2015.09.24 12:14 -
Ольга Єсипчук (67)
0 0
ізвінітє....
Відповісти
2015.09.23 21:46 -
Юрій Смалюк (63)
0 0
Умовивід- рідковживана калька з російської.
Відповісти
2015.09.23 15:35 -
Юрій Смалюк (56)
2 -1
Вчора Оля була мені за перекладача.Тепер я зроблю їй алаверди.Вона хотіла сказати висновок (умовивід).Відповідне російське слово "умозаключение".
Відповісти
2015.09.23 15:52 -
Ольга Єсипчук (58)
0 0
Пасіба)
Відповісти
2015.09.23 15:42 -
Григорій Шитюк (57)
2 0
Юра, якщо відсутній "умоввід", то вивід знаєш тільки який може бути...? :))) так що у даному випадку навіть "чоловікам середнього віку" без відповідного "заключения" все доволі однозначно...
Відповісти
2015.09.23 14:51 -
Ольга Єсипчук (49)
0 0
телефони давать, чи прийшли бабський базар розводити?
Відповісти
2015.09.23 14:56 -
Die Walküre (50)
3 0
Телефони УНСО знаю. А телефон вашого чоловіка мені нідочого. Нехай він сам із своєю проблемою розбирається))))))
Відповісти
2015.09.23 15:01 -
Ольга Єсипчук (51)
0 0
то шо Ви тут добиваєтесь? говорить з чоловіком не хочете, в УНСО не дзвоните, диплом теж Вам не потрібен, ще можу дати телефон наставника по дипломній, шоб запитали чи платила я за навчання взятки, да і завкафедри, думаю мене гарно запамятала, чи у Вас як у Гриші - нехватка уваги? Якшо Вас непокоять мої "українофобні" висловлення в мене є ще телефони малинського СБУ.
Відповісти
2015.09.23 15:13 -
Die Walküre (52)
2 0
А на біса мені здався ваш чоловік? Це перше. Друге, будьте чесні перед собою в першу чергу, а не перед ді мною... Перед вашими ще ненародженими дітьми, перед батьками, перед Україною, якщо вона для вас хоч щось вартує.... Мені ваш диплом не потрібен, як і керівник вашої дипломної роботи))) Третє, наявність диплома аж ніяк не говорить про наявність розуму. Нажаль, звісно.... Й останнє, якщо ж дуже хочете вказати тут ті телефони - вказуйте))) Але то суть не змінить, розуму у вас не побільшає раптово від того)))
Відповісти
2015.09.23 15:20 -
Кіт Мармиза (54)
0 0
Валькур, я думав ти розумний, а ти..... нє, ви два сапога пара
Відповісти
2015.09.23 17:06 -
Die Walküre (60)
0 0
Наприклад?
Відповісти
2015.09.23 15:15 -
Ольга Єсипчук (53)
0 0
то шо Ви тут добиваєтесь? повторяю по суті третій раз....
Відповісти
2015.09.23 17:06 -
Die Walküre (61)
0 0
Чекаю вже понад дві години, давайте вже
Відповісти
2015.09.23 14:07 -
Valentin (47)
2 0
Пора Вас "красиву молову і успішну дівчину, ахаххахаха" в баню
Відповісти
2015.09.23 15:30 -
Григорій Шитюк (55)
0 0
довели дівку до істерики... :) людина суті не бачить, а "третій раз" повторює.
після 26 побачимо - була в бані чи ні... :)))
Відповісти
2015.09.22 10:43 -
Die Walküre (36)
0 0
Дякую, буду знати, я тут людина нова)
Відповісти
2015.09.22 11:11 -
Кіт Мармиза (37)
1 0
А Налівай вєчний язвєннік )))) тоже запишіть.
Відповісти
2015.09.21 14:05 -
Valentin (35)
1 0
))хаах
Відповісти
2015.09.18 08:56 -
Ясамон Предчайший (2)
1 -2
Гриня, тебя за длинный язык давно..
Відповісти
2015.09.18 12:03 -
Григорій Шитюк (14)
1 0
сначала тех "умников", которые предлагают ветеранам донецкой войны "разобраться что к чему" и свой праведный гнев выместить на президента и правительство...
Відповісти