Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

30.08.2015
Малин

Малин: Комісія уклала список вулиць для перейменування і чекає пропозицій від громади


26 серпня вперше збиралася міська топонімічна комісія майже у повному складі. Потрібно було не лише вникнути в об’єми належних змін, розібратися в нюансах застосування закону, просто кажучи, про декомунізацію, в конкретному малинському варіанті, а й запропонувати містянам попередній перелік вулиць, які будуть перейменовані.

Громада не повинна лишатися осторонь, оскільки її думка може бути врахована лише після того, як буде донесена до комісії чи міської ради в тій чи іншій формі.

Містяни можуть це зробити в різних формах: усно – на особистому прийомі у голови комісії (він же заступник міського голови Петро Піковський); письмово – направити листа на адресу комісії чи міської ради (Соборна площа, 6-а); віртуально – вступити в розмову з міським головою у «віконечку» питань до очільника громади на офіційному сайті міської ради.

Комісія просить не зволікати з пропозиціями, зауваженнями та іншою інформацією, яка так чи інакше пов’язана з перейменуванням вулиць Малина. Наступне засідання пройде 8 вересня.

На першому засіданні її члени визначилися з переліком вулиць, які належить перейменувати. Щодо них і варто надсилати пропозиції.

Перша порція незаперечних більшовицьких архаїзмів не викликала ніяких сентиментальних почувань.

Відтак Малин повинен щонайперше подбати про перейменування вулиць і провулків, що носять імена Фрунзе, Енгельса, Леніна, Щорса, Островського, Ковальчука, Стаханова, Ватутіна, Щербакова, Воровського, Артема, Комарова, Тухачевського, Косіора, Жукова, Куйбишева, Якіра, Котовського, Пархоменка, Петровського, Димитрова.

Вулиці й провулки з наступними комуністичними назвами також підуть у небуття: Радянська, Червоноармійська, Комінтерну, 1-го Травня, Пролетарська, Комсомольська.

Іншу групу становить перелік вулиць і провулків на честь комсомольців і комуністів, чиї імена будуть замінені на актуальні для нашої історії та реальності – Матросов, Гастелло, Ліза Чайкіна, Зоя Космодем’янська, Кошовий.

Очікується перейменування малинських топонімів на честь царських російських адмірала і полководців – Нахімова, Кутузова, Суворова. Не буде, вірогідно, в місті і вулиці імені жінки-космонавта Терешкової (при тому вулицю Гагаріна пропонується лишити).

Із видатних чи псевдо-видатних російських імен насамперед пропонується замінити на даному етапі назви вулиць Ломоносова і Дем’яна Бєдного. Стосовно решти російських письменників готується аналітична довідка для ґрунтовного обговорення і дискусії навколо перейменування вулиць, іменованих на їх честь. Як вони мають звучати в контексті новітньої української топоніміки – вирішувати малинчанам, адже прізвища поетів і літераторів напряму, буквально не підпадають під закон про декомунізацію. Однак постаті Горького, Маяковського та ряду інших відомих діячів літератури можуть бути потлумачені неоднозначно, так розмірковували окремі члени комісії.

Щодо перейменування вулиць, які названі на честь вихідців із Малина й Малинщини, або таких, чиє життя і діяльність були пов’язані з нашими містом і районом, не йдеться взагалі – назви лишаються у сьогоднішньому варіанті.

Окремі топоніми обговорювалися окремо кожен через об’єктивні причини й суперечність біографій – вулиці (й провулки) Ковпака і Гайдара. Останній біографією ще й пов'язаний з Малином. Лишили назву імені льотчиці Осипенко, позаяк вона за походженням була з Украни.

Швидше за все перейменування може здійснюватися в кілька етапів. Щодо варіантів перейменування історики, зокрема – Володимир Студінський, рекомендують йти трьома шляхами пошуку альтернативи старим назвам. Перший – повернення старих назв. Наприклад, вулиця Ковальчука може бути перейменована на старий манір – Микова або Мала Вокзальна; Суворова – Селищанська тощо. Другий шлях – прив’язка до топоніміки, місцевості та її особливостей. Третій – заміна імені новим іменем.

Остання група, на думку комісії, може викликати найбільше дискусій і пропозицій. Отож варто керуватися у виборі наданням переваги знаковим, брендовим фігурам українськї та світової історії та сучасності, особистостям, які своїм життям і діяльністю розвивали чи прославляли Малин.

Ще до комплектування комісії і затвердження її та положення про неї на останній сесії міської ради у місті йде обговорення варіантів щодо вулиць, які увійшли в перелік обов’язкового перейменування. Наприклад, мешканці вулиці Островського пропонують дати їй ім’я Йосипа Кульчицького.

Також комісія пропонує зважити на незручність вжитку доповнень типу «перша вулиця імені… друга вулиця імені…» як щодо вулиць, так і щодо провулків. Отож є чимале поле пошуку варіантів для даних об’єктів. Скажімо, два провулки Комарова не обов’язково називати однаково по-новому – можна дати дві нові, але різні назви.

На першому засіданні говорили і про перегляд комуністичної тематики й символіки, яка трапляється у пам’ятках і пам’ятниках. Але ця розмова буде продовжена на одному з наступних засідань.

А сьогодні наголошуємо на тому, що висновки й пропозиції комісії носять рекомендаційний характер. Процес перейменування не зосереджений конче в руках топонімічної комісії. Розмова щодо перейменування очікується і на громадських обговореннях, і на сесії міської ради. Обговорення власне вже розпочаті. Про сесію буде повідомлено додатково.

Шукайте, пропонуйте, переконуйте, відстоюйте! Йдеться про ваше місто, вашу історію, ваше майбутнє.

Член комісії Ірина Лузанчук

ПІСЛЯМОВА

Щодо моєї особистої позиції можу висловлюватися безпосередньо тут, в діалогові, в коментарях. Рекомендація! З конструктивними й обґрунтованими варіантами не зволікайте, звертайтеся швидше й адресно, не вдавайтеся до безглуздих дискусій, що базуються лише на емоціях і амбіціях. З дозволу авторів коментарів їх пропозиції і зауваження можуть бути розглянуті і враховані на комісії, долучені до пакету пропозицій, який готуватиметься на сесію. Для зручності пишіть мені або іншим членам комісії на адресу 24irina@ukr.net

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.09.13 10:46 -
Iceblink (100)
0 0
Слухайте,"ПАРІОТИ" А вам взагалі так важлива назва вулиці? Так хоч ГОЛОПУПЕНКА. У вас в житті одна проблема? Яма на ямі це норм. А от НАЗВА - це звичайно щось вирішує.
Відповісти
2015.09.02 08:21 -
dumayu (83)
2 0
Передивився похвилинно і погодинно хто і що писав, і хто тут головний "мєтатєль"...
Невтішно.
Відповісти
2015.09.01 23:10 -
Юрій Смалюк (74)
2 0
Важко зрозуміти цю малинську Жанну д"Арк-чи то вона справді така навіжена,чи просто хоче "повипендрюватись",чи ще чого ? Але те,що у цієї особи не все в порядку з головою,то це навіть без аналізів і томографії можна констатувати.Жодного слова більше цій клоунесі не напишу у відповідь.А який сенс,коли все сприймається в штики і на всі закиди є "відповідь"?То не важливо,що вона,та відповідь ні в тин,ні в ворота-головне відгавкатисяі зробити усіх зрадниками і дурнями...
Відповісти
2015.09.01 22:48 -
Юрій Смалюк (72)
2 0
Ірині Кримській-Лузанчук-повністю підтримую вашу позицію.А от щодо Ольги Олегівни Єсипчук,то маю надію,що вона не репрезентує усе те молодше покоління, представником якого за віком вона є.Сподіваюсь,що таких цинічних молодих людей,яких заносить невідомо куди на кожному повороті,у нас одиниці.ЇЇ наглі,нахраписті,подекуди вульгарні ,нічим не обгрунтовані опуси -це комариний писк серед травневої грози.
Відповісти
2015.09.01 21:19 -
Ірина Кримська-Лузанчук (67)
4 0
Замість конструктивних пропозицій, прикро - як завжди, віртуальні баталії з киданням словесним лайном, даванням уявних ляпасів і кусання один одного за ніс і все, що можна тут дістати. Панове! Комісія з топоніміки шляхетно запропонувала список вулиць для перейменування. Всі в комісії погодилися, що не варто громаді нав"язувати уже готові варіанти заміни чисельних назв, буцім, нехай прозвучить голос свідомості містян. Не міщан! Містян. Які розуміють, що є Закон. І є голос народу, який враховується насамперед - згідно з Законом. Крім того, існує нездорова, не на користь України та її спадщини, диспропорція вулиць, іменованих визнаними українськими діячами, і вулиць на честь російських діячів, зокрема - письменників. Для тих, хто навчався за радянської освіти, багато імен російської літератури відомі. Для учнів незалежної України ті прізвища ні про що не говорять. Тим часом на слуху мають бути насамперед незаперечні й гідні українці. Ніхто при цьому не стверджує, що Тургенєв чи Некрасов випадають відтак із літератури. В ній вони лишаться назавжди. То чому б, виходячи з логіки прихильників старих назв, не урівноважити їх іменами Голсуорсі, Джека Лондона, Маркеса, Карела Чапека і т.д. Розумієте? Але ж цього ніхто не збирається робити. То чому російським письменникам - зелена вулиця, а наші - нервово курять у вітальні? У чому негатив позиції тих членів комісії (ініціатива перегляду назв з іменами російських письменників - моя), які хочуть надати перевагу українському брендові? Через 50 років старі радянські назви - ніби ж нейтральні? - дуже здивують наших онуків і правнуків. Тому цієї недоречності варто уникнути вже тепер. А читати російських класиків вам ніхто не забороняє. Для правди діалогу, ви багато із них прочитали? Якщо є запитання, а не наїзди, ставте. Дякую, що прочитали цей коментар. Дякую землякам, котрі написали мені в пошту. Листи прозвучать на комісії, а також будуть зацитовані на депутатській комісії. Не сваріться, а допомагайте. Ці коментарі замість старих табличок не повісиш.
Відповісти
2015.09.02 18:37 -
Григорій Шитюк (89)
0 0
Іриноо, не напрягайте так людину... це ж бо стільки букв треба осилити! :)))
я згоден з кожним словом - ми забули хто ми є і що живемо на своїй, Богом данніу землі...
Відповісти
2015.09.02 07:05 -
Ольга Єсипчук (82)
0 -3
Порада вам: пишіть простіше. А то асоціюєтеся із цією ведучою https://www.youtube.com/watch?v=qRWd_k9Sp8s
Відповісти
2015.09.02 08:32 -
dumayu (84)
3 0
От скажіть Ольга, цей ваш комент крім як:
вошла в кураж
а баба яга против
аби написать
робите так планомірно зі своїм умислом
елементарна неповага
ще щось означає?
Так, коментар задовгий, але по полочках, по темі, і від члена комісії
Відповісти
2015.09.01 21:43 -
користувач (71)
0 -1
Не можу стверджувати на всі сто надцять відсотків, але не чув, щоб Тургєнєва і Нєкрасова вивчали наразі у школі. То звідки ж діти будуть про них знати? Для наших, українських, письменників — вистачить назв. Не чіпайте Пушкіна, він не винен, що народився не в той час і не в тому місці...
Відповісти
2015.09.01 14:18 -
Ольга Єсипчук (58)
1 -2
І де ви раніше були, горе-патріоти? Чому в 88 році ви очі вилупивши кричали "Салют", "Мір - Труд - Май!". А деякі іще й в перших рядах стояли на мітингах з приводу першого травня і пускали метрові соплі почувши чергову звістку про смерть чергового вождя. Чого про вас доблесних синів тоді не було чути га? Не вистачило сміливості зірвать із себе такий ненависний піонерський галстук і розтоптати його перед святковою лінійкою? Чому ви жили у будинках, котрі побудувала і безкоштовно дала вам (чи вашим батькам) ненависна влада? Чому ви свідомо не відмовилися їсти хліб, вирощений руками ненависних вам червоних окупантів? Чому ви не відмовилися навчатись у ненависній вам радянській школі, Чому ви не говорили на уроках історії, що в підручнику написана брехня? Кому ви дякували так палко за ваше світле і безтурботне дитинство?
Я маю більше поваги до старих, 80-річних комуністів, котрі стійкі у своїх переконаннях, і не відхрещуються ні від чого, ніж до вас вишиваних підстилок, котрі, бажаючи бути в мейнстримі, сховали піонерські галстуки, комсомольські та партквитки за ікони, пооблизували всі образи в церквах, до яких лише змогли дотягнутися губами чи язиком і тепер б’ють себе в груди лівою п’ятою: "Ми патріоти, націоналісти".
Відповісти
2015.09.01 21:21 -
Ірина Кримська-Лузанчук (68)
3 0
Олю, смію зауважити, що якби Ви були трішечки старшою, то "вляпались" би так само в радянський патріотизм, відданість ідеям партії і вірність заповітам Ілліча. Скоріш за все.
Відповісти
2015.09.02 06:52 -
Ольга Єсипчук (77)
0 -4
То не потрібно триндіти, що радянський період був такий ненависний вам. Не подобається - боріться, не можете боротись - повісьтеся. Доводьте свою незгоду тоді, коли це актуально, а не тоді коли це зручно чи модно.
Відповісти
2015.09.02 09:45 -
Наливайко (86)
2 0
негайно сходіть до психіатра
Відповісти
2015.09.02 18:33 -
Григорій Шитюк (88)
0 0
ой, щось таке вже десь чув... точно, пам'ятаєте - Тимошенко теж пропонувала "повіситися на шаликах"... :)))
Відповісти
2015.09.01 19:08 -
Наливайко (62)
2 0
Ольга ти ДУРА
Відповісти
2015.09.01 19:44 -
Григорій Шитюк (64)
3 0
чому ж "дура"... це просто нове покоління, що вибирає PEPSI і не надто підбирає слова аби виплюхнути необуздані емоції. особисто мене іноді беруть сумніви, що вони живучі в соцмережах, взагалі думають перед тим як відкрити рота (та й чи є там чим думати?). якщо уважно проаналізувати це чтиво, можна зробити висновок, яке майбутнє нас чекає коли ці молоді та зухвалі дорвуться до влади... все просто - це "артпідготовка", далі (після 5 вересня) піде неприкрита реклама. :)
Відповісти
2015.09.02 06:53 -
Ольга Єсипчук (78)
0 -2
Гриша, ви що, квасу перепили?
Відповісти
2015.09.01 22:56 -
Наливайко (73)
2 0
Гриша, ще раз повторюсь, вона просто тупа. Я тут теж не особливо слова підбираю. Проте те що пише оця дама .... УНА-УНСО, це ультра-націоналістична організація. Вона(Ольга), вважається активним її членом. Мало того що вся ця її вся писанина ні з якою національною ідеєю і "близько не стояла", це аналогічно тому, що Кім Ір Сен би прославляв Джорджа Буша. Але вона взагалі все поставила з ніг на голову. Це як фаріон в рядах тягнибока так ця олечка в рядах УНА-УНСО. Нічого проти УНА-УНСО в цілому проти не маю, проте оцей малинський розлив УНА-УНСО це бандити, ну і ще й дура добавилась.
Відповісти
2015.09.02 06:54 -
Ольга Єсипчук (79)
0 -2
А ви - ссикло анонімне. То що гірше?
Відповісти
2015.09.02 09:47 -
Наливайко (87)
1 0
Ви це вже не з гуйви пишете ?
Відповісти
2015.09.01 20:09 -
Ольга Єсипчук (66)
0 -3
Порція сєльськой аналітіки від Гриця Опанасовича.
Відповісти
2015.09.01 19:35 -
Ольга Єсипчук (63)
0 -3
Шо важко правда сприймається?
Відповісти
2015.09.01 14:56 -
Юрій Смалюк (59)
1 0
Задавати такі питання старшому поколінню щонайменше некоректно.Для цього треба було жити в ті часи.Це якби покоління 30-х років звинуватило б Петлюру,Тютюнника і холодноярців у тому,що вони не змогли об"єднати свої удари по більшовикам у 1921. Тепер по пунктах.Так,у 1982,коли помер Брєжнєв,я дійсно плакав,бо тоді мені,12-річному здавалось,що от-от на нас полетять американські ракети,оскільки із втратою керівника країни ми стали слабкими і безпорадними.Це наслідки радянської пропаганди вождізму.Зараз смішно про це згадувати,а тоді,в роки холодної війни, дійсно було страшно.На паради і демонстрації 1 травня і 7 листопада ходили,щоб не отримати незадовільну поведінку за чверть.І ніякої ідеології в основної маси людей не було.Гарні кульки,багато людей...тільки й того.Ніякого безкоштовного житла моїм батькам ніхто не давав-самі будувались.А хліб вирощувався не окупантами,а такими ж людьми,як і ми самі.Окупант не може вирощувати ,він може тільки відбирати вже вирощене.А вже у старших класах на уроках історії сперечались з вчителем стосовно брехні у підручниках.І ніколи нікому не дякував за "світле" майбутнє.Навпаки,у 1987 писав на дошці "Ганьба КПСС".
Відповісти
2015.09.01 20:07 -
Ольга Єсипчук (65)
0 -1
Стривайте, не все одразу. Зараз піду жилетку вдягну.
Відповісти
2015.08.31 23:52 -
Григорій Шитюк (35)
3 0
у коментарях, Ольга Єсипчук задала мені конкретне персональне запитання: "Шо Вам особисто дасть перейменування вулиць?" може чули такий вислів: "не хлібом єдиним..." спробую дати цій юній та завзятій конкретну змістовну відповідь...
я народився і виріс на вулиці Островського... з дитинства ніхто не міг мені зрозуміло пояснити, чому ця вулиця має саме таку назву, хтось пов'язував це з ім'ям Миколи Островського, хтось просто відмахувався - назвали, то й назвали... і ось з дослідженнь пана Марченка я дізнаюся, що насправді, вона пов'язана з таким собі діячем місцевого розливу, що добряче приклав руку до становлення колгоспного руху на малинщині... отакої! як я особисто повинен ставитися до "діячів", дякуючи яким, НКВС розстріляли мого діда як "куркуля" і "ворога народу" що не бажав вступати в той триклятий колгосп...?
як бачите, Ольго в цьму питанні я трохи ліпше розумію ідеологію засновників УНА і те, за що вони боролися, бо знаю історію свого міста, і мені огидно ходити по вулиці що носить ім'я ката моїх предків. я вже не кажу про "вождя світового пролетаріату", що на сто років оголосив війну Украіні (яка сьогодні розгорілася з новою силою), так як і його послідовників, що мільйонами життів проливали кров мого народу. сподіваюся на власному прикладі я вичерпно та зрозуміло відповів на Ваше запитання?
Відповісти
2015.09.01 07:55 -
Ольга Єсипчук (39)
0 -2
Гриша, який кат? Ви хоч би закусували чи шо. Не треба приписувать очевидним речам вигаданих історій. От мені цікаво скількох людей закатує сліпий інвалід, котрий із 23 років прикутий до ліжка? (Це я про Островсього, а то тут деякі ПОЦріоти вже рубашки на собі рвуть, кажуть шо вони не ходили не прославляли вождя, "міртрудмай" і все таке).
Відповісти
2015.09.01 08:45 -
Юрій Смалюк (44)
1 -1
Так от де собака зарита! Он на яких книжках ти виховувалась,дитино.То ти знаєш тільки одного Островського,того,що про Корчагіна написав...Тоді все зрозуміло.А є ще один письменник-драматург з таким прізвищем.

Вулиця Островського в Малині названа на честь одного з організаторів колгоспного руху на Малинщині С.Я.Островського (?-1930).Забудовуватись почала на початку 20-х р.ХХ ст. (Євген Грищенко,"Вулиці Малина"). От бачиш як багато є відомих Островських...
Відповісти
2015.09.01 11:51 -
Григорій Шитюк (46)
2 0
Юра, цим діткам не зайвим було б просто іноді посидіти в бібліотеці... як ми колись сиділи, для всебічного розвитку - вивчити історію рідного краю... а потім рота з розумним виглядом відкривати. немає про що говорити! :)))
Відповісти
2015.09.01 01:02 -
Катерина (36)
1 -1
Я також виросла на вулиці Островського і не маю ні чого проти назви.
Краще подумали б про щось і справді важливе в нас місті роботи повно,правду Ольга пише-туалет поремонтуйте,згадайте про особливих діток, да пандуси побудуйте,або хоча б з"їзди для колясок.Іноду хочеться дать візочка розумникам.Грошу на перейменування вулиць знайдуть,а на дуйсно корисні справи відповідь у наших чиновників одна-вибачте немає фінансування...
Відповісти
2015.09.01 01:38 -
Юрій Смалюк (37)
2 0
Катерино,ну про які гроші ви говорите? На перейменування вулиць? Та то просто мізер у порівнянні з тим,скільки потрібно на те,що ви пропонуєте.Ви орієнтуєтесь в сумах і цифрах ? Якщо так,то напишіть в яку копієчку обійдеться бюджету таке перейменування. Якщо не орієнтуєтесь,то навіщо пишете? Аби писати щось?
Відповісти
2015.09.01 01:46 -
Катерина (38)
0 -1
ну якщо ж Ви орієнтуєтесь,то напишіть скільки коштує перейменування однієї вулиці і,на приклад, ремонт тротуару від кругу до БАМу,чи ремонт міського туалету,чи встановлення пандусу на тій же пошті? не з того,шановні,зміни починаєте.Назва вулиці не впливає на комфортне життя простих людей
Відповісти
2015.09.01 12:00 -
Григорій Шитюк (47)
2 0
Ви завели мову про різні речі... давайте так: мухи окремо, а котлети окремо :) давайте поглянемо з іншого боку: якщо Вам комфортно жити на вулиці що носить ім'я Островського, то комусь точнісінько так само фіолетово, що Малин потопає у смітниках... далеко ми зайдемо з такою ритоикою? і якщо вже відверто: ніщо не заважає позбутися комуністичної ідеології і навести елементарний порядок у місті... конфлікту інтересів тут немає. і те і інше сьогодні на часі і вирішення одного питання абсолютно не заважає вирішенню іншого - виконання закону про декомунізацію не відміняє правила та обов'язки по благоустрою і навпаки!
Відповісти
2015.09.01 12:22 -
Катерина (50)
0 -1
Тільки чомусь кошти на перейменування вулиць знайдуть,а на все інше- ой фінансування закунчилось...
Відповісти
2015.09.01 13:23 -
Дістало (55)
1 0
Хто знайде?!Які кошти?!Бажано, пишучі свої коментарі бути обізнаним в питанні.По-перше, ми будуємо правову державу і якщо починаємо дискутувати відносно того, чи потрібно виконувати Закон, то повинні розуміти, що відносно нас також може бути застосовано беззаконня.По-друге, під виконання цього Закону фінансовго ресурсу не виділено.У мене є стійке переконання, засноване на досвіді, що Закон прийнято для відвернення уваги суспільства від основних, реальних проблем в Державі, спущено на низ, а там тягайтеся, перейменовуйтеся, сваріться, шукайте кошти. А в цей час ключовими питаннями є децентралізація, обєднання тер громад, напрямки використання міжнародних кредитів...Це ті речі, з якими нам та нашим дітям пропонується далі жити. Не відволікайтеся.
Відповісти
2015.09.01 14:00 -
Ольга Єсипчук (56)
0 -1
Григоровичу, ви чого?
Відповісти
2015.09.01 12:43 -
Юрій Смалюк (52)
2 -1
От заладили ви з тими коштами на перейменування.Та ви за них і мішка цементу не купите.А хочете тротуар відремонтувати.Що ж ми за люди такі,якщо називаємо вулиці ім"ям убивць тих,хто боровся за Україну ? ! Невже у вас все зводиться тільки до матеріального? А де ж наша самоповага? До нас прийшли,пограбували,вбили,згвалтували,забрали хліб...,а ми іменем цих злочинців називаємо вулиці ,села і міста ! Де ж наша шана тим,хто був заморений голодом,висланий в Сибір,закатований в застінках НКВД,хто потонув у Дніпрі в 1943... Продовжувати?
Відповісти
2015.09.02 01:12 -
Катерина (75)
1 -1
Так заладила,бо маю право висловити свою думку! Так хочу,щоб тротуарами можна було проїхати спокійно візочком дитячим,а ще їнвалідним.Моя самоповага при мені,мжете собі уявити, Ви тут про вулиці говрите,назви.Спокійно жили на них все своє життя,а після Майдану різко стали всі такими розумними.де ж Ви раніше були?
Відповісти
2015.09.02 09:26 -
Юрій Смалюк (85)
1 0
До міськради протягом тривалого часу неодноразово звертались громадяни-представники політичних партій з проханням розглянути питання про перейменування вулиць,але наші депутати вперто ігнорували ці звернення.Тому питання :"де ж Ви раніше були?" потрібно спрямувати до міських депутатів ,тільки перефразувати : "чому ви ігнорували такі звернення і заворушились тільки після прийняття закону про декомунізацію?"

Висловлювати свої думки вам ніхто не забороняє.От тільки вкотре наголошую-витрати на перейменування вулиць не порівнюйте і не ставте в залежність від витрат на ремонт тротуарів.Це різні речі,які абсолютно не взаємозалежні.
Відповісти
2015.09.02 06:57 -
Ольга Єсипчук (80)
0 -4
Я вам скажу де вони були - в ЖОПІ вони були. А тут новий тренд - "СлаваУкраїні" і вишиванка. Не встояли наші графомани осторонь - надто великою виявилась спокуса.
Відповісти
2015.09.01 13:02 -
Григорій Шитюк (54)
1 -1
Юро, не треба продовжувати... бо людям байдуже. хто там з відомих сказав "нація яка не має (не знає) свого минулого, не має майбутнього..."? ну, не розуміють люди, що вулиця Леніна від однієї своєї назви не самовідновлюється у асфальтовому покритті! :) ми іще живемо в дірявому совку, і ніякі жертви на Майдані чи під Радою той совок з голів обивателя не виб'ють...
частина дописувачів сприймають нас як фанатиків, що хочуть забрати гроші з їх особистих кишень на перейменування вулицб, на яких вони виросли - ось і волають: караул, граблять! хтось гучніше кричить, хтось тихіше... та не второпають що ями на дорогах мають властивість тільки збільшуватися, як і таракани в головах. нарешті є закон про декомунізацію - його потрібно виконувати, є положення про благоустрій - його також потрібно виконувати, і не перекручувати все з ніг на голову.
Відповісти
2015.09.02 01:22 -
Катерина (76)
1 -1
Шановний Григорій,перед тим як писати-двічі подумайте.Ви мене не знаєте,моїх настроїм також.Я патріот свої країни,КРАЇНИ а не влади..Патріотизм-це не назва вулиці,чи вишиванка.Це добрі вчинки для своеї країни,міста.Екофест це доьре,благодійний концерт для допомоги діткам,нашим воїнам-це допомога.Особисто Ви,щось зробили ???Крім того,що волаєте про свій патріотизм.. А про граблять- добирайте слова,поваги до жінок у Вас ні якої..патріот((( У кожного свої принципи і прирітети.Для мене важливе покриття доріг,бо я думаю як моя дочка на інвалідному візку буде по ньому їхати.закон про декомунізацію-у нас багато законів,тільки більша половина з них не виконується!
Відповісти
2015.09.02 19:02 -
Григорій Шитюк (90)
0 -1
пані Катерино, так - я вважаю себе патріотом України, в мене до сих пір немає вишиванки і Ви не бачили мене на жодному мітингу, де я з прапором якоїсь кишенькової партії "волаю про патріотизм", я вважаю що Екофест - то добре, але не панацея для наведення порядку у місті, бо це повинні робити відповідні комунальні служби, я вважаю що з вулиць міста повинні бути прибрані назви радянської доби, що увіковічили імена не тільки ворогів українського народу, але й інших діячів (науки, культури) ворожої нам країни. доступно...?
і на майбутнє, просто порада: коли нчитаєтеся багато коментарів, то хоч орієнтуйтеся кому та на що Ви пишете відповідь... бо з останнього коментаря я якось не збагну, що тут стосується особисто мене? допускаю, що у запалі та пориві емоцій людина може бути просто неуважною - це я так лаконічно просто з поваги до жінки.
замість обговорення запропонованої теми, хтось дуже "розумний" вкинув сюди меседж про неасфальтовані вулиці та подовбані тротуари... вибачте гречно, от тільки ЯКИМ БОКОМ ЦЕ СТОСУЄТЬСЯ ДО ТОГО, ПРО ЩО ПИШЕ АВТОР ПУБЛІКАЦІЇ???
Відповісти
2015.09.02 19:44 -
Ольга Єсипчук (91)
0 0
Цікаво в яких діях ви виражаєте свій партіотизм?
Відповісти
2015.09.02 07:01 -
Ольга Єсипчук (81)
0 -4
А Гриша ходить в вишиванці і двічі на день слухає гімн. І аргументи проти нього безсилі. :-)
Відповісти
2015.09.02 21:12 -
Наливайко (92)
0 -1
ольга,я згадав анекдот про логіку , про вовка , і про зайця. Висновок: ваш коханець імпотент. Бо бєшенство матки передаєтьться в помутніння розуму недотраханої.
Відповісти
2015.09.03 08:06 -
Ольга Єсипчук (96)
0 0
Нещайний налівай, ми тут не про ваші зоофілічні вподобання говорим, хоча якшо Вам це так болить можете записатись нв прийом до стрільчука...
Відповісти
2015.09.02 22:08 -
Григорій Шитюк (93)
0 -1
:))))))))))))))))))))))))))))))
фу, як не "патріотично", у найвищій мірі безпардонно... але це "кручє" ніж "міртрудмай", вишиванка з гімном та піонерський галстук разом з "жовто-блакитним желє - замість мозку" :)
Відповісти
2015.08.31 20:13 -
Черемушки (31)
3 -1
Краще б вулиці поремонтували, а вже відремонтованій вулиці, нову назву.
Відповісти
2015.08.31 17:19 -
Юрій Смалюк (23)
0 0
Вулиці Малина : http://www.malyn.com.ua/MMaboutVulyci.htm
Відповісти
2015.08.31 13:44 -
dumayu (13)
3 0
І питання до комісії, а чому в списку нема Кримського, який ганяв по лісам "бандитів"?
З одного боку "Маруся" - герой (і нац. бетселер), а з іншого Кримський - герой?! Чи це не привід для шизофренії? (вялотекущей) З обох боків герой...
Відповісти
2015.09.01 18:24 -
Олександр Скальницький (61)
0 0
Мешканцям вул.Кримського і жителям міста пояснити: вулиця названа на честь Агатангела Кримського- історика ,письменника та перекладача.
І нічого не перемальовувати ні на фасадах, ні в документах.
Відповісти
2015.09.03 09:46 -
Юрій Смалюк (98)
1 0
В такому випадку і вулицю Островського потрібно перейменовувати хитро і пояснити мешканцям Малина,що вона названа не на честь одного з організаторів колгоспного руху на Малинщині С.Я.Островського,а письменника-драматурга О.М.Островського.Наче б то перейменували і в той же час і таблички змінювати не потрібно...
Відповісти
2015.09.03 09:52 -
маргарита (99)
0 0
До цього нас ненав*язливо, так акуратненько підводять ... подумаеш, чи один Островський . чи другий , а е ще й третій .....
Відповісти
2015.09.03 00:09 -
маргарита (94)
1 0
В першу чергу Вам потрібно прояснити , а якби покоління мешканців Малина було живе , якІ застали Кримського у руля Малина , то вони Вам багато чого І розказали. А так З посиланням На сайт НАШ МАЛИН . А далі , На матерІали досліджень Евгена Грищенка цитую -КРИМСЬКОГО- вулиця в МалинІ названа начесть першого радянського військового комісара Малина О.Л.Кримського( Михайленка1896-1922)є До 9.11.1922 - Городищанкька., а ще раніше Міщанська.. І далі по тексту ....... ТО , панове , виходить вулиця Кримського повинна стояти другою на черзі на переіменування після вулиці Леніна .... Хтось не згоден? Просто тут знову приклад перекручування Історіі . Вам нічого це не нагадуе ? І ще маленьке питання - хто мені нагадае яким чином Гайдар звязаний з Малином ? Кого не питаю - ні незнае .......
Відповісти
2015.09.03 09:19 -
Юрій Смалюк (97)
0 0
підтримую
Відповісти
2015.09.03 00:21 -
маргарита (95)
0 0
Прошу вибачення . сайт МІЙ МАЛИН
Відповісти
2015.08.31 13:36 -
dumayu (12)
2 0
І до всього, Закон суворий, але це закон
І, думаю, є офіційні рекомендації, щодо цього закону, якими послуговується комісія. І саме тут випливає інша, ще бульша проблема, коли в кожному Мухосранську думають виконувати, чи невиконувати ЗАКОН
Відповісти
2015.09.01 21:28 -
Ірина Кримська-Лузанчук (69)
0 0
Наша комісія не займається різнотлумаченями Закону. Чекає на думку громади у вигляді ПРОПОЗИЦІЙ, Але часу мало. Якщо не буде чітких обгрунтованих і змістовних рекомендацій від людей, комісія змушена буде опиратися на зібрані до часу прийняття сесією рішення матеріали.
Відповісти
2015.09.01 21:35 -
користувач (70)
0 0
Скільки часу є у громади? І яка взагалі процедура перейменування?
Відповісти
2015.08.31 15:23 -
Юрій Смалюк (15)
1 0
Правильно.підтримую
Відповісти
2015.08.31 11:21 -
Ірина (5)
2 -2
Повністю погоджуюсь із коментарями Маргарити, Альфа та Черемушки. І знову ніхто не думає про людей - комісія витримає процедуру, сесія прийме рішення, а ви людоньки займайтесь оформленням нерухомості, земельних ділянок та припискою, а потім територіальна реформа - і знову те саме.....
Як набридли ці зміни..................
Відповісти
2015.08.31 15:59 -
Григорій Шитюк (18)
2 -2
а комусь набридло жити як бидло... особисто я підтримую ці зміни - міняти совкові назви потрібно було іще років 20 тому. і нікого не питати.
якщо вже на то пішло: ніхто не заставляє Вас бігати та щось переоформляти... з приводу прописки - казали що достатньо буде іще одного штампу в паспорті.
територіальна реформа на сьогодні, то взагалі велика тайна за за сема печатями... дуже схоже на радіофобію після Чорнобиля: ніхто уявлення не мав, що таке радіація, та всі її боялися :)
Відповісти
2015.08.31 16:15 -
Юрій Смалюк (20)
1 0
Так,це треба було робити вже давно,навіть не чекаючи спеціальних законів.Але у нас всі ці роки після 1991 року були і є такі міські депутати,що їм це було байдуже.І якби не закон про декомунізацію,то і зараз би ніхто і пальцем не поворушив .Таке враження,що вони кроку зробити не можуть без вказівки зверху.Витрати на перейменування мізерні.І досить думати тільки про те,щоб набити собі шлунок! Ми думаємо про своїх дітей? Треба дивитись далі своєї хати...
Відповісти
2015.08.31 09:30 -
Ольга Єсипчук (3)
1 -3
В такий час, вулиці перейменовувать недоречно, краще б витрачені кошти на це псевдоважливе питання спрямували на гарну стрижку для мера до виборів, чи хоча б сімям малозабезпеченим... мене цілком влаштовує моя вулиця Воровського, хай хоч Лєніна, всеодно.
Відповісти
2015.08.31 12:28 -
dumayu (6)
2 0
Все б нічого, але коли це пише активіст УНСО.... то куди котиться світ?
Відповісти
2015.08.31 16:08 -
Григорій Шитюк (19)
2 0
мабуть туди ж само, куди й наші місцеві неосвідчені політикани... таке враження, що люди коли вступають в якусь партію, то керуються принципом "як не в гівно, то в комсомол"... :( не розуміють ідеологічних засад і роблять "свою політику" через коліно, від якої герої що проливали кров за цей прапор, мабуть у гробах перевертаються...
доречі, на мої' пам'яті це вже не перший такий казус.
Відповісти
2015.08.31 12:49 -
Ольга Єсипчук (7)
1 -2
мені цікаво, а Міська рада вже прорахувала скільки відкатів отримає на виділених коштах на перейменування вулиць? на допомозі малозабезпечених не вийшло б , правда? а чи хоча б на лікування учасників АТО? Вже лєніна нема в центрі і шо там поставили? Тре було ту дулю з кургану слави перенести в центр, це б так символічно було б.
Відповісти
2015.08.31 12:55 -
dumayu (8)
2 0
не в тому суть
Відповісти
2015.08.31 13:02 -
Ольга Єсипчук (9)
0 -2
а в чому? Не УНСО перейменовує вулиці, і не ми прораховуємо місто, як фірму, прораховуючи прибуток, хоча звісно ініціатива з перейменуванням не Міської ради, але так завзято вхопились за цю ідею, шо аж страшно. Він того як там вулиця буде йменуватись, не залежить людський добробут, це звичайне позерство основане на псевдопатріотичному поклику.
Відповісти
2015.08.31 16:22 -
Григорій Шитюк (21)
1 0
Ок, міська влада - гівно, силовики - гівно, одна-єдина політична сила "біла та пухнаста"... навіщо ж ви йдете на вибори - Вам до речі, доведеться тоді у майбутньому з цими людьми працювати! таке враження, що комусь платять гроші, аби дескредитувати в очах простих людей прапор українських героїв, що віддали своє життя за Україну... і успіхи на цьому поприщі значно переплюнули гоезвісну "Свободу". прикро, дуже прикро. УНСО, у всій своїй історії руху опору не мала гасла про добробут людей... тож не звинувачуйте інших у псевдопатріотизмі.
Відповісти
2015.08.31 17:16 -
Ольга Єсипчук (22)
1 -2
Слухайте Грицько, Ви давно краватку піонерську зняли, шо тепер нею так завзято підтираєтесь?
Відповісти
2015.08.31 17:27 -
Григорій Шитюк (24)
2 -1
давно. тоді когось іще в проекті не було...
Відповісти
2015.08.31 17:48 -
Ольга Єсипчук (25)
1 -4
То ще через 20 років так само підітретесь прапором України?
Відповісти
2015.08.31 18:22 -
Григорій Шитюк (26)
0 0
якась дивна у Вас дівчино риторика виходить... і не було б так смішно, якби не було так сумно...
Вас тицьнули фейсом у Ваше лайно - невже не можна просто промовчати у відповідь? а то виходить: сама щось придумала про піонерський галстук, приплела сюди прапор України... сама з собою поговорила - до чого тут я взагалі... про що мова?
Відповісти
2015.08.31 19:07 -
Ольга Єсипчук (27)
0 -1
Шо Вам особисто дасть перейменування вулиць?
Відповісти
2015.08.31 19:33 -
Юрій Смалюк (28)
1 -1
Не хотів втручатись,але не витримав.Якщо ви до сих пір не зрозуміли для чого перейменовуються вулиці,села і міста,то з вами немає сенсу далі продовжувати цю розмову.Така собі малинська ватниця.
Відповісти
2015.09.01 08:19 -
Ольга Єсипчук (41)
1 -1
Не витримали... Як ви цікаво витримуєте дещо інше?
Відповісти
2015.09.01 08:50 -
Юрій Смалюк (45)
0 0
...не стримався. за це хвалю.
Відповісти
2015.08.31 19:39 -
Ольга Єсипчук (29)
0 0
Так розкажіть, що дає людям переймування вулиць? Окрім як клопоту з документами і вивісками?Мені цікава вашв аргументація, я свою привела...
Відповісти
2015.08.31 22:00 -
dumayu (34)
1 -1
бо це засіб асиміляції
де ми не до русские і не до українці
бо прибрати ці назви це як якась частка справедливості
і багато інших бо...
Відповісти
2015.08.31 21:52 -
dumayu (33)
0 0
Щоб не відходити від теми
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B8%D0%BD%D1%8B
і це в російській вікі
В перших абзацах доступно?
Відповісти
2015.08.31 19:58 -
Юрій Смалюк (30)
0 0
Повторюю-якщо ви до цього часу цього не зрозуміли і не розумієте,то будь-які мої аргументи будуть марними.Я не вчитель для вас,щоб як на уроці в першому класі розжовувати учню як читається слово ма-ма по складах.
Відповісти
2015.08.31 20:50 -
Наливайко (32)
2 0
Так це ж люстрокомітет УНА-УНСО, Їм потрібно бути помітними. Хоч я теж не розумію чому вона з себе робіть розумово відсталу саме в цьому питанні.
Відповісти
2015.09.01 12:15 -
Григорій Шитюк (49)
2 0
взагалі (якщо по логіці), вона вже наговорила тут як мінімум на відсторонення від чорно-багряного прапора... подивимося якими будуть подальші дії партійного "керівництва" щодо цієї милої особи - зробимо висновки, куди "паровоз їде"...
Відповісти
2015.09.01 12:24 -
Наливайко (51)
1 0
Паровоз їде у владу. Проте там і тактика і сратегія явно не в пошані. Слава героям кричати вони уміють, уміють піарити свої пікніки. А далі все... Програма здохлась.
Відповісти
2015.08.31 13:32 -
dumayu (11)
2 0
суть? в риториці саме активіста УНСО. Якщо вже така людина не розуміє глибинної проблеми саме такої топономіки, то хто? Якщо вам нема різниці Леніна, Воровського (аби не чіпали), то кому вже до того діло?
І всі ці назви із списку насадили не пряником, а нагайкою, а потім так оболванили, що взагалі не запитували.
Відповісти
2015.08.31 15:26 -
Юрій Смалюк (16)
1 0
Підтримую.
Відповісти
2015.08.31 13:49 -
Ольга Єсипчук (14)
1 -1
якшо я вважаю всіх держслужбовців міської ради неробами, уви, так воно і є , які на робочому місці чаї ганяють, нігті фарбують, а ще встигають на базар зганять, і пожерти при "удобном ( і не дуже) случає", маючи на такий випадок "пашущую лошадь", яка за ввесь відділ віддувається, то я ж Вам тут ярлики не причіплюю. Хочте роздуть проблему? Да це так по-малинськи, тикаючи в якісь какашки радянської доби, - не бачити гівна перед носом. Ви б краще туалет за ці гроші в центрі привели в людський вигляд, а не назвами грались.
Відповісти
2015.09.01 13:01 -
Наливайко (53)
2 0
Пані, ви часом щось заборонене законом не вживаєте ? Може "курите" чи нюхаєте ? Чи в вас маразм почався ? Чим далі тим більше. Робіть щось з собою.
Відповісти
2015.08.31 08:07 -
маргарита (2)
0 -1
Яке відношення мае Суворов , Нахімов ,Кутузов до комуністичного надбання чи націонал - соціалістичного?Так ,вони були великими военачальниками царськоі РосІІ, але не Радянського Союзу . НЕ треба перегинати . Ломоносов , Добролюбов , Тургенев , Толстой - представники не тільки російськоі культури. Це -світове надбання . Панове, а що в такому разі буде з Богданом Хмельницьким ?
вулиця Суворова до переіменування була не Селищанська,а ВЕЛИКА ПІСКОВА
Відповісти
2015.08.31 13:22 -
dumayu (10)
2 0
А як пояснити дітям, що великі полководці країни агресора постійно на слуху, а герої української історії на рідких уроках історії, як варіант.
Саме Суворов жорстко придушував польські повстання, а українські не придушував бо все порішили вже до нього. Росія (читай Суворов) тільки використовувала українських рекрутів в свої цілях.
То до чого він тут, в Малині (і вкожному райцентрі України), коли в кожному райцентрі нема вулиці Героїв Крут, н-д?
Відповісти
2015.08.31 15:28 -
Юрій Смалюк (17)
1 0
Підтримую.Правильно.
Відповісти
2015.08.31 09:58 -
Альф (4)
0 -1
Цілком погоджуюсь... У Малині з перейменуванням дуже широкий розмах... Навіть більше як у Житомирі
Відповісти
2015.09.01 08:21 -
Ольга Єсипчук (42)
1 -1
Є така приказка: "Инициативный дурак хуже вредителя". Наче про малинських сказано.
Відповісти
2015.08.30 14:51 -
Черемушки (1)
1 -1
Ломоносов то чим не догодив?
Відповісти
2015.09.01 14:05 -
Юрій Смалюк (57)
0 0
В Радомишлі вулицю Ломоносова вже давно перейменували...А чому планують в Малині? Мабуть це питання до членів топонімічної комісії...
Відповісти
2015.09.01 08:07 -
Ольга Єсипчук (40)
1 -1
Вишиванкові патріоти вам цього ніколи не пояснять, бо в них у голові замість мозку - жовтоблакитне желе. Чомусь ніхто із тутешніх перефарбованих новоявлених націоналістів не віддав, отриманого від такого ненависного Радянського Союзу, житла і ніхто не відмовився від квартири на користь Незалежної. Це що ж виходить - життя дав їм Радянський Союз, а вони тепер, коли це стало модно, з усих сторін поливають його гімном. Де гарантія що ці істеричні, мейнстримові, патріотичні старпери не продадуть Україну так, як зробили то з Радянським Союзом?
До речі, військовослужбовці, котрі не протидіяли "здачі" Криму тепер мають запис в особових справах "Имеет склонность к измене Родине". Такий же запис треба робить і Смалюкам, Грицькам та Наливайкам...
Відповісти
2015.09.01 15:11 -
Черемушки (60)
0 -1
А хіба Союз не дав життя? Почитайте "Залізну леді" скільки вона пропонувала залишити в живих? Чи не було планів нападу на Союз у американців. Да були при Союзі і злочини, їх Гриша треба окремо, як мух. Але були і досягнення, а от їх треба до котлет. Чи Ви будете стверджувати, що Союз нічого звичайній людині не дав?
Відповісти
2015.09.01 12:10 -
Григорій Шитюк (48)
2 0
Григорій Шитюк вийшов з безглуздого діалогу з опонентом.
PS: дівчинко, якщо не поважаєш інших, навчись хоча б себе поважати - у житті знадобиться... і на відміну від Смалюка, я побажаю тобі стати депутатом, остаточно вивалятися у тім лайні, що зветься містечковою (провінційною) політикою і відчувати як тобі плюють не тільки у спину а і в вічі - як це зараз робиш ти... бо все повертається. нехай щастить.
Відповісти
2015.09.01 08:33 -
Юрій Смалюк (43)
1 0
У тебе,дочко,в голові точно якесь сміття.Хто тобі його туди накидав-можна тільки здогадуватись.Радянський Союз дав життя!!! Це ж треба написати таку нісенітницю? В якій школі ти вчилась? Не ганьби своїх вчителів.Неадекватність твоїх думок і висловів починає зашкалювати.Не дай Бог тобі стати депутатом!
Відповісти