Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

4.05.2015
Житомирщина

Днями коростенці бачили, як горить Кремль


Але гасити полум’я не поспішав ніхто...

Коростенський завод теплотехнічного обладнання виготовив мангал з робочою назвою "Палаючий Кремль. Слава Україні!"

Як розповів директор підприємства, цей сувенір був підготовлений до травневих свят.

Ексклюзивні мангали найближчим часом в якості подарунка будуть відправлені до 95-ї Житомирської аеромобільної бригади і 30-ї Новоград-Волинської механізованої бригади.

Так само один мангал планується передати Президенту Російської Федерації Володимиру Володимировичу Путіну.

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.05.06 10:40 -
Ольга Єсипчук (25)
0 0
А пересічний обиватель, б’ючися в припадку патріотії, і не помічає що в Україні набрав обертів благодійно-вишиванковий лохотрон.
Відповісти
2015.05.05 21:29 -
Swans (17)
0 0
Все это полная шняга. Довольно таки жалко выглядит. Особенно планирование передачи Путину. Абсолютно согласен с Ольгой Есипчук. Примерно то же самое и с малеванием дамб и заборов.
Відповісти
2015.05.05 10:28 -
Наливайко (13)
1 0
Хороша піар-акція
Відповісти
2015.05.04 19:19 -
Черемушки (5)
0 0
Занимательный факт: окурок, выброшенный в урну, гораздо патриотичнее флажочка или ленточки на автомобиле, а также этаких мангалов.
Відповісти
2015.05.06 07:09 -
Ольга Єсипчук (22)
0 0
Так то ж люди не побачать, що окурок в урну кинутий. Та і кожне думає: "А хулє, я лох чи шо, до тої мусорки бігти, шоб якогось нещасного бичка викинуть". Да шо там бичка. Людям під пахвами впадло помить і перегар збить чимось - так лізуть в маршрутку.
А прапорця чи стрічку напоказ можна виставить...
Відповісти
2015.05.04 17:08 -
Ольга Єсипчук (1)
0 0
Жлобство... Псевдопатріотизм... Ще й предмет гордості в когось... До чого ми котимось?
Відповісти
2015.05.04 17:17 -
Инкогнито (2)
1 0
А на цепить на всю країну непонятну стрічку колорадську яка до перемоги не має ні якого відношення ти сприймаєш як прояви справжнього патріотизму
Відповісти
2015.05.08 10:26 -
Ольга Єсипчук (29)
1 0
Ти тупа бидлятина..."Если георгиевская лента была внедрена как символ единства, величия и победы, но использована в военно-политической борьбе, это еще не повод уничижительно относиться к самому символу и особенно ветеранам, принявшим ее. Обзывая «колорадом» 90-летнего кавалера ордена Славы, вы становитесь подонками. А ведь сразу и не разберете, чего там у него полосатое такое на груди… Считать же, что нацепив британский мак, вы становитесь благочестивыми европейцами с духовном соитие со всем миром – минимум глупо и маловато. Это красиво, утонченно, по-украински этнично, но… какое отношение имеет к тем редким оставшимся в этом мире старикам и десяткам миллионов, ушедших в вечность? Изучать историю и переписывать историю не всегда одно и то же. Понимать причины и следствия страшной войны – это само собой разумеющееся, и бесспорно должно подаваться с максимальной объективностью, не зависимо от стороны и конъюнктуры. Но уважать и чтить подвиг народа, выстоявшего и преодолевшего, перенять хоть каплю того гуманизма, что вынесли ветераны и просто свидетели тех событий – это задача уже личных качеств и человеческого понимания. И тут уже как кому «повезло». У каждого своя история, свои символы. «Железный крест»? Ну что же, думаю твой дед тоже мог поведать тебе немало полезного и поучительного."
Відповісти
2015.05.04 18:05 -
Ольга Єсипчук (3)
0 0
давайте говорить про своїх громадян. Так шо ж Ви в даному вчинку бачите достойного?
Відповісти
2015.05.04 18:29 -
Инкогнито (4)
1 0
Це краще чим нічого а все інше прийде і любов до своєї країни теж як раз зарез зарождається патриотизм у тих кому тепер 14-15 вони є майбутнє нашої країни а на жаль не ми бо ми тільки ниєм трандимо та тягаємся хто більший патріот
Відповісти
2015.05.05 09:08 -
Ольга Єсипчук (7)
0 0
досить на дітей надіяться, таку дурницю вчителі й мені на уроках проповідували. Колись видохнуть бізнесмени "великого хапка", ну прийдуть на зміну їх діти, і шо? Патріотизм починається з чистої вулиці, чистого будинку, чистого двору, чистого підїзду, чистих помислів, а не паління памяток архітектури. На ненависті ростить дітей, то якось не партріотично, чи не так? тому засуньте свій псевдопатріотичний нахил - отуди далеко, в анальний отвір.
Відповісти
2015.05.04 21:15 -
Юрій Смалюк (6)
0 0
Згоден з вами.Мабуть не дано нам,кому зараз 30,40,50 і більше стати тими поколіннями,які можуть з гордістю говорити про своє життя і діяльність.Це буде справа тих,хто народився після 1991,їх дітей і онуків.Будемо на це сподіватись.
Відповісти
2015.05.05 09:12 -
Ольга Єсипчук (8)
0 0
я знаю людей за 30 і за 40 , які мають не тирсу в голові, якшо Ви звикли бачить кругом себе тільки гівно, якого переважна частина в малині, то проблеми вашої свідомості і світосприйняття, і вище написане мною, теж для Вас.
Відповісти
2015.05.05 09:36 -
Юрій Смалюк (9)
0 0
Я також знаю таких людей.Скажу більше-їх переважна більшість,а не таких,як ви назвали.З яких моїх слів зробили висновок,що я звик бачити "кругом себе тільки г...о"? Ви сповна розуму? І ще одне-слідкуйте за своєю лексикою.Я не ханжа,але постійно чути з вуст дівчини такі слівця,м"яко кажучи,не зовсім приємно.Розумію,що не вибираєте виразів,та виходить так,наче вкотре цим хизуєтесь.Повірте,це не додає вашим коментарям впевненості і переконливості,а вчергове підкреслює саме вашу "вихованість".Подумайте над моїми словами.
Відповісти
2015.05.05 09:41 -
Ольга Єсипчук (10)
0 0
які висновки з Ваших слів зробить? те що діти виростуть і все буде в ажурі? Жити треба сьогодні і наводити порядок кругом себе, а не жити якимись уявними віруваннями ... Якщо Ви думаєте що вік і гендерна належність додає поваги, то Ви теж дуже помиляєтесь.
Відповісти
2015.05.05 10:35 -
Степан Бандера (14)
0 0
Єсипчук то прибирай після себе а не закликай.
Ти як ця влада декларує але навіть і ненамагається.
Про яку чистоту в собі ти друкуєш коли в самої з рота г.. летить? Ти не коліжанка Гури ?
Так є в Малині люди які для громади ,історії міста і його слави багато справ достойних зробили , але це зовсім не злодійська влада , підлизувачі ,коритники та їхні тролі.
Дітей не словами вчать патріотизму а вчинками , особливо батьків і близьких родичів.
Поряд з тими катуваннями над полоненими та українками на Лугандоні сувенір Коростенців просто провокативна пігулка для психічного приступу малинських і інших "лугандонівців"!
Респкт коростенцям ! Вони як завжди попередили малинчан.
Відповісти
2015.05.06 06:57 -
Ольга Єсипчук (20)
0 0
Ви наркоман чи шо? Здається до вас треба направить наряд ОБНОНу.
Відповісти
2015.05.05 11:10 -
Ольга Єсипчук (15)
1 0
у Вас теж генерація набору слів і писання полотен головне достоїнство? А сказать шо хотіли?
Відповісти
2015.05.05 21:59 -
Степан Бандера (18)
0 0
Не знаю про писання яких полотен , бо вас тільки малинські космонавти розуміють , а я не нарик.
Якщо ти читати і чути крім себе і голосу знизу (суфлера) не вмієш , то до чого "А сказать шо хотіли?" як звук в туалетний унітаз.
Не можна дискусувати чи взагалі нормально розмовляти з людми яки десь далеко загубили честь , совість , розум , повагу до старших та Батьківщини.
Для мене це просто істоти з макітрою та трьома пальцями для друку і кілометровим язиком- помелом для маячні і брехні !
Без образ , але у вас виникає такий портретний образ.
Людина яка живе задля забезпечення свого тваринного , а для людей , для мене не людина а тварина тільки одягнута.Такі мої залізобетонні переконання.
Відповісти
2015.05.05 09:47 -
Юрій Смалюк (11)
0 0
Взагалі мова йшла зовсім про інше.А саме про ваші "міцні" слівця.До чого тут гендерна належність?! Ви вмієте правильно сприймати і аналізувати? Читайте уважніше і не поспішайте миттєво давати відповідь,якщо вам потрібен час на обдумування,бо ваші відповіді відразу якось ні в тин,ні в ворота...
Відповісти
2015.05.05 09:52 -
Ольга Єсипчук (12)
0 0
так шо проаналізувать ? Ви мені так і не сказали. "Мабуть не дано нам,кому зараз 30,40,50 і більше стати тими поколіннями,які можуть з гордістю говорити про своє життя і діяльність.Це буде справа тих,хто народився після 1991,їх дітей і онуків.Будемо на це сподіватись." - що тут аналізувати? те що ви згенерували набір слів? який не має відношення ніякого до реальності? Чи те що Ви надієтесь на дітей? Чи як розуміть?
Відповісти
2015.05.05 22:01 -
Степан Бандера (19)
0 0
Я ж кажу що мізки десь давно втрачені доречі з всім іншим крім тіла та одягу.
Відповісти
2015.05.05 20:57 -
Юрій Смалюк (16)
0 0
Вибачте,але якщо з 2-разів не дійшло, то доводиться втретє вже розжовувати-проаналізуйте свою лексику на предмет вживання ,м"яко кажучи,не зовсім доречних слів-саме це малось на увазі! До чого тут та моя цитата? Подальшу дискусію вважаю безперспективною через...не хочу ображати вас,але ... в мене таке склалось враження,що ...ви...ще не доросли у своїх загальних знаннях і вихованні до таких диспутів.Зрозуміло,що коментарі тут читають зовсім не маленькі діти,але... Можете на мене ображатись,можете апелювати,але пісні з слів не викинеш. Приперчивши свій допис міцним (а часто і грубим) слівцем ,ви вбачаєте в цьому якусь родзинку?Чи це ваше справжнє виховання і ви і в побуті ,і на роботі,і в сім"ї так спілкуєтесь?Якщо так,то мені вас шкода.Вас і тих,хто вас оточує.Якщо ж ви робите це тільки в коментарях на цьому сайті,то виникає природнє запитання- для чого? Що ви хочете цим показати-яка ви безцеремонна (якби ви були чоловіком,то можна було б сказати -"рубаха-парень")? Що це-невихованість,чи намагання якось показати себе? Герой Олега Філімонова казав :"Ну чтоб отличаться".Ви теж таку позицію займаєте?
Відповісти
2015.05.06 07:05 -
Ольга Єсипчук (21)
0 0
Слухайте, не будьте ханжою. А то деінде з вас так і пре мат-перемат, а тут прям вчителька початкових класів. Перед ким намагаєтесь прийнять позу, не розумію.
Відповісти
2015.05.06 09:15 -
Юрій Смалюк (23)
0 0
На рахунок мого "мат-перемат"- це голослівне звинувачення,не підтверджене жодними цитатами.Ваша відповідь виглядає як "сам дурак".Та,власне,я від вас іншого і не чекав.
Відповісти
2015.05.06 09:28 -
Ольга Єсипчук (24)
0 0
мда ... а шо ще можна чекати від чоловіка, який покладається на нові покоління, а не на себе, та й зрештою, яке те покоління виросте, коли його виховують на псевдопатріотизмі, який оснований на ненависті до іншого народу. Чого, цікаво такі "мастєра" не зроблять палаючий Біг-Бен та не передадуть його королеві Великобританії?
Відповісти
2015.05.07 22:53 -
claire (26)
0 0
Єсипчучка,коли ти вже закриєш свого поганого рота,путінська членососка.Коли росіяни вбивають жорстоко украінців,то це нормально?А ненавидіти іх за це не можна.Іди нах.. із своіми переконаннями в рашу,чого тут торчиш на малинській землі.
Відповісти
2015.05.08 21:51 -
Swans (30)
0 0
А ты обамовская членососка? ;-) А как же эвропейская толерантность,га? Уважение к чужому мнению? Да,ждет таких европа с распростертыми объятиями....
Відповісти
2015.05.08 06:46 -
Ольга Єсипчук (27)
0 0
8==Э заковтни як слід
Відповісти
2015.05.08 10:16 -
Кіт Мармиза (28)
0 0
Ах йошкін кот, Олька! А я думаю, шо за морзянка )))) Отак баби, Юрко, ругаються
Відповісти