Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

24.02.2015
Житомирщина

На Житомирщині розслідується причетність місцевих керівників до організації громадян в Антимайдані


Прокуратурою Житомирської області, за результатами розгляду заяви громадян, внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про кримінальне правопорушення за ст. 293 (групове порушення громадського порядку) Кримінального кодексу України.

До органів прокуратури надійшла заява керівників декількох місцевих політичних партій смт Баранівки, у якій йдеться про те, що колишні представники органів місцевої влади, під час масових протестних акцій на Майдані, організовували відправку громадян до м. Києва для участі в Антимайдані.

Наразі розпочато досудове розслідування кримінального провадження, процесуальне керівництво у якому здійснює прокуратура області.

Прес-служба прокуратури Житомирської області

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.02.24 10:49 -
Ольга Єсипчук (1)
0 0
кажете свобода слова і в нас нема політичних переслідувань?
Відповісти
2015.02.24 13:40 -
Григорій Шитюк (3)
0 0
вважаю що це не політичні переслідування а сповідування принципу "злочинець повинен сидіти у тюрмі"... ось тільки запізно взялися. Вам є що заперечити?
Відповісти
2015.02.24 13:49 -
Ольга Єсипчук (4)
0 0
якщо є майдан, то чого не може бути альтернативного антимайдану? бо ця думка не співпадає з більшістю?
Відповісти
2015.02.24 15:59 -
Юрій Смалюк (8)
1 0
Може бути і антимайдан.Але якщо чиновники організовували там масовку,значить вони порушували закон і за це повинні відповідати.Якби люди самі їхали,то і звинувачувати не було б кого.
Відповісти
2015.02.24 16:19 -
Ольга Єсипчук (9)
0 0
якшо так то там всіх тре пересадить. чи не так?
Відповісти
2015.02.24 16:51 -
Юрій Смалюк (10)
0 0
Ні.За таке тюрму не дають.А от посади можуть позбавити.І це правильно.
Відповісти
2015.02.24 14:01 -
Григорій Шитюк (5)
0 0
а можна іще "на пів-шишки" глибше задуматися... що являв собою отой "антимайдан" - "а баба яга протів"? за що стояли люди на Майдані (і по всій країні) здається зрозуміло: проти зека-Януковича та його компанії, за євроінтеграцію України та за реальні зміни в країні. а за що стояли на "антимайданах"..? за 100грн мабуть ніхто не хотів мерзнути...
Вам не спадало на думк, а чому саме меншість була на боці на "антимайдану"? чому пенсіонери донеччини та луганщини свідомо йшли на псевдореферендум аби проголосувати за повернення в СРСР, чому нарешті на Донбасі ллється кров...? так оце і є ваш "АНТИМАЙДАН" з його нелюдським оскалом!
Відповісти
2015.02.24 14:04 -
Ольга Єсипчук (6)
0 0
я задала Вам пряме питання - чи може бути альтенативна думка? у Вас все на майдані зійшлось?
Відповісти
2015.02.24 14:16 -
Григорій Шитюк (7)
0 0
так, я за альтернативні думки, я за розгляд питання під різними кутами зору та всебічний аналіз ситуації. але я проти Вашого трактування подій річної давнини, до чого призвели проплачені "антимайдани" ми всі добре бачимо - це порушена територіальна цілісність держави, кривава війна, економічні проблеми, і як результат - зубожіння населення (і тих хто стояв нв майдані й на антимайдані).
PS: Вам не здається що одну і ту ж саму думку можна висловити по-різному, з різних позицій? і це вже будуть зовсім різні речі... ось тут у нас і виникає дуже бурхлива полеміка - мабуть-таки ми по-різному на ці речі дивимося.
Відповісти
2015.02.24 11:30 -
Юрій Смалюк (2)
1 0
Це не політичне переслідування.Якщо чиновники організовували поїздки на антимайдан,то вони порушували закон.Чи може закон дозволяє держслужбовцям втручатись в роботу громадських організацій і політичних партій?От за це вони і повинні відповісти.Якби за такі дії переслідували б керівників осередків політичних партій-тоді це було б політичним переслідуванням.Якщо ж це стосується держслужбовців,то нехай пиняють на себе.Почитайте закон про держслужбу в частині заборони чиновникам втручатись в політичну діяльність.
Відповісти