Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Щоб не загубилося: Франц Куберт — той, що заснував «МОЕЗ»

18.12.2014
Зустріч з Павлом Дзюбликом. Підприємці тихенько сиділи з боку...

Анонсована зустріч з Павлом Дзюбликом відбулася, тобто зустріч народного депутата України з підприємцями, та конкретно з Асоціацією підприємців Малинщини “Майбуття” відбулася, як і заплановано, 18 грудня, о 14.00.

Але підприємці тихенько “курили в сторонці”...

Ще прочитавши анонс, саме виплило: "І що ж той пан Дзюблик дасть малинським підприємцям? Навіть при великому його бажанні?". Законодавство сьогодні не найбільша біда, і умовна дискусія на ум не приходила.

Тож що на зустрічі?

По-перше, це хор “Ветеран”. Як сказав Володимир Литвиненко - приємний сюрприз, але для присутніх не стільки приємний, як несподіванний

Нічого не маю проти цього колективу, який виконав дві пісні, привітав зі святом Миколая, виконали гімн. Але все було, як з тією ложкою, яка “хороша к обеду”. В залі, частково, підприємці, на улиці четвер, робочий день. За головним столом гості, в яких все розписано похвилинно і які чемно слухали, але десь нервово в душі пританцьовували - час не терпить.

Одним з гостей був керівник Іршанського ГОКу, який виявляється міг вділити малинчанам 1 годину на “титанові” питання, і з яких 15 хвилин виступав хор. А потім на сцену вийшов пан Поліновський, і розповів, що головним питанням дня являється зняття 4-ї чорнобильської зони, задаючи майже риторичні запитання Павлу Дзюблику, як нардепу: “Як він міг таке допустити?”

 Підприємці тихенько сидять в сторонці.

Потім Олена Мороз, секретар міської ради, зачитала рішення депутатів по питанню 4-ї зони і урочисто передала оригінал Павлу дзюблику.

Дійшло й до керівника Іршанського ГОКу. Що він говорив, то інша тема. Говорив все вірно, зі своє колокольні.

Весь час над головою висить хмарка з запитанням, а до чого тут зустріч з підприємцями, як сюди притулити асоціацію “Майбуття”, і чому я дізнався про те що буде предстаник з Іршанська з блогу Станіслава Гуменюка, який написав його в Сєвєродонєцку?!

Підприємці і далі тихенько сидять в сторонці. Було пару запитань, але то більш схоже на домашні заготовки для нардепа.

В дискусію рвуться старі перевірені кадри, як то пан Грищенко і його команда.

 І знову про чорнобильську зону і про все наболіле.

Після того, як один з присутніх запитав у нардепа, чому бензин не 9 копійок, як колись, і коли з телеекранів приберуть “Вечірній квартал” і іже с німі хмарка над головой розвіялась і я пішов займатись своїм буденним. Нардеп і страсті залишились в залі.

Чітко констатувати можна одне, у Малині відбулася відкрита зустріч громади з новоявленним “нашим” депутатом, з новоявленним керівником Іршанського ГОКу, де обговорювалися питання ЕКОЛОГІЇ - ЗДОРОВ’Я - ЕКОЛОГІЯ (4-та зона, титанові розробки і чи буде вода) під егідою асоціації підприємців Малинщини “Майбуття”.

Все ніяк не міг згадати куди кладуть котлети, а куди мухи...

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.12.22 11:39 -
Ольга Гура (53)
0 0
Приношу щирі вибачення хору ветеранів Районного будинку культури за некоректне висловлювання у коментарях від 18.12.2014. У мене не було жодного наміру образити учасників хору, тому ще раз прошу вибачення і сподіваюся на добрі стосунки у подальшому. З повагою Ольга Гура.
Відповісти
2014.12.22 09:41 -
івальді (50)
0 0
Дуже цікава дискусія, як завжди одні і ті ж дієві особи. Але чому на відміну від Ольги жоден з Вас не підняв ці питання в такомуж широкому спектрі на зустрічі. Це по перше, краще всього бути в "диванній сотні" і паплюжити все і всих на сайті. А , що стосується зустрічі, то анонсована вона була як зустріч з підприємцями, хоча нашим підприємцям дивлячись на зустріч на все начхати, моя хата з краю і мені добре.виходячи з виступу однієї з підприємців то тільки те, що болить мені " От коли долари міняти то це да, це мені". Чому дійсно нікому з них не болить ні чорнобиль ні титан. СУМНО
Відповісти
2014.12.22 11:25 -
Григорій Шитюк (52)
0 0
таке враження, що Вас особисто на зустріч не допустили, і тут у обговоренні слова не дають... а навіщо ці "диванні дискусії"...? здається насамперед для того, щоб формувалася якась зрозуміла прзиція у читачів (населення, виборців - важайте як Вам краще), і щоб на черговій зустрічі можна було коректно та зрозуміло донести це до депутатів, мера, голів рад відповідних... доречі, на скільки мені відомо з приватних розмов - усі вони (включаючи П.В.Дзюблика) в курсі що тут пишуть про них і для них. то чим це поганий спосіб донести свою думку, позицію до влади?
а повертаючись до Ваших слів - "чому дійсно нікому з них не болить...?", скажу те що думаю: кожному насамперед болить своє. наприклад мені у першу чергу болить не Чорнобиль та Луганськ, а те що завтра Малин може залишитися на підоби без світла, мене хвилюють ціни на малинському ринку, ті ж самі тарифи на єлектроенергію та газ...
Вам болить "чорнобиль ні титан"? будь ласка, висловіть своє бачення вирішення цих питаннь... а заодно скажіть за які кошти Ви пропонуєте це робити. то буде конструктив, а поки що - привіт "диванній сотні".
Відповісти
2014.12.22 10:07 -
Володимир Нечипоренко (51)
1 0
"Дуже цікава дискусія..." - це сарказм?
Дуже СУМНО, що на кожному кроці БАРИГА-ТОРГАШ-ПІДПРИЄМЕЦЬ це синоніми.
Шодо зустрічі, то поясню на такому образі
Ви приходите до лікаря офтальмолога, а він каже: "Вас зараз прийме мій колега, він вже десять років працює ветеринаром, має великий досвід..."
У кожного реакція буде різна. Хтось втече, у когось буде ступор з одвислою щелепою, хтось підніме крик (чи на сміх), а вже потім, може знайдеться такий, що пожаліється на поганий зір ветеринару.
ЧОРНОБИЛЬ і ТИТАН - це теми до яких потрібно готуватись, а з наскоку можна тільки горлопанити.
Відповісти
2014.12.20 11:20 -
Юрій Смалюк (23)
1 0
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.01.2014 Київ № 150
Про затвердження Переліку об’єктів груп В, Г,
які підлягають підготовці в 2014 році з метою
подальшого їх продажу

З метою забезпечення завершення підготовки об’єктів груп В, Г до продажу в 2014 році та відповідно до пропозицій, наданих уповноваженими органами управління на виконання доручення Першого віце-прем’єр-міністра Арбузова С.Г. від 15.11.2013 № 44240/2/1-13, та враховуючи службову записку Управління з питань реформування власності від 10.12.2013 № 21-1993 і службову записку Управління планування та пільгового продажу від 20.01.2014 № 19-2-69,

В додатку №1 до цього наказу значиться Іршанський ГЗК.
Відповісти
2014.12.20 09:29 -
Олег Антонюк (21)
1 0
Незадовільна організація. Якщо порушувались такі глобальні питання, як титанові розробки та скасування 4 зони, то варто було б зібрати громаду, а не кілька десятків підприємців + кілька постійних активістів. По-друге, нехай наші організоатори низькостортні, а Дзюблк на кой чорт віз директора ГЗК на зустріч із підприємцями? відірвав зазря людину від його безпосередньої роботи. По-третє, директору ГЗК, яко він вже прибув до Малинського району, варто було б зустрітися із громадою Луків та депутатами районної ради, а не їхати у Малин
Відповісти
2014.12.20 11:17 -
Григорій Шитюк (22)
0 0
не хочу повторюватися, але чи не вперше з боку розробників родовищ ми почули бодай якусь публічну інформацію... надалі потрібно правильно формулювати питання аби отримати чіткі зрозумілі відповіді з перших рук. як я бачу, дуже багато напруги у суспільстві виникає через брак вичерпної інформації з того чи іншого питання.
Відповісти
2014.12.18 20:49 -
Ольга Гура (4)
0 0
1. Наскільки я зрозуміла з попередньої розмови з О.О.Бірківським - була мета показати, що асоціація підприємців є і вона готова працювати.
2. Особисто мене запрошували підняти питання по титанових кар'єрах, але більшість з них вже задали переді мною, тому я задала пару запитань, які точно знала, що ніхто не спитає, бо перед цим підняла матеріали по титановому питанню (усе, що за цей час з'являлося в мережі, включаючи титанове протистояння). Для мене було дивним, що в червні цього року було прийнято рішення про передачу галузі у державне підпорядкування, а вже в липні у ЗМІ з'являється інформація про відкритий аукціон і готовність України розпродувати свої надра інвесторам, в тому числі й іноземцям. За словами директора, просто не з'явилося бажаючих (а враховуючи нещодавню інформацію про оборудки з аукціонами Яценюка та Мохника, можна припустити, що аукціони були липовими а титан приберегли для свого інвестора).
3.Хор ветеранів був дійсно несподіванкою, але для мене трохи з іншого боку. Коли вони співали пісню про те, як готові піти за Україну на хрест і так її люблять, мені хотілося провалитися крізь землю від сорому і цього лицемір'я, бо перед очима одразу постають запльовані вулиці, загиджені зупинки, стихійні смітники. Краще мовчки кинути папірець в урну ,а не мимо неї, ніж отак розпинатися про свою любов до рідного краю. Це моя думка. Звичайно, ветерани вряд чи розмальовують і запльовують зупинки, але це роблять їхні онуки, значить їх погано вихоовали.
4. Дійсно, зараз на часі питання зняття 4-ї зони та титанові кар'єри, і підприємців це теж стосується, бо живемо в одному місті і беремо воду для потреб з Ірші. Не можу сказати, що отримала для себе переконливі відповіді, але що можна вимагати від керівника, який лише 2 місяці, як очолив підприємство? Але його готовність до діалогу з громадою дає надію, якщо це, звичайно, не підставна особа, і керуватиме "оркестром" не хтось інший.
5.Можливо правильніше було б зробити зустріч громади. (а не лише підприємців) з нардепом, бо дійсно не зовсім зрозуміло, навіщо було тулити все в одну купу, просто користуючись моментом, що нардеп приїхав та показати, що "Майбуття" є?
Відповісти
2014.12.18 21:44 -
Юрій Смалюк (6)
1 -1
Два місяці керівнику достатньо,щоб ввійти в курс справи на підприємстві.Навіть на такому чималому.Тому такі виправдання доректора ГЗК не приймаються.Терміново потрібно змінювати Конституцію і наділяти правами місцеві громади.Передавати їм у власність активи,зокрема землю,бо село без цього точно загнеться.Тоді вже надовго.Бюджети формувати від села до Києва,а не навпаки.Скільки можна годувати столичних чинуш?
Відповісти
2014.12.18 22:20 -
Ольга Гура (7)
0 0
Тут питання не в тому, розбирається він у своєму підприємстві, чи ні, а в тому, чи нема там якихось підводних каменів, про які громаду, звісно. ніхто не повідомить, але потім вони виявляться несподіванкою. Я про дивний аукціон і господаря, знайомі депутати не приховують, що це олігарх Коломойський, але директор про це нічого не говорить, і цей момент якраз і вирішує, як діяти далі. Якщо підприємство дійсно в руках держави -це одне, якщо воно знову в руках чергового олігарха - це зовсім інше.
Відповісти
2014.12.18 22:29 -
Юрій Смалюк (8)
1 0
В будь якому випадку діяти треба по закону.І немає значення хто його порушує-держава,чи олігарх.
Відповісти
2014.12.19 08:14 -
Ольга Гура (9)
0 0
Безумовно, тільки було б добре, щоб в нас закони не були, як дишло.
Відповісти
2014.12.18 21:42 -
Григорій Шитюк (5)
0 0
з тієї інформації що мені була відома, зустріч підприємців з народним депутатом була запланована заздалегіть. чому звалили все до купи, разом з ряженими бабульками (що було приємною несодіванкою), але забрало дорогоцінні хвилини (разом з ностальгуючими по совдепії городянами) - то вже робота над помилками.
приємно, що Олександр Олексійович (директор Іршанського ГЗК) справив враження відкритої, відповідальної людини. сподіваюся що подальші контакти будуть лише конструктивними, бо питання є і вони повинні вирішуватися.
наш депутат знайшов час для зустрічі, привіз директора ГЗК, відкритий для спілкування - теж приємно. попереду багато спільної роботи - дуже багато. і якщо такі зустрічі та прийом громадян будуть регулярними - принаймні Дзюблик не стане другим Писаренком, отож буде і результат його депутатської діяльності у вигляді відповідних законопроектів та лобіювання (у хорошому сенсі) інтересів своїх виборців - нас з вами. сподіваюся що так і буде.
Відповісти
2014.12.19 08:50 -
Volvas (10)
1 0
С праздником, дорогие земляки!
Мира и добра Вам всем!
"То вже робота над помилками" - Гриша, чья работа? Кто будет эти ошибки исправлять?
"Попереду багато спільно' роботи" - Гриша, работы кого с кем, можно конкретнее? Ведь если известно, кто конкретно работу работает, тогда можно подключиться. А так пока только виртуально, а поговорить, как на кухне, верно, Юрий Смалюк?
Відповісти
2014.12.19 15:41 -
Юрій Смалюк (13)
1 0
Так,вірно.Зараз ми говоримо "на кухні".Щоб щось змінити,треба бути як мінімум депутатом (сільським,міським).А так усі наші "дії" зводяться тільки до розмов.
Відповісти
2014.12.19 09:12 -
Григорій Шитюк (11)
0 0
смотри, как по мне - встреча позитивная. директор ГОКа на моей памяти впервые публично вёл диалог с малинчанами, отвечал на наболевшие вопросы людей. привёз карту месторождений (выложу чуть позже).
"работа над ошибками" - однозначно, в плане проведения подобных встреч, на будущее.
"Попереду багато спільно' роботи" - я считаю что не должны наши депутаты работать сами по себе, а люди жить сами по себе - ну вроде как у каждого свои проблемы и пути их решения... и это касается не только парламента, но и местных рад. тогда не придётся изобретать очередной велосипед в плане местного самоуправления. пока система власти остаётся прежней, общественность (громада) обречена работать с депутатским корпусом и контролировать телодвижения исполнительной власти. я вижу так.
Відповісти
2014.12.19 12:59 -
Volvas (12)
0 0
Теоретически, Григорий, всё правильно. А практически у нас и дальше будет шароварщина там, где должны работать ручка с калькулятором. Общественность (громада) - это всё аморфно и обезличено, вернее, безответственно. А должна быть ответственность персональная. Допустим, за работу с ГОКом отвечает депутат райрады такой то. С него и спрос. А так одна демагогия. И директор ГОКа уехал, я уверен, что не удовлетворённый. Они сказали с Дзюбликом: "Да, и в Малине говорить конкретно не с кем!" Вот кому сейчас поставить вопрос: в Луках было 400 га. под разработку. А сейчас 2000 га. Откуда взялось? Вы думаете, что они не понимают, что имеют уникальный шанс, согласовать сейчас всё что захотят под маркой перерегистрации дозволив на разработку. В Житомире по опыту знаю, что депутаты мало понимают, за что руку поднимают. Этим грех не воспользоваться лихим людям. А потом уже поздно будет что то менять, когда через год приедут экскаваторы. Вот такое я вижу развитие событий.
Відповісти
2014.12.19 15:50 -
Юрій Смалюк (14)
1 0
Все правильно пишеш.Якщо не змінити Конституцію і не закріпити землю за місцевими громадами та не надати право тим громадам самим розпоряджатись тією землею,то і зараз,і в майбутньому важко людям буде протистояти добувникам природних копалин.І не важливо це буде олігарх,чи держава.
Відповісти
2014.12.19 16:59 -
Ольга Гура (15)
1 0
Згідно ст. 13 основного закону України – Конституції – «Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу», «Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству».
Що ж тут ще треба міняти, коли і так усе чітко написано?
Людям роздали земельні паї, але навіть щоб обробляти ці паї, вони не можуть домовитися між собою, щоб, наприклад, придбати одного трактора на громаду чи ще якусь техніку. Бо кожен знає кожного, і хто чого вартий. Хтось буде гроші вкладати і пахати зранку до ночі, а хтось лише пропиватиме і "возмущатиметься", що він бідний. От і віддають свої паї тим, хто потім на цьому наживається, бо громада як така ще не усвідомлює, що вона громада, і що вона має дбати про своє майно. Кожен сам по собі і сам за себе.
Відповісти
2014.12.19 20:23 -
Юрій Смалюк (17)
1 0
Оля,якщо ти вважаєш,що ст.13 Конституції в повній мірі захищає від варварського ставлення до земель,які має намір використовувути Іршанський ГЗК для видобутку титанової руди ,поблизу Луків зокрема,то скажи,будь ласка,кому належать землі,на яких вже зараз ведеться видобуток руди в Малинському,Коростенському і Володарськ-Волинському районах і на яких планується такий видобуток в недалекому майбутньому ? Конкретно-кому належать ті землі і на правах якої власності: чи то приватна,чи державна,чи ще яка.
Відповісти
2014.12.19 21:01 -
Ольга Гура (19)
1 0
Розширення меж видобутку планувалося переважно на розпайованих землях, тому народ і повстав. Ті землі, на яких до цього видобувався титан, ще за радянських часів напевно належали державі, на це ми вже мало можемо вплинути.
Окрім Конституції є ще закон про надра, але, як казав Стас Гуменюк, одні закони протирічать іншим, і тут не Конституцію треба міняти, а приводити у відповідність закони, що стосуються видобутку надр. Навіть якщо земля стане приватною, а хтось захоче її викупити і розпочати там видобуток титану, це ж не означає, що негативних наслідків для всієї громади, що там проживає, не буде? Бо земля, вода, повітря - це те спільне. що ми маємо, і від чого залежимо усі, тому не може одна людина вирішувати за всіх, хай вона хоч сто разів буде власником, те, що може спричинити біду для усієї громади.
Відповісти
2014.12.19 21:58 -
Юрій Смалюк (20)
1 0
Отже , ніхто з нас не володіє інформацією про власника (власників) землі,на якій видобувається (буде видобуватись) титанова руда.Такий висновок можна зробити ,звернувши увагу на слово "напевне".А це (достовірна інформація про власників тієї землі) є чи не найголовнішим у цьому питанні.Нам треба це знати.Точно і конкретно.Тільки після цього можна продовжувати предметну дискусію.
Відповісти
2014.12.20 11:30 -
Ольга Гура (24)
0 0
За цією інформацією варто звертнутися до голів сільських рад.на чиїх територіях відбувається видобуток, або ж у кадастрове бюро. Я не займалася цим питанням предметно, бо до Малина це стосується опосередковано, а не безпосередньо. Детально займався Стас Гуменюк і ГО "Врятуємо Полісся". Якщо це землі сільськогосподарського призначення, тоді виникає питання, а хто, коли, чому і як змінив їхнє призначення?
Відповісти
2014.12.20 11:45 -
Юрій Смалюк (25)
1 0
Отже,на анонсовані Дзюбликом громадські слухання потрібно запросити :
1.Керівників усіх рівнів,починаючи з сільських голів і закінчуючи представниками облради і облдержадміністрації;
2.Керівництво Іршанського ГЗК;
3.Представника Фонду дермайна з Житомирського відділення;
4.Представників держкомзему;
5.Житомирських екологів.
Партії і громадські організації,якщо їх це питання хвилює,самі направлять людей..Активістів запрошувати не потрібно-вони й так будуть у перших рядах.І завчасне повідомлення про час і місце зустрічі у всіх ЗМІ.
Відповісти
2014.12.19 20:16 -
Черемушки (16)
0 0
Все, що в надрах належить народу. Але коли з надр це добули, то це власність якогось ТОВ, ВАТ, ПП, и тд. і народ уже мусить викупати свою власність...
Відповісти
2014.12.20 15:39 -
Григорій Шитюк (26)
1 0
з радянських часів воно ніколи не належало народу... так само як і фабрики, заводи і т.д. і т.п.
нам вбивали в голову це як мантру, а сьогодні народ згадав, що непогано було б якби це дійсно нам все належало. так виявляється що всі ті розумні балачки більше схожі на фікцію, пшик... бо не існує навіть реального механізму як скористатися своїм конституційним правом! а Ви кажете "належить народу", не смішіть.
Відповісти
2014.12.20 18:45 -
Юрій Смалюк (37)
1 0
Ну давайте заглибимось в філософію.Кажете природні копалини належать народу? А кому належать гроші ,які потрапляють на рахунки держказначейства від податків і зборів? Вони завжди ефективно використовуються? Там немає ніяких зловживань і порушень? Отак і з надрами.Тому давайте бути реалістами - там ,де власник-"колгосп" (багато маленьких співвласників),завжди знайдеться хтось нагліший і хитріший.От він то і намагатиметься відкусити від загального пирога шматочок побільше.І нічого тут не вдієш.Така людська природа.Якби було по іншому-то у нас би вже настав комунізм.А так ресурси у нас обмежені,а бажання людські безмежні. Робіть висновки,панове...
Відповісти
2014.12.20 15:59 -
Ольга Гура (27)
0 0
А користуватися пробували? Наприклад, звертаєшся у лісгосп і просиш собі гектар лісу під вирубку. І дають.
Або звертаєшся у сільську раду і просиш собі ділягнку землі (не більше 2-х гектарів, здається), і теж дають ,якщо у розпорядженні сільської ради є вільна земля.
Якщо потрібна фабрика чи завод - стаєш акціонером нарівні з іншими (купуєш акції підприємства). Деякі це роблять через Форекс, торгівля акціями.
Нашому народу не вистачає юридичної грамотності, щоб користуватися хоча б тими правами ,які вже є, і як при цьому можна хотіти чогось більшого?
Відповісти
2014.12.20 16:41 -
Григорій Шитюк (28)
0 0
Олю, от насправді - люблю спілкуватися з розумними людьми... все правильно ти сказала: хочеш щоб належало - береш і купуєш... квартиру, машину, земельну ділянку,яхту, акції... але коли в тебе нічого цього не має (і грошей щоб купити немає) - ні звідки воно не з"явиться. і треба перестати кормити людей байками (що придумали на зорі совдепії) що все в країні належить народу. все в країні належить тому, кому воно належить.
а до цього дуже звикли ті, хто на шарка отримував колись квартири, дачі... а сьогодні (точніше з наступного року) тим, хто свій будиночок збудував для сім"ї власноруч (без будь-якої допомоги держави) доведеться платити ті ж самі 24грн за кв.метр, що і тому, хто свою квартирку отримав колись від держави безкоштовно (чи за хабар)... до чого я? пора людям вже усвідомити що їм насправді належить. і за це вони будуть платити державі... а не держава людям (за декларовані конституцією надра та інше).
Відповісти
2014.12.20 17:19 -
Черемушки (30)
1 0
100% пане Григорію. І у пані Гури правильні речі, не знаємо своїх прав, а обовязків і поготів. А ле вся правда у фразі: ЗВЕРТАЄШСЯ І ПРОСИШ. Тут опалення встановити замахаєшся просить... а Ви...
О, іще одна думка. Читала якось класиків, згадую розмови зі старими людьми і ось, що зясувала. Раніше в лісі було чисто. В якому плані, дозволяли збирати повалені дерева, шишки, гілля. Ліс не рубали такими темпами. А зараз? Не будемо палити газ, економимо!!! Краще зрубаєм увесь ліс! Гірко панове. І все рівно, більшість нашіх прав лише задекларовані.
Відповісти
2014.12.20 18:29 -
Ольга Гура (34)
0 0
І зараз дозволяють збирати повалені дерева, гілля, шишки, яглицю. Не дозволяється пиляти живі дерева самим, бо за це екологія штрафує. Так от якраз гілля ніхто не бере, повалені дерева гниють, а мішки з сміттям тільки й з'являються. Знаю, бо сама прибираю після роботи. Раніше дійсно ходили бабусі-дідусі збирали гілля, а коли усі перейшли на газ, то гілля стало нікому непотрібним.
Відповісти
2014.12.20 17:18 -
Ольга Гура (29)
0 0
Я про те, що люди, які хотіли створити еко-поселення, спокійно зверталися у сільську раду і брали землю безкоштовно чи за якусь мінімальну платню (поцікався у тих, хто живе у Лісовому та Омелянівці). Люди просто поцікавилися своїми правами і законодавством. Деякі певний час жили у палатках, поки будували власне житло, комусь пощастило купити хатку аж за 500 гривень, бо села вимерлі, господарі збувалися житла за копійки.
За совдепії усім житло давали безкоштовно, якщо воно будувалося. А хто хотів свій дім - мусив будуватися за свій рахунок, з цим я згодна. Щоб у Малині хтось отримував дачі на шарка - такого взагалі не знаю, бо всі будувались а власний кошт, тут же немає держдач.
Ну а щодо того, кому що в Україні належить - кажуть ,що з цією метою срср і розвалили, бо керівники при владі бачили, як живе Європа, а радянська система не дозволяла відверто багатіти і демонструвати свої статки.При всіх негативах совдепії рівності між людьми там було трохи більше, а керівники точно не були олігархами з мілліардними статками. Хочемо справедливості - мусимо вивчати свої права і вимагати їх дотримання. Да, з 1 січня за все платити доведеться у рази більше, бо така вимога підписаної євроасоціації, якої ніхто з простих людей, на жаль, не читав.
Відповісти
2014.12.20 18:30 -
Юрій Смалюк (35)
1 0
Цитата від Ольги Гури : "...Ну а щодо того, кому що в Україні належить - кажуть ,що з цією метою срср і розвалили, бо керівники при владі бачили, як живе Європа, а радянська система не дозволяла відверто багатіти і демонструвати свої статки..." Олю,не опускайся до рівня "бабушек на скамейке".Причини розвалу червоної імперії аж ніяк не в цьому. Ссідуюча цитата : "...Да, з 1 січня за все платити доведеться у рази більше, бо така вимога підписаної євроасоціації, якої ніхто з простих людей, на жаль, не читав." Яким чином договір про асоціацію з ЄС впливає на те,що за щось прийдеться платити у рази більше? Який тут зв"язок? Текст договору ніхто не ховав .Хто хотів,той міг прочитати.А те,що "прості люди" (до речі,кого ти маєш на увазі,коли пишеш "прості люди".І не тільки ти одна.Хто це такі? У нас ще є й "складні"?) не читають,то хто їм винен?
Відповісти
2014.12.20 19:06 -
Ольга Гура (39)
0 0
Є різні погляди фахівців з приводу розпаду союзу, і вони мають право на існування. До бабусь на лавочці це не має жодного стосунку. )

Щодо підписання асоціації - є вимога адаптації українського законодавства до законодавства країн ЄС. А там платня за комунальні послуги у рази вища, ось і зв'язок. За це Україна отримує кредити. А от про підняття зарплат до рівня зарплат, як у країнах ЄС чомусь не йдеться.

Юро, скажи, кому легше розібратися у сучасному законодавстві - юристу з фаховою освітою чи сільській бабусі з шкільною освітою? І чи багато слів вона розбере у тому документі?
Відповісти
2014.12.20 22:44 -
Юрій Смалюк (44)
2 0
Питома частка витрат на зарплату у собівартості одиниці виробленої продукції в західних країнах складає 60%.У нас же-11% чи 12%.Виходячи з цього робіть висновки.І уявіть,на скільки б зменшились доходи власників фабрик та заводів,якби вони підняли зарплату працівникам,щоб досягти рівні європейських країн.Хіба вони цього хочуть?Хіба вони добровільно це зроблять?
Відповісти
2014.12.21 09:34 -
Ольга Гура (45)
0 0
Ну, у нас є приклад і швейцарського підприємства, і хіба у наших робочих такі ж самі зарплатні, як і у швейцарських? Є ринки з дешевою робочою силою, яким і є на даний момент Україна. Це вигідно усім - і місцевим власникам фабрик та заводів, і іноземним інвесторам, невигідно лише самим працівникам, але у нас немає незалежних профспілок, які б захищали інтереси цих працівників.
Відповісти
2014.12.21 15:48 -
Григорій Шитюк (47)
0 0
Олю, профспілки - то передній фланг проституції, це тобі будь-хто підтвердить. проблема зовсім в іншому. з 17-го року цілим поколнням на 1/6 земної суші насаджували спотворене світосприйняття.
я скоріше схиляюся до того що написав Юра - більш схоже на правду. "І тепер нами управляє сильний (Росія) і розумний (Європа)." а ми так і лишилися, дурні та бідні... а чому бідні - бо дурні, а чому дурні - бо бідні. :)
Відповісти
2014.12.21 16:39 -
Ольга Гура (49)
0 0
Гришо, послухай Монтян, вона каже дуже розумні і прагматичні речі.Будь-який народ за декілька років при розумному керівництві можна привести до процвітання, а при дурному - знищити. Приклад? Німці - давній народ з великими традиціями під агітацію Гебельса за декілька років перетворився на націю вбивць, а отямилися вони лише після Нюрнбергського процесу. Інший приклад - Сингапур, за 30 років з недорозвиненого народу вони вийшли у одну з найрозвиненіших країн світу. Але для цього потрібна була політична воля.
Профспілки лише у нас - проститутки, а в Європі та США вони виконують свої прямі обов'язки. .
Відповісти
2014.12.21 15:12 -
Юрій Смалюк (46)
1 0
Так в тому й суть.Хіба швейцарці запускали б тут підприємство,якби їм прийшлось платити робітникам стільки,як у себе в країні? А чому ми не змогли відкрити аналогічне підприємство? Правильно,у нас немає нових технологій.А де взялись технології в Швейцарії? Невже у нас люди менш розумні,чим в інших країнах? Ні.А чому розумні їдуть працювати за кордон і створюють нові технології там,а не у нас? Бо там їм більше платять.А чому їм там більше платять? Бо за кордоном є більше грошей і розуміння того,що майбутнє за наукою.А чому у них більше грошей,ніж у нас? Тому що там давно зрозуміли,що не можна бути дуже багатим серед бідняків.А нашим олігархам начхати на науку,бо вони живуть за принципом-побільше тут урвати,купити нерухомість за кордоном,влаштувати дітей там же у престижні вузи.Сильний управляє слабким,а розумний-сильним.Через колосальні соціальні перекоси у розподілі національного багатства ми стали слабкими.І тепер нами управляє сильний (Росія) і розумний (Європа).
Відповісти
2014.12.21 15:49 -
Ольга Гура (48)
0 0
Згодна. Замість того, щоб розвивати свою країну ,українці їдуть за кордоні вкладають свій інтелектуальний потенціал в розвиток інших країн, а ми залишаємося ні з чим. У такий спосіб селяни випхали своїх дітей з сіл у міста, і села вимирають без робочих рук і нових технологій, а городяни випихають своїх за кордон, бо не бачать тут перспективи. Добре там, де нас нема ,а повинно бути добре там, де ми є. Але спробуй пояснити у Малині ,чи потрібна тут наука ,або запустити якийсь високотехнологічний проект? Скажуть - нам це не треба. Не треба, через те, що не можуть побачити (спрогнозувати) кінцевого результату і своїх вигід від того. Тому легше купити готові технології з-за кордону, ніж щось розробити і впровадити тут. Глуха стіна. Хоча на мою думку, у такому місті як Малин, цілком міг би бути і невеликий науковий центр, і якісь дослідницькі лабораторії і таке інше. Тут же непогана промислова база. Але навіть інститут паперу в Києві загибається, бо воно нікому не потрібно. Швидкі гроші - єдина мета приходу до влади.
Відповісти
2014.12.20 17:43 -
Григорій Шитюк (32)
0 0
я вибачаюся, (перечитав) не готові дачі отримували безкощтовно, а ділянки... оті пресловуті 4-6 соток за містом.
Відповісти
2014.12.20 18:38 -
Ольга Гура (36)
0 0
Ділянки і зараз дають, якщо вони є. Я брала роки три тому на Букачі на рівних з усіма правах, було багато ділянок, від яких люди відмовляються, або не доглядають. Але згодом без власного транспорту і за браком часу не змогла її толком доглядати ,тому цього року віддала її іншим людям. У садових товариствах є вимога ,якщо протягом 3-х років ти не використовуєш ділянку за призначенням (вирощування сільськогосподарської продукції для власних потреб), то в тебе її забирають. Хоча там було, що і 10 років не оброблялося, і людей не гнали в шию, а просто нагадували, щоб вони платили за користування землею і обробляли городи. Землю дійсно можна приватизувати, а зараз дачне житло ще й прирівнюється до житла постійного проживання. Щодо городів, які не дають приватизувати, то там земля призначена під будівництво, і видана людям у тимчасове користування. Знову ж таки, треба читати закони і цікавитися своїми правами, або шукати грамотного юриста, який роз'яснить законодавство.
Відповісти
2014.12.20 17:39 -
Григорій Шитюк (31)
0 0
Олю, моє коріння (по материнській лінії) з Омелянівки. я не знаю які там сьогодні дачні будиночки та "екопоселення", але знаю як те село до кінція 90-х просто вимерло. моя хрещена - з останніх, хто продав "за копійки" батьківську хату та переїхав до Малина саме з Омелянівки. і я чудово розумію чому так було зроблено - людям літнього віку жити там самотужки, на відшибі цивілізації було просто неможливо. доречі, а зараз там бомжі живуть, чи у кожного позашляховичок такий маленький попід вікном...?
кажеш "дають тим хто просить"...? ну, ти ж чудово розумієш - дають тим, хто платить. яка черга на земельну ділянку під забудову у тому ж Малині???
і не в асоціації діло, а в елементарній соціальній справедливості. що зробила держава для приватного забудовника (рядового громадянина)? нічогісінько! а ті хто отримав безкоштовне житло і за копійки його приватизував - сьогодні в однакових умовах з приватниками... чудеса, а знаєш чому? тому що більша половина чиновників виросли і сьогодні живуть у тих благах радянської доби. то мабуть не в асоціації з ЄС зло, а в єдиній для всіх ставці на податок на нерухомість.
Відповісти
2014.12.20 18:23 -
Ольга Гура (33)
0 0
Почекай, ти забуваєш ,що була Чорнобильська трагедія (ось тут я не впевнена, що хтось її навмисне зробив, швидше наша ота ще радянська халатність) і села вимирають ще й через цю причину.
Але Слава Богу, що хоч хтось хоче там жити і вести хоч якесь господарство, а то землі зовсім здичавіють. Да, люди переважно переїжджають з міст, хтось багатший хтось бідніший, але в них є спільна мета - жити на землі і вирощувати хоча б для своїх родин чисту сільсько-господарську продукцію, виховувати своїх дітей з любов'ю і повагою до природи. Вони нічого ні в кого не вкрали, а узяли те, що люди самі покинули і намагаються його відродити.
Да, на відшибі цивілізації виживати непросто, але то їхній власний вибір.
Щодо селян, які не змогли там вижити, то в них же були діти, яких вони самі випроваджували у міста для кращого життя, а самі залишалися вимирати. Хто такі Кучми, Ющенки і пр.? Це колишні сільські хлопчики. Чого ж вони не подбали про вкраїнські села, вони ж найкраще мають знати, як воно виживати у селі? Єдиний податок, не зовсім зрозуміла, що ти маєш на увазі, ти хочеш платити стільки ж ,скільки платить за житло міліардер? Я думаю, що він має платити більше. Про землю у Малині під забудову. Знаю, що саме під забудову землі немає, але конкретніше не цікавилася, бо не маю грошей на будівництво власного житла. Ти від когось вимагаєш справедливості, але не від того, хто при владі і цією справедливістю має розпоряджатися.
А щодо ЄС - усе таки краще прочитати отих 900 сторінок, щоб потім не було неприємних несподіванок , в тому числі і чому наші села вимирають. Бо з 1 січня селянам заборонять продавати свою продукцію на ринках. І вимруть вже й ті, що досі були живі.
http://comeuroint.rada.gov.ua/komevroint/doccatalog/document?id=56219
Відповісти
2014.12.20 19:32 -
Григорій Шитюк (40)
0 0
я якраз сказав, що не бажаю платити оті з потолка взяті і нічим не обгрунтовані 24грн за квадрат нарівні з олігархами що живуть в елітних будинках у Києві. якщо вже 24грн для приватного сектору - аргументовано, то для квартири у провінції це повинно бути 30. а з квартирки на столичних Липках повинні платити як мінімум 60-70 за квадрат... а от у Омелянівці - нехай буде 10-15грн - можливо тоді хтось з елітних пенсіонерів переїде зі столиці у село. а якщо повернутися до розрахунку облікової ставки. то мабуть слід було б прийняти до уваги і площу помешкання - олігарх не буде тулитися у халупі до 80кв.м. - в нього гостьовий будиночок більший. виходить що знову за все повинні платити бідніші верстви населення, що у силу тих чи інших обставин обмежені у можливості жити краще.
Відповісти
2014.12.20 18:57 -
Юрій Смалюк (38)
2 0
Закону про м"ясо і молоко вже більше 10 років.Хто заважав селянам зробити все для того,щоб виконати всі умови цього закону.Часу було обмаль? Не вистачило? Не знали? Вперше чують? Звичайно,що видоїти корову і привезти молоко на базар в пластикових пляшках великого розуму не треба,а от об"єднатись в кооператив,придбати молокопереробне обладнання...тут треба подумати,потрудитись.А хто ж хоче підняти свій зад і щось зробити.Кожен думає,що якось то буде,мене це мине.А не мине.Я б був більш жорстким в цьому питанні.Часу було вдосталь,тому селяни нехай ображаються тільки на себе.Нехай тепер за безцінь здають збирачам...
Відповісти
2014.12.20 20:03 -
Ольга Гура (42)
1 0
В принципі ,про це й мова, про нашу ментальність та інертність, звичку покладатися невідомо на що.
Відповісти
2014.12.20 19:41 -
Григорій Шитюк (41)
0 0
Юра, вже давно знайшли вихід. он скільки селян, возять у Малин ті ж самі молокопродукти и яйця постійним клієнтам прямо додому... :)
але я згоден з тобою, потрібно перестати жити одним днем - необхідно в першу чергу вкладати гроші в своє виробництво (а не купувати діткам квартиру в Києві), якщо хочеш аби завтра було звідкіля мати прибуток. тоді і українське село підніметься.
Відповісти
2014.12.20 20:31 -
Юрій Смалюк (43)
1 0
Оте "додому" треба карати величезними штрафами.Це не вихід.Це не виконання закону,а спроба його обійти.
Відповісти
2014.12.19 20:49 -
Ольга Гура (18)
1 0
Ну так ТОВ, ВАТ, ПАТ вклали кошти у видобуток, вони можуть їх повернути через продаж видобутого ). Але, у будь-якому випадку, громада має контролювати, щоб цей видобуток не призвів до знищення умов існування самої громади.
Але поки що я не бачу, щоб громада Малина дуже дбала про те, що і так їй належить по Конституції. Брати, красти, трощити, паплюжити - так, але це не дбати. Дбати - це підтримувати у порядку, елементарно - хоча б дотримуватися чистоти і санітарії, що першим кидається в очі у Європі, Для цього потрібно або не смітити, або регулярно прибирати. У нас же все навпаки - смітиться регулярно, прибирається аби як і час від часу. Я вже не кажу про підтримання еко-систем, які теж понівечені. Але знову ж , елементарно навести порядок під своїм парканом - обов'язок кожного власника приватного будинку, який до того ж прописаний у Правилах благоустрою міста, яких мало хто дотримується ,а дехто навіть не здогадується про їх існування. ((. Ось такі реалії нашого життя.
Відповісти
2014.12.18 17:55 -
Volvas (2)
0 0
Так скажите, ради бога, что хотел директор ГОКа и что такое правильно с его колокольни? Душа болит, потому что беспомощность лехтората видно аж до Донбасса.
Відповісти
2014.12.18 18:34 -
Володимир Нечипоренко (3)
1 0
1. Землі були "приписані" до ГОКа ще в 54 році. Підтвердження цього облрадою майже формальність
2. В Малинському районі копать в найближчі 5-10-15 років не будуть, а проведуть тільки розвідку
3. Директор директором декілька місяців, +плюс перехідний період (поередні власники на горизонті) - вивчає мутні моменти
4. Готовий до співпраці, готовий вислухати
5. З Іршанською місцевою владою підписала соціальну угоду
6. При гласному і негласному опитуванні працівники комбінату за те щоб копали, аби робота була
Десь так, тезисно, зрозумів особисто я.
Питання залишились, але ставити їх та давати відповіді "обстановка не располагала"
Відповісти
2014.12.18 17:46 -
Инкогнито (1)
0 0
новоявленний лідер підприємців просто показав що не по Сенці шапка
Відповісти