Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Retro Malyn Hotel пропонує комфортний відпочинок із вінтажним шармом

15.09.2014
Молчаніє ягнят вже допекло! Де бітва, де плюррралізм?

Давненько не писав.

Але молчаніє ягнят вже допекло (ну не то шоб допекло, але свербить). Це я про вибори малинського мера, а ягнята це ми з вами. Куди всі поділись скажіть мені??? Де патріоти, де консєрватори, де зелені і красні? Чого так потихеньку прос***мо те мерське крєсло? То туди може скоро будуть добровольно-прінудітєльно мобілізованих садить?

То вам і нам все не так, і не туди, і не того а тут мовчать як води в рот понабирали. Ну хай вже буде.... той шо є...

З одной сторони й понятно, врємя таке шо тільки обгадишся, але шоб так ніхто нехотів порулювать Малином! А де ж мартовськіє пєсні, як сходяться котяки лоб в лоб та показують хто кручє? Шось не так...

Десь там на задворках мого котячого слабоумія шось і шевелиться якесь поніманіє. А ви шо думаєте, люди знающиє? Бо до вас і пишу. Де та грандіозна особа?

Я вже краще за Федоренка піду. Але ж він на не агітірує?! Або за Грищенка...

 

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.09.18 13:03 -
qwin (25)
0 0
у Малині вибори мера чи трактористи здають на права на т-150, шо стоїть на ручніку? яке поле фіалок у вересні? Під час війни не до фіалок.
але якщо вибори у малині відбудуться, голосувати буду, якщо вийде, не за трактористів, а за будь-кого, хто воював у ато. все решта значення не має. патріот не буде красти, навчиться водити трактор, як навчився водити танк чи стріляти по окупантах. він зможе ВСЕ, а кому треба батогів, то й прикладом по столу стукне. як колись Білий, а, може, не тільки по столу, бо має на це повне право. Слава Україні!
Відповісти
2014.09.18 18:58 -
Григорій Шитюк (26)
0 0
не хочу сперечатися, але у нас в Малині поки що кулі не свистять, і слава Богу... мером повинна стати освідчена, юридично підкована людина, з досвідом господарника. вибачте, міський голова - це не вождь, це менеджер, управлінець. не варто перебільшувати його вагу у суспільному житті міста, але й не слід недооцінювти роль людини що займе посаду мера. не треба щоб він "міг все", нехай просто займеться нагайними питаннями життєдіяльності міста. а команда повинна допомагати у вирішенні цих питаннь, а не тягнути ковдру кожен у свій бік. тому у цієї людини також повинні бути задатки лідера. не треба вести за собою всю громаду, він повинен бути лідером у своїй команді. і вся команда, на чолі з головою повинна нести відповідальність перед людьми... перед нами - виборцями. тоді не будемо волати що хочемо у Європу чи рРосію, нам і на своїй землі буде затишно.
Відповісти
2014.09.18 12:18 -
Кіт Мармиза (21)
0 0
От Васько мєлкомстивий! скажи, Ольго?! Та не про це...
До відповідальності йдуть через демократію. А там де держать батога без батога все й кончається. Пропаде батог (дай бог йому здоров'я) там такеее... начнеться
Якшо ти з командою будеш подрульовувать (а не клянчить) то доб'єшся більшого як граблями рулюючи
Відповісти
2014.09.18 12:59 -
Ольга Гура (24)
0 0
Щодо білорусів, чомусь у мене немає сумнівів, що вони плавно впишуться у європейську демократію, але я можу й помилятися. Щодо команди - теж згодна, але команда фахівців і порядних людей, які не просто мають уяву, як вести того трактора, а хоча б мають курси з водіння))).
Відповісти
2014.09.18 11:25 -
Григорій Шитюк (19)
0 0
ой, як у вас тут весело...
котяро, не можу вже "малчать" - так сподобалася байка - ладен відксерити і у себе над робочим кріслом повісити... а краще написати картину (маслом) і подарувати наступному керманичу міста! але, чому я повинен дарувати - у нього на все це грошики прописані, нехай платить... і ось так всі ми - хочемо отримувати плату за свою роботу, за те що мізки напрягаємо, час гаємо. і це нормально - так у всьому цивілізованому світі. це у сусідів-бульбашів, роблять тому що "бацька сказав" (треба робити - бо ще й послати можуть, так що не вернешся)...
Олю, я за відповідальність, але не дурень придумав що "риба гниє з голови", отож і відповідальність потрібно запроваджувати, починаючи з голів. а коли прості смертні побачать що голова по лисині отримала, то й самі мабуть задумаються, усвідомлять що за все прийдеться відповідати!
Відповісти
2014.09.18 12:03 -
Ольга Гура (20)
0 0
Гришо, з усім згодна, але за останніми науковими даними та спостереженнями спеціалістів з риби, риба гниє не з голови, а з шлунку. А відому приказку придумали, щоб перекласти відповідальність з хвоста на голову)))). Уяви собі, що ти водій того трактора, а поряд з тобою 10 "помічників", які без умовку радять тобі як крутити руля, куди їхати, на які кнопочки натискати, давлять без твого дозволу на гальма. Що ти зробиш? Твої варіанти. Я проти узурпації влади, але здоровий глузд в країні має переважати, щоб країна розвивалася, а не скочувалася у хаос.
Відповісти
2014.09.18 12:29 -
Григорій Шитюк (22)
0 0
ні, рибне господарство - то не моє, з мене навіть рибалка ніякий... :) а спеціалістам я вірю, і згоден з тим, що гниє скоріше з тих, кхто присмоктався до "кормушки".
трактиристом я не буду - колись рипнувся у депутати, до сих пір не приємно згадувати про те передвиборче лайно...
я мав на увазі, що питання відповідальності слід ставити перш за все до вищих посадових осіб. скільки разів наші міські голови реально звітували про свою роботу перед громадою? як правило, прийшов і пішов... а віз і нині там, як писав Мармиза "то колесо вкрали, то соляра випарувалась, то іще якась трасця..."
Відповісти
2014.09.18 12:55 -
Ольга Гура (23)
0 0
От і я про що. Потикнулася було у депутати, побачила, яке там ... і більше не схотіла. А це ж тільки місцевий рівень. Можу собі уявити, що робиться наверху. Я трохи цікавилася самоврядуванням у Європі (теоретично). У малих містах, на зразок Малина, практично усі питання вирішує громада. Вона приходить у мерію із своїми пропозиціями, сама контролює, куди і як йдуть кошти, і сама користується тим, що сама ж і створила. Йде спільна відповідальність мера і громади, і звітувати меру не треба, бо громада і так усе знає, і в курсі усіх подій та витрат. Вважаю, що це дуже правильно. Немає перекладання відповідальності на плечі однієї людини, відповідальність несуть спільно, а отже і невдоволення результатами спільних дій теж немає, бо самі схотіли - самі зробили, спитали теж із себе.))
Відповісти
2014.09.17 13:59 -
Big Вуликий (7)
0 0
А чому мовчання - просто люди вже так розчарувались в ціх порожніх обіцянках, що і не зважають що будуть вибори.
Відповісти
2014.09.17 18:20 -
Кіт Мармиза (9)
1 0
А того шо розчарувалися, то й ягнята. Може все для того й робиться
Відповісти
2014.09.17 10:58 -
Ольга Гура (6)
2 0
Мер однозначно не повинен бути представником якоїсь політичної сили, краще - позапартійний, він повинен бути дипломатом і гарним керівником та господарником (комунальна сфера, благоустрій, транспортне забезпечення, правопорядок у місті, культура, співпраця з керівиками підприємств та бізнесом з метою вирішення проблем міста та його розвитку, інвестиційна привабливість міста, туризм і таке інше). Тут треба відкинути емоції та політичні симпатії, а просто закотити рукава і працювати ( в тому числі з громадою) на добробут і процвітання рідного міста. Досвід керівників окремих міст показує, що це цілком реально. Але смішно вимагати щось від мера, і самим при цьому нічого не робити. Громада не може відсторонитися від проблем, які часто сама ж і створює. Без співпраці з громадою (громадськими та політичними силами) ніякий мер ніколи не наведе у місті лад, бо це просто нереально.
Відповісти
2014.09.17 18:55 -
Григорій Шитюк (11)
0 0
ладен підписатись під кожним словом...
але... щоб навести лад у місті, доведеться багато кому на мозолі наступити. та що там наступити - путупцюватися та так щоб зрозуміли хто у місті хазяїн: мер чи миші... от тоді напевно й громада підтримає, і політичні сили будуть парцювати на на своїх вождів, а на благо міста та малинчан..
Відповісти
2014.09.17 18:23 -
Кіт Мармиза (10)
0 0
Отам Біг Ву нижче правильно написав. Це спочатку він должен розшевелить та повести, а все остальне саме покотиться.
Але ж смішно і без мера пританцьовувать!
Відповісти
2014.09.17 21:59 -
Ольга Гура (14)
0 0
Ну, не знаю, котику. Ніколи не потребувала, щоб мене хтось шевелив. Сама завжди бачу, де є проблеми, і шукаю шляхи їх вирішення. Інша справа, що коли активних та відповідальних людей буде значно більше, то щось з місця рушить. А чекати, що хтось розшевелить - можна не дочекатися, так і життя мине.
Відповісти
2014.09.17 22:42 -
Кіт Мармиза (15)
1 0
Ти, Ольго, неправа.
От дивись, ми (громада) хочемо поле фіалок насадить (добре жить). По розуму назбирали грошей (народне добро) купили трактор з плугом та посадили тракториста (мера). От він нам зараз вспаше-виоре а нам твльки посіять і будемо в шеколадних фіалках. І тут починається проза жизні. То солярка утікла, то колесо пропало, то треба собрать гроші і купить два колеса (бо як вдруг пропаде), то всєм малчааать!!! бо тракторист дирку задєлує шоб солярка не тікала (і прємію йому!!!) та ще й заказав проект шоб зробили под запасне колесо. А ти Ольго цьому мимоволі потворствуєш, бо тебе, як актівну гражанку слухають, а хтось може за тобою і йде.
Шо не так? Та замість того шоб засунуть дупу того тракториста в тєкуче мєсто а голову поставить замість пропавшого колеса ти кричиш "Нє трогайтє тракторіста! йому і так тяжєло! Я люблю актівность і порядок і піду покопаю в полі і ви полежаки йдіть". І йдуть, і копають...
Тільки біда, поки ви копаєте тракторист збирає гроші на заміну заднього колеса... хоч орать так не разу й не виїхав.
Ну і суть сєй басні. Ваші копання загрібання це вже цілий роман, а для доброго трактора чєтвєростішіє.
Так шо шукать проблєми і устранять то тільки після того як трактор в полі дир-дир-дир. Отоді і ми за мир.
Відповісти
2014.09.18 08:30 -
Ольга Гура (16)
0 0
Де в чому погоджуюся. Але ми вже 23 роки міняємо шило на мило, і все не так. Коли була в Білорусі, знаєш, що білоруси сказали? Ви, шанвоні, самі не знаєте, чого хочете. Усе вибираєте і вибираєте, а воно усе не те та й не те. От у нас бацька вже 20 років керує, і країну не дав розікрасти, і пенсіонери життям задоволені, і чистота та порядок у містах забезпечені. Тракторист у них гарний, але й бригада його слухається, як сказав кругле носить, а квадратне котить - так і роблять. Не подобається - йдуть, куди пошле. А посилає дуже далеко. Наприклад, штраф за миття машини у річці складає вартість недорогого авто - 2-3 тис. дол. Теж саме за кинутий недопалок, за керування машиною у нетверезому стані, за хабарництво на роботі і т.д.. Ти готовий, котику, до такого? Бо у Європах воно так само. Але ж нам таке не підходить, ми знаємо краще за тракториста, як воно має бути. А в дійсності, якщо в тебе немає плану того доброго життя, якщо ти не бачиш кінцевий результат і в тебе в деталях не прописано, хто що має робити для того кращого життя, - то таке воно й буде - піди туди,не знаю куди, принеси те, не знаю що. Так, власне, і живемо.
Відповісти
2014.09.18 11:14 -
Василь Федоренко (17)
1 0
Знову в черговий раз попахує від Гури антиукраїнська , радянська агітація та казки про наших господарників що по лікті в "роботі" ! Вона ще живе іделами вождів , батьок та суботників і медового життя для тих хто блище до корита.
Відповісти
2014.09.18 11:19 -
Ольга Гура (18)
0 0
Покажіть, як збудувати демократію без відповідальності кожного громадянина перед законом. Я теж хочу подивитися на фантастику.
Відповісти
2014.09.17 18:56 -
Григорій Шитюк (12)
0 0
котику, так воно, як вдомо завжди й котилося... тільки в якому напрямку і у чиї кармани...? :)))
Відповісти
2014.09.17 18:57 -
Григорій Шитюк (13)
0 0
ЯК ВІДОМО
Відповісти
2014.09.17 14:01 -
Big Вуликий (8)
1 0
і додам мер повинен розшевелити людей, і якщо люди побачать, що реально щось змінюється, то і підтримають і допоможуть. Всі просто чекають вказівки від відповідальної особи.
Відповісти
2014.09.17 04:55 -
Олег Антонюк (5)
1 0
Кому потрібно на рік маратися — казна пуста, проблем вище даху, ще й війна
Відповісти
2014.09.15 13:21 -
Valentin (2)
0 0
Мені до лампочки хто буде мером! В сортах гівна погано розбираюся.
Відповісти
2014.09.15 15:41 -
Кіт Мармиза (3)
0 0
Нє, Противсіх не проходить
Відповісти
2014.09.15 15:55 -
Valentin (4)
0 0
Ну значить ні за кого
Відповісти
2014.09.15 11:57 -
Кіт Мармиза (1)
0 0
О! Включили! (а то хотів жаловаться!)
Ну шо общєство мовчите? Це в нас шо, вибори "по приколу" будуть (як в молодьожной пісні)
По приколу я родився
по приколу я учився
по приколу став я мером..
Патаму што я Бетмен!
Відповісти