Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

10.01.2015
До СЕРунів та СЕРуних… “Вопрос Котячому Радіо”

Пардон, панство, до СЕРів та їх СЕРинь…

Чого надумався написать, бо нудно стало. Такий молодий, подающій надєжди, нєзавісімий сайт начинає подзагібаться і нада поштурхать.

Колись вони мене в довгих потопролітних переписках навчили яку кнопочку тицять, шо жать шо нежать і як Мармизу вставлять, хоч нєрви здавали, і з той сторони догадуюсь тоже.

А тепер я продвинутий Юзер Мармиза

Тож нудно товаріщі! Про Крим і про Рим пишуть, а про малинські труси і скєлєтов в шафі нічого нема. Ні-Чо-Го!!!!

От і думаю, поштурхаю людішок, шоб те шо на умі поперло як брага яку прозівали.

Спочатку думав робить ще одну “какатєльну корзинку”, але поняв шо то вже не тренд. Новий тренд - “Вопрос Котячому Радіо!”

Тож, уважаємиє, питайте про шо хочте, а я, як свєт ваш зєркальце отвєчу. Потусуємся поки там хлопці з дівчатами на шухер для сайту розживуться.

Це ХАХОНЬКИ...

А ось вам і СЕРЙОЗНА культурна програма, шо пробила Мармизу на скупу котячу сльозу

ПіСі. Знов намаявся поки пристроїв це кіно.

Бувайте здорові, ваш Мармиза

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.01.11 22:05 -
Малинський (9)
0 0
Рулит Донецк
в наших ожиданиях
Это не Малин
но нет оправданий
в наших реалиях
Гриша,
творчество это
надежда в познании...
Відповісти
2015.01.19 08:59 -
Кіт Мармиза (16)
0 -1
"І до гадалки не ходи?!" Я б не сказав...
Давай дальше, Нострадамус!
Відповісти
2015.01.12 13:58 -
Григорій Шитюк (15)
0 0
вот это уже точно, О ЧЁМ??? или если есть рифма - то это творчество...?
в чьих ожиданиях "Рулит Донецк"? так дорулились уже... мало???
на мой взгляд, всему этому "творчеству" есть хорошее жаргонное определение, которое выражается одним смачным словцом - "пи...добольство". без обид, я не в твой адрес.
Відповісти
2015.01.11 02:40 -
Григорій Шитюк (5)
0 -1
про що все це...? я взагалі не сприймаю реп як мистецтво. навіщо це шоу з кухонними балачками на молодіжний манер??? здається я відстав від життя. безнадійно. ось цей речитатив - про що, можливо в Москві це було б круто... для їхніх реалій. суб"єктивно, але це моя думка.
Відповісти
2015.01.11 11:36 -
Кіт Мармиза (7)
0 0
Гриша, це передача "Вопрос Котячому радіо", а пєсня то культурна пауза
Відповісти
2015.01.10 16:59 -
Ольга Гура (1)
0 0
Молодець, хлопчина. Проблема у тому, що усі послухають, поаплодують і ... Що далі, Мармизо, як думаєш?
Відповісти
2015.01.10 17:34 -
Кіт Мармиза (2)
0 0
Хлопчина то не тєма, то культурна програма
А "що далі" то не вопрос!
Давайте шось побліже к тєлу, до Малина, будемо мусолить.
Шо далі? Начинай з свого курятника.
Відповісти
2015.01.11 00:34 -
qwin (4)
1 0
говорити, навіть репом, з великої сцени про все в загальному - це дійсно культурна програма, не більше, і з чого тут сльозу пускати? а от перебороти синдром провінції і назвати малин малином, а кота котом чи козла козлом - оце дійсно вчинок що заслуговує на повагу.
далі, мусолить скелети і притягувать до відповідальності - це різні речі, кіт, якими б серами ти тут усіх не назвав. радіо послухати можна, так, але від кількості вимовленого слова цукор, чай солодшим не стає. гурі, скажімо, дійсно, це мусоління ні до чого, бо вона робить велику громадську роботу, як і багато хто з нас, мовчки. питання - чому місцева влада не робить роботи? невже ти знаєш відповідь на це питання? ну, здивуй...
Відповісти
2015.01.11 11:33 -
Кіт Мармиза (6)
0 0
Здорово, Вухатий! Хотів тобі навернуть з три короби... але наверну один.
Чому місцева влада не робить роботи? Того шо ми дозволяємо і потураємо. А особливо потурають всякі Актівісти громадські (вони ж половину роботи роблять!!!!)
Бо влада то карась, а ми та щука шоб карась не дрімав. Але....
Насправді ніяка ми не Щука. Ми телята, барани, віслюки, пришельці.... хто хоч тільки не ті шо полізуть в каламутну воду до Карася на розборки. Хтось про того карася й не догадуєся, а тільки й знає шо хтось наср*в, хтось діловий і гордий, птіцам великого полюту не годиться мазаться, комусь за щастя каламутна вода, бо вже готовий туди і сам шубовснуть... а Карась як той мой соплємєнєц Васька, слушаєт та сметану лиже (а може й ще шо).
Отож все просто, або ти цибаєш у воду і ганяєш Карася, або не цибаєш і все як є!
А насправді, такі да, ми мусолимо, от давайте соберемось, от давайте за рукі візьмемось, ой давайте розженемось, ой хтось вкакався... Давайте спочатку
Відповісти
2015.01.11 20:36 -
Ольга Гура (8)
0 0
Мармизо, ти хочеш розборок, а називаєш себе цівілізованим котом. Розборки - то минуле століття, а у сучасному світі, якщо хтось щось вкрав, на нього подають до суду, чи до прокуратури з чіткім описом хто, де, коли, що, скільки. А розказувати байки про карасів та щук без конкретних фактів та доказів - то як мінімум тягне на наклеп. І тут не громадські активісти винні, а твій власний страх хоча б ім'я своє відкрити, (звісно, ти не зобов'язаний цього робити). Якщо бачиш чи знаєш про якесь порушення - викладай фото, факти, відео чи ще щось підтверджуюче, а активісти вже будуть думати, що і як з тим робити. Тільки не треба писати, що і так усі все знають і мовчать. Бо не усі все знають для того і ресурс, щоб інформація була доступною для всіх, якщо вона, звісно, правдива.
Відповісти
2015.01.12 09:13 -
Кіт Мармиза (12)
0 0
Ой! А де це я себе називав цивілізованим котом?!!! Мо де й ляпнув....
Ти тут, Ольго, нам просто Європу намалювала. Побачив, доложив, приняли мєри!!! Ідєально... в Європі.
А у нас зовсім по другому . І бачиш шо десь вкрали, а де не видно. А як не бачиш то шо писать?
А як трохи побачив та написав, то поймеш шо таке шарік з пінг-понга. Пас на міліцію, пас на прокуратуру, пас на суд, пас на прокуратуру, принеси справку... спина мокра.
А з фотками ти дала жару. Я значить викладай, а актівісти будуть думать!!! І де ж вони?!!!!
Ну і ПіСі. Про байки. Такі да, плету... Сам написав, і сам плету. То я так поняв, в процесі становлєнія Юзєра, шо оце саме в блогах і можна писать всякі свої ощущєнія, а остальниє як би до мене в гості заходять погутарить за жизнь...
Відповісти
2015.01.11 22:15 -
qwin (10)
1 0
дві ремарки, Ольго: у сучасному цивілізованому світі не крадуть а заробляють і друге - розборки це синонім інквізиції минулого чи позаминулого століття, річ не в розборках, а в відповідальності. оце і є головна робота усіх гілок влади: закнодавчої, виконачої, судової і так далі. але це не робота громадських активістів.
Відповісти
2015.01.12 08:42 -
Ольга Гура (11)
0 0
Якщо копнути ще глибше - то у сучасному цивілізованому світі обкрадають не свої країни, а країни третього світу, наприклад, вирощують технічні культури на дешеве біопаливо, та виснажують грунти, а місцеве населення полишають на виживання. Але це трохи інша тема.
По-друге, там права і відповідальність існують не лише для влади, а й для громадян. Тобто, якщо ти вимагаєш від влади, то й сам дотримуйся законів. Свобода - це права і відповідальність, а у нас поки що "вольніца" - хто що хоче, той те і робить. Вольніца без відповідальності усіх перед законом ніколи не стане свободою.
Була цього року в Австрії, екскурсовод пояснювала, як система працює у них. Якщо у неділю усім магазинам заборонено працювати (окрім лавок для туристів), то ніхто не працює, а якщо хтось працює - то сусід першим передзвонить у відповідну службу і порушника оштрафують. Теж саме - якщо хтось їде у машині і викинув недопалка - то водій наступної машини тут же викликає поліцію, і порушника штрафують. Тобто всі громадяни свідомі і самі підтримують правопорядок. Звичайно, що і влада робить свою роботу.
В американському посольстві вразило, як працював чиновник: чітко, швидко, якісно, якби наші чиновники так працювали, то ніякого майдану в країні не було б. Але наші чиновники - не марсіани, це теж наші люди, і вони такі, які є. Навіть за високу зарплатню вони будуть вимагати хабарів і хотіти чогось ще. Бо це така порода людей.
У цивілізованих країнах якраз велику роль відіграють громадські організації та активісти, які і добиваються того, щоб щось змінювалося у системі влади. Поцікавтеся, наприклад, скільки проблем, екологічних, соціальних та інших вирішила громадська спільнота АVAAZ, яка займається тим, що збирає підписи під інтернет-петиціями і доводить їх зміст до керівників високого рівня в різних країнах. А українці просто обирають до влади бандюків та хабарників і чекають, що ті стануть білими та пухнастими.
Відповісти
2015.01.12 10:10 -
qwin (13)
1 0
іздєржкі інтернет-общєнія... Усе, вище сказане вами, я знав і згоден. тільки ж знову ремарка: я ж не казав, що влада повинна ходити як от ви і вішати кульки на деревах для несвідомих, а про те, що якщо в лісі трапиться якийсь бовдур, поки ви будете збирати папірці, то щоб хватило мозгів приїхати на виклик хутко, щоб хватило пвального примчатись, коли хтось у лісі побачив дим і так далі. Влада не повинна вязати замерзаючим пінгвінам топіки, а напевно робити щось інше - забезпечувати державні гарантії, точніше одну - верховенство закону. (бо я принципово проти усіх пільг, але то інша тема))).
Відповісти
2015.01.12 11:32 -
Ольга Гура (14)
0 0
Згодна. )))
Відповісти
2015.01.10 18:22 -
Ольга Гура (3)
0 0
У моєму курятнику усе норм., або я чогось не знаю, що знаєш ти. ))) Не п'ю, не палю, у злачних місцях не буваю, слухи по місту не збираю і у шафи з скелетами не заглядаю, не маю такої звички. Тому починай ти.
Відповісти