Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

13.01.2014
Один із поглядів на теперішню ситуацію небайдужого громадянина.

Стаття не являється пропагандою митного союзу.Вже декілька днів поспіль можна побачити як на євро майданах різних міст поряд з національним та ЄС прапорами майорять червоно-чорні. Наскільки ж це абсурдне явище!!!

УПА боролося за незалежність України, в той час коли ЄС забезпечить нам втрату суверенітету. Кожен націоналіст, котрий підтримує євроінтеграцію підписує собі та своїм нащадкам фатальний вирок на майбутнє. Зараз ми і так довгий час в опозиції, а в Європі ми будемо №1 в списку знищення.

Націоналізм в Європі неприпустимий! Ніхто нас терпіти не буде з нашими маршами до дня створення СС Галичини чи УПА, правою символікою на футбольних аренах та нашою дикою гомофобією. Інше питання чи в Європі так вже добре…

эвро

Останні події в Греції показують протилежне. Куди нам потрібно йти: ЄС чи Мутний союз? Нікуди, як би це утопічно не звучало!!!! Ми повинні залишатися самостійними до кінця. Тим більше що ніхто за нас держави не побудує, як не ми самі. Європейці нам не побудують нового здорового суспільства, лише використають наші ресурси в своїх цілях та інтересах.

Проте майдан зараз потрібен заради знищення режиму Петуховича. Цим ми повинні скористатися! Нас багато, ми сильні – ми зможемо зробити революцію. А що потім? Хто стане нашим лідером і чи є такий взагалі? В цьому полягає наша біда: немає чітких планів на майбутнє. Тому я закликаю кожного: усвідомте чітко за що ви зараз стоїте і боретесь, чого ви хочете! Не ведіться на піздьож політиків про чудове життя в Європі. Слава Україні! Один із революціонерів

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.01.21 09:14 -
dumayu (28)
0 0
От би ще ФВ навчитись такої політкоректності (та й іншої коректності), як у автора.
По статті. Приймаю погляд автора, але не підтримую. Коли маленька рибка плаває під пащею акули, то у неї, як мінімум, поперек має бути примотана жердина, щоб з ходу не опинись в тельбухах тої акули, а зупинитись поперек горла. Однією з циз жердин може бути ЄС. Якщо не ЄС, то хто/що??? Без жердини в глобальному світі Україні ніяк.
Відповісти
2014.01.20 00:06 -
антиХам (27)
0 0
Ну, що, Василю, ти ще щось хочеш сказати про "несвободівських" правих (тобто "провокаторів") після подій на Грушевського?! Вибач за дещо хамський тон, але твоя "Свобода" зі співаючим та молитовним на Майдані лідером, який несе всяку хрень про те, що український народ повинен чекати, поки "провідники" нації не скажуть, що робити, показала свою суть. Про яценюків й говорити не варто. "Удар"... О, "Удар"!!! Цікава штучка, але ж на місцях є "лідери" типу "Литвиненки", що знижує ступінь зацікавленості...

Ось уже на екрані ТВ (мушу слідкувати за подіями з ТВ, оскільки не чекав дива з чергового н-ного Віче чогось путнього... аж тут "провокатори"...) з’явилися свободівці в касках. Вони говоритимуть, як мужно боролися... А далі з патріотів зроблять провокаторів. Так як робиш це ти на рівні Малина.

Я не "тролю" "Свободу". Та й на тебе охиренного свободівця мені чхати, якби не твоя ХАМСЬКА політкоректність. Свого часу багато народу сподівалися на реальну патріотичність (у найширшому значенні) цієї політичної сили... Отримали розчарування. Про інші політичні сили й годі говорити. Там розчарувань не було, бо й великих сподівань не очікувалося.
Ти розумієш про що я говорю?
Ні?
Прослухай сьогоднішній трибунний спітч отого, що на фото поряд з тобою!
Відповісти
2014.01.17 11:00 -
Василь Федоренко (21)
0 0
Згоден з проханням Qwin, для того щоб очищати Україну від тролів, провокаторів, зрадників , політповій,холуїв ворожої влади ,сексотів з інтерпсевдами, поху........, ворожих до власної землі паскуд та іншої нечисті можемо почати з Малина.
Тоді і влада ,життя і самі малинчани стануть свідомі того що у власній хаті не потрібно срати , чи переступати через гівно а караючи перевиховувати чи лікувати серунів.
Не можливо заставити любити Україну , своє місто того хто любить лише своє гниле тіло та живе паразитуючи на інших. Хто цинічно байдужий до суспільного , до проблем інших людей.
Хто як точить і жере все і всіх .
В тому і відрізняються націоналісти від ліберастів бо для них головне Держава і Нація, її інтерес , а не інтерес особи , що призвело до появи безкарних злодіїв-олігархів , хапуг і самодурів-чиновників , бізнес-мент, бізнес-прокурорів та мільйонерів-суддей.
Суспільство , держава , народ для них засіб збагачення !!!
Тому від свавілля, злочину , байдужості та ліберастії потрібно терміново і оперативно лікувати тих хто інших "МАЄ"!!!
Відповісти
2014.01.21 12:12 -
Aleks1488 (29)
0 0
тягнибок vulgaris – це бізнесмен, який заробляє гроші на бідах українців та України. Платять тягнибокам конкретно за те, щоб українці були роз’єднані. Платять тягнибокам ті, які втрачають прибутки за умови укріплення української державності, української самосвідомості і т.д.
Відповісти
2014.01.21 12:13 -
Aleks1488 (30)
0 0
« Найсміливіші ! Найкрутіші ! Вони там всім покажуть ! «Свобода» прийде - порядок наведе ! ». Ще недавно електорат «Свободи» вважав свою партію « най-най ». Але останні півроку стали для багатьох періодом прозріння.

І справа тут не тільки в комуністичному минулому Ірини Фаріон або хатинках Олега Тягнибока. Справа в тому , що « Свобода » виявилася рівно такий же політичною силою : жадібною і боягузливою .

«Свободівці » довго не могли придумати відмазок , чому , коли приймалися ті закони , які вони сьогодні називають « антидемократичними » , вони стояли і усміхнено спілкувалися з голосуючими . Спочатку говорили , мовляв , ми не знали , що приймають. Потім виявилося - знали і навіть обговорювали закони в комітетах. Стали думати над новою відмазкою .

І тут свою « партійну закваску » старої школи продемонструвала Ірина Фаріон. Відмазка придумана геніальна за своєю суттю. «Ми нічого не робили , щоб не поставити під удар ПАРТІЮ ! » Це мудро! Будь
Відповісти
2014.01.21 12:14 -
Aleks1488 (31)
0 0
Тягнибок програв фронт «радикального правого лідера» таким собі хлопчакам з «Правого сектора» які втомилися від пустого базікання. Виявилося, що залякувати Петриків и Міхайліків в дитячому садку або воювати з пам'ятниками - це все на що здатна «Свобода». В очах їх радикального електорату це може бути непробаченим.
Відповісти
2014.01.19 21:32 -
Олексій Семенів (26)
0 0
А УДАР хіба не ліберальна партія?
Відповісти
2014.01.17 16:11 -
антиХам (24)
0 0
Проаналізуємо твою, Василю, пропозицію: "для того щоб очищати Україну від тролів, провокаторів, зрадників , політповій,холуїв ворожої влади ,сексотів з інтерпсевдами, поху........, ворожих до власної землі паскуд та іншої нечисті можемо почати з Малина". За твоїми ж твердженнями: інші опозиційні політсили - це "ліберасти", а праві (окрім "Свободи") - це "провокатори" і т.п.
Отже, судячи з твоєї логіки, Малин потрібно очистити від усіх "ударівців", "батьківщинівців", "унсовців", певно, що й від "ветеранівців". Звичайно ж, що і від "регіоналів". Про всяку дрібноту та громадські "неправильно-праві, тобто - "НЕЛЕГІОН" організації годі й говорити.

Звідси й питання:
1. А чи не буде це банальна узурпація влади?
2. Чи сам ти "не сереш" у своїй хаті та на голови іншим?

А так, ніби-то й мудро речеш.
Відповісти
2014.01.19 12:25 -
Василь Федоренко (25)
0 0
З рогатих не дивую - це їх сутність ! Вони до себе провокують увагу якої не заслуговують від Пюдей !
Відповісти
2014.01.17 09:23 -
qwin (20)
0 0
Ого! яка дискусія... починали з психіатрії і вищих нервових процесів, а закінчили, вибачте, прямою кишкою і запорами. Якщо пацієнти й лікарі такі завзяті до суперечок, годі тратити дорогу енергію на абищо, не сперечайтесь, а обєднайтесь заради громади, тоді, впевнений, в малині не тільки хірургію і травматологію залишать, а ще й виділять цілий поверх для психіатричної лікарні. Ніхто крім вас!
Відповісти
2014.01.17 15:26 -
психіатр (22)
0 0
Дивно, але де Ви тут бачите дискусію з моєю участю. Поки що пацієнт не давав серйозних підстав для втручання. Так, дрібнота проскакує типу "паскуди", "поху...", "серуни"... Останнє (серуни) і "запори" - це до гастроентерологів. А так все більш-менш тихо-мирно, нікого не підвішують і "рила" не б’ють. Це головне!
А щодо безапеляційних тверджень пацієнта, його Єдино Правильних суджень та висновків, то тут вже нічого не вдієш.... Це - повна "клініка". Може Ви пам’ятаєте твердження поруччіка Ржєвского: "... не знаю, як там дослівно у Пушкіна, але смисл такий: ви всі педерасти, а я - Дартан’ян!".

Отож, Ваше "Ніхто крім вас!" не проходить. Тут немає "Ми", тут є "ВІН". От і працюйте з НИМ. А мене в політдискусії не впутуйте.
Відповісти
2014.01.17 15:50 -
Василь Федоренко (23)
0 0
Ліки і ще раз ліки та "сорочка" тільки допоможуть того видатного троля що називає себе "ПСИХІАТРОМ"
Відповісти
2014.01.16 21:41 -
Василь Федоренко (16)
0 0
Українці тому і не підтримують цих правих провокаторів бо не дивлячись на їх маски дії їхяк на долоні . Це піарщики , провокатори, кар`єристи і зрадники
Відповісти
2014.01.16 22:23 -
антиХам (18)
0 0
Не встиг відповісти, як ти вже знову відзначився. Ні, ти тільки послухай, що речеш нижче: "борються за Європу вільних націй , але європеські праві разом за нову Європу"...???
Або ось тут, про "правих провокаторів"... Це ти про представників своєї політичної сили чи взагалі про "друзів" по опозиції?
Відповісти
2014.01.17 00:27 -
Василь Федоренко (19)
0 0
А хто крім "Свободи" праві в опозиції ? УДАР чи Батьківщина ?
Це про тих правих яких немає в опозиції !
Інші в опозиції до всіх крім себе !!!
Тяжко мати розмову з тролями не в темі ! Я ж не до вас а до автора !

Дурня возитись з свинею у багні , бо сам у ньому будеш ! Намагаюсь уникати , але вже дуже настирні свині !!!
Відповісти
2014.01.16 21:36 -
Василь Федоренко (15)
0 0
Такі праві є по суті лівими яки бороться в середині правого руху а не проти ворогів нації та держави.
Для відома правих Гапонів:
Всі праві сили мають представників в Європарламенті де борються за Європу вільних націй , але європеські праві разом за нову Європу , а не розривають її на користь ще існуючих "імперій" !
Відповісти
2014.01.16 17:40 -
Василь Федоренко (13)
0 0
Я ГАДАВ ЩО ТИ РОЗУМНІШИЙ а бачу тільки твій ПОЛІТИЧНИЙ "ЗАПОР" !
Вибач , але з такою точкою позиції може бути тільки "політична смерть" від запору!
Або ж вам потрібно будувати єдиноіснуючу , не контактуючу з іншими "державу" чи махновську
секту наприклад на Марсі.
Відповісти
2014.01.16 22:03 -
антиХам (17)
0 0
Довгенько у тебе було воздєржаніє чи політичне запіраніє. Що пронесло???

До сих пір сліпить золотий значок?
Тобі ніколи не зрозуміти тих, хто ще мислить і намагається розібратися в тому, що сталося, знайти шляхи виходу із досить тупої (ще тупішої як ти) ситуації.
На жаль, тобі цього не осягти.

Хтось тобі вже радив, що тобі краще "в контактє" з малолєтками спілкуватися.
Послухай доброї поради, адже це і є твоя "політична" ніша. Там можна без усяких запорів - на повну котушку
Відповісти
2014.01.14 11:18 -
qwin (6)
0 0
пане революціонере, а вам спадало на думку скажімо таке: що в україні - націоналізм, те в будь-якій європейській країні - банальний патріотизм у вигляді поваги до рідної мови та власне неперекрученої історії?
в україні українці повинні боротись за все: за право говорити українською, за верховенство закону і права і список можна продовжувати.
Ви пишете, що європа використає наші ресурси у своїх цілях та інтересах, але - звідки ви взяли, що українські ресурси - наші??? лише з того, що ми не платимо олігархам податок на повітря?
якщо українці нікуди не примкнуть, то будуть знищені фізично, Хіба ви цього не бачите? Всеукраїнський перепис переноситься вже третій рік підряд, бо будуть великі розбіжності у списках мертвих виборців, які голосоують за кого треба. Ми знаємо, що за кордоном до п’яти мільйонів українців-заробітчан, а вдома з 52-х уже аби 40 було. З таким прогресом ми гордо і незалежно вимрем на цій території, от і все майбутнє, тож яка різниця де буде кладовище - влісі чи в полі?
щодо гомофобії чи навпаки гомосимпатії - у європі це вибір кожного, а не примус кожного, це я вам як голубий говорю.

пе.ес. чув, що справжні українські націоналісти ніколи не дозволяють собі москальських матюків у лексиконі. Це правда чи вигадка?
Відповісти
2014.01.16 19:43 -
Олег Антонюк (14)
0 0
Справжні українські націоналісти, квіне, і справді, багато чого собі не довзоляють, на відміну від доморощених. Це висококультурні, виховані, ввічливі люди, справжні патріоти України. З такими приємно спілкуватися, і вони поваажають інші нації, засуджують агресію.
Відповісти
2014.01.13 18:57 -
Кіт Мармиза (3)
0 0
Але ж так важко самому собі хвоста прищемить... Ото буває поки не проведуть віником воспітатєльний процес, то діла нема
Відповісти
2014.01.13 18:17 -
Ольга Гура (1)
0 0
Згодна, що сильна заможна Україна не потрібна ні Європі, ні Росії. Але чи потрібні ми самі собі? Ось цю проблему швидше за усе нам і доведеться вирішувати найближчим часом.
Здоровий глузд і бажання працювати на свою країну.
Відповісти
2014.01.13 18:55 -
Кіт Мармиза (2)
0 0
Уточню, Ольго. Працювати треба на себе. Кожен хто працює на себе, на сім'ю вже працює й на державу.
А од тих хто працює на державу... подалі, подалі...
Відповісти
2014.01.13 20:09 -
Ольга Гура (4)
0 0
Може ти й правий). Ось Лукашенку ж якось вдається працювати на державу, та й чиновників змушує це робити. Виявляється білорусів лише 10 мільйонів. І ти знаєш, за рівнем культури і способу життя (не враховуючи відсутність великої свободи та демократії) вони до Європи у рази ближче, ніж ми. Ось такі казуси бувають.
Відповісти
2014.01.14 10:05 -
Кіт Мармиза (5)
0 0
Так хіба нас за радянських часів погано виховували?! Але ж... Як завжди знаходться оте ємке АЛЕ!!!
Відповісти
2014.01.14 13:48 -
Ольга Гура (7)
1 0
Коте, а якщо тебе посадять за стіл, ти будеш їсти, доки не луснеш, чи усе-таки включиш розум і з’їси рівно стільки, щоб не бути голодним? Оце і є показник виховання.
За Конституцією нам – усім громадянам України рівноправно належать земля, надра, ліс, повітря, вода, ми усі маємо право на достойне життя, на освіту, на медицину і т.д. Чому ж одні залізли на стіл з ногами і жеруть не в себе, інші намагаються від них не відставати, треті думають, що раз пани жеруть, то і нам щось перепаде і т.д. Саме для таких і має бути диктатура – або закону, однакового для всіх (як у Європі), або особистості (як у Білорусі). Оскільки за нашою народною мудрістю – закон, що дишло, закони нам не писані… то логічно виходить, що потрібна диктатура? Бо інакше – анархія, що з одного, що з іншого боку.
Відповісти
2014.01.16 13:14 -
Ірина (12)
0 0
Ольго - respeсt!
Відповісти
2014.01.14 13:58 -
qwin (8)
0 0
за вашою логікою, українцям потрібен адольф віссаріонович піночет, але на жаль, такий ще поки не народився.
Відповісти
2014.01.14 15:50 -
Ольга Гура (9)
0 0
Будь-ласка, не приписуйте мені свої нереалізовані сексуальні фантазії )))) Я тільки за верховенство закону в головах, але... це утопія.
Відповісти
2014.01.14 16:43 -
qwin (10)
0 0
а вам хтось заважає бути реалістом?)
Відповісти
2014.01.14 17:42 -
Ольга Гура (11)
0 0
Абсолютно ніхто. Як реаліст, я бачу, що різні народи світу проживають в одну історичну епоху різними устроями - від первісного стану до найвищих техногенних цивілізацій, мені цікаво, який устрій обере для себе Україна - середдньовіччя, рабовласницький устрій чи недорозвинений капіталізм? Мені подобається Відродження - свобода для творчих людей.))
Відповісти