Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Папірмалівська родина вітає рідне місто з днем народження!

25.02.2014
Проект памятника

Предлагаем, пропонуємо проект памятника в самом центре, как будущее лицо города.

- Князю Малу - хорошо, но не свежо. Скоро лет 20 будет такой новости.

- Писающий мальчик - креативно, с фонтаном.

- Неандерталец с дубиной - не все поймут глубины композиции. 

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.02.28 19:45 -
Малинський (70)
0 0
А ще хочу сказати всім малинським депутатам, щоб забули практику кулуарних домовленостей, а обговорювали з громадою всі важливі питання міста.
ЩОДО:
Цьоха Віталій
Вже замовлено макет і виготовляється пам"ятник Малу та Малуші.
ТАК САМО ОБГОВОРЮВАЛОСЬ І ПРО СЕСІЮ МІСЬКОЇ РАДИ НА 28-02. А ДЕ ВОНА. БУДИНОК КУЛЬТУРИ 14-00? ВЛАДА У МІСТІ МАЄ НАЛЕЖИТИ МІСТЯНАМ, А ЩО ТАМ ОБГОВОРЮВАЛОСЬ О 10-00 НІХТО ТАК І НЕ ЗНАЄ
Відповісти
2014.03.01 10:28 -
Віталій Цьоха (81)
0 0
Вибачте що повторююсь., але Пам"ятник Малу та Малуші хоче поставити один з підприємців Малина за ВЛАСНІ КОШТИ. Дане звернення він робив ще кілька років тому, але так співпало що даний проект він буде (можливо) реалізований цього року. Тому в центрі можна ставити кого завгодно і Мала і Малушу , але два пам"ятники для міста чи то є потрібно??

На рахунок сесії то її відмінили в зв"язку з звільненням мера, про що Ви можете завжди прочитати на Малин інфо. А будь які рішення чи проекти рішень розміщаються до сесії на сайті міської ради.

І основне . Згідно закону "Про дуступ до публючної інормації", Ви , а також будь хто може бути присутній на будь якій сесії міської ради , але для цього потрібно приймати участь в життєдіяльності міста і не тільки на сторінках інтернет видань
Відповісти
2014.03.01 12:52 -
Кіт Мармиза (84)
0 0
Ех Віталік, якби не допікав Федоренко часом, а в першому абзаці він правду сказав: СВІДОМО і в ТИСНЯВІ - це про сесію.
І на сайті ради про сесію є, а про її відміну і про позачергову нема. Вже написали про те шо сталось. Тай повноваження Стельмах СКЛАДЕ 4 березня. Він ще й сьогодні повноцінний мер.
то все було ПОДКОВЬОРНО!!!! І до чого договорились??? Шо кому???
Відповісти
2014.03.01 10:46 -
Василь Федоренко (82)
0 0
Не вводьте людей в оману.
По-перше позачергова сесія була свідомо проведена в тісняві , у кабинеті Стельмаха, без громадськості з 10 години.
Я особисто там був присутній.
По-друге :
Мал з Малушою буде стояти в центрі.
Оголошено буде конкурс на кращий проект .Якщо ні то ми піднімемо громаду !
До комісії повинні увійти за освітою архітектори , скульптори та художники ( в тому числі і я).
Якщо хтось хоче допомогти коштами то добре і слава йому , але повторення встановлення спотворених памятників наприклад як Шевченку , де він зовсім не схожий на Шевченка .
Цього не буде і громада буде протидіяти.
Вже навіть висловлюють "пропозиції" повернути Леніна з вусами Шевченка.
Знущання над історичною і національною справедливістю не потерпимо !
Відповісти
2014.03.01 12:16 -
Віталій Цьоха (83)
0 0
Як на мене то Ви переоцінюєте себе в ролі громадського діяча, а тим більше художника чи скульптора, не знаю кого саме . І чому це вже Ви вирішили що буде в центрі стояти. Це йде обговорення з громадськістю , а не Я ВАМ сказав так і буде. Будьте простіше і люди до вас потянусться. Як каже народна мудрість
Відповісти
2014.03.01 16:27 -
Василь Федоренко (88)
0 0
Вся моя життєва суспільна діяльність з такими корисними для суспільства результатами що підтверджують книги про Малин в.Студінського та інші дають мені право погоджуватись з тим що я є діяч .
Цікаво по чому ти себе оцінюєш як громадського діяча , тільки те що ти новоспечений депутат міськради ?
На Малинщині до тисячі різних скликань депутатів , але не всі вони є "громадські діячі" , бо були такі що не відвідували сесії а тільки крали і гребли під себе все комунальне народне майно , споруди , приміщення, підприємства, землю , спали і бездіяли , займались піаром , інтригами, колуарними іграми заради просто посади для себе.
Вони теж "громадські діячі"?
Я в малинській політиці 34 роки , і 12 депутатських років , і т. д. , а ти сразу вже "діяч" а ось я пусте місце.
Хай це про тебе скажуть люди , політики та історики , а не ти сам "ВсєяУкпаїна" і все виглядає "нездорово"!
Відповісти
2014.03.02 21:08 -
Малинський (90)
0 0
Що до депутатів малинської міської ради, то хочу сказати-малоактивні тим паче в реальних ділах. Як ви допустили такоЇ розрухи в Малині? Ви що не впливаєте на життя міста? А за універмагом що то за будівництво по "європейськи" в центрі міста і таких прикладів маса. Чим займаються депутати, я так і не розумію. Да Василь Федоренко активний, може й занадто. Але якщо б не він, ви б мабуть позасинали. Чому з'являються депутати тільки на виборах а після. Дайте інформацію що хто зробив для міста, і з якими цілями прийшли. Колись депутат міста заходив до людей в кожне подвірря. А зараз....
Відповісти
2014.03.01 14:33 -
Василь Федоренко (85)
0 0
Про те що я маю вищу гуманітарну освіту ( художник -живописець(станковий живопис) та графік) у мене є і документи і роботи і талант.
Щодо того що ти ще з кимось є громадськість а всі інші політичні і громадські організації та активісти це пусте місце , то ти помиляєшся .
Це ти став такий впевнений коли з ФЗ перескочив до Удару ? Чи те що вже гадаєш що перемогу і Бога за горло ухватив ?
Тільки громада і тільки буде вирішувати ! Часи свавілля і плювання на людей відходять.
Під кого б місцеві клани в черговий раз не перефарбовувались - НАРОД СКАЗАВ ДОСИТЬ !
Я гадаю що ти вже собі замрів мягеньке крісло в мерії . Можливо мерське ! Але ще потрібно виграти вибори !
Відповісти
2014.03.02 19:41 -
Віталій Цьоха (89)
0 0
Головне щоб вибори не виграв такий як ти. Хоча це безперспектвно. Вже неодноразово намагався.
Відповісти
2014.03.02 21:14 -
Малинський (93)
0 0
занадто самовпевнений, в генерали пора
Відповісти
2014.02.28 20:19 -
Василь Федоренко (75)
0 0
КОЛУАРНІ ІГРИ НЕ ТІЛЬКИ В ДЕПУТАТСЬКОМУ КОРПУСІ , серед деяких опозиціонерів , виконавчій владі , апараті міськради а і серед новоявлених Шарікових , але ігри ці ще на розкол опозиції , проти народу та за власні збереження чиновницьких посад та за "нові власні вибори". !
Відповісти
2014.02.28 19:59 -
dumayu (74)
0 0
Підтримую 100%. Закритий клуб, ще й нові закриті групи творять від імені народу. Це про Варту. Ще й в новину про заяву Стельмаха зробіть репост і там підтримаю.
Відповісти
2014.02.28 19:36 -
Малинський (65)
0 0
Якщо ми не почнемо з власної історії нашого славетного Малина, про яке майбутнє можна говорити далі? Безперечно, потрібно і увіковічнити подвиг Небесної сотні, яка нам і надала цей шанс відновити власну історію, але на мою думку не на центральній площі міста, потрібно перейменумати вулицю Кримського і Леніна, і на одній з них зробити гранітнний памятник силами місцевих підприємців. Також, скажіть, чтому закрилось питання по будівницвту памятнику закоханих на косі, невже ми така безсила громада, що вже ні на що не здатна. Вперед. Ми постійно чогось боїмося. Ольга Гура говорить про історичні факти, як Москаленко пише історію Коростеня сьгодні. Людям не потрібні факти, потрібні легенди. Потрібна легенда про те, що саме Малин відігравав і тоді і буде відігравати важливі речі. Де ж наші творчі патріоти. Підключайтесь до обговорення
Відповісти
2014.02.28 19:55 -
dumayu (72)
0 0
Після заяви Цьохи якось не твориться. Для чого цей балаган, коли хтось десь уже вирішив.
Відповісти
2014.03.01 10:24 -
Віталій Цьоха (80)
0 0
Не встиг повністю внести ясність. Пам"ятник Малу та Малуші хоче поставити один з підприємців Малина за ВЛАСНІ КОШТИ. Дане звернення він робив ще кілька років тому, але так співпало що даний проект він буде (можливо) реалізований цього року. Тому в центрі можна ставити кого завгодно і Мала і Малушу , але два пам"ятники для міста чи то є потрібно??
Відповісти
2014.03.01 15:22 -
Малинський (86)
0 0
один з підприємців не приватизував місто. Хай ставить на своїй території, а якщо хоче на території міста поставити, то проект потрібно "согласовать" з громадою. Мене такі заяви обурють Цьоха Віталій-яку партію чи рух ви представляєте, шановний?
Відповісти
2014.03.01 15:34 -
Василь Федоренко (87)
0 0
Підтримую !!!
Відповісти
2014.02.28 19:57 -
Малинський (73)
0 0
вирішуйте, чому ви вірите 1 людині?
Відповісти
2014.02.28 19:49 -
Yuri (71)
0 0
"Людям не потрібні факти, потрібні легенди. Потрібна легенда про те, що саме Малин відігравав і тоді і буде відігравати важливі речі. Де ж наші творчі патріоти."
По легендах у нас "Малинські новини" на прикладі подвига Івана Мухоїда.
Відповісти
2014.02.28 19:40 -
Малинський (66)
0 0
не дописав -"В тей час як Москаленко ", "і буде надалі відігравати важливі речі"
Відповісти
2014.02.28 19:40 -
Малинський (69)
0 0
Відновимо власну історію разом.
Відповісти
2014.02.28 19:40 -
Малинський (68)
0 0
Відновимо власну історію разом.
Відповісти
2014.02.27 21:24 -
Віталій Цьоха (50)
1 0
Вже замовлено макет і виготовляється пам"ятник Малу та Малуші. Де він буде встановлений дізнаєтесь всі пізніше. А про центр можна поговорити . Я вважаю що взагалі будь-який пам"ятник не зовсім буде "вписуватись", бо як мінімум постійно буде асоція з Попереднім монументом
Відповісти
2014.03.02 21:12 -
Малинський (91)
0 0
це ваша власна думка. Потрібен конкурс проектів, та проголосувати за кращий на громадських слуханнях
Відповісти
2014.02.28 09:02 -
Кіт Мармиза (58)
0 0
Зверхньо. Ви тут поговоріть, але ми вже рішили.....
Відповісти
2014.02.27 22:35 -
Василь Федоренко (53)
0 -1
Пам'ятник-символ міста , засновнику повинен стояти тільки в центрі інакше ми перечеркнемо історію міста ! Можливо ви хочете переіменувати місто ?
Ноги я бачу ростут від московського патріархату і є ознакою ідіотизму.
Малин не є монастирем тому ніякого Володю на Володю (Хрестителя) !
Те що на місці ідола буде стояти в серці міста монумент засновнику це буде відновленням історичної справедливості та поверненням до дійсно нашого духовного і генетичного джерела !
Відповісти
2014.03.02 21:13 -
Малинський (92)
0 0
Потрібен конкурс проектів, та проголосувати за кращий на громадських слуханнях
Відповісти
2014.02.28 08:56 -
Ольга Гура (57)
1 0
Українська мова дає відповіді на запитання, звідки така назва у міста. Якби назва походила від чоловічого імені, то місто називалося б Малів (Іванів, Петрів, Семенів і т.д. ) , а якщо від жіночого, то Малин ( Наталчин, Оксанин, Тетянин і т.д.). Але патріоти законів українського словотворення напевно не знають, а хочуть вірити у те, що хочуть.
Відповісти
2014.02.28 19:35 -
Василь Федоренко (64)
0 0
Коли Малин назвався Малином то сучасної української мови тоді не було , тому гіпотеза безпідставна , пуста і суперечить історичному фактажу.
Відповісти
2014.02.28 20:43 -
Ольга Гура (77)
0 0
За 1000 років будь-яка мова (окрім мертвих), змінюється лише на 5%. І закони словотворення у мові змінюються ще повільніше. Це наука-філологія, а не здогадки.
Відповісти
2014.02.28 12:39 -
Петро Філоненко (59)
0 0
Окрім "історії" Ви ще й "знавець мови"? Багатогранна особистість.
Що Ви носитесь зі своєю жидівкою Малушою. Аж сміх бере!
Відповісти
2014.02.28 14:49 -
Ольга Гура (60)
0 0
Я багато чим цікавлюся, а поетичні здібності змушують цікавитися і мовою.
І в цьому питанні мене цікавить якраз об'єктивність, а не чиїсь уподобання. Хочете відхреститися від історії - будь-ласка, Тільки за Вашою логікою Київ має називатися Киїн, Львів - Львин, Харків - Харкин. Правда, смішно?
Відповісти
2014.02.28 19:40 -
Василь Федоренко (67)
0 0
Смішно з "всезнаючої істини". Раніше я вас вважав хоч трохи проінформаваною , але реальний висновок - це "Фантазії Вєснухіна".
Відповісти
2014.02.28 20:36 -
Ольга Гура (76)
0 0
Я читала декілька версій цієї історії. І офіційну, і альтернативну.
Але для того, щоб дійти реальних висновків, треба мати 1) літописні дані, а їх майже немає; 2) археологічні дані (вони всі переважно у Коростені), 3) філологічні дані (мова, топоніми, етимологія походження історичних назв); 5) генетичні дані. Зараз зробити ДНК тест до 60 поколінь вглибину віків не є проблемою, були б гроші. От коли усі ці дані збігатимуться, тоді можна буде говорити про дійсних нащадків Мала.
Відповісти
2014.02.28 21:21 -
Yuri (78)
0 0
Пані Ольго не зачипайте політичний бомонд міста Малина. Ви на різних полюсах цінностей. Це, як корида і Ваша роль "потворного комуняцького прапора":)
Відповісти
2014.02.28 22:05 -
Ольга Гура (79)
0 0
"Слухаюсь і повинуюсь" )))))
Відповісти
2014.02.28 00:15 -
Петро Філоненко (56)
1 0
Василю, так Ви ж можете нормально мислити? І висловлюватися. Читаю й очам не вірю.
Відповісти
2014.02.27 22:39 -
Василь Федоренко (54)
0 -1
Інакше це знову буде злочин проти нашої історії !
Все та ж антиукраїнська і антималинська діяльність !!!
Відповісти
2014.02.27 21:35 -
Yuri (51)
1 0
"дізнаєтесь всі пізніше. А про центр можна поговорити" - т.е. не в центре?
Відповісти
2014.02.27 21:43 -
Yuri (52)
0 -1
Тогда в центре, чтобы ассоциация соответствовала, компеляция второго и третьего варианта "Джихадисту монументалисту".
Відповісти
2014.02.27 11:29 -
Wladkann (31)
0 -1
Я вважаю ,що пам`ятник князю Малу та Малуші ,має стояти на малинівському крузі де князь стоячи тримає меч який спертий в землю, а перед ним стоїть його донька ,тримаючи в руках коровай це означає ,що Малин може зустріти із хлібом ,а якщо треба той з мечем.Люди які приїздять до Малина із залізничного вокзалу рухаючись до центра будуть бачити цей монумент, висота якого повинна бути не менше 10метрів .Кошти можна зібрати із громади району і підключити підприємців.Прислухайтеся до мого прохання дякую
Відповісти
2014.02.28 18:55 -
Малинський (61)
0 0
прекрасна ідея- тільки в центрі Малина
Відповісти
2014.02.28 00:09 -
Петро Філоненко (55)
1 0
Оце і все, що може сказати адекватний малинський свободівець?
От проблема в "патріотів-націоналістів": або забори навколо Верх Ради пиляти, або пам’ятники валити, або нові ставити. Креативний піар.
Відповісти
2014.02.27 18:15 -
Кіт Мармиза (49)
1 0
Такий солідний! Як я.
Слухайте, шановний, а це не ваші вірші Федоренко публікував?
Та я не про те. Може ви з Свободи і більш адекватний як Дехто. От розкажіть вже про ту Свободу, бо стільки шуму вокруг неї, шо я й задумався, А ХТО Ж ТАМ?
Тільки про новітнього свободівця Поліновського та навращьонних депутатів не розказуйте.
Ітак, Федоренко, Рязанцев, можливо ви... ????
Відповісти
2014.02.27 12:12 -
dumayu (32)
0 0
Ідея гарна, але є мінуси.
1. Краще все таки йти від центру до окраїн, а не навпаки
2. Там складна транспортна розв'язка, не підійти
3. Неподалік чорнобильський пам'ятник, негарно буде виглядати в одному полі.
Відповісти
2014.02.27 12:41 -
Кіт Мармиза (36)
0 0
По першому пункту. Це як купив на свадьбу костюмчика, а на туфлі грошей не хватило, то пішов в старих кросовках? Це я про те шоб потім в цетрі не стояли старі кроси. Композиція "скороходи"
Відповісти
2014.02.27 14:53 -
Ольга Гура (42)
0 -1
Я думаю, що буде ще серія №2, коли пам'ятник того, що "живєє всєх живих" назад ставитимуть. Там вже Янукович із зверненням до свого народу з Росії об'явився. Йому ж ніхто імпічмент не оголосив, тож він вважає себе законним президентом. (
Відповісти
2014.02.27 14:59 -
Yuri (44)
1 0
Януковичу, как законному президенту, придется отвечать перед этим законом.
Відповісти
2014.02.27 15:01 -
Ольга Гура (45)
0 -1
Буде усе складніше, ніж ми собі думаємо. .
Відповісти
2014.02.28 18:59 -
Малинський (62)
0 0
Ви що з кгБе?
Відповісти
2014.02.27 15:04 -
Кіт Мармиза (46)
0 -1
Хай но Путін після олімпіади отхекається, до він нам покаже кошкіну мать.
Відповісти
2014.02.27 15:28 -
Yuri (47)
1 0
Янукович - политический труп, вовремя не признавший этого факта. Думаю Путину он уже не интересен. Гаага ждет с нетерпением.
Відповісти
2014.02.26 14:34 -
Витас (28)
0 0
Восстановил новый профиль. Старый Utjuhfa удаляю.
Відповісти
2014.02.26 14:21 -
Utjuhfa (27)
0 0
Ник не меняется... профиль новый заводить, что ли?
Відповісти
2014.02.26 14:04 -
Кіт Мармиза (26)
1 0
Якщо я зараз назвусь Коте Махарадзе, то з мене такий коментатор, як з когось свободівець.
Прапорець, до тебе прохання, підпишись по рускі, бо оте Utju... визиває косоглазіє.
Відповісти
2014.02.26 13:45 -
Utjuhfa (25)
1 0
Скажу одне: хто б про що не мріяв , а ми міська "Свобода" шукає проект і макет покійного архітектора Олега Прокопенка і йому бути реалізованим.
---------------------
Перевожу на русский. Как Свобода решила, так и будет. Мнение остальных побоку. Странная у Вас "свобода"!
Відповісти
2014.02.26 20:36 -
антиХам (30)
0 0
A у Вас?
Відповісти
2014.02.26 10:58 -
Василь Федоренко (22)
0 -1
Скажу одне: хто б про що не мріяв , а ми міська "Свобода" шукає проект і макет покійного архітектора Олега Прокопенка і йому бути реалізованим.
Якщо хто знає місце знаходження цього макету то прошу повідомити.
Є вихід на заслуженого скульптора нашого земляка з Чопович що проживає в Житомирі.
Бачив його роботи і як художник приємно був вражений.
Можливо Володя Студінський знає долю проекту Прокопенка !
Відповісти
2014.02.25 21:01 -
Олег Антонюк (15)
0 0
Останнє підійде . Це якраз на часі
Відповісти
2014.02.25 14:34 -
Yuri (14)
0 0
Так что нам дорого?
Відповісти
2014.02.25 10:39 -
qwin (5)
0 0
грандіозний памятник буде затуляти світло чиновникам у вікнах білого дому. І чому у всіх така навязлива ідея щодо камяних ідолів? Навпаки, їх треба не тільки скидати з постаментів, але й викидати з голови і не створювати нових для вічного протистояння.
Хіба ж мало креативних альтернатив? Да що завгодно може там бути - від фонтана духовного очищення (між церквою і школою мистецтв) до арки в нове життя... Колись же в центрі сквер був, кажуть, а тепер мер усе камінням позасипав, щоб нічого не росло. Може, досить уже каміння? Чим погано посадити дубовий бір: під віковими дубами хай творчі люди відпочивають, пишуть вірші, співають на бандурах, малюють картини. І обовязково поряд щоб було пару біотуалетів для вихідців із кафе.
Відповісти
2014.02.28 19:03 -
Малинський (63)
0 0
Дуби -це добре, а ле не в центрі міста, центр міста потрібно щоб був унікальним,
Відповісти
2014.02.25 10:39 -
Ольга Гура (4)
1 0
Малуша стоїть і вдивляється вдаль, виглядаючи Святослава)), а до її ніг горнеться маленький Володимир - майбутній хреститель Русі.
Історично цілком виправдано.
До речі, Малин є село у Ріненській області, село у Чехії, село в Ірландії (а ще мис Малин-Хед в Ірландії), місто Мехлін (Малін) у Бельгії та місто Малин в США. Цікаво було б прослідкувати, чи пов'язані якось ці назви між собою історично.
Відповісти
2014.02.25 11:25 -
Петро Філоненко (6)
1 -1
Ольго Ви розчаровуєте. То Ви московські антимайданні відео викидаєте, то взагалі обговорюєте "глобальні" питання культури тощо...Скрізь свої 5 копійок, які вартують не більше "детективи Куельо + всебезрозбору з ютуба".
Ось зараз ваше бачення центрального малинського майдану ???
Чудова ідеологічна картина:
Один Володимир - ЛЕНІН - ідеологічний спадкоємець іншого Володимира - ХРЕСТИТЕЛЯ. Рабиня-жидівка вглядається вдаль - чекає свого коханця. Далі - позашлюбний син, якого Святослав мав убити, щоб не псувати чистоти крові. В резуьтаті Володимир, вихований жидами, в крові топить свій народ, культуру...
І ми до сих пір пожинаємо плоди малодушності славного князя Святослава щодо позашлюбного Володимира...

ПРО ЩО ВИ РЕЧЕТЕ! І Ви ще пропагуєте кельтську культуру? Дикий мікс виходить у ваших поглядах...

Я за gwin-овського пісающого хлопчика. Чи русалку, дєвушку з веслом, але БЕЗ ІДОЛІВ жидівських. І, поменше каміння
Навіть це буде ближче до Ваших колискових.
Відповісти
2014.02.25 11:55 -
Ольга Гура (9)
1 -1
Ну по-перше, я нікого не збиарюся зачаровувати, а розміщаю ті матеріали, які мені цікаві, можливо вони стануть цакавими ще комусь, якщо Ви робите якісь висновки, то вони лише Ваші.
По-друге, подобається Вам це чи ні, а історія та культура - це мікс різних народів та культур, якщо Вам вдовбли у голову, що це не так - то проблеми Ваших малограмотних та упереджених вчителів. Культурно та генетично незмішаними залишилися лише бушмени в Африці.
А по-третє, Малин - це історична назва, яку нікуди не подінеш, перейменуйте місто на інше, тільки чи зрозуміють Вас малинчани? Коростенці поставили пам'ятники і Малу, і Ользі, і Добрині, і Малуші з Володимиром, історично усіх примиривши, і парк облаштували, що приємно там відпочити, Їх місто стає усе культурнішим, туристично привабливим та комфортнішим для проживання, а Малин перетворюється на помийку, де на кожному кроці лише генделики. Бо ніяк не з'ясуємо, хто винен у наших проблемах, замість того, щоб наводити лад у місті і розбудовувати його.
Відповісти
2014.02.26 10:49 -
Василь Федоренко (21)
0 -1
Ті хто був проти повалення кам`яного тирана не мають морального права на проекти , ідеї чи пропозиції щодо того який і кому там буде памятник.
У вас і надалі Володя Бланк стоїть у голові то хай вже і стоїть !
А то реакція була негативна а це вже протилежна . Аж смішно !
І ще розповідають про моральність , духовність та культуру.
Такі організми не мають права навязувати нам щось.
Купуйте у магазині бюстік і моліться на нього !
Комуністи взагалі хай сидять тихенько поки їх "райком" не чіпаємо !
Відповісти
2014.02.27 14:58 -
Ольга Гура (43)
0 -1
Я не люблю вандалізму, помийок і генделиків. До політики це не має відношення. Це до культури.
Відповісти
2014.02.26 11:18 -
Yuri (23)
0 0
Реакція не змінилася. Цей пост – тест на моральні цінності. Я впевнений, що для Вас знайдеться варіант.
Відповісти
2014.02.26 11:33 -
qwin (24)
0 0
конкретна пропозиція до вашого списку: поставити на пєдестал федоренка пожизненно. підписати: «смерть ворогам і гандонам!!!». і в нас у малині буде єдиний у світі говорящий памятник. зробить платний вход для тих, хто хоче зблизька послухать. голосуємо хто за?
Відповісти
2014.02.27 12:20 -
Василь Федоренко (33)
0 -1
Гвин, ти не той що відтягував демонтаж аби під вечір тему на сесії як завжди забалакали , а потім самий перший ухватив два прапори та виліз на пустий пядестал.
Я робив те що потрібно а не піарився , влаштовував власну фотосесію "переможця" (?) , то з тросом ,то на пустому пядесталі , то на спині зваленого ідола.
Правду кажуть що кодовані стають психічними і моральними неадекватами.
Відповісти
2014.02.27 17:40 -
Хлопець (48)
0 0
"Робив те що потрібно" - валив Леніна. А от розбиратися з псевдо правим сектором та їздити по прокуратурам по різним питанням що почалися в місті то залишимо іншим. Я наприклад взагалі в той день пішов з мітингу, коли побачив що обговорення леніна Свободою розтягнулося вже на місяць. "актуальне питання" що скажеш
Відповісти
2014.02.27 12:36 -
Кіт Мармиза (35)
0 0
І пішов брат на брата.... А шо в масштабах страни?!!!!
Відповісти
2014.02.27 12:44 -
qwin (37)
0 0
кіт якщо цей сайт уже в масштабах страни, то я вітаю всіх присутніх...
Відповісти
2014.02.27 13:00 -
Кіт Мармиза (38)
0 0
Здоров, Вухатий. Ти може не на тих братів подумав? Це я про братів з одної політсили...
Відповісти
2014.02.27 13:10 -
qwin (39)
0 0
ну звиняй, яж інопланетянин, і не знав, що у малині є політсили, да ще й з політбратами. чи може ти мав на увазі політ - від слова летать? То я узнаю на марсі
Відповісти
2014.02.27 12:29 -
qwin (34)
0 0
іди на фіг сірий провокатор! ти нащо падлюка взяв імя й прізвище кращого малинчанина василя федоренка який тут виявляв усіх првокаторів і ворогів малинських ?!!! Жить тобі надоїло сірий перевертень? Де твоє фото, облуда! Геть звідси тітушка подослана! ти чого неадекват тупим коментом позориш тут імя чесного василя, борця, якого всі знають і командира легіону честі! да ти не знаєш навіть шо таке честь, якщо сірою тінню тут повявився під чесним іменем федоренка. згинь сіра тітушка!
Відповісти
2014.02.27 13:39 -
Василь Федоренко (40)
0 0
Клінічні приступи продовжуються !
Відповісти
2014.02.27 14:45 -
qwin (41)
0 0
співчуваю, хоч ви і сіра тітушка, якщо продовжуються приступи - лікуйтесь, бережіть себе!
Відповісти
2014.02.26 20:33 -
антиХам (29)
0 0
ЗА-А-А-а-а-а-а-а!!!!!! Думаю, що й Василь не проти, потрібно лише домовитися про його долю від зібраних коштів. Я пропоную 90% Васі Фе, 10% комунальникам на прибирання.
Відповісти
2014.02.26 00:24 -
Петро Філоненко (17)
0 0
Відповідь зрозумів. Але якщо Ви Малин пов’язуєте з Малушою і захоплюєтесь ідеологічним спаклюженням ідолами пиродного ландшафтного парку Коростеня, то вести з Вами діалог безпредметно - це все одно, що з кухаркою.
Але хоча б у цей час зробили паузу й помовчали. Країна в огні й траурі, а в них бач, кельти, пісні, пам’ятники, фонтани... Поговоріть ще про олімпійські медалі в Сочі
Відповісти
2014.02.26 09:26 -
Yuri (20)
0 0
Звикайте до того, що людина буває творчою, багатогранною, а думки її відрізняться від Ваших. Це знадобиться Вам для побудови нового демократичного суспільства. Навряд чи пані Ольга змогла би танцювати на голові пам’ятника чи кидати каміння по людях, навіть у ворога. Але можливо вона зробила для Малина більше, ніж ми усі присутні.
"Країна в огні" - не утрируйте, страна сейчас в бардаке.
Відповісти
2014.02.26 08:53 -
Ольга Гура (19)
0 0
Поки буде взаємна агресія і непорозуміння, країна буде у вогні, траурі ще й у руїні...
Відповісти
2014.02.26 00:41 -
Yuri (18)
0 0
Україна в Сочі отримала чотирьох олімпійських чемпіонок та бронзову призерку.
Відповісти
2014.02.25 13:21 -
qwin (11)
0 0
у тому і біда, що не збираєтесь зачаровувати!!! Чому? Пропагування власним прикладом будь-яких ідей - то є найкраща педагогіка (але кого я вчу))). Погляньте: всіх прикалує прикол із пісюном, а ідея з дубовим бором треба лише мабуть сіянцям дубів малинскього лісгоспу...
Бог створив людину такою, що вона бачить те, що хоче. Да ще й безплатно у міру фантазії. Виходить, і бог був ще тим приколістом...
Відповісти
2014.02.25 13:52 -
Yuri (12)
0 0
"Погляньте: всіх прикалує прикол із пісюном"
Мальчика попрошу не обижать.Это "одна из наиболее известных достопримечательностей Брюсселя".
Відповісти
2014.02.25 14:26 -
qwin (13)
0 0
ну, якщо косити під європу, можна між дерев поставити щось на зразок сіцілійської вовчиці. але тільки не людей, бо всім людям не вгодиш.
Відповісти
2014.02.25 09:16 -
Володимир Нечипоренко (2)
0 0
Княжна Мала (або Малуша - але це ім'я вона отримала будучи фактично в рабстві).
По одній із версій саме на честь неї названо місто.

А якщо не прив'язуватись до принципів радянської монументалістики, де біля Леніна навіть трава нерости, то, як варіант, реалізувати три варанти в комплексі: Малуша біля фонтану, а неподалік маленький Володя (інший, той що русь хрестив) з дерев'яни мечем.

Князь Мал - хорошо, але якби не Коростень. Або у нас він повинен бути значно грандіознішим, у всіх планах, або це буде вічне співставляння.
Відповісти
2014.02.25 11:27 -
Петро Філоненко (7)
0 0
Не буду повторятися - відповів О.Гурі.
Відповісти
2014.02.25 09:03 -
qwin (1)
0 0
Юрій, якщо вибирати з твоїх варіантів, то найкраще — пісяющий князь мал з дубиною
Відповісти
2014.02.25 12:03 -
Yuri (10)
0 0
Согласен - свежо, креативно и с глубоким смыслом
Відповісти
2014.02.25 11:30 -
Петро Філоненко (8)
0 0
Супер! Гідна відповідь на БАЗАР
Відповісти
2014.02.25 09:20 -
Володимир Нечипоренко (3)
0 0
Квіне, ви рідко буваєте в нічному Малині. Там таких князів по п'ять в ряд буває за Лакомкой.
Відповісти
2014.02.25 21:12 -
Олег Антонюк (16)
0 0
12 з плюсом за відповідь Н.В.
І чим комусь не вгодила Малуша. Якщо не до вподоби історія міста, в якому ти, шановний, живеш, їдь у Донецьк. Там і розкажеш місцевим інтелектам пісающих мальчиков їм сподобається.
А загалом таке враження, що Донецьк сьогодні розрісся на всю Україну, як дрожжеве тісто. Кругом братки та імбецили
Відповісти