Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

09.09.2015
Садок "Ялинка": війна за площу.

Почався новий навчальний рік, і якщо дитину в школу можливо відправити з горем пополам, то в садок влаштуватись, навіть «по блату», стає проблематично. Коли батьки приймають рішення про відвідання дитиною садку -  виникають проблеми, вже далеко «не дитячі». Нещодавно до ГО «УНСО» звернувся батьківський комітет ДНЗ «Ялинка» з проханням допомогти. Та справа полягає не тільки в тому, що не вистачає місця для дітей, а насамперед, в орендарі, котрий з легкої руки міської ради, зайняв місце в садочку. Конфлікт вже давно затягнувся, та ніхто не зацікавлений в допомозі, ні батькам, ні завідуючій ДНЗ «Ялинка». Люди неодноразово оббивали пороги кабінетів діючого мера Шостака О.Г., та його заступника Піковського П.В., та здається, що влада, більш зацікавлена в «кришуванні» пані Надюк, котра є орендарем. Батькам пропонують інше приміщення для розміщення дітей. Все б нічого, але  ця кімната в садку вражена грибком, і батьки б’ють тривогу, адже це здоров’я їх дітей. Орендар не хоче звільняти приміщення, а пан Піковський не нав’язливо запропонував батькам, самотужки привести садок в порядок.

Найцікавіше розгорнулось тоді, коли ми розпочали «піднімати» орендну документацію. Відповідно до умов договору оренди, що  був  закінчений ще 30.06.15, його продовження можливе, лише за укладення додаткової угоди на пролонгацію, яка не була підписана жодною зі сторін, та орендар  і досі перебуває  в садочку.

Наразі,  бажаючі відвідувати ДНЗ «Ялинка», перебувають  в черзі, та ніякі прохання   владою  не почуті. Зустрічі з мером закінчуються лише обіцянками, тому розпочали діти День знань знову вдома.

Олена Старовойт, мама дитини що відвідує ДНЗ «Ялинка», прокоментувала зустрічі з мером: «Хочу розповісти, про манеру спілкування пана мера із людьми: «Коли до нього прийшли люди, він навіть голову не підняв, щоб хоч глянути на тих, хто до нього звертається. Пан Шостак під час розмови, не відводив погляду від монітора комп’ютера, та бавився телефоном. Особливо здивувала лексика і такі слова як: «Кароче», «на пол тона ніже», «тіпа», «чого ви до мене ходите?». Мені здається, що сидячи в кріслі міського голови, мер має з повагою ставитись до людей, які прийшли  з проблемою, і як мінімум,  вислухати їх!»

Пан Шостак на зустрічі все апелює до того, що  договір пролонгований, по суті, не читавши його, це довело останнє «побачення » з батьками. Виявилось, мер навіть не знає, що для вельмиповажної персони пані Надюк, зменшили орендну плату з 410,64 грн. до 250,97грн., відповідно до рішення виконкому, яке підписав сам мер. Зменшили також і орендовану площу, та по факту орендар перебуває на тій  же території, а сплачує  менше. Чомусь меру це не відомо, та чи дійсно пан Шостак переймається цим питанням?

Відео зустрічі з мером:

Пан Шеренок (начальник відділу освіти) також писав рекомендаційний лист до мера, з проханням розірвати договір,  його слова були не почуті.

Вчора до дитячого садку, завітав голова районної ради, Микола Іванович Савченко, який пообіцяв вирішити проблему з ремонтом садку. Микола Іванович прийшов не сам, а з  підрядниками, які оцінили ремонтні роботи, що необхідно провести, та з шостого вересня розпочнуть ремонт.

Батьківський колектив та завідуюча садочком, висловлює подяку районному очільнику, що не залишився осторонь проблем міста, коли ті хто має вирішувати ці проблеми, залишились осторонь.

Наразі, питання по здачі в оренду кімнат «Ялинки» відверто затягується, як паном Шостаком так і його заступником, паном Піковським. Чому? Мабуть пані Надюк, має не простих друзів. Чи це рейдерство по-малинськи, чи провінційне блатовство - покаже час.

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.09.12 10:24 -
Наливайко (65)
0 0
шостак- поганий політик, бреше, бреше, бреше, і йому ніхто не вірить
Відповісти
2015.09.11 10:09 -
Ірина (48)
0 0
Так, закон повинен бути один для всіх.
Була б стабільна держава, нормальне фінансування - і тоді б менше чубилися.
Проблема ще в тому, що вже ніхто нікому не вірить, у більшості випадків питання розглядаються однобоко і субєктивно.
Відповісти
2015.09.11 10:21 -
Ольга Єсипчук (49)
0 0
можете викласти іншу сторону зі своїми аргументами, я не проти.
Відповісти
2015.09.11 09:31 -
Ірина (44)
1 0
ДЛЯ ЄСИПЧУК О.
Але ж заяви на розірвання договору не було..............
Ну платить собі Надюк, хай платить та працює. (якщо справді платить).
А Надюк та їй подібних хотіли виселити ще десь у 2013р. - памятаєте як танцювали діти біля прокуратури, яка,з подачі когось, вирішила вигнати орендарів з дошкільних та шкільних закладів.
Орендарів виженемо, нехай краще стоїть приміщення, покривається пліснявою, протікає дах..........., все одно у міській раді коштів на ремонт завжди немає.
І взагалі, які ми українці гарні господарі- спочатку продаємо профілакторій, а потім оздоровлюємо дітей на базі середніх шкіл, спочатку закриваємо садочок ("лісову казку"), а потім бємо на сполох - де дітей розміщувати, спочатку ремонтуємо дороги, а потім міняємо водогінну мережу на них
Відповісти
2015.09.11 10:01 -
Ольга Єсипчук (47)
0 0
не було заяви так само і дод. угода не укладена, шо Ви пропонуєте в даній ситуації? повторюсь третій раз, для особо одарьонних - є рішення виконкому, що пані Надюк зменшили площу і вартість оренди, по факту вона там само перебуває, як Ви до цього ставитесь, чому орендарю не знайти інше приміщення і не ї...ти всім мізки, і їй добре і батьки задоволені, і міська рада - красіва? З ремонтом вже вирішили, які Ваші особисті претензії? з приводу закриття садочків - до Шостака.
Відповісти
2015.09.11 09:43 -
Юрій Смалюк (45)
1 0
А "Скайленд" тоді з "Калиноньки" таки вимушений був піти...Я не проти оренди,але закон повинен бути один для всіх,а не вибірково.Чому одним можна,а іншим ні? Може ви більше знаєте про це,то напишіть,бо,судячи з коментарів всі ми тут (і я також) чули дзвін,та не знаємо де він...
Відповісти
2015.09.11 10:22 -
Дістало (50)
0 0
Працюючи на показник прокуратура у 2012 році намагалася в судовому порядку розірвати три договори оренди приміщень дитячих садків з посиланням на закон "Про освіту", яким заборонено використовувати території навчальних закладів не за призначенням.У двох з них в т.ч. Калинонька-Скайленд діти займалися танцями і там суд договори розірвав так як танці нормативно не відносяться до освітньої послуги, в звязку з чим діти і танцювали в знак протесту під прокуратурою. В Ялинці Найдюк має ліцензію на наданя освітньо-виховних послуг і їх надає. В цьому випадку суд прокуратурі відмовив.Поважаю позицію людини, яка не в повній мірі володіє інформацією але бажає її отримати,а потім робити висновки, а не припущення, а потім висновки.Згадується анекдот коли жінка задала чоловіку питання потім сама на нього відповіла, а потім пояснила чому він не правильно відповів.Так,нажаль і в житті.
Відповісти
2015.09.11 11:05 -
Юрій Смалюк (52)
0 0
Дякую за пояснення.Відповідно роблю висновок,що пан "Дістало",як він себе називає,доволі обізнана людина,володіє різноманітною інформацією і зможе,сподіваюсь, дати обгрунтовану відповідь ще на одне питання,щоправда воно не стосується цієї теми,а саме : з якою метою Малинська міська рада комунальне підприємство з водопостачання і водовідведення заснувала і зареєструвала як товариство з обмеженою відповідальністю? Сутність ТОВ закладена у визначенні : "Товариство з обмеженою відповідальністю (скорочено «ТОВ») — організація, суб'єкт господарювання, статутний капітал якої поділений на частки..." Якщо Малинська міська рада є єдиним засновником (власником) такого підприємства,то ця суть втрачається.Які ж тут частки? Напрошується висновок- зроблено це з якоюсь метою,яка відома тільки міському голові і депутатам міськради і яка не відома громадськості.З якою? Може пан Дістало знає? Якщо так,то відповідь можна написати у відповідній темі.Дякую.
Відповісти
2015.09.11 13:24 -
Дістало (55)
2 0
Це обємне юридичне питання, але постараюсь. Спочатку в голові розмежуй,що комунальне та комунальне унітарне підприємство це "матрьошка".А тепер по суті -У 2010 році нове керівництво міста в спадщину отримало проблему заборгованості КП паперовик і МКП ..водоканал у 30 млн.грн. з них 3 млн по з/п.Заборгованість із пенсійних внесків і податків враховуючи штрафні санкції, які нараховувалися у геометричній прогресії є непідйомними.Підприємства мали заблоковані рахунки але на той час закон не забороняв відкривати нові.(на даний час це віднесли до криміналу).було прийнято рішення залучити інвестора- управляючу компанію(концесіонера).Процес тривав майже рік і зайшла компанія, яка заснувала Енергоінвест.Компанія зобвязувалася інвестувати в комуналку і погасити заборгованість по з/п.Був підписаний концесійний договір, але в цей час внесли зміни до податкового законодавстіва, які зобовязували концесіонера брати всі зобвязанні КП в т.ч. податки та пенсійний, що поховало таку систему, як концесія.На цей час на Енергоінвест було переведено всіх людей та передано в управління водо-тепло мережі та техніку обслуговування в т.ч. ...теплоенерго.Відбулася оптимізація управлінського персоналу.Сторони (МР і Концесіонер)домовились, що компанія відступає, а МР входить у склад засновників Енероінвеста,що і було зроблено.Компанія поступила порядно не дивлячись на певний обсяг вже вкладених інвестицій(тільки уставний капітал був 100тис.грн).Відразу виникло питання щодо зміни ТОВ на КП (ціна питання була орієнтовно від 200тис.грн), але в цей час у першому читанні було проголосовано законопроект, який передбачав переведення всіх КП у підприємницькі товариства (логіка непереведення думаю зрозуміла).На даний час ТОВ Енергоінвест діє на основі виключно комунальної власності та є комунальним (див ст.64 ГК України) і тратити бюджетні кошти (я впевнений більші ніж раніше) для переведення його в комунальне унітарне підприємство (КП) для угоди людей,які в цьому не орієнтуються думаю не варто. Велика плата нашими грошима з бюджету за популізм. Тобто ТОВ із засновником органом місцевого самоврядування це комунальне підприємство (ст.64 ГК), КП (звичайно засновник орган м/с) комунальне унітарне підприємство (ст.78 ГК Укр).Розумію,що складно але простіше не виходить.Тобо Енергоінвест є чистим комунальним підприємством.
Відповісти
2015.09.11 13:38 -
Valentin (56)
3 0
Ну тепер точно тебе Шостаком наречуть, який в обідню перерву строчить телеги на сайті, але розжував добре +
Відповісти
2015.09.11 20:44 -
Ольга Єсипчук (62)
0 0
А от Петрик ніразу не спалився...
Відповісти
2015.09.11 14:13 -
Дістало (57)
0 0
Дуже близько до правди бо я дуже наближена до нього людина і більшість інформації беру від нього, але поки попали в 9 бо у нього засідання виконкому.Щось цікавить, звертайтеся спробую пояснити, не буду знати запитаю у міського голови.Він надасть будь яку інформацію.
Відповісти
2015.09.11 20:43 -
Ольга Єсипчук (61)
0 0
Григоровичу, шо, шизофренія бере?
Відповісти
2015.09.11 16:46 -
Юрій Смалюк (59)
1 0
Вражаюча обізнаність! Пропоную пану Дістало,навіть не беручи до уваги його анонімність, частіше писати коментарі на ІНФОМАЛИН та й узагалі,стати позаштатним речником міського голови! А то ми тут,не маючи достовірної інформації , так захоплюємось висуненням тих чи інших версій щодо різних подій та ситуацій, рішень міської влади ,що доходить до взаємних образ і звинувачень.Лаємося так,що аж піна з рота на клавіатуру летить...Отак от будемо сперечатись,чубитись,аж тут раз...і пан Дістало як "дасть під дих" інформацією з перших вуст (!) і примирить нас усіх та й проллє світло правдиве на справи темні. А чому б і ні? Я серйозно! Дістало,дякую за інформацію про "Малин Енергоінвест".Вона багато що пояснює,але не все. То як тобі моя пропозиція щодо речника? Де ще можна почитати твої дописи?
Відповісти
2015.09.11 20:47 -
Ольга Єсипчук (63)
0 0
А може то ворожка яка чи телепат? Чи на крайній випадок ясновидець який? А Valentin - злобний карлик у нього на побігеньках... Казка прям...
Відповісти
2015.09.11 14:26 -
Valentin (58)
0 0
Чесно кажучи, нічого не цікавить абсолютно! Вже 1000 разів на цьому сайті перемили, перетерли, переговорили і обсмоктали всі болючі теми міста вже давним-давно, а все що зараз тут мусолиться все для піару однієї "мега партії"
Відповісти
2015.09.11 11:53 -
Григорій Шитюк (54)
0 0
Юро, зніми своє питання... бо той, хто знає відповідь - правди тобі не скаже, але повір - свого часу це дійсно мало сенс, та й у найближчому майбутньому гадаю, теж буде актуально та виправдано. це тема не для публічного обговорення, просто є деякі речі, котрі не варто ворушити (навіть перед виборами).
Відповісти
2015.09.11 11:45 -
Anton (53)
1 -1
Для того щоб в потібний момент тихенько приватизувати підприємство!!! Короче що говорити про Шостака і так все ясно...
Відповісти
2015.09.11 10:30 -
Ольга Єсипчук (51)
0 0
почали за здравіє, а закінчили за упокой, Ви вже з договором ознайомились і з рішенням виконкому? не розводьте тут бабські соплі, а працюйте.
Відповісти
2015.09.11 08:52 -
Ірина (41)
1 0
Як набридла ця брудна політика......... Як тільки вибори так і починають різні кандидати в мери та депутати розвертати "бурную деятельность", а люди (як от Теремта) - мусить ловити момент користі із цього стану, бо пану Савченку садочок до виборів був не цікавий. Стосовно Надюк - також звична ситуація, зробила ремонт - звільняй приміщення, бо в когось швидко зявилась потреба в ньому.
Відповісти
2015.09.11 09:00 -
Ольга Єсипчук (42)
0 0
закінчився договір, це логічно що людина має звільнити приміщення, чи як по Вашому?
Відповісти
2015.09.12 10:39 -
Наливайко (66)
0 0
Олечка, вчи закон, а логіка, це лише розділ математики. Щось часто в тебе місячні.
Відповісти
2015.09.12 10:54 -
Ольга Єсипчук (67)
0 0
Нещасний налівай, я краще ГКУ знаю, ніж ти свій родовід, своє вічне недовольство реалізовуй на жінці або під час перегляду порно.
Відповісти
2015.09.10 22:07 -
Ясамон Предчайший (33)
0 -1
Власть окончательно оборзела, даже перестали стесняться людям тыкать какое они быдло...так вам всем и нужно, превратились в животных, вот и переваривайте теперь, точнее, переваривайтесь на здоровье им....и да, Гриня, отвянь от меня с вашей убогой политикой, ОТВЯНЬ.
Відповісти
2015.09.10 16:25 -
робер артуа (25)
1 0
Ого-го розворушилися з коментарями!
Вирішення проблеми з моєї точки зору полягає в слідуючому:
- виперти тіток, які зайняли місце дитячого садку, що біля четвертої школи і все тобі стане на свої місця і всі будуть задоволені окрім жіночок високопосадовців Малина , які там зарез перебувають, а їхню зарплатню вихователям платити .
Відповісти
2015.09.10 16:36 -
Ольга Єсипчук (26)
0 0
як варіант, та хто їх випре?тут одну не можна а їх там багато....
Відповісти
2015.09.10 10:31 -
Олег Антонюк (16)
3 0
Всі забули, що в "Оленці" теж займаються діти. Це ж не ганделик якійсь, вибачте, відкрили, а приватний дитячий садочок. Туди водять діток здебільшого тих, хто не може відвідувати звичайний садок — це діти, які потребують індивідуального підходу. Навіщо всі ініціативи затоптувати, образно кажучи, брудними чоботами. УНСО лягло під Савченка. А ви впевнені, що хоч хтось із вас отримає хоч одну обіцяну посаду? Я — ні. Тому що Савченко далеко не дурак, щоб брати у заступники чи деінде нефахових людей
Відповісти
2015.09.10 17:47 -
Олена Старовойт (27)
1 0
Приватний садочок,якраз відкрила не вона ,а досвічений педагогТетяна Годієнко ,в якої працюють логопед,психолог,викладають англійську,іі також займаються з дітьми з вадами,і все це задоволення коштує 40 грн за день,а пані Надюк Н.А. робить зовсім там не те про що ви написали-в основному там діти розважаються на батуті,і то аж ніяк не приватний садок,а школа раннього розвитку,вона в основному готує дітей до школи і то це важко назвати піготовкою,так .....і доречі в її групі займається в основному від 5 до 10 дітей і бере вона за це 50 грн за годину,і повірте мені зі слів мам які туди відводили своїх дітей по року то їх обуренню не було меж,а в неї завжди то дитина не така, то погода погана!!!!А що до УНСО скажу одне хлопці вам величезне дякую,за допомогу, бо без вас ми (батьки)ніяк би не справились ,продовжуйте працювати в тому ж напрямку і незважайте не на чиї слова!!!!
Відповісти
2015.09.10 11:41 -
Олексій Семенів (24)
1 -2
Дуже б хотілося почути аргументи яким чином УНСО і лягло під Савченка? Мікрорайон фабрики один з найбільших в місті і має один садочок. Пані Надюк свою діяльність може проводити і в інших приміщеннях, що є в комунальній власності. А молодим мамам пропонують возити діточок через все місто. При цінах в громадському транспорті та заробітній платі то не реально.
Відповісти
2015.09.10 11:06 -
Олег Антонюк (20)
0 0
А по-друге, наскільки мені відомо, у Теремти з пані Надюк особисті рахунки — бабські розбори. От і все стає зрозумілим, хто підштовхує батьків до конфлікту
Відповісти
2015.09.10 17:50 -
Олена Старовойт (28)
1 0
Ніяких конфліктів там немає,і як мені відомо там нормальні відносини між ним,а от ви розводите ,як ви висловлюєтесь бабські сплєтні!
Відповісти
2015.09.10 11:11 -
Ольга Єсипчук (22)
0 0
це з коментарів з ВК по даній справі: "Ого ,цю Надюк ми знаємо ще по Тетерівському садочку,де вона була завідуючою.У батьків коси дибом ставали від неіноі наглості"
Які б там не були рахунки, факти є факти.
Відповісти
2015.09.10 10:43 -
Ольга Єсипчук (19)
0 0
скажіть в чому проблема орендувати в комерційної структури площу? я Вам розкажу - бо ціна не 200 гривень, а тут можна "добазариться" за "угощенія". Куди повинні ходити діти, яким не вистачає місця із-за орендаря? за такі зарплати як в міській і рай раді я особисто працювать не буду, тому Ваше припущення з приводу посад - витягнуте з того місця звідки вилізли Ви.
Відповісти
2015.09.10 09:52 -
Гнат Лісовий (11)
1 0
У дитячому садку в с.Голвках не вистачає іграшок, а пан метелик вже в місті піариться.
Відповісти
2015.09.10 20:58 -
Глєбович (31)
0 0
візьми салючку і завези
Відповісти
2015.09.10 10:32 -
Григорій Шитюк (17)
1 0
почекайте трішечки... якщо стане мером - буде допомагати району! :)))
Відповісти
2015.09.10 10:11 -
Ольга Єсипчук (14)
0 0
до кого звертались з проблемою?
Відповісти
2015.09.10 10:30 -
користувач (15)
0 0
Йому тре до Шостака... так сказать.. для гармонії в природі...
Відповісти
2015.09.09 23:17 -
Ольга Гура (4)
4 0
Ото добре голові районної ради, використовуючи адмінресурс, вирішувати проблеми міста заради передвиборних рейтингів. А де вони раніше були? Чому проблеми не вирішуються роками, і лише перед виборами кожному ніби віника в одне місце встромляють, так починає бігати і вишукувати, де і на чому пропіаритися?
До речі, щоранку на території садка так і продовжують спалювати сміття, отруюючи не лише мешканців мікрорайону, а й власне дітей. Питання вивезення побутових відходів досі не вирішене. Отож, не довго думаючи, його спалюють за вказівкою завідуючої дитсадком.
Щодо оренди приміщення - звичайно, закон має бути на боці батьків. але є ще й інший бік медалі. Як тільки людина, що орендує якесь приміщення, вкладає гроші, робить ремонт за власний кошт, через час її звідти просять. Це не перший випадок по Малину. Хто буде займатися бізнесом і платити податки, якщо ніхто не дає жодних гарантій щодо елементарної порядності по відношенню до підприємця?
Відповісти
2015.09.10 09:22 -
Ольга Єсипчук (9)
0 -1
з районного бюджету не можна взяти просто так гроші, це буде нецільове використання коштів, тому вирішення питання можливе лише за спонсорської допомоги. Це перше. Друге- з приводу спалювання сміття, Ви самі казали, що треба звертатись до Фролкова. Третє, - договір закінчився, про його продовження ніхто не побдав і площ для зйому в Малині вистачає. А дітей батькам нікуди подіти.Четверте- з приводу платежів, Малин не спасе 200 гривень єдиного податку, а от навмисне заниження орендної плати і з займанням площі такої ж , в результаті і зменшення плати за комуналку орендарем- це вже кримінал, оскільки бюджет недоотримує гарну суму коштів. Хто винен? по моєму очевидно, можу надати Вам рішення виконкому, договір оренди, шоб Ви самі переконались.
Відповісти
2015.09.10 11:10 -
Олег Антонюк (21)
2 0
Оля, в тебе є діти? Навмисне заниження орендної плати. Звучить смішно. Дитсадок — це не бізнес, це благодійність, тому що за ці роки власники "Оленки" жодної копійки не повернули з того що вклали, а те, що отримують, йде на заробітні плати, теж невеликі. А чому, наприклад, тренажерний зал у першій школі теж платить копійки за оренду? Хоч то і справді бізнес. Якщо ви такі об.єктивні, то сходіть спитайте — по пиці отримаєте, то може нарешті заспокоєтесь
Відповісти
2015.09.12 09:51 -
Ольга Єсипчук (64)
0 0
У вас в голові шось є крім тирси?
Відповісти
2015.09.10 11:17 -
Ольга Єсипчук (23)
0 0
я з самого початку говорила про те що потрібно вирішувати проблему діалогом, ввесь діалог бачимо на відео, навмисне заниження оренди виходить з того шо є рішення виконкому по якому знизили ціну, та площу, а по факту орендар залишився на тій же території, як це по Вашому називається, розкрийте мені очі? і шо Ви пропонуєте в даному випадку? Куди дітей дівати? Можем до Вас додому водити. Навчіться дивитись на ситуацію не через призму своєї особистої неприязні, а тверезо.
Відповісти
2015.09.10 10:03 -
Ольга Гура (12)
1 0
Ні, тут питання, на основі яких повноважень районний чиновник втручається у справи міста? Чи я чогось не розумію?
Тільки що говорила по телефону із завідуючою дитсадком Світланою Теремтою. Ситуація дійсно неоднозначна. Щодо спалювання сміття - розібралися, садок своє сміття вже вивозить, але є поодинокі випадки його спалювання. У такій ситуації все ж таки краще дотримуватися екологічного законодавства, щоб сусіди не скаржилися. З іншого боку - палять сміття і на сусідніх з садочком обійстях, отож варто викликати інспектора з благоустрою, щоб він фіксував факт порушення, робив попередження, або складав протокол, якщо порушення не виправляється. Давайте усі дотримуватися закону, бо повітря у нас спільне.
Щодо оренди приміщення, безумовно, закон має бути на боці дітей. Якщо тут явне порушення щодо оренди - подавайте до прокуратури, це нормально - вирішувати проблеми в законодавчому полі. Можете навіть через цей сайт, прокуратура має відреагувати на відкрите звернення.
Відповісти
2015.09.10 10:10 -
Ольга Єсипчук (13)
3 0
ми вже підготували заяву до прокуратури, чекаємо на останній "папірець" від міської ради, якщо протягом тижня не вирішать питання, то хай розбираються вповноважені на то органи, з приводу допомоги Савченка, то варто вже йому адресувати питання.
Відповісти
2015.09.10 08:48 -
Олексій Семенів (8)
2 0
Тоді питання для чого здавати площу навчальних закладів під бізнес?
Відповісти
2015.09.09 22:30 -
Anton (3)
3 0
Чому тоді рік назад він це не зробив. Шостак теж хітрун , рік назад ніяких зустрічей не робив , а тепер бачиш но "Зустріч з мешканцями мікрорайонів".

Потрібно все вчасно робить , а не хітрить , з цього і порядність їхня розпочинається, якщо зараз хітрять так буде і надалі.
Відповісти
2015.09.10 20:32 -
Дістало (29)
2 0
В частині хитруна Шостака повідомляю, що з початку року ним ініційовано і проведено три відкритих діалоги з громадою у будинку культури на які приходило по дві сотні людей чого не достатньо для реальної оцінки ситуації та визначення поточних проблем міста. В звязку з цим він пішов до своєї громади на місця сам, що нажаль інші міські голови або активісти не робили і не роблять.Людей не треба боятися,якщо немає причин,а любити,поважати і робити свою роботу, бо ми не собаки,а люди. (переважна більшість) А хитрять ті, що зараз.маючи заробітну плату чиновника району заваливши район,знаходять кошти на подачки в місті. (мабуть все життя зарплату відкладали) Потрібно розуміти.що свої кошти ніхто так просто не віддає перед виборами.Вони будуть забрані в кратному розмірі.
Відповісти
2015.09.10 20:48 -
Anton (30)
1 -2
Я був на тих зустрічах і скажу що там за 5 зустрічей 200 чоловік не булоб:) такщо не смішіть людей.
І практично вся тема велась так, що Шостак розповідав те , що йому цікаво ,а не звичайним людям.
Відповісти
2015.09.10 21:12 -
Дістало (32)
3 -1
По-перше, Шостак така сама звичайна людина як і ти хитрун,і всі інші. По-друге, на зустрічах він не розповідав.а давав відповіді на ті питання,які йому ставили. По третє,хитрун.раз ти був на всіх зустрічах - це тобі подобалося,бо ти тратив свій вільний час на них.Або ти просто черговий активіст-балакун якому нічого робити аби тільки потарабанити і бажано в неті, так наче і розумніше, і ростом вище, і в плечах ширше, або у тебе життя не складається.Можна гавконути в бік сильнішого та блиснути інтелектом.Промазав-не біда.Все одно не знають хто.Не переживай,життя у тебе складеться і все получиться.Я тобі цього бажаю.І по-четверте.твої висновки щодо малої кількості присутніх збігаються з моїми.Який вихід?Те.що він і зробив-пішов сам до людей.p.s.В порядку домашньої роботи над собою почни з граматики, бо така маленька річ формує бачення оточуючих відносно твого інтелекту.Не ображайся,це не зі зла,а правда життя.
Відповісти
2015.09.10 22:47 -
Ольга Єсипчук (35)
1 0
Григоровичу, Ви чого розходились, як та курка на сідалі?
Відповісти
2015.09.10 22:34 -
Anton (34)
1 -1
Олексій Григорович не звичайна людина, а корупціонер:) І непотрібно писати , "Докази є?:, вони є , але чекають своєї черги!!!
Відповісти
2015.09.10 22:58 -
Дістало (36)
2 0
Хитрун,ти мене не почув,нажаль.Мабуть круто міського голову так просто обізвати корупціонером?Не кожний би на це зважився,а ти-ти мій безстрашний кумир хитрун і втаємничений герой.Мабуть на зустрічах ти шпигував за ним і збирав докази корупції?Розумно.Ніхто не здогадався крім тебе.Я так зрозумів,що у тебе доведених корупціонерів черга,не встигаєш докази діставати?Давай поступово вали всіх і рубай доказами по ньому.Ми з тобою.Я так сподіваюся наразі перед ним,ти розробляєш метелика-савченка за майно райради - знищений і проданий кінотеатр або центральну аптеку?
Відповісти
2015.09.11 08:13 -
Valentin (39)
0 -1
Заспокойтесь =) він ще дитина, які ще там докази, посміховисько та й годі)), всі "докази" здобуті не законним шляхом не мають ніякого сенсу, не витрачайте свій час на Антошку супер боксьора
Відповісти
2015.09.11 09:12 -
Anton (43)
1 0
Та не потрібно нервувати. Все там законно.
Відповісти
2015.09.11 09:44 -
Valentin (46)
0 0
Да у вас пане вся компашка наполягає "не потрібно нервувати", а самі он сцикаєте по всім статтям як тільки вас "активних" зачепиш, пораджу і вам того, заспокойтесь земля буде наша=)
Відповісти
2015.09.09 22:27 -
Anton (2)
3 0
Напевно за свої ж гроші і зробить...чи Диняки з Костеревими скинуться:)
Відповісти
2015.09.10 08:46 -
Олексій Семенів (7)
0 0
Якщо задуматися то вибори в нашій країні треба, щоб були два рази на рік. Тоді поремонтують школи і садочкі. Побудують щось нове. Якби ми мали ще дієвий імперативний мандат то це взагалі було би круто.
Відповісти
2015.09.10 10:38 -
Valentin (18)
0 0
Якщо вибори будуть 2 рази на рік, то й того не буде що сьогодні маємо, уявіть скільки бабла вгрохають в бюлетені і гречку.
Відповісти
2015.09.11 07:06 -
Ольга Єсипчук (37)
0 -1
Петрику, ти шо, не взмозі купить пару мішків гречки?
Відповісти
2015.09.11 08:07 -
Valentin (38)
0 0
Ооо...я тепер зрозумів, Петрику, Валентинович))))))
Боже-боже)))))) ну і фантазія в людини.
Відповісти
2015.09.10 07:20 -
Die Walküre (6)
0 0
Головне, що зробить, а за чиї то питання десяте, хто заважає іншим робити теж саме?
Відповісти
2015.09.09 21:38 -
Die Walküre (1)
0 0
Якщо Савченко пообіцяв, то він і зробить. Ніхто не вірив в те, що відбудується школа в Нових Вороб'ях - функціонує вже другий рік.
Відповісти
2015.09.11 08:42 -
Дістало (40)
1 0
Чому ніхто не вірив?Я був впевнений, що Журавський під вибори з держбюджету кошти приведе.В районі на нововоробївську школу, а в місті на капітальний ремонт вулиць Вінниченка, Гагаріна,Городищанська, Приходька та кінця Грушевського, але не можу зрозуміти до чого тут савченко. Це те ж саме, що він і стадіон відремонтував але підприємства нагинав начальник УВД області, а він вчасно зявлявся в потрібному місті в потрібний час.
Відповісти
2015.09.11 17:31 -
Григорій Шитюк (60)
0 0
мені імпонує Ваша риторика... і байдуже, хто ховається під цим ніком :)
річ в тім, що далеко не всі готові сприймати інфомацію "як воно є"...
ось наприклад ця стаття - що то, камінь в город Шостаку, диферамби Савченку чи тупа підстава для цього кандидата? по логіці речей, якби Савченко здійснив такий візит у один з дитсадочків району (на даний час це посадова особа, що повинна піклуватися про добробут його населення), а "телебачення" та преса розкрутили такий вчинок як повну самовіддачу керівника на користь громади району, то малинчанам було б зрозуміло, ось людина на своєму місці, саме такий "хазяїн" потрібен місту. а так що виходить, Шостак повинен допомагати району у своїй передвиборчій кампанії...? нонсенс.
Відповісти
2015.09.10 00:15 -
Григорій Шитюк (5)
0 0
з цього матеріалу вже всі зрозуміли який класний міг би вийти новий очільник міста... тільки проханнячко: відкривайте вже свої обличчя - неприємно з фантомами спілкуватися, тим паче не сприймаються хвалебні оди на адресу того чи іншого кандидата якщо під десятьма новоявленими ніками виступає один і той же артист.
Відповісти
2015.09.10 09:26 -
Ольга Єсипчук (10)
2 0
Гриша, я не проти шоб Ви зробили ремонт і я обовязково Вас пропіарю, я особисто писала даний матеріал з метою вирішення проблеми, бо в нас поки відро гівна на голову комусь не виллити, то й проблему не побачать, так як це було з енергоінвестом і все таки позитивні наслідки є.
Відповісти