Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Щоб не загубилося: Франц Куберт — той, що заснував «МОЕЗ»

07.09.2014
60 малинчан можуть залишитись без засобів для існування, або «операція нічник»

1288083  Гарний подарунок отримали малинські підприємці та їх працівники до Дня підприємця.

Нещодавно, 5 вересня, в Малині набрало чинності рішення малинської міської ради «Про встановлення тимчасових обмежень на період проведення АТО».

Це рішення викликало бурхливу реакцію пересічних людей, підприємців та їх працівників. Мало не в кожному магазині міста йде мова про це нововведення.

Працівники бояться втратити роботу, підприємці не хочуть втрачати професійні кадри, влада хоче позбутися головної болі з нічною торгівлею.

Відомо навіть про те, що прокуратура встигла відреагувати поданням з приводу згаданого рішення. Позицію влади ми знаємо, вона чітко прописана в цьому рішенні, за яке проголосували більшість депутатів. А як же бути підприємцям та їх працівникам?

Тяжкий час настав, від цього нікуди подітись. В таку хвилину хочеться вірити не тільки в Бога, а й у владу, зокрема місцеву. По всій Україні влада робить спроби налагоджувати партнерські стосунки з підприємцями, шукати шляхів підвищення рівня достатку пересічних громадян. В час вимушених закриттів підприємств на сході країни, скорочення державних службовців, урізання заробітних плат робляться конкретні шляхи для створення нових робочих місць.

За таким негласним правилом живе вся Україна крім, напевно, Малина. Малинські ж можновладці вирішили інакше. Вони вирішили позбавляти людей роботи, а підприємців можливості створення нових робочих місць.

Згаданий вище документ передбачає припинення роботи підприємств торгівлі в нічний час, обмеження часу роботи закладів громадського харчування та дозвілля, обмеження організації та проведення заходів з використанням гучної музики та піротехнічних засобів, узгодження з виконкомом всіх громадських акцій до завершення АТО.

Привід прийняття документу: «складна суспільно-політична ситуація у державі, проведення активної фази антитерористичної операції у східних областях України, з метою дотримання стабільності та недопущення правопорушень на території міста» Звучить гарно. Але для чого приплітати внутрішньо міському документові посилання на антитерористичну операцію, якщо він не передбачає навіть побічної допомоги АТО, - це залишається загадкою, відповідь на яку може дати, напевно що тільки автор документу.

Якщо про музику, феєрверки й різноманітні гуляння все більш-менш зрозуміло, то виникає запитання про прийнятність припинення роботи підприємств торгівлі, до яких відносяться зокрема аптеки, заправки, деякі продуктові магазини тощо.

Як на мене, то схоже все на буремні 90-ті і "відтиск" бізнесу, коли можуть працювати тільки "свої". Знову "свої", хоч і інші "свої", вже не ті, що були раніше. А як же бути звичайним підприємцям та людям? За що боролись, шановні? Де та рівність і братерство, де партнерські відносини з владою?

Скільки закладів у місті Малин, які здійснюють торгівлю вночі ? Боюсь схибити, але, здається, однозначно більше 30. Хай навіть 30. А це значить, що 60 осіб мінімум! (2 нічні продавці на одну торгівельну точку, які працюють позмінно), залишаться без роботи у час Всеукраїнської кризи. Діти та сім’ї цих осіб залишаться без засобів для існування в тяжку хвилину. «Гуманно», чи не так? Мабуть в такій ситуації правильним буде просити шановних депутатів ради, щоб ті самі приходили та казали людям, що це не підприємець, а вони своїм рішенням забирають у них роботу та засоби для існування.

Питання законності прийняття означеного рішення залишається відкритим. Обмеження роботи закладів, які не належать до комунальної власності не підпадають під компетенцію міської ради. Це багаторазово доведено рішеннями судових інстанцій і не тільки в подібних справах. Як може бути законним рішення, яке спрямоване проти людей та бізнесу? Сьогодні, щоб мати бізнес крім сплати податків, потрібно сплатити за цілу купу паперів, ліцензій, сертифікатів, патентів, дозволів тощо. Чому влада намагається обмежувати права підприємців та громадян? Кожен підприємець взяв зобов’язання перед працівником забезпечити його роботою і платити заробітну платню. Чому підприємець має скорочувати своїх працівників, які відмінно виконують обов’язки? Тільки тому, що місцева влада каже, «ви маєте обмежити свою роботу, потерпіть трішечки, це - не надовго»…

Цього не можна терпіти. Ми живемо в правовій державі. Рішення міськради має бути скасоване. Якщо його не відмінить міськрада, вчасно не відреагує прокуратура то його відмінять підприємці в судовому порядку. Чому ми маємо виконувати не законні розпорядження? Потрібно боротися за свої права. Подивимось на реакцію підприємців Малина.

Ми прямуємо в Європу, шукаємо європейських цінностей. Вся європейська спільнота тримається на бізнесові, левову частку якого складає саме малий бізнес. Якщо великі корпорації відстоюють свої права за допомогою адвокатів, то малий законний бізнес є всебічно захищений на рівні закону. При відкритті бізнесу влада, за принципами партнерства і розвитку йде на зустріч підприємцеві, сприяючи створенню нових робочих місць, здійснює іншу посильну допомогу. Європа розуміє, що підприємці - це податки, наповнення бюджету державного і місцевого, це заробітні плати державних службовців, вчителів, лікарів; це пенсії; це дороги; це стипендії; це фінансування державної машини; це видатки на армію тощо. Все робиться по закону, який, зокрема, сприяє розвитку підприємництва.

В Україні підприємництво також захищене законами, але ці закони не завжди працюють. Владні інституції зачасту порушують закони і слідкують за суспільними настроями. Малинська влада не вийняток, і не лише з цього питання. «Ще з тих часів» залишилася «мода» приймати не законні рішення, а потім дивитися, - «проковтне» народ їх чи ні. Так вийшло і тут. Від цього нікуди не дінешся. Потрібна перебудова всієї системи влади й відсторонення від управління людей, які готують і приймають не законні рішення.

Чимала кількість малинчан знаходиться на грані втрати роботи. Український бюджет тріщить по швам. Згадане рішення по бюджету – б’є, як то кажуть, взагалі, нижче поясу.

60 осіб мінімум підуть до центру зайнятості, їм треба платити соц. допомогу. А це, на хвилинку, близько 60 тисяч гривень в місяць, що в рік може сягнути 720 тисяч грн. До того ж, якщо порахувати ще не надходження до бюджету коштів з мінімальної заробітної платні, що нараховує близько 500 грн за чоловіка, в місяць 15 000 (500*60), в рік 180 тис (15000*12), то втрати бюджету можуть сягнути 720+180 = 900 тис. грн.

Майже мільйон гривень втратить бюджет від прийняття цього рішення. Невже цей аргумент не брався до уваги при його прийнятті?

Якщо влада має намір навести порядок в місті і має на те кошти, то нехай додатково виділить цей мільйон міському відділові міліції. Це матиме більшу користь для «дотримання стабільності та недопущення правопорушень на території міста».

Проходить антитерористична операція у східних областях України. Потрібна підтримка нашим хлопцям. На рівні закону введено окремий, так званий «військовий» податок. Він складає 1,5% від отриманої заробітної плати і сплачується всіма підприємствами за їх працівників, незалежно від форм власності підприємства. Але й тут окреслене вище рішення малинської міської ради призводить до негативного результату - недоотримання військовими допомоги у вигляді податку від звільнених осіб.

Кожен підприємець, намагається особисто допомогти нашим хлопцям на сході України. Небайдужими в місті до цієї справи людьми проводиться збір коштів та провіанту на підтримку військовим. Малинські підприємці ніколи не залишаються осторонь. Хто чим може тим і допомагає. Також, потрібно подякувати простим жителям міста, які всесторонньо підтримують наших хлопців в гарячих точках сходу. Несуть люди все, що можуть. Хто картоплю, хто консервацію, хто ковдри тощо. Ситуація в країні об’єднує людей. Велика всім подяка за людяність.

До омріяного «покращення» ще дуже довго йти. Це випробування для всієї української спільноти. Потрібно працювати всією країною, взявши за основу європейські цінності, з дотриманням вимог закону, допомагати один одному, створювати нові робочі місця, домагатися від влади виконання обіцянок. І не варто забувати, що влада – це народ, і народ має контролювати своїх делегатів, обраних до відповідних владних інстанцій.

Всіх підприємців хочеться поздоровити зі святом Дня підприємця. Нових ідей, наснаги, прибутків для створення нових робочих місць й для відбудови економіки держави.

Слава Україні!

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.10.08 15:23 -
Наливайко (43)
0 0
І обома руками підтримую ініціативу міської влади. Підприємці, які працюють після 23,00 заробляють на спаюванні громадян Малина і (в тому числі) осіб які не досягли 18 років. Якщо такі підприємці заробляють бабло на спаюванні громадян Малина то вони Малину не потрібні. Заскиглили малинські підприємці.
Відповісти
2014.09.10 21:03 -
Лариса Ткаченко (27)
0 0
Оце читаю ваші коментарі і диву даюся: яка страшна проблема виникла в Малині!!! Все - кінець торгівлі, людям і все інше... А як же ми, люди старшого покоління, вижили без цих проблем? І нічних магазинів не було, і в 23 години гулянки закінчувались - катастрофа!!! Без цього жити на можна!!! Інших проблем у нас немає!!! А про те, що музика в Замку володарів до 3-х годин вибиває шибки людям, не кажучи по те, що спати неможливо ( а здоров!я перш за все) - чому ніхто не говорить? Чи ви думаєте, що завжди будете молодими і ніщо вас турбувати не буде??? Помиляєтесь) Дай Боже, щоб ви дожили до наших років ( адже нічні гульки дуже підривають здоров"я((( ) і нчого вас не турбувало!
Відповісти
2014.09.11 21:34 -
Pro et contra (31)
0 0
З повагою відношуся до Вас та Вашої думки.
Хочу сказати у відповідь, що колись, люди непогано обходились без інтернету, мобілок, телевізорів, автівок, радіо, світла...високоточного устаткування, роботизованої техніки... вірили в комунізм..., жили в печерах...
Час змінюється, життя прогресує. Разом з цим і змінюються потреби.
Безперечно є й інші більш важливі проблеми, але питання в тому, що це рішення обмежує права чималого кола осіб, приносячи тільки проблеми, які описано вище.
І якщо ми хочемо отримувати достойне соціальне забезпечення, яке формується з податків, то потрібно бізнес підтримувати на рівні міста та держави. Шукати шляхів розвитку та створення нових робочих місця. Зарез же ми бачимо зворотній процес, на який громада не може не реагувати. Здоров"я та миру Вам !
Відповісти
2014.09.13 18:01 -
Василь Федоренко (41)
0 0
Якщо нажратись малолєтці і обкуритись це прогрес то це прогрес пришвидчення кінця .
Тоді ви навіть у печерах жити не будете , а гнисти в землі !
Ти бач ми пещерні , а вони з дерев`яними бейлами це прогрес цівілізації .
Та тупі хрони і болвани без мізків!
Через о таких дійсно та молодь яка є прогресом не може спокійно навчатись , розвивати себе , суспільство та науку .
Ці гадають що прогрес - коли вони на діванчику в нірвані а роботи все за них роблять ! Оце дійсно новий блискавичний "комуноідіотизм"з швидким кінцем !
Відповісти
2014.09.12 10:19 -
Лариса Ткаченко (34)
0 0
І знову - про бізнес). А де ж культура виховання, етика, мораль, повага і піклування про людей? Це в печерні часи люди виживали ( хто сильніший і нагліший - той "цар"), а зараз "життя прогресує"... В яку сторону?
Відповісти
2014.09.11 22:49 -
Володимир Нечипоренко (32)
0 0
Непогано було б побачити наступний запис у вашому блозі, де по пунктам викладений коментар юриста стосовно того рішення (юридична оцінка, а не емоційна)
Відповісти
2014.09.11 16:23 -
1234 (28)
0 0
Мова не іде про нічні кафе,а про торгІвлю. Я також проти гучної музики. Закон є, що після 23.00 години заборонено , щоб у кафе грала музика біля хати також!!!!! А де закон прийнятий,що торгувати після 23.00 години заборонено, це могли придумати тількі в Малині!!!!! Бо нашим депутатам нема, що придумати, і вони шукають нові проблеми собі на голову!!!!!!! Зробіть нашим дідям майданчік для прогулянки нормальний,гурткі нові придумайте,щоб батькі могли відпочити разом з ними і знати де вони після школи?
Відповісти
2014.09.13 18:15 -
Василь Федоренко (42)
0 0
Цих вже дітей що з 11 років трутся біля цигарки і пляшки (їх більшість) в секції , студії і гуртки не заженеш , бо для них прогрес це стати пришвидчено болваном і синюком . Наплодіть хоч тисячі секцій з дилетантами керівниками , а алкоголізм і наркоманію так не зупинити.
Хай секцій ,студій і клубів буде менше , але вони будуть мати таку матеріально- технічну , культурну і спортивну базу і профі-викладачів щоб на прийом конкурси проводились .
Так робиться у тих великих містах де дбають не про то де "хапанути" ,"зависнути" та на смерті заробити . а про дійсно ПРОГРЕС !
Якби влада займалась молодіжним вихованням , молодіжними проблемами , літньою бездоглядністю , зайнятістю молоді та перспективами для неї у рідному місті , то це ганебне корупційне болото і соціальні хвороби не затягували б наших дітей у трясовину безвір`я !
Відповісти
2014.09.11 21:29 -
Лариса Ткаченко (30)
0 0
Завітайте до нас - на вул. Неманіхіна №13 - і ви і ваші дітки знайдуть себе)))
Відповісти
2014.09.11 21:29 -
Лариса Ткаченко (29)
0 0
Завітайте до нас - на вул. Неманіхіна №13 - і ви і ваші дітки знайдуть себе)))
Відповісти
2014.09.10 08:59 -
Володимир Нечипоренко (24)
1 0
Рішення на яке вішають ярлики "популістське", або "політичне". Забороняється те, що заборонено і обмежується те, що обмежено, але не завжди виконується.

Цікава трактовка у пункті 3
3.Обмежити організацію та проведення масових культурно-розважальних заходів із використанням гучної музики до завершення антитерористичної операції...
Хто і яким чином, і як далеко можна зайти в обмежувачу в тих обмеженнях?

Я бачу це так. Коли розігріту публіку повиганяють із "нагрітих місць", то ця публіка, забравши все що недоїли і недопили, перебереться в свої "поляни на колесах" і буде бумцать де попало, скільки попало і до повного аута.
А ті хто приймав це рішення слухатимуть це все з під подушок, а міліція виконуватиме пунк 7 рішення, тобто виявлятиме самогонщиків та писатиме рапорти в міськраду.
Інша справа коли міська рада в повному складі, "Міська варта" у повному складі та чергові працівники УМВС цього не допустять. Жодного випадку невиконання!
Відповісти
2014.09.10 09:48 -
Григорій Шитюк (25)
0 0
"пункт 7" мабуть ніколи не буде виконано... хоча б тому, що це і є корінь зла - за ним гроші. а зло в нашій громаді не викорінюється, скоріше успішно пускає нові корені.
до вищесказаного можу додати: такий стан справ у місті мабуть всіх влаштовує - звідси популістські безглузді рішення, імітація бурхливої діяльності на користь громади та чергова боротьба з вітряками. скор вибори, панове! :)
Відповісти
2014.09.09 18:18 -
1234 (17)
1 0
Шановна Ольга!!!!!! Можу Вам сказати,що я працюю в нічну зміну , і повірте мені алкоголь не головне вночі деякі люди купують дійсно продукти,цигарки,навіть молоко. Хто їде пізно додому не зміг зазделегіть купить дньом він купує в ночі,а людей багато, хто після десяти годин іде додому. Як що свиня схоче напитися,вона і без магазина напьється, а би було за шо? А тепер розглянемо друге питання як мені прогодувати дітей? Магазин закрили роботи нема,доходу також нема і що виходить...."Діти мийте ноги лягайте спать, сьогодні їсти немає" А потім начинають красти, курить травку,і в кінці цього мама передає передачкі в тюрму!!!!!! Бо комусь мішає нічний магазин.
Відповісти
2014.09.13 14:48 -
Ольга Гура (37)
0 0
Шановна 1234! Нічний магазин заважає не через торгівлю молоком та продуктами, а через гучну музику і п'янки біля магазину в 3 години ночі. Особисто я вирішила цю проблему, звернувшись до нашого депутата, бо звернення до продавців результату не мали. Магазин торгує вночі, але гуляння припинилися. Якщо кожен господар наведе лад біля свого магазину і припинить знущатися над людьми, які живуть поряд, гучною музикою, матюками, регітом та співами вночі, то жодних проблем не буде. І нехай кожен купує, те що йому потрібно у будь-який час, хоч вдень, хоч вночі, але без шкоди для інших.
Відповісти
2014.09.09 22:26 -
Pro et contra (22)
1 0
Нажаль, все це розуміють тільки одиниці.
Перед прийняттям подібних рішень має гарно попрацювати економічний відділ, проводитись хоч якийсь аналіз, відбуватися громадські обговорення тощо.
А у нас же, як виразився Михайло Тараскін " до Щвеции, как до луны пешком...".
Відповісти
2014.09.09 07:25 -
Кіт Мармиза (16)
0 0
Та заспокойтесь, хлопці з дівчатами. Час істіни, як кажуть, блізок - 26го.
Той хлопчина Шостак поставив не на ту карту (або на ту) кому як!
Бо як на мене оці нововвєдєнія то гра на публіку (ну це як гаішніку дали знак 40км і вн кожен ранок думає де б це його сьогодні приткнуть)
Тож, публіка, човгаєм на вибори і кажем свє одобрямс не одобрямс
Відповісти
2014.09.11 23:07 -
Володимир Нечипоренко (33)
0 0
У всі пострадянські часи риторика "поставити на місце "бізнесмена" "баригу" "спекулянта" була є і буде популярною, що зверху, що знизу - пострадянський синдром.
І ще одна аналогія з Європою. У Німеччині за непристебнутого ременем безпеки пасажира відповідає тільки непристебнутий пасажир - ніяких претензій до водія. Квитанцію на руки пасажиру і щасливої дороги ))
Відповісти
2014.09.08 19:52 -
Yuri (14)
1 0
А при чем тут АТО? Может и днем алкоголь запретить.
Відповісти
2014.09.08 12:26 -
івальді (9)
0 0
до речі, деякі дописувачі проживають в Малинівці, там такої заборони не має, то чому ж так перейматися, що не має де купити продуктів
Відповісти
2014.09.09 18:33 -
Михайло Тараскін (19)
1 0
Если ты на меня намекаешь, то мне за "Державу обидно" (цит.).
Мы всякий раз, преодолевая невероятные преграды, прлагаем кучу сил, эмоций и главное времени и делаем один шажочек вперед, а заием по вине упырей недоразвитых и коррумпированых бездельников скатываемся на два или на три шага назад.
Браво Малин! Я горжусь твоими ублюдками!
Відповісти
2014.09.08 15:39 -
Pro et contra (11)
2 0
Дозволяти одним і забороняти іншим - це вже дискримінація.
В Малинівці працюють, в Житомирі працюють, у всій Україні працюють, а в Малині, вибачте - не можна! Де справедливість ?
Відповісти
2014.09.08 12:24 -
івальді (8)
0 -1
ні від одного пересічного громадянина не почула про те,що як стане важко жити без нічної торгівлі. Тільки власники торговельних точок плачуться бо в основному прибуток отримується тільки за рахунок алкоголю. Всі магазини , які не мають ліцензій на продаж алкоголю і до цих пір не працювали вночі.А ще хотілося з нати у автора статті чи так багато легально оформлених працівників, які працюють "нічниками". Більшість торгуючих на ринку та як мінімум по одному два продавці офіційно не оформлені.
Звичайно міліція повинна працювати і над самогоноварінням і над тим, що до 22 години молодь накуповує алкоголю а потім розпивають по закутках в парку та в інших місцях. На цих вихідних була свідком такого випадку.
Відповісти
2014.09.10 16:36 -
Pro et contra (26)
0 0
А я чув. Коли хлопці близько 11 вечора приїзджають з роботи з Нової Лінії, і їм вже нема де купити їсти. Мають з Бучі харчі везти. Або коли на першу електричку або маршрутку добираються також хочуть випити кави й взяти щось до кави, тієї самої води в дорогу. Таких прикладів можна привести вдосталь.
Спитайте ще чому вони туди-сюди їздять! Я відповім - за роботою і заробітком. І їм, повірте, не так вже й просто. Причина - відсутність робочих місць у місті, які має створювати влада. А вона ці робочі місця скорочує. Ось про що йде мова. І, зауважте, не підприємці думають тільки про себе, намагаючись створювати робочі місця в місті. А думають про себе тільки затуркані владою і безправям в державі, як ви виразились "пересічні" громадяни, у котрих вже не вистачає, за робочий день, сил думати про когось іншого.
Відповісти
2014.09.09 18:46 -
Михайло Тараскін (20)
1 0
"Пересічного" говоришь...
Вот именно по-тому, что очень много "пересічних", безвольных пофигистов или- же просто обманутых людей, которые еле-еле сводят концы с концами, людишки, получившие хоть какую-то мизерную влачсть уже принимают РІШЕННЯ! Они не способны мыслить актуально. Они могут только с уродским прищуром смотреть промеж всея и всех - где бы стырить еще хотябы рубь...
Відповісти
2014.09.08 15:37 -
Pro et contra (10)
0 0
Спробую відповісти на ваше запитання.
На мою думку - не меньше 60 осіб в місті оформлених "нічників". Це питання детально розкрито в публікації. Як і розкрито наслідки їх звільнення. Сьогодні йде мова про те, що вони мають опинитися на вулиці.
Право вибору працювати чи не працювати, вдень чи вночі, влітку чи взимку.... належить підприємцеві !!!
Малинські підприємці - це такі ж самі підприємці як і всі в Україні. І якщо покладено на підприємця право вибору, коли і як йому працювати на рівні ЗАКОНУ, то не міській владі обмежувати їх права, через прийняття завідома протиправних рішень.
Відповісти
2014.09.07 21:07 -
Ольга Гура (3)
0 0
Шановний автор, про яку Європу мова? Ви ще не знаєте, що таке демократія по-європейськи. У Швеції магазини з алкогольним асортиментом знаходяться не в межах міста, аж за 25 км, куди підліток не поїде. Поїде лише дорослий і те, на нього ведеться база даних, скільки та якого алкоголю він споживає, Якщо перебирає норму, то йому "настоятєльно" рекомендують звернутися до психолога, якщо ж він відмовиться, то наступний крок - втрата роботи. У нас горілка ллється рікою вдень і вночі, ніхто ні за що не відповідає. Заборонили гуляння? Учора з їдальні лісгоспа так ревла музика, що можна було подумати - люди навмисне це роблять, щоб комусь щось довести. Типу - нам заборонили, а ми гуляємо. Пропоную заборонити малинчанам переходити дорогу на червоне світло, стрибати з багатоповерхівок та битися головою об стіну - може й справді будуть робити навпаки - то ідіотів поменшає. Без образ.
Відповісти
2014.09.09 18:56 -
Михайло Тараскін (21)
1 0
Нам до Щвеции, как до луны пешком...
Ты, Оля, прости уж меня, но я все таки спрошу тебя не по телефону и не с глазу на глаз :
- Неужели ты на самом деле думаешь, что если запретить ночную торговлю, то мудаков станет меньше? И второе - Тебе не кажется, что здесь как-то странно пахнет эсэсэсэром или еще хуже- смербит нынешней путиноголовой россией?
Відповісти
2014.09.13 14:29 -
Ольга Гура (35)
0 0
На самом деле здесь пахнет вседозволенностью, которую ошибочно путают со свободой и демократией. Хотя, на самом деле, в развитых демократических странах ни детям, ни молодёжи до 21 года никто не продаст алкоголь под страхом огромных штрафов и лишения лицензии. Да, нам до Швеции, как до луны, но если мы не будем делать никаких шагов в сторону цивилизации, а не анархии, то будет ещё дальше. Нужно уважать права всех налогоплательщиков, которые днём работают, а ночью хотят отдохнуть, а в Малине таких больше, и все прекрасно знают, что большинство населения выступает против ночной торговли. По законам демократии (а это голос большинства), власти должны идти навстречу своему населению, а не делать всё возможное в угоду мудакам, только потому, что начнёт процветать самогоноварение. Поговорка: свинья везде грязь найдёт ничего не оправдывает. Давайте везде сделаем грязь ради счастья свиней, а всё нормальное население тогда выедет в цивилизованные страны, ведь надежды, что здесь что-то изменится к лучшему для нормальных, цивилизованных, законопослушных людей нет.Лично я не хочу жить в свинарнике.
Відповісти
2014.09.07 23:21 -
Pro et contra (5)
1 0
А з приводу питання алкоголю, хочу зазначити, що рішення міськради, яке ми з вами обговорюємо сприяє лише розвитку самогоноваріння і його реалізаторів, додаючи ще більших клопотів міліції.
Такими методами питання споживання алкоголю населенням не виправити.
У нас немає культури споживання алкоголю (хоча яка взагалі в цьому може бути культура).
Діти ще в шкільному віці знають що таке алкоголь і чим його потрібно закушувати.
Алкоголь, вибачте, домашній, починаючи за столом з батьками.
Питання стоїть у вихованні, з дитинства ! Батьківському, шкільному, суспільному.
А ви, намагаєтесь перекласти все на плечі підприємців.
Можливо все-таки варто задуматись, про те, що не лише підприємці можуть бути у всіх бідах винні.
Відповісти
2014.09.08 09:16 -
Ольга Гура (6)
0 0
То мова усе-таки не про продаж вночі молока і хліба? А про основні прибутки, які робляться саме на продажу спиртних напоїв, і самогонщиці - ваші конкуренти, турбота тут зовсім не про міліцію, а про грошові потоки, які підуть в іншу кишеню, і це цілком зрозуміло.
Мова не про виховання дорослих людей і їхні смаки, а про те, що населення, яке працює вдень, має право на повноцінний сон вночі, бо це базова біологічна потреба. А вживання алкоголю, як і паління, не є базовою потребою - це шкідлива звичка окремих представників громади. Думаю, в Європі це давно зрозуміли, тому у деяких країнах досить жорсткі правила щодо вільного продажу алкоголю та тютюну, особливо для молоді. Да, бізнесмени роблять на них ставку і заробляють саме на цьому, це не секрет. Виховувати повинна сім'я, але регулювати такі моменти має держава. Тим більше, що заборона ця лише на період АТО. Знаєте чому? Бо хлопці, які повертаються звідти інвалідами, бачать, що поки вони воюють, тут народ веселиться. Це може викликати значно серйозніші конфлікти у суспільстві, ніж тимчасова втрата роботи. Хлопці вже навчені стріляти, Продавці у цей період можуть стати на облік у центр зайнятості і навіть отримати єдиноразову допомогу на відкриття власної справи. Не все так трагічно, як Ви пишете. Але якщо Ви їм платили у конверті, або мінімальну зарплатню, то таку саму мінімальну допомогу вони отримають і в центрі зайнятості. Владі ж, перш ніж приймати таке рішення, варто було б звернутися хоча б через пресу до громади і пояснити, чому вона приймає у цей час непопулярне для бізнесу рішення. Усі б зрозуміли та підтримали б.
Відповісти
2014.09.10 02:26 -
Григорій Шитюк (23)
1 0
Олю, невже ти не зрозуміла, що рішення прийнято не від переповнюючих серця патріотичних почуттів... "шкурний інтерес" у даному випадку приховати просто неможливо! треба бути повним ідіотом, щоб не бачити хто від цього виграв - заходьте у будь-яку цілодобову аптеку, і купуйте у будь-яку годину доби спиртову настоєчку, або бальзамчик (що більше до душі) - і поправляйте здоров"чко, коли голівонька болить! а головне - все цілком законно.
а іще - скоро планується відкриття нового супермаркету у центрі міста... поцікався, в якому режимі працює марежа супермапкетів АТБ...?
я вже не кажу про те, що дехто спить і бачить, яким чином іще можна насолити тому ж Ободзинському... і нічого, що наші діточки у підворітті тепер будуть "Вігор" бухати!
так що до чого ж тут приплели хлопців, що повертаються з зони АТО?
Відповісти
2014.09.13 14:42 -
Ольга Гура (36)
0 0
Гришо, а до чого тут Ободзинський? Хіба лише у нього розважальний заклад?
Скільки нічних аптек працює по місту? Наприклад, у нас в будинку вночі зачинена.
Щоб діточки не бухали, треба їм у сім'ях змалку не наливати і не показувати поганий приклад. Але для великої кількості малинчан це прикра норма. Внаслідок цього страждає інше населення. В країні війна, а комусь бухати. Є дуже відома українська пісня: не пийте, хлопці, проп'єте Вкраїну.
Відповісти
2014.09.08 10:19 -
Pro et contra (7)
1 0
Кожен має право на власну думку.
Ваша позиція з моєю не зовсім співпадає.
Хоча б з огляду на те, що діє в Малині ще одна протиправне рішення -
заборона продажу алкоголю після 22.00.
Підприємці розуміють склад проблеми, ніхто ж не піднімає питання відміни цього рішення.
Як на мене, то цього більше ніж достатньо.
А забрати у людей роботу, замість того, щоб створювати робочі місця, ще одним рішенням - це вже зовсім інше.
Так як і приплітати до справи АТО.
Якщо хтось хотів попіаритися на ситуації, яка виникла в країні, зробити з себе борця за справедливість - то вибрав він хибний шлях, лишаючи людей работи та засобів до існування. Не варто з місцевих можновладців робити святих. Вони прийняли завідома не законне рішення, намагаючись прикритись АТО.
Так як і не варто порівнювати ситуацію на сході з тим, що відбувається в нашому місці. Це речі, які не можна ставити в один ряд. Ні за яких обставин.
Я розумію хід ваших думок. Ви борець за екологію та світле майбутнє. За що вам, особисто, вдячність.
Але тут трохи інше. Це зовсім інша галузь. І прийняття завідома не законних рішень, полишення людей без роботи, вимоги виконувати протиправні рішення, витрата майже мільйону гривень для забезпечення недолугого рішення - це занадто, навіть для малинської влади. Є кошти на це все. Нехай краще на потреби армії віддадуть, або нашим хлопцям нададуть цільову допомогу. Це матиме більшу користь.
Відповісти
2014.09.08 18:06 -
Ольга Гура (12)
0 0
Наскільки мені відомо, така рекомендація надійшла з області. Тобто, влада не сама придумала це рішення. Тут мова не про піар, а про звичайну справедливість по відношенню до хлопців, що воюють. Ну не можна так гуляти, коли в країні велика біда. А нічна торгівля цьому лише сприяє. Якщо люди самі цього не розуміють, думаю, влада має право піти на тимчасові непопулярні кроки.
Відповісти
2014.09.08 18:47 -
Pro et contra (13)
2 0
Рекомендувати і чинити адміністративний тиск - це зовсім різні речі.
Рекомендувати - влада може, без питань. Не виникло б жодних заперечень.
Я нічого не маю проти змістовних рекомендацій, а наказувати в примусовому порядку виконувати протиправні рішення, які шкодять 1) бюджету, 2) працівникам, 3) підприємцям, 4) пересічним громадянам - це зовсім інше. Погодьтеся.
Сьогодні одне, завтра інше - й понеслося.
Міська влада може приймати будь-які обгрунтовані й доцільні рішення. Але це має робитися виключно в межах закону і в межах наданої законом компетенції.
Ми на власні очі зараз можемо спостерігати ситуацію в країні, де влада діяла безконтрольно. Боролися й боремося за те, щоб влада діяла по закону, виплачуючи заслужені пенсії чорнобильцям, учасникам бойових дій тощо, щоб ми мали гарні дороги й доступну якісну медицину, щоб діти отримували достойну якісну освіту тощо. А ви кажете про рекомендації з області. Область не бере чомусь на себе відповідальність, щодо не законних рішень, а спускає їх на низи (якщо такі рекомендації були). Чомусь же в Житомирі не прийняли таке рішення, правда ?
Відповісти
2014.09.07 23:08 -
Pro et contra (4)
0 0
Пані Ольго, ви зациклені зовсім на іншій проблемі.
Йдеться мова про те, що в скрутний час з подачі влади на вулиці мають опинитися більше 60 наших з вами земляків, про яких, готуючи і приймаючи рішення ніхто навіть не подумав. Хто має кормити їх сім"ї?
Бюджет пустий, а на забезпечення цього протиправного рішення може знадобитися близько мільйона гривень платників податків.
Задається питання. Підприємець що, має сплачувати податки для забезпечення недолугих рішень, спрямованих проти його бізнесу та працівників? Мені, особисто, здається, що ні. Податки мають пускатися в розвиток!
Відповісти
2014.09.13 17:52 -
Василь Федоренко (40)
0 0
Тут ви теж не праві посилаючись на скрутний час !
То що щоб декілька нечесних людей кормили свої сім`ї потрібно вбивати інших продаючи дітям горілку , наркотичні препарати , травку ,! Може ще щось ? Головне щоб дорожче і "попит" був ?
Нічна торгівля потрібна , але з повною забороною продажі неповнолітнім спиртного як днем так і вночі !
Всі інші реверанси як з одної так і другої сторони - від лукавого !
Відповісти
2014.09.07 16:13 -
Михайло Тараскін (1)
1 0
Идиоты! И идиотские "рішення".
Если я забыл хлеба купить... или он просто закончился... молока ребенку...
Вы ИДИОТЫ. По-этому мы до сих пор в жопе, ибо только дебилы принимают такие "рішення"
Відповісти
2014.09.13 17:46 -
Василь Федоренко (39)
0 0
Через алкоголь і наркоту точно стають ідіоти . а потім тут маячню плетуть.
Кучкуються групи підлітків з скляними очами і деревяними ногами біля ночних не за хлібом , молоком і печивом та ще й не розходяться по домівкам а бушують перепивши молочка.
Підхід повинен бути інший !
Поки новий супер-маркет не будували в центрі , то так не рвались їх закривати . Перед виборами дехто купійчинку видно в кишеньку поклав.
Колись не була нічних і достатньо було на вокзалах "чергових" магазинів , але тоді у місті працювали підприємства і малинчани встигали своєчасно зробити закупку.
В ці роки більшість малинчан на заробітках і коли по ночам на пару годин приїзджають додому відпочити то нічні магазини стали зручними .
Проблема у п`яних зібраннях неповнолітнім та продажі всього що валить з ніг та вишибає голову вже з 13-14 років.
Це питання до контролю за продажами спиртного дітям .
Де міліція ? Де відповідальність продавців ?
Людей за 30 років там майже немає !
Потрібно збільшити штрафи , а працювати хай працюють !
Менти хай не кришують , а контролюють і питань не буде !
Не встигли ще побудувати супер-маркет а вже навкруги конкурентів підчищають.
Так вони довго не попрацюють , не той час!
Пару десятків шин і "окупантів" немає !
Відповісти
2014.09.07 16:34 -
Василь Федоренко (2)
0 0
Гадаю що хліб чи молоко дійсно в ночі купують ідіоти , хоча їх вночі продавати ніхто не забороняє !
Горілка і наркота це Цербер що пожирає майбутнє як Малина так і України !
Відповісти
2014.09.09 18:23 -
Михайло Тараскін (18)
2 0
У тебя, Вася, точно крыша съехала!
Гадай себе дальше.
Відповісти
2014.09.13 17:29 -
Василь Федоренко (38)
0 0
ГЕРОЙ ТАРАСКІН ЗАГЛЯНЬ ПІД СВОЮ КРИШУ !
ЇЇ давно в тебе немає !
Відповісти
2014.09.09 00:31 -
Елеа (15)
1 0
не міряйте всіх по собі. наприклод я молода мама, взагалі алкоголю не пью, але в нічний час часто ходжу до магазину, а іноді в аптеку. бо поки всіх повкладаю. поприбираю, то раніше 11-12 години вийти з дому невиходить, а іноді і на сніданок щось хочеться. а для нормальних працюючих людей він починається перед роботою то бто далеко до 7ї, то повірте це не ідіотизм збігати за печивом в 6 ранку чим стояти і всю ніч його пекти, Аа точно є ще варіант перейти на совковий режим і ходити раз на тиждень в суботу на базар та пхати торби. і хай ще вам зуби неболять, ато доведеться ніч без аптеки терпіти
Відповісти