Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

09.09.2015
Територія шк №2

 

В одному з пунктів своєї пердвиборчої кампанії міський голова Шостак О.Г. зазначив одним із пунктів: "Зміна системи вивозу сміття шляхом встановлення євроконтейнерів та запровадження роздільного збору.

Купи сміття знаходяться на території навчального закладу ЗОШ №2 біля туалету яким користуються відвідувачі кафе паб "Три таракани".

 

IMG_2642

IMG_2643

 

IMG_2645

Власник пабу прокоментував так ситуацію:

Доброго дня.
Это не наш мусор и не территория вокруг нашего заведения - нашу территорию мы убираем 2 раза в день и за собой и за ларьками.
Это территория школы - это место, куда стихийно несут и сбрасывают мусор сразу 2 школы на протяжении каждого дня. Мы это место для них чистим и вывозим мусор раз в месяц - чаще нет возможности. Идеальнее было бы, чтобы комунхоз выделил им пару контейнеров для мусора, а мы бы оплачивали вывоз. Но нет возможности - контейнеров нет.
Эта свалка существовала там всегда, странно, что вы только сейчас ее заметили.

 

← До нових записів

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.09.12 17:10 -
Наливайко (55)
0 0
Не розумію, на кого працює, автор, олечка-маразматичка. Що не день то нова стаття який в нас паршивий мер. Хто найняв братків з УНСО. Метелика вона поки, що не трогає. Інформація для роздумів.
Відповісти
2015.09.12 14:28 -
Alexandr Koshevoy (53)
0 0
Я не давал разрешения на публикацию личной переписки со мной :-)
Відповісти
2015.09.12 17:24 -
Malina Joe (58)
0 0
Вы дали такое разрешение когда создавали профиль в соц сетях , ознакомившись с правилами вы приняли соглашение. Да и почитайте соглашение с пользователем айхфона там вас юридически поимели.
Відповісти
2015.09.10 10:34 -
Valentin (41)
2 0
Ви як хочете, а я поржу))))) Вчора на стіні Ольги Є. бачив оцю переписку з Кошовим про таракани, сьогодні вже її нема, видалила напевно.
Проте автором блогу є "Підслухано в Малині")))), так от в мене два питання:
1)То це воно "Підслухано в Ольги"? чи
2)Це і є сама Ольга? Та ще й коментує і запитує сама себе в коментарях))))))) Ну ви всі не встигли цього прочитати вконтакті нажаль, а я ще трошки поржу))))))

2015.09.09 13:15 - Підслухано в Малині00
Ви вже на "Калюжі" на організовували. Багато прийшло бажаючих?
2015.09.09 13:24 - Ольга Єсипчук00
прибрали, правда?

сміх та й годі
Відповісти
2015.09.10 11:56 -
Григорій Шитюк (51)
0 0
це такій містечковий хитрий журналістський прийом... головне - інформація здобута (яким шляхом, і наскільки достовірна - не береться до уваги!). можна з мухи зробити слона - аби було на кого плюнути... от тільки в реалі бачимо як хтось один окремо взятий плює на решту - і вважає при цьому себе Жаною Д'арк... це схоже на прояв банального самоствердження, спробу самореалізації... людина прагне відчуття бути почутою, потрібною (корисною) суспільству. тут не варто сміятися, Valentin, Ви зараз розкрили всю "подноготную" створення цієї статті, і нажили собі ворога - бо жінка такого не забуває...
Відповісти
2015.09.10 10:37 -
Ольга Єсипчук (42)
0 -1
ржіть, ви справжній кінь)) але даний матеріал не мій) як і акаунт. скрін надсилався багатьом друзям, тому хоч розплатесь, істеричко.
Відповісти
2015.09.10 10:41 -
Valentin (43)
0 0
да-да)) от тільки в повідомленні Ольга запитує, а Кошовий відповідає. Та ні, це точно не ви.
Відповісти
2015.09.10 11:59 -
Григорій Шитюк (52)
0 0
пане, не глумліться над дівчиною... майте совість. :)
Відповісти
2015.09.12 17:21 -
Наливайко (56)
0 0
Я вже цього аватара як, дівчина, не розцінюю. Оскаженіла чувирдла, і не як не краще. При тому вона на когось працює проти шостака. До шостака теж великих симпатій не відчуваю. Проте ця навіженна ....
Відповісти
2015.09.10 10:48 -
Ольга Єсипчук (44)
0 0
шо в дурдом не прийняли? бо в Вас явно маніакально-депресивний розлад з признаками синдрому Котара.
Відповісти
2015.09.10 10:53 -
Valentin (45)
2 0
У вас із шапки дим йде.
Відповісти
2015.09.10 10:56 -
Ольга Єсипчук (46)
0 0
з візуальними галюцінаціями, вже й психіатр не допоможе, удачі)
Відповісти
2015.09.10 11:01 -
Valentin (47)
2 0
Ви така обізнана в термінології психіатрії, і про палати інформували, і роздвоєння особистості, і синдроми знаєте, ну просто цариця (як ви себе називали) дурдому, ще й манія величі на додачу
Відповісти
2015.09.10 11:09 -
Ольга Єсипчук (48)
0 0
для всебічного розвитку не достатньо читати коментарі на сайтах, ще тре цікавитись літературою різних напрямків, наразі, слуго народу - відпрацьовуйте зарплату, яку ми платимо Вам, подальша розмова не має сенсу, Валентинович.
Відповісти
2015.09.10 11:14 -
Valentin (50)
0 0
це просто вершина всього словоблудія- Валентинович!
Олегівна, я стісняюсь запитать,......ммм...що ти там мені платиш?
Відповісти
2015.09.12 15:14 -
Ольга Єсипчук (54)
0 0
Петя, ти такий лох...
Відповісти
2015.09.10 08:49 -
Malina Joe (38)
0 0
Фото и видео фиксация нарушителей закона и заявление в полицию. Это будет самый действенный способ. Говорильня с мерами и его присосками не работает. Да и не должен он решать вопрос на прямую, например снимать котов с деревьев по первому комменту.
Давайте общаться бумажными запросами с подписями и печатями с властью, в развязке обмена все станет ясно. Только так возможно привлечь к ответственности чиновника и понять кто виновен. По крайней мере нужно попробовать а не махать рукой и говорить только не в нашей стране.

В законодательстве Украины есть специальные статьи которые предусматривают наказание в виде штрафа за выброс мусора в неположенном месте. Размер штрафа в разный случаях отличается, но стартует от суммы 850грн. Под выбросом мусора может пониматься и уроненный окурок и выброшенная не в урну обертка от конфеты. А вот если Вы после ремонтных работ выбросите весь объем накопившийся после демонтажа или старую мебель то штраф может достигнуть 1700грн. Также жилищно-коммунальное предприятие которое обслуживает ваш дом не должно в рамках оплаты пред домовой территории вывозить ваш мусор со двора, даже если вы его аккуратно сгрузили в мусорный контейнер. Вы должны вызвать специальную службу и позаботится о том чтобы все отходы которые получились в результате ремонта а также старая ненужная мебель были вывезены на специальный полигон отходов.
Відповісти
2015.09.09 18:01 -
Ольга Гура (36)
0 0
При міській раді працює інспектор з благоустрою - Фролков Олександр
З усіх питань порушення благоустрою у місті (засмічення територій, спалювання сміття та сухої рослинності, загородження пішохідних доріг будматеріалами та інше) звертатися до нього особисто за тел. 0961799271.
Відповісти
2015.09.12 17:24 -
Наливайко (57)
0 0
Ви вважеєте, що ця людина взагалі може щось вирішувати ? Спілкувався з ним коли він працював в с/г управлінні. Це навіть не нуль, це мінус.
Відповісти
2015.09.12 17:43 -
Ольга Гура (59)
0 0
Тут швидше - виконувати свої посадові обов'язки. Час покаже.
Відповісти
2015.09.12 17:51 -
Наливайко (60)
0 0
Так, ви праві.
Відповісти
2015.09.09 15:32 -
Юрій Смалюк (31)
0 0
Між ставком і дитсадком № 3 біля купи шлаку з котельні багато років було і є зараз стихійне сміттєзвалище.Періодично комунальники його прибирають,але воно як та птаха Фенікс ,відроджується з впертою постійністю.Непотріб той переважно в пакетах для сміття.Значить хтось його вдома збирає,а потім на той "полігон" і виносить. Роблять це ,ймовірно,одні і ті ж люди.Чи не ті,що живуть неподалік на вулиці Кримського? Якщо не вони,то хто? Там є технічна можливість для встановлення прихованої камери.Чому б не зробити це?
Відповісти
2015.09.09 16:01 -
Григорій Шитюк (32)
0 0
Юро, з камерами (тим паче прихованими) - то трохи перебір, клопотно й майже не реально. аби ідентифікувати особу, що принесла "пакети" на смітник, потрібно хоча б дві-три камери... і доречі, це досить не дешеве обладнання. гаідаю, при певних розкладах, з цим могли б справитися екологічні інспектори, об'єднавши зусилля з дільничними міліціонерами.
Відповісти
2015.09.10 09:12 -
Malina Joe (39)
2 0
Самая лучшая камера это свидетель, но сознательность граждан на низком уровне.
Участковые должны проводить разъяснительную работу среди местного населения. И призывать включиться в процесс поиска нарушителей закона. Стучать короче. Это касается всего подряд не только мусора но и незаконного строительства, домашней торговли алкоголем, насилия в семье и тд.

Большинству просто наплевать на окружающих. У нас на улице трущобы Бангладеша в подъездах советский союз а в квартирах евро-ремонт.
Відповісти
2015.09.10 11:09 -
Григорій Шитюк (49)
0 0
в конце-концов - так живёт Европа... а нам похоже нравится, когда в доме ремонт, а за окном мусорник, пьянь шарится (смотрит что украсть и пропить на "точке"), сосед, который тероризирует округу отпуская вечером двоих бойцовских собачек "погулять" по улице. а на улице наши же дети, которых мы пытаемся оградить от внешнего мира евроокнами, но они впитывают весь цинизм этого мещанства и безразличия в котором мы завязли.
Відповісти
2015.09.10 10:19 -
Ольга Гура (40)
1 0
Ви праві. Для себе - євроремонт, для оточуючих - трущоби Бангладеш чи негритянський квартал. А потім дивуємося, чого ми так живемо.
Відповісти
2015.09.09 16:17 -
Юрій Смалюк (33)
0 0
Інспектор з благоустрою "працює" вже майже місяць (офіційно з 10.08.15).Хтось бачить результати його роботи? Ну хоч мінімальні! Що змінилось?
Відповісти
2015.09.09 17:05 -
Григорій Шитюк (34)
0 0
їхав на днях біля меблевої - став свідком роботи інспектора... він складав якийсь протокол.
зустрінусь, поспілкуюся - розкажу тут про його роботу більш докладно.
Відповісти
2015.09.09 17:22 -
Юрій Смалюк (35)
0 0
Як побачиш того інспектора,то передай,що будматеріали (щебінь) люди вивантажують вже не тільки під своїми ворітьми,а й на території парку !!! Якщо той інспектор пройдеться по вулиці Мічуріна,то сам у цьому впевниться.
Відповісти
2015.09.09 18:06 -
Ольга Гура (37)
0 0
Юра, не всі читають ІнфоМалин, якщо можеш, просто зателефонуй 0961799271 Фролков Олександр, інспектор з благоустрою.
Відповісти
2015.09.09 13:05 -
Григорій Шитюк (2)
1 -2
так вибори ж скоро.. буде вам господар! :)
невже аби прибрати сміття не подвірї потрібна безпосередня участь мера...?
Відповісти
2015.09.09 13:11 -
ММО УНСО (4)
1 -2
можливо організуєте прибирання?
Відповісти
2015.09.09 13:20 -
Григорій Шитюк (7)
2 -1
ні не організую. навіть принципово. врешті решт, у нас в Малині є комунальне господарство чи тільки рахунки на зарплату для його працівників? у нас навіть єкологічний інспектор є (чи тільки посада), чому я повинен організовувати прибирання смітника у центрі міста...?
коли ви нарешті зрозумієте: суботники з залученням активістів - то є добре для зовнішнього вигляду міста, але зле для тих, хто повинен за своїм службовим становищем піклуватися про його чистоту та впорядкованість. а раптом у людей совість прокинеться, почнуть зарплатню повертати у міський бюджет... на що іх сімї жити будуть? :)
Відповісти
2015.09.09 13:32 -
Підслухано в Малині (11)
0 0
Григорій, Ви правильно говорите. Але якщо ці служби не працюють. Коли все зводить до балачок. Людям набридає. Для чого говорити про якісь захмарні речі коли під носом купи сміття.
Відповісти
2015.09.09 13:48 -
Григорій Шитюк (13)
0 0
справедливості ради, треба зауважити що служби працюють. інша річ, що робота іхня організована якось мякко кажучи ...недостатньо ефективно.
так, згоден - у людей вже скоро увірветься терпець дивитися як наше містечко перетворюється на суцільний смітник. кілька днів як приїхав із Закарпаття: перше що кидається в вічі - чистота на вулицях, акуратно стоять пластикові контейнери у приватному секторі (ніяких амбарних замків), немає стихійних сміттєзвалищ на виїзді з селища. ну просто дико якось дивитися - невже в рідному Малині таке можливо? от і думаєш мимоволі, невже ми такі бідні чи просто дурні???
Відповісти
2015.09.09 13:23 -
Ольга Єсипчук (8)
0 -1
процитую "Виникає декілька питання. Хто має прибрати це сміття? Чи знає директор ЗОШ №2, що відбувається в нього на території навчального закладу? Чи в курсі заступник міського голови Піковський П.В.? Чи знає про це мер який всюди розповідає, що сам готовий прибирати будь яке сміття?"
Ви тут тільки мера побачили?
Відповісти
2015.09.09 13:56 -
Григорій Шитюк (15)
0 0
Олю, великий респект вам за організацію прибирання "калюжі" - от тільки б вивезте все те прибране своєчасно...
я не згоден з такою постановкою питання "Хто має прибрати це сміття?", та чи знають про це неподобство у мерії... відповідь більш ніж очевидна: ні я ні Ви особисто не повинні вичищати гадюжники у центрі Малина, для цього в місті є відповідні комунальні служби. і повинна бути відповідальність як іх керівників так і тих свиней, хто це сміття розкидає. крапка.
Відповісти
2015.09.09 13:59 -
Ольга Єсипчук (16)
0 0
то давайте відповідальних осіб відшмагаємо різками на Соборній, чесно, правда?
Відповісти
2015.09.09 13:15 -
Підслухано в Малині (5)
0 0
Ви вже на "Калюжі" на організовували. Багато прийшло бажаючих?
Відповісти
2015.09.09 13:24 -
Ольга Єсипчук (9)
0 0
прибрали, правда?
Відповісти
2015.09.09 13:04 -
Valentin (1)
2 -1
Меру камінь, навіть мови нема, треба прибрати, але чесне слово, починає тошнить від "заслужених журналістів". Ну значить треба меру починать ходить по ганделиках бухать, щоб знать всі мусорки, виходить так!
Відповісти
2015.09.09 13:10 -
Підслухано в Малині (3)
0 0
Або перестати говорити, перед жителями міста, про те, що він готовий власноруч прибирати сміття будь де і будь з ким.
Відповісти
2015.09.09 13:28 -
Григорій Шитюк (10)
0 0
та не повинен міський голова чи його заступник прибирати канаву... він повинен "построїти" (як це робив Дідківський, до речі) комунальників і через кілька днів прийняти рапорт "недоліки усунені" - все! і не інакше, бо інакше - не хватить усьго "білого дому" аби ті "срачі" по Малину вичистити.
Відповісти
2015.09.09 13:20 -
Valentin (6)
1 0
А то він не прибирав канаву як йти до авто станції, чи парку біля круга "Чорнобиль", та інші, ну нащо ця мова, ви від компа відірвіться, і побачите раельність.
Відповісти
2015.09.09 14:00 -
Підслухано в Малині (17)
1 0
Я перепрошую, але "прибирав" це дія минулого часу. Якщо міський голова вибудовує певну лінію значить він її проводить в життя послідовно. Тут згадали за Миколу Петровича. так згадайте чи відбувалися такі речі при ньому в місті чи ні?
Відповісти
2015.09.09 14:09 -
Valentin (21)
2 0
За часів Дідківського багато чого не афішувалося, газети писали те що треба було, а сайтів не було! Якщо це територія школи, то в першу чергу це проблема освіти -Шеренка, якщо він не здатен вирішити, то Противня-зам.комунальник, а в же в результаті якщо ці двоє безпорадні, мер бере лопату в зуби і разом прибирають.
Відповісти
2015.09.09 15:05 -
Anton (29)
0 0
Вибачте мене, але уся робота виконується тільки з дозволу та керівництва МІСЬКОГО ГОЛОВИ МІСТА МАЛИНА і якщо такий бардак в городі то "Риба гниє з голови", може в людей які оточують мера інша думка, а міський голова хоче щоб був БАРДАК, то ніякі зами тут недопоможуть.
На любому підприємстві як скаже директор так і буде , навіть якщо його рішення безглузде і неправильне...такщо ось так якось.
Відповісти
2015.09.09 14:15 -
Підслухано в Малині (23)
1 0
Я бачу такий алгоритм. Якщо мер на місці він робить "зауваження" двом заступника. Бо освіта це Піковський, а комуналка це Противень. Викликає до себе Шеренка і робить йому "зауваження". Інакше сенс їх тримати?
А при Дідківському було чисто. В кабінетах міськради і райради не фарбувалися, чаї не пили і не обговорювали проблеми міста.
Відповісти
2015.09.09 14:27 -
Григорій Шитюк (25)
0 0
або ці троє влаштовують "флешмоб з лопатами" у центрі міста, як дехто пропонує...?
я не хочу давати поради міському голові та його заступникам, хочу лишень аби комунальники виконували свою роботу, хочу аби в нашому Малині було чисто - а це наразі, чомусь не можливо без особистого втручання меріїї. :(
"при Дідковському" багато чого було інакше (багато чого вже так ніколи не буде), і слід згадати, що Микола Петрович був головою РДА.
Відповісти
2015.09.09 13:34 -
Ольга Єсипчук (12)
2 -2
то мо меру в прибиральниці перекваліфікуватись, якшо мерська робота йому не по зубам?
Відповісти
2015.09.09 13:49 -
Valentin (14)
1 0
Ти взагалі пустомеля, зникни
Відповісти
2015.09.09 14:00 -
Ольга Єсипчук (18)
1 0
нещасне, не розплачся, ніхто не займатиме твого місця, головного жополиза мерії, спи спокійно.
Відповісти
2015.09.09 14:06 -
Valentin (19)
1 -1
))))ахха немічна, відкрий очі, вся робота твого УНСО це не робота по факту, а критика роботи інших!
Чий зад чи може і не зад лижеш ти, вже всім відомо.
Відповісти
2015.09.09 14:08 -
Ольга Єсипчук (20)
1 0
скоро 26.10, мучитись вам не довго, можете по троху збирати вже речі.
Відповісти
2015.09.09 14:14 -
Valentin (22)
2 0
Так я вже зібрав, знаєш скільки треба в кабінет всього добра з дому перевезти, ого-гоо...
Відповісти
2015.09.09 14:16 -
Ольга Єсипчук (24)
1 0
путівку в дурдом виписали? да .... раз стільки речей то надовго, воно впринципі й не дивно. гарно полікуватись! більш не хворійте.
Відповісти
2015.09.09 14:52 -
Valentin (26)
1 -2
Точно сліпа, в КАБІНЕТ!!!
Відповісти
2015.09.09 14:56 -
Ольга Єсипчук (27)
0 0
там у всіх "мерів" свої "кабінети", не переймайтесь.
Відповісти
2015.09.09 15:04 -
Valentin (28)
0 0
А ну ж, а ну, що там ще є, ви бачу обізнані по дурдомах?!
Відповісти
2015.09.09 15:06 -
Ольга Єсипчук (30)
0 0
не більше Вас, пане.
Відповісти