Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

15.04.2016
Малин

Малин: "Кавалерійський наскок" та шантаж, як метод правління міського голови


Так, це вже стає схожим не на управління, а на "правління"...

ПРО "КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ НАСКОК"

На засіданні бюджетної комісії, що відбулася 11 квітня  були присутні міський голова та директор КП “Благоустрій” де розглядалося питання з приводу виділення додаткових коштів з місцевого бюджету в сумі 158 тис. грн. на прибирання стихійних сміттєзвалищ.

Нагадаємо, що 27 січня 2016 року був прийнятий бюджет міста, де було передбачено кошти в сумі 30 тис. грн. на дані цілі і ці кошти на момент засідання комісії ще не було використано.

Міський голова та директор КП “Благоустрій” підтвердили, що кошти дійсно не використані, але, при цьому, заявили, що їх катастрофічно не вистачає.

Директор КП “Благоустрій” взагалі прийшов на бюджетну комісію можна сказати з “голими руками”, тобто без будь-яких розрахунків, щодо доцільного використання коштів і просто в усній формі сказав що 30 тис. грн. мало на прибирання потрібно, ще 158.

Члени комісії рекомендували вивчити дане питання щодо об'ємів і витрат для даних робіт, так як відповідних розрахунків не було надано і рекомендувала винести дане питання на наступну чергову сесію, а не розглядати його на позачерговій, наголосивши, що повністю підтримують прибирання міста, але не погоджуються з методом “кавалерійського наскоку”.

Ще однією з причин не поспішати з даним питанням є фінансування заробітної плати викладачам ДНЗ “Малинський  професійний ліцей”.
Якщо фінуправління у своєму проекті рішення змін до бюджету рекомендували виділити 250 тис. грн., при потребі в вісімсот, то на фоні цього не мала додаткова сума на прибирання стихійних сміттєзвалищ точно не повинна виділятися “зі слів”.

При цьому без уваги не залишається ще один цікавий факт, що в ЗМІ проходить інформація про те, що міський голова хоче ліквідувати КП “Благоустрій” залишивши працівників з боргом по заробітній платі та з боргами перед місцевим бюджетом.

ПРО ШАНТАЖ

Хто проти  -  на окрузі сміття прибирати не будемо, ще й "ославимо" на весь Малин! Десь так, коротко, можна описати публікацію на офіційному сайті міської ради, що наведена нижче.


На позачерговій дванадцятій сесії міської ради, яка тривала усього півтори години, депутати вирішували нагальні фінансові питання, які одним словом можна назвати «соціальними». Це, зокрема, прийняття виділеної стабілізаційної дотації на фінансування профтехліцею, районної субвенції на придбання медобладнання в ММРТМО, придбання холодильної шафи в ДНЗ «Ялинка», інші поточні потреби, а також матеріальна допомога на лікування.

На порядку питання денного стояло також виділення додатково 158,5 тис. грн. на благоустрій міста (для ліквідації стихійних сміттєзвалищ). Як було озвучено, їх у місті налічується не менше сорока. Усі нанесені інспектором з благоустрою на мапу міста, щоб точно знати масштаби сміттєвого лиха.
Пропозиції від депутатів щодо боротьби зі смітниками звучали різні. Одні були за те, щоб встановити камери відеоспостереження біля «загрозливих» місць. Інші депутати – за те, щоб встановити контейнери, хоча б на місці попередньо ліквідованих сміттєзвалищ. Це плани – на перспективу. Але до травневих свят місто має бути прибране.
Після обговорення депутати більшістю голосів погодили виділення вищезазначених коштів.

Проте деякі депутати – були проти чи утримались. У цих округах сміттєзвалища прибиратися не будуть. Зокрема, це стосується наступних мікрорайонів.

Округ 13. Пров.1 Базарний, пров.2 Базарний,вул. Осипенка,пров. 1 Осипенка, пров.2 Осипенка, вул. Жуковського,вул. Привокзальна, пр. Привокзальний, вул. Тухачевського, пров.1 Тухачевського, пров.2 Тухачевського, вул. Терешкової,вул. Комарова,пров.1 Комарова, пров.2 Комарова, вул. Філатова, пров. Філатова.

(депутат Дмуховська Ірина Миколаївна).

Округ 7. Вул. Ковпака, вул. Стаханова, вул. Будівельників, вул. Кузнєцова,вул. Антоновича, вул. Мельниченка,вул. Сім’ї Сосніних,вул. Щербівська,вул. Каштанова, пров.1 Каштановий,пров.2 Каштановий, пр.3 Каштановий,вул. Макаренка,пров. Щербакова.

(депутат Добридень Олександр Миколайович)

Округ 22. Вул. Дібрівська, вул. Слобідська,вул. Іршанська,вул. Пиріжківська, вул. Поліська,вул. Корольова,вул. Горького, пров. Горького,вул. Народицька,вул. Чернишевського,пров. Чернишевського,пров. Чкалова.

(депутат Кисельчук Дмитрій Васильович).

Округ 10: вул. Героїв Малинського Підпілля: 12-20.

(депутат Лісовський Юрій Володимирович)

Округ 1. Вул. Грушевського: 1-61;вул. Кривенчука,вул. Леніна, пров. Леніна,вул. Паркова, вул. Тараскіна, вул. Ковальчука, вул. Енгельса, вул. Казарма 101км.

(депутат Цьоха Віталій Васильович).

З результати поіменного голосування можна ознайомитися
тут.


Ось так - благими намірами та потаєнними помислами, з таким гарним інструментом в руках, як позачергова сесія народжуються місцеві правителі.

І питання до депутатів.

Якщо комісія не розуміє для чого кошти, невже вам все ясно зі слів? Чи голова ігнорує комісію, не надавши розрахунків, а надав ці документи лояльним депутатам?

І питання до малинчан. Якби у вас було 180 тисяч і калькулятор....?

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2016.04.16 10:09 -
dumayu (14)
0 0
Перечитав усі коментарі, то чомусь всі вцепилися в те , що люди свині. Так свині, але чи завжди тільки ці свині винні. Ні, 50 на 50. Тут і влада гарну лапу приклала, і тепер замість щоб отримати на горіхи вони з себе роблять героїв. Є такий гарний показник, як новорічні ялинки. Вони завжди покажуть де і як прибирають. Якщо в кінці лютого на передбаченому смітнику лежать ялинки перемішані зі сміттям, то неважко здогадатися, що їх не вчора викинули. Тобто влада не прибирає ще й людей в свині записала. Тут люди вже не свині а телята. Невже зараз хтось скаже, що про ялинки то наклеп? Згадайте може не тільки я таке бачив.
А ще цікаво було б знати, як там оприходували гроші на прибирання снігу. Така знатна зима була, що кожен день гребли та посипали))). Невже всі кошти освоїли на сніг і їг не можна перевести на сміття?
Відповісти
2016.04.16 17:19 -
Ольга Гура (17)
0 0
Це називається інфантильність. перекладати відповідальність за власні дії на когось. Якщо я, знаючи, що 5 разів на тиждень приїздить машина, виношу своє сміття у ліс чи під ближній паркан (це і ялинок стосується), то я інфантильна особа (з дитячим світосприйняттям у дорослому віці), яка не лише не бажає дотримуватися правил санітарії у місті, правил спільного проживання, але ще й не може узяти на себе відповідальність за власні негативні вчинки. Уявіть собі, людям по 30-40-50-60 років, а вони усе інфантильні. Влада повинна організувати вивіз - влада організувала - машини їздять, у багатоповерхівки - по по 5 разів, у приватний сектор - раз на тиждень, так є навіть в Європейських країнах і в США, і всі дотримуються правил, бо інакше будуть оштрафовані, це у них. Там люди просто рахують свої гроші, і розуміють, що дешевше дотримуватися правил благоустрою, ніж чекати, що прийде інспектор і випише штраф. Бо інспектор - це закон.
У нас на інспеткора спускають собак і кидаються з топорами. Ви вважаєте, тут нічого протизаконного нема? Десь в іншій країні за таке вже давно сиділи б. А в нас інспектор подякує Богу, що вкотре лишився живий, але іншого разу може і не пощастити. Інфантильне агресивне суспільство, де закони нікому не писані.
Відповісти
2016.04.21 08:55 -
Кіт Мармиза (22)
0 0
От якби написать 10 разів на тиждень, ото да... ну шо машина приїзжає. Влада організувала, машини їздять всьо так важно... Сернув, а тут машина вже їде, а вам падлюкам свою какашку даже на машину викинуть важко! Слухай, Ольго, я тебе і чую і понімаю, але чогось та організаторська влада в тебе як не пушиста, так обіжена, і ніяк по другому. Але ж я тоже не сліпий ще котяка, і бачу кучу їхніх дристунців
Відповісти
2016.04.22 18:55 -
Ольга Гура (25)
0 0
Було б добре, якби кожен мешканець у першу чергу слідкував за власними дристунцями, а то під парканом лінуються вигребти хоча б раз на тиждень, а язиком чесати можуть годинами, це ж не мішки носити і не працювати для вирішення спільних проблем міста. Я теж бачу недоліки і проколи влади, але спершу бачу свої власні, потім вже чужі.
Я тобі скажу, навіть в США не все ідеально, і ніякі машини за серунами не їздять, прибирають виключно по графіку, переважно вночі, а серунів штрафують по повній, поліція на своєму місці.
А це ж країна розвиненої демократії.
Відповісти
2016.04.22 19:05 -
Ольга Гура (26)
1 0
І ще додам - така демократія тобі точно не сподобається, бо там треба усім відповідати перед законом: хоч ти кіт, хоч нєгр прєклонних годов, хоч президент країни.
Відповісти
2016.04.16 17:47 -
dumayu (18)
0 0
Це ви знову про людей свиней, і про владу, яка все робить і навіть більше? Дурна дискусія. Залишимося кожен при своєму - ви експерт, а інші або свині, або сліпці. Більше того, ми горлопани, які кричать кожен про своє. Бо прокрутивши ще раз публікацію бачу, що там зовсім не про сміття. Такі речі дійсно наскоком не робляться, а заява про те, що хто не так голосує тому прибирати не будемо мене просто вводить в ступор. "Проте деякі депутати – були проти чи утримались. У цих округах сміттєзвалища прибиратися не будуть". Як вам така офіційна заява на офіційному сайті?
Відповісти
2016.04.16 18:32 -
Ольга Гура (20)
0 0
Не про людей-свиней, а про людей-інфантів, які хочуть нести дитячу відповідальність за дорослі вчинки. Обов'язки є і у влади перед людьми, і у людей перед владою. Як і в сім'ї, за погане виховання дитини (в даному випдку, міста) відповідають обоє.
Зі свого боку влада організувала вивіз сміття, тобто свій обов"язок виконала. Черга за людьми - укладати договори, платити за послугу і виносити сміття на машину, а не в кущі. І не кидатися з топором на інспектора, бо він правий, коли складає акт про порушення правил благоустрою, якщо ви вчасно не уклали договір і викидаєте своє сміття, куди очі бачать. В даному випадку порушують закон люди, а не влада.

По суті статті - да, мер не має права змушувати когось голосувати чи не голосувати, і не має права шантажувати за не голосування. Все має бути в рамках закону, а не особистих емоцій чи амбіцій. В цьому випадку є порушення з боку влади.
Відповісти
2016.04.15 23:01 -
Малинський (13)
0 0
Ключ вирішення проблеми в організації сорока місцях офіційного збору сміття. Влада, купуйте контейнери з кришками по 3000 грн Поки що це 120 тис і 40 контейнерів, а 38 для організації для вивезення техніки. Депутатам доречно проявити організаторскі здібності-зробити акцію в один день по всьому місту (місцеві жителі, підприємства і підприємці) для прибирання власного срачу. І поставити в 40 місцях поки що по 1 контейнеру. Моя думка-викинуті гроші на вітер.
Відповісти
2016.04.15 20:19 -
Инкогнито (12)
1 0
хто може проконтролювати використання всіх коштів .на жаль під благими намірами іде простий розпил коштів .а дупутати просто -телята нутром чують довести не можуть бо по суті не знають що відбувається кроме свого шкурного на місто насрати .
Відповісти
2016.04.16 10:24 -
dumayu (15)
0 0
Точно, розпил. Не потрібно бути інспектором з благоустрою чи комунальником, щоб звести цю арифметику. З тих 40 смітників: 10 потянуть максимум на 1 тисячу, ще з два десятка на 2 тисячі, і ще 10 - 3тис.. =80 тис. А все що більше, то вже треба не з людей питати. А ще цікаво, як вони гроші "пилять" будуть? Десь же писали що рахунки комунгоспу під арештом
Відповісти
2016.04.15 18:25 -
Альф (10)
0 0
Проголосували депутати "за", це їх позиція. Шостак їм руки не піднімав. Проголосували "Проти", це тоже позиція: "Я проти виділення додаткових коштів на ліквідацію сміттєзвалищ". Ну то хай живуть у смітті. Все пральна.
Профліцей тулить до сміттєзвалищ не бачу причин. Держава дала їм на березень 589 тисяч, місто додало 252 тисячі, отлічно. На зарплати і стипендії хватило. Це при тому, що там учиться менша половина міських дітей. Більше - з району. Чим район їм поміг? ПТУ висосе гроші з міської казни, куди там сміттєзвалищам.
Да, жалко закопувать гроші у смітники. Але вони не зникнуть самі по собі. Першим ділом їх треба прибрать, а паралельно думать, що робить, щоб не зявлялися. Паралельно, а не потім. Бо буде те саме, що завжди.
Відповісти
2016.04.15 18:48 -
Альф (11)
0 0
Да, ще одне. Після оцих показательних виступлєній з фамілями деякі депутати стали ревносно ізучать карту Малина із смітниками. Це прекрасно.
Відповісти
2016.04.15 18:04 -
Химера_22 (9)
0 0
Цілковито погоджуюсь з Ольгою! Всім відома фраза: "Чисто не там - де прибирають, а там - де не смітять!"Але чомусь ті, хто викидає сміття просто на вулицю обабіч власних будинків, про це забули! Але ж хтось повинен бути винним, то чому не міська влада та депутати, які проголосували за те, аби прибрати за свиньми (інакше язик не повертається назвати)?
Перш ніж шукати погріхи в інших, необхідно зі своїми розібратися.
Відповісти
2016.04.15 17:40 -
Ольга Гура (8)
2 0
І гроші треба рахувати, і сміття прибирати. Смітники - наслідок людської діяльності. Але і податки платять люди. Якщо вони готові, що за їхні податки не місто буде прикрашатися чи облагороджуатися, а ліквідовуватимуться стихійні сміттєзвалища, що власне означає - гроші на вітер, то такі господарі у нас люди, бо не рахуюють своїх грошей, коли виносять сміття на вулиці. Влада і депутати тільки розподіляють.
Повторюсь, сміття на вулицях - це гроші, викинуті на вітер самими людьми. Або живіть у смітниках, або платіть тим, хто за вами прибирає, або прибирайте самі.
Але не ствроюйте антисанітарію у місті, яка може стати причиною і холєри, і чуми, і ще купи усіляких хвороб, то ж не піддавайте небезпеці здоров'я інших людей.

А розрахунки, звісно, треба надавати, щоб не виникало питань і різних домислів.
Відповісти
2016.04.15 15:53 -
Кіт Мармиза (5)
1 0
Опа!!!! Тємка! Зараз прибіжить кліка "дісталонців" і всіх тут втре! Агов, Валєнтіііін! алежик антонюк!!!! і переведуть тємку шо люди засранці, а він ту панімаєтє лі работаєт, а йому панімаєтє лі мішають.... а якшо срачі од паски до паски не вивозить то і по пітьсот можна просить
Відповісти
2016.04.15 16:44 -
Valentin (7)
0 0
Котяро, да ти сам якийсь став не дуже нейтральний я бачу)
Відповісти
2016.04.21 08:47 -
Кіт Мармиза (21)
0 0
Ну ти ж, Валюхо, бачиш шо нікакіх страстєй. Тільки хто пикне так зразу бух бух по голові... і тихо. А ти ще хоч шоб і я вам підгавкував? Тю на тебе.... Я люблю лежать за штахетой і дразнить собаку лозинкой через шпарку. Лежиш собі загоряєш в полосочку а собака біситься.. ех ляпота! Да й кого ж тут дразнить як не вас? нема ж кого!
Відповісти
2016.04.21 09:07 -
Valentin (23)
0 0
котяро, на тебе весна повпливала чи шо?)))) Мій комент в цій статті аж 1.... і то тільки через те шо ти мене гукнув. ну вже 2
Відповісти
2016.04.21 12:13 -
Кіт Мармиза (24)
0 0
Фу, Валюха, який ти грубий!!! Нєт шоб написать мсьє Мармузьє... а то котяро! я ж котичок
Відповісти
2016.04.15 15:34 -
Віта Вікторова (4)
1 0
А ви вважаєте що смітники підприємство має прибирати безкоштовно? Краще за все сидіти вдома і критикувати все і всіх. Якщо більшість депутатів вирішили, що кошти виділити буде доречно то чому це ставиться під сумнів декількома депутатами бюджетної комісії. Це схоже на поведінку дітей в дитячому садочку, мене не послухали то я вам влаштую (напишу на сайти) хай мене пожаліють, а вас посварять. А Малинські смітники не самі утворились і навіть якщо немає контейнерів, які судячи по Житомиру і інших містах не дуже допомагають, нормальна людина не буде викидати сміття де не прийдеться.
Відповісти
2016.04.15 14:46 -
Дістало (2)
1 0
Кожний депутат має можливість, більше того-обов'язок контролювати використання бюджетних коштів. Те ж саме стосується і громадських активістів. Вперед з рулетками. Але це ж не вити, а працювати! Питання було на сесіі прибирати стихійку чи ні. "Політика" добралася до Малина в негативній формі по принципу чим гірше тим краще. Ця сума передбачена на рік на заходи з благоустрою. А тепер беріть калькулятор і рахуйте.З огляду на те, що Більше 40 сміттєзвалищ в місті, які постійно наповнюються, з яких більшість зросла до масштабів локального екооогічного лиха, 180 тис. це мізер, але з якого треба починати. Писака явно з тих кому приємно жити в свинарнику або рветься до влади або найманець других. Міська рада є прямим відзеркаленням суспільства, яке, на щастя, в більшій частині прагматичне, любить місто та здорове духовно. Наша задача заставити меншість жити в чистоті. Яким це методом буде зроблено для мене неважливо. Додатково "грамотєю" повідомляю, що крім благоустрою у тій сумі закладено придбання пластикових люків замість тих дощок, шин, бетонних блинів, якими до цього закривали каналізаційні люки в місті, чого ніколи досі не робилося. 30 люків-це крапля в морі, але з якоі треба починати. Брєд щодо боргу Благоустрою по зарплаті, який його не має, взагалі зі здоровою головою не коментується. Писаке щиро бажаю міцного здоров'я та хоча б курячих мізків для початку, щоб було чим думати коли сідаєш писати.
Відповісти
2016.04.16 18:08 -
Малинський (19)
0 0
так де ж штрафи, під місьрадою відрами носять кожен ранок на взльотку, там де метєоріт упав мусор-хоть би шо... Не датчиков слєженія не контейнерів, хотьби шрафонули пару тищ меншості
Відповісти
2016.04.16 10:35 -
dumayu (16)
0 0
Вибачайте, а ви від кого ведете мову. А то буває так пишете наче всі про це знають. Скажу, не відслідковую постійно ці перепалки,то може де й пропустив. А те що ви чиновник міськради й так видно
Відповісти
2016.04.15 15:55 -
Кіт Мармиза (6)
0 0
Нєє. ну ти сматрю все кручє і кручє стаєш!! І це, Дістало, без подколки кажу, сєрйозно
Відповісти
2016.04.15 15:17 -
Ольга Єсипчук (3)
0 0
о , "контролювати" - яке гарне слово. Так чого ж нам КП "Благоустрій" відмовів у наданні актів і накладних, для проведення аналізу використавння бюджетних коштів? Як контролювать? ану розкажіть механізм? Скористаюсь вже завтра.
Ще одне питання з приводу боргів. Як ви людям платите гроші, маючи заборгованість з ЄСВ, банківська установа не надасть коштів для виплати зп, без сплати податкових зобовязань?
Відповісти
2016.04.15 13:30 -
Ольга Єсипчук (1)
0 0
ага залишиться місто із смітниками і без грошей. Менеджмент по-малинськи.
Відповісти