Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

25.05.2014
Малин

У Малині обговорюють статут міста... Але дуже тихо


Скромно, без гучних анонсів і презентацій, на офіційному сайті Малинської міської ради пропонується обговорювати проект статуту міста.

Де і як обговорювати та вносити пропозиції не уточняється, так як і обмежуючі терміни

СКАЧАТИ ТУТ

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.06.02 11:53 -
івальді (36)
0 0
думаю , що навряд Малин доживе до часів коли в місті буде понад 300 тис. жителів. Тому в п. 43 Статуту, напевно недоречно говорити про районні ради в м.Малині.
Відповісти
2014.05.30 14:23 -
Олег Антонюк (35)
0 0
Ну-ну, напали втрьох на тендітну, беззахисну жінку! Слава "героям"! Олю, не звертай уваги на цих обмежених у розумі, нереалізованих у житті чоловіків. Це їх так пре від того, що в житті вони ніхто і звати їх ніяк. Заздрість і дивна агресія, вочевидь, убили в них залишки розуму. Олечка, підтримую тебе, ти молодець, усі твої починання втіляться у життя і люди згадуватимуть тебе і через сотні років, на відміну від цих болванів
Відповісти
2014.05.30 10:50 -
івальді (34)
0 0
Василя ість жовч тільки через те , що від пирога з банкнотки йому не попало.А деж Ваша честь і порядність, адже Ви проти корупції, а тут Ви хотіли щоб Ви йому він Вам, а не вийшло. Чомуж Ви не брали до табору дітей по правилах, а хотіли мати з цього вигоду.
А щодо податків то не вводьте шановні дописувачів людей в оману, де б не було зареєстровано підприємство ПДФО та податок на землю сплачується до місцевого бюджету.
Відповісти
2014.05.29 23:47 -
Yuri (29)
0 0
Я в шоке. Ну и тараканы у Вас в головах.
Відповісти
2014.05.30 00:08 -
Петро Філоненко (30)
1 0
Це не таракани. Це підготовка до нового шоу. Типу, не втрать гідності. Там запускають в колектив одного недоумка і ... почалося. Щось подібне вже проходтло на ТБ. Але то була битовуха, а зараз більш на патріотику та громадянську відповідальність... Більш актуально, та й креативчику є де розгулятися. Слідкуйте за анонсами. Буде весело!
Відповісти
2014.05.30 00:15 -
Петро Філоненко (31)
0 0
А назва буде "Розсварити патріотів". Ну, щось таке.
Відповісти
2014.05.29 16:07 -
івальді (18)
0 0
Олю з ким Ви ведете суперечки, це ж убогість і низість говорити жінці, що вона живе без дітей. Одне не можу зрозуміти, чому такий борець так до цього часу нічого і не виборов.
А вам шановні чоловіки булоб соромно сперечатися з жінкою. Хай хоть ЕКОФЕСТ, а що конкретно зробили Ви для міста.
Відповісти
2014.05.29 22:19 -
Ольга Гура (24)
0 -1
Дякую за підтримку. ) Убогість і низість на жаль - норма життя для деяких тут присутніх. Бо не відають, що творять.
Відповісти
2014.05.29 22:03 -
Василь Федоренко (22)
0 0
Сліпим не має чого літери друкувати !
Ім тисячу разів , а вони ще раз !
Є від цього спеціальні пігулки !
Відповісти
2014.05.29 13:37 -
Юрій Смалюк (13)
0 0
Якщо з точки зору бюрократії кожне місто повинне мати свій Статут,то й Малину необхідно його затвердити. Та це ніяким чином не вирішить нагальних проблем і черговий документ аж ніяк не вплине на розвиток міста,бо що заважає вже зараз виконувати ті норми і положення ,які передбачені в законі про статус депутатів місцевих рад,про місцеве самоврядування,про оренду державного та комунального майна,Хартії українських міст,Європейської декларації прав міст...перелік можна продовжувати.Ми можемо ще з десяток подібних документів понаприймати,але чи буде від того якась користь місту і його громаді? Може після затвердження Статуту Малина всі міські депутати стануть в чергу,щоб виконати норми статті 15 закону про статус депутатів місцевих рад ? А в цій статті чорним по білому написано "Депутат місцевої ради...періодично,але не менш як один раз на рік,ЗОБОВ"ЯЗАНИЙ звітувати про свою роботу і роботу Ради...перед виборцями..."Може хтось з дописувачів підкаже : де і коли якийсь наш депутат це робив ? Якщо ні,то чому? Яка відповідальність за невиконання своїх обов"язків?
Відповісти
2014.05.29 13:56 -
Василь Федоренко (14)
0 0
Гнати пеньками !
Обирати мізками а не вічно обирати нероб , шахраїв, злодіїв та пустозвонів 1
Тільки тих у кого серце горить полум`ям справедливості а жадобою до можливості без напрягу поживись !
Відповісти
2014.05.29 13:57 -
Василь Федоренко (15)
0 0
А не жадобою !!!
Відповісти
2014.05.28 16:19 -
Юрій Смалюк (12)
0 0
Похапцем прочитав проект Статуту.Перше враження- скачали десь в інтернеті шаблон ,поставили після слів "місто" назву "Малин"і видали на обговорення громадськості. Так от цю "болванку" ще потрібно відшліфувати і відполірувати. Багато лишнього.Деякі речі повторюють вже давно закріплені норми в інших документах.Статут міста повинен стати його Конституцією,тому пропоную депутатам і громаді Малина долучитись до обговорення його положень максимально виважено і не затверджувати поспіхом цей документ.Проект повинен бути не тільки на сайті міськради,а й на сторінках малинських газет.
Відповісти
2014.05.25 14:17 -
Ольга Гура (1)
0 0
Ми піднімали питання про Статут на "Круглому столі", і нам сказали, що проект Статуту розміщено на сайті міської ради. Що треба зустрічатися з фахівцями - економістами, юристами, обговорювати і вносити пропозиції. Зараз трохи не до цього, але ми тримаємо це питання в полі зору. Також ставиться питання про реєстрацію громади міста і розробку плану стратегічного розвитку Малина. Усе це вже обговорюється на наших зустрічах об'єднених громадських організацій. Можливо трохи пізніше будуть проведені громадські слухання з цих питань.
Відповісти
2014.05.25 16:13 -
Альф (2)
1 0
Хто може сказати, що у міській раді працюють грамотні економісти та юристи? Команда Стельмаха - ну дуже слабка... Якщо Шостак по молодості та на ентузіазмі щось і хоче вирішувати, то його зами і ніжесидіщіє тягнуть його донизу.... Самому йому борсатися важко...Це вже зараз видно...
Відповісти
2014.05.25 19:11 -
Ольга Гура (3)
0 0
По цій логіці усі кругом безграмотні, але місто при цьому умудряється жити і нормально функціонувати. Малин - не перший і не останній щодо статуту міста. Є досвід інших міст, можна підглянути, уся інформація відкрита в інеті. Хоч би статут Києва почитати. Нічого зверх розумного, чого не зрозуміють наші юристи та економісти там немає. )
Відповісти
2014.05.26 23:28 -
Василь Федоренко (5)
0 0
Якщо цей грабунок малинчан і руїна - це нормальне функцінування міста , то для скажи тобі "Екофест".
Все ж окей ! Чесно працюють злодійські схеми обкрадання бюджету , малинчан та самої громади у якої за правом голосу заберуть навіть "білизну"!
Відповісти
2014.05.26 23:29 -
Василь Федоренко (6)
0 0
Для збочинців таке гвалтування громади приносить насолоду !
Відповісти
2014.05.27 07:15 -
Ольга Гура (7)
0 -1
Мужики! Вже припиніть нити про гвалтування! Якщо вас гвалтують, то вже щось робіть, щоб не гвалтували.
Відповісти
2014.05.27 09:39 -
Василь Федоренко (8)
2 0
До чого цей сарказм при геноциді держави та нації ?
Не всі ж сидять на достатній зарплаті , заможно , без дітей і семейних проблем як ти Ольго !
У людей кожен день проблема - ЯК ВИЖИТИ ?!
Це у тебе "Забава" , а у більшості українців - життя або смерть , робота або голод , злидні , а звідси страшні хвороби , неосвідченність , смерті дітей , безсилля і байдужість до власного міста , до власної держави та зневіра у зміни на краще !
Самі зомбовано і несвідомо обирають собі катів та вбивць !
Це дуже страшно !
Тобі з заможними , затишними умовами життя цього ніколи не зрозуміти .
Тому і влада у тебе цяця а люди це безкультурне бидло !
Тому і маячня про непотрібність політиків та політики.
Ще в древні часи , коли люди жили групками і обирали в своїй печері собі вождя - це вже була політика (система управління) . Були інтриги і боротьба за лідерство.
Без політики - це повна утопія і безграмотність та відсутність аналізу. Навіть тварини мають зграї ,стада і мають своїх вожаків і політику.
Головне щоб політика була справедливою і чесною для людей ,нації , всіх тих хто наймає політиків для прогресу , розбудови, розвитку , гарного життя для народу , а не для грабунку , руйнації ,нищення ,геноцидів та власного збагачення за рахунок обкрадання народу !
Відповісти
2014.05.27 09:50 -
Volvas (10)
1 0
Абсолютно согласен с трактовкой, не поддерживаю только переход на личности.
И именно фраза "наймає політиків" , как по мне, должна быть ключевая. И ещё контроль за действиями этих политиков и возможность влиять на этих слуг народа. Пока с этим механизмом проблема.
Відповісти
2014.05.29 22:08 -
Василь Федоренко (23)
0 0
Відженіть цих ..... від важелів влади , припиниться свавілля ,корупція і самоурство і тоді нарешті запустимо контроль за новими "слугами" народу !
Відповісти
2014.05.27 09:46 -
Ольга Гура (9)
1 -1
Во-во - тварини живуть зграями. Кожен - коваль свого щастя. Живіть і надалі зграями, то вас будуть продовжувати гвалтувати ваші ж вожді у печері.
Відповісти
2014.05.28 10:15 -
Григорій Шитюк (11)
3 -1
Оля, ты очередной раз противопоставляешь себя малинчанам... зачем? политическая стратегия Юлии Тимошенко уже доказала свою убогость и бесперспективность.
в данном случае Федоренко прав: ты живёшь в несколько ином мире, чем остальные как минимум тысяч 20 малинчан... и проблемы города ты видишь иначе, и его историю ты знаешь относительно. опять же, Федоренко выразился предельно точно - ты занимаешься общественной деятельностью скорее от безделия... и по-сути очень оторвана от большинства малинчан и от реальной жизни! по сути, какими ты проблемами живёшь: поиски работы, дохода для обеспечения семьи, крыши над головой, воспитанием детей...? ты проводишь экофесты, лоббируешь экопоселения (строительные пирамиды) и установку памятников, воюешь с лесхозом, причём как мы понимаем - делаешь это абсолютно безкорыстно... для тебя это как некая самореализация, способ найти своё не бесполезное место в жизни (просто дикое сходство с ЮВТ).
Оля, абсолютно ничего личного, мы знакомы лет 20... ты хороший человек, со своими богом данными талантами и недостатками. я постарался быть максимально корректным, и не переходить черту (не озвучивать то, что не стоит озвучивать). только мне не приятно, когда ты вот так противопоставляешь себя более чем 20-ти тысячному "стаду животных", которые для этого древнего города своими рукам сделали гораздо больше чем вся ваша уважаемая семья.
Відповісти
2014.05.29 16:08 -
Станіслав Гуменюк (19)
0 -1
Григорію, ти - неправий. Можна всього наговорити в запалі, комусь із нас, але по справі, а ти перейшов на особисте? По-хамськи виглядить. Визнай помилку - публічно попроси вибачення. Але, якщо не хочеш цього робити, то хоч не оправдовуйся і не коментуй з цього приводу.

Не знаю, чи потисну тобі руку при зустрічі?
Відповісти
2014.05.29 22:33 -
Ольга Гура (25)
0 0
Станіславе, дякую за чоловічий вчинок.
Відповісти
2014.05.29 14:41 -
Ольга Гура (16)
0 0
М-да... Не думала, що усе так убого в нашем королєвствє.
Називається, як пнути ногою того, хто дійсно щось робить для свого міста.
Да, в нашій країні тільки бєздєльнікі видають книжки за свій кошт та роздаровують їх дітям, пишуть та видають музику теж виключно від бєздєлья, а також прибирають ліси і береги річок не тому, що хочуть зберегти природу, а також виключно від бєздєлья. Бо усім іншим на екологію і майбутнє свого краю просто начхати. Після нас хоч потоп.
Лобіюю екопоселення та будівельні компанії? Ну ти хоча б з''їздив, подивився в Омелянівку, як живуть і чим дишуть там люди і чи є там хоч одна будівельна компанія. Деякі навіть у палатках живуть певний час. Теж напевно від бєздєлья.
Да, я не виживаю, а живу, як і має жити людина. Мені не падають з неба гроші, я їх заробляю, як ще мінімум 300 чоловік на банкнотці, яку усі люто ненавидять, хоча вона є бюджетоутворюючим підприємством міста. Але то нічого, там же самі бєздєльнікі.
У мене також немає прислуги, усе роблю сама, і підмітаю, і туалет мию, корона не падає, Хоча знаю, що у Малині чимало людей, які користуються послугами домогоподарок і найманих працівників. І які мають доходи у десятки разів вищі за мої, проте за копійку вдаляться, щоб щось зробити для інших.
Да, у мене немає дітей, проте знаю масу таких сімейних пар, але вони живуть виключно для себе - їздять у Єгипти з Тупціями, ні в чому собі не відмовляють, коротше, насолоджуються життям і не переймаються проблемами талановитих дітей, спортсменів чи екологією. Їм на це глибоко начхати.
До речі, ти теж не виховуєш свою доньку, її з перших років життя виховує інший чоловік. Але винна у цьому напевно теж я, ніхто ж не скаже, що це його життєві помилки, легше іншого пнути ногою чи вкусити за свої життєві невдачі. То виходить в тебе теж багато вільного часу, бо немає сім'ї, але бєздєлніца я , а ти - дєятєль. Браво!
І якщо ми говоримо про якусь мораль, то варто з твоєї сторінки в контакті у відкритому доступі прибрати фото оголених дівчат http://vk.com/infomalin#/shytjuk?z=albums165193314 (ти ж так турбуєшся про свою доньку), тільки не треба казати, що то мистецтво.
Да, я дійсно хочу, щоб місто жило краще, цивілізованіше, культурніше. Що зможу, те для цього зроблю, подобається це комусь чи ні. Нічого особистого. І ще прошу, не фотографувати мене під час якихось акцій чи заходів, коли я того не прошу, бо ти порушуєш мої права на приватність. І сім'ю мою надалі прошу не чіпати.
Сподіваюся, я не перегнула палку?
Відповісти
2014.05.29 18:11 -
Григорій Шитюк (20)
0 0
коли в об"єктив камери потрапляє та чи інша особа під час масових заходів - не це потрібно питати чийогось дозволу... :) коли людина виходить на публічну акцію - вона вже не підпадає під захист законів, на які ти натякаєш. повір, юридичний супровід в мене на належному рівні.
а ось твоя "фототворчість" і деякі починання, викладені навіть на цьому ресурсі запросто можуть бути оскаржені у судовому порядку. :)
а до чого тут Омелянівка? ти чудово зрозуміла про яке саме екопоселення шла мова... і до речі і на цьому сайті також. і пів-Малина зрозуміло, і ділянку не було виділено. :)
про мистецтво думаю не має сенсу сперечатися...? кожен розуміє його в міру власного світосприйняття та морального здоров"я. так і хотілося перефразовувати - "каждый судит в меру своей распущенности..." :)))
Відповісти
2014.05.29 22:47 -
Ольга Гура (26)
0 0
Ла-ла-ла.
Зроби будь-ласка так, щоб я не потрапляла на твою камеру ,і ти на мої очі також).
Громадські екологи мають право вести відео- та фото- зйомку, якщо бачать порушення екологічного законодавства.
Я не читаю між рядків - ти написав екопоселення, я прочитала - екопоселення.
Якщо хочеш, щоб тебе розуміли правильно - пиши прямо, а не з попідвивертами.
Ділянка - в будь -якому випадку запланована під забудову, Стельмах дав чітку відповідь на це запитання, рано чи пізно знайдеться інвестор.
Мистецтво? Ти ж у нас перший мораліст на селі. З світосприйняттям у мене усе чудово, але в контакті багато дітей, ти ж так переживаєш про цноту своєї доньки, а на чужих виявляється начхати? ) Мораль з подвійним дном.
Відповісти
2014.05.30 02:16 -
Григорій Шитюк (33)
0 0
Олю, в мене не має жодного бажання сваритися з тобою, тим паче привселюдно. і стосунки з"ясовувати теж не бачу здорового глузду. якщо ти така вразлива до критики - облиш свою ніким не зрозумілу бурхливу політичну діяльність і займись якимось із видів прикладного мистецтва - кажуть заспокоює не гірше за фармацію... якщо не бажаєш попадати у поле зору об"єктиву - не хизуйся перед ним, все дуже просто. ти хочеш бути публічною людиною - ставлюсь до цьго з повагою, але це зайве - на кожному кроці протиставляти себе іншим і махати своїми чеснотами, немов червоною тряпкою перед "зграєю тварин"... твоя зневага до простого люду на Олімп слави не заведе. тобі вже вважається, що хтось когось ненавидить лише тому, що у останніх є стабільна робота і своєчасна зарплата... тож такими темпами, скоро не з Федоренком спілкуватися придеться, а зі Стрільчуком! :)))
Відповісти
2014.05.29 15:03 -
Юрій Смалюк (17)
0 0
Банкнотка,на скільки мені відомо,наповнює бюджет,тільки не Малина.(Можу помилятись).А от в чому виражається загальна ненависть до цього підприємства? На чому грунтуються такі твердження? Для мене це відкриття.
Відповісти
2014.05.29 23:33 -
Ольга Гура (27)
0 0
Підприємство сплачує усі податки ,інша справа, куди і як вони розподіляються.
У тому, що люди тут мають достойні (за малинськими мірками) зарплати і отримують їх вчасно Ну і людські умови праці з соціалкою. Жаба така штука - страшна.
Відповісти
2014.05.30 00:30 -
Юрій Смалюк (32)
0 0
Спочатку ви пишете,що банкнотка "є бюджетоутворюючим підприємством міста". Я зрозумів,що міста Малина.Потім кажете ,що "підприємство сплачує усі податки ,інша справа, куди і як вони розподіляються". Ці висловлювання протирічать одне одному.Дізнайтесь ,будь ласка,у себе в бухгалтерії,в який бюджет сплачуються податки вашим підприємством. А на рахунок жаби,то це ви перегнули.Якщо когось і давить та жаба,то ,в усякому разі, не "люто ненавидять" її.Це перебільшення.Якщо і є такі заздрісники,то це аж ніяк не "всі",хто там не працює.
Відповісти
2014.05.29 21:30 -
Григорій Шитюк (21)
0 0
Юра, это психологический трюк такой... "не я одна такая, таких как я на банкнотке 300чел. - значит ты их всех автоматом люто ненавидишь"... :) этот приём очень успешно использовался политтехнологами ПР, для отмывания обиженого на весь мир Януковича. и в результате Украину разделили на Запад и Восток (естественнно обижеными остались на Востоке), как способ отстаивать свои меркантильные интересы манипулируя массовым сознанием.
ну, теперь осталось противопоставить фабрику остальному Малину (ведь Малинчане так ненавидят банкнотку, которая их кормит!) - аналогию улавливаешь??? :))) дёшево.
Відповісти
2014.05.26 08:46 -
Альф (4)
0 0
Я не казав. що усі.... є одиниці толкові, але їх мало... І ви правильно підмітили - "умудряється"... Краще не скажеш...
Відповісти