Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

18.02.2016
Малин

У Малині цього тижня закриється дитсадок, якщо влада не відреагує на його проблеми


У Малині готуються закрити дитячий садочок, який розташований у мікрорайоні, де проживає третина всього населення міста. З усіх дев’яти малинських дошкільних закладів він тут єдиний.

За допомогою до редакції сайту «Житомир-онлайн» звернулись батьки одного з найбільших дошкільних закладів міста Малина. Вони вже стомились просити місцеву владу виконувати свої обов’язки і не перекладати їх на плечі сімей, яким і так живеться несолодко. Батькам складно працювати роботі та водночас виконувати роботу міського відділу освіти: вирішувати питання харчування в дитячих садках, ремонту та утримання.

Ми зустрілися з керівником цього закладу і побачити проблеми на власні очі.

Якщо міська влада не відреагує на проблеми дитячого навчального закладу № 8 «Ялинка», то 19 лютого діткам доведеться залишитися вдома. Про такий сценарій вже знають майже всі батьки дошкільнят, але ще сподіваються, що за кілька днів у мерії зроблять хоча б найменший крок на зустріч.

Закрити садочок через нестерпні умови для перебування дітей та персоналу має намір завідуюча ДНЗ № 8 Світлана Теремта. Численні прохання та листи, з якими вона зверталася до чиновників, просто ігнорують. Керівник навчального закладу має надію, можливо, такий вимушений крок змусить представників міського управління освіти прийти в садочок і переконатися, що без допомоги батьків тут давно були б руїни.

Цьогоріч садочок святкуватиме своє 90-річчя. У теплу пору року робочий день вихованців закладу розпочинається зі спільного виконання гімну України на подвір’ї. Однак, малята можуть стати жертвами чиновників, яким байдужа доля майбутніх поколінь малинчан, тим більше що частина їхніх батьків нині захищають Україну.

На весь мікрорайон паперової фабрики, де проживає майже 550 дошкільнят, це єдиний садочок. Заклад розрахований на 166 місць, але нині його відвідує 210 малят. Світлана Теремта каже, що не може відмовити діткам із малозабезпечених сімей, які мають можливість тричі на день поїсти свіжих страв та мамам-одиначкам.Всім, хто звертається, вона намагається допомогти.

Міська влада постійно тримається на безпечній дистанції від проблем «Ялинки». Кошти, необхідні для забезпечення першочергових і нагальних потреб, просто ніхто не виділяє. У 2014 році в закладі нарешті розпочався ремонт корпусу, в якому стіни були уражені грибком. Щедра влада не пожаліла на це аж 300 тис. грн. За словами Світлани Теремти, приміщення здали у 2015 році, але якість робіт була незадовільною. Однак, клопоту з утриманням закладу після цього стало не менше, адже ремонт нібито є, і нібито його не має.

«Про який навчально-виховний процес може йти мова, якщо ми зводимо ясельну і молодшу групи в одній кімнаті? Це вимушений крок, оскільки температура в приміщеннях не піднімається вище 10-11 градусів. У логопедичній групі теж нестерпно перебувати через неприємний каналізаційний сморід. Це так працювали ремонтники, які обладнали туалет на кухонному блоці, зачепивши труби. Зрозуміло, що ми з такої групи дітей теж забрали…

Я в управління освіти звертаюся і так, і сяк, а мене не чують. Надія знову лише на депутатів міської ради, які допомагали виділенням коштів. Але чи зможуть вплинути вони сьогодні на місцеву владу і щось змінити? Мені навіть грамоту дали, як керівнику за співпрацю з депутатами міськради. То виникає запитання: яка роль тут відділу освіти ? Єдине, що вони можуть, це знайти замовника на виконання робіт результати яких ви бачите самі», - розповідає Світлана Володимирівна.

Рік тому в ясельній групі стіни та підлога були уражені грибком. Перед виборами один із кандидатів у мери вислухав скарги батьків і профінансував ремонт. За словами Світлани Теремти, він не переміг і деякі представники міської влади роз’яснювали та писали, що у групі є грибок, отже діти там не можуть перебувати. До того чиновники цієї проблеми не помічали.

Завідувач садочка наголошує:

«Після ремонту я зібрала батьків і запропонувала провести обстеження групи. Ми назбирали необхідні майже 150 грн. і запросили санстанцію. Фахівці взяли проби повітря, а потім прозвітували, що грибка в них після ремонту не було виявлено».

На запитання, чому Світлана Теремта вже цього тижня закриє дитсадок, вона відповідає: «Для того, щоб усунути недоліки, про які я написала в службовій записці до міськради, значних коштів не потрібно. Ми не просимо чогось особливого».

Так, 12 січня у мерію потрапив лист із чітким переліком проблем, які потребують термінового вирішення. Проте минуло вже 5 днів, а у відповідь - тиша.

Цієї зими у двох групах температура повітря не піднімається вище 11-12 градусів,в трьох інших-15, а мінімальна позначка термометра має бути 19 градусів. У тихий час дітки сплять одягнуті по троє в одному ліжку та вкриті двома ковдрами. Тепло у кімнатах, куди через холод зводять по кілька груп малят, забезпечує два обігрівачі. І тому знову через це горить проводка… Після новорічних свят в акваріумах загинули рибки, а також зів’яли вазони. Не дивно, що вони не пережили випробування 5-градусним зимовим «теплом».

У харчоблоці вже три роки відсутнє опалення, що призводить до надмірної вологості. Такі умови сприяють утворенню та розповсюдженню грибка. Силами батьків вдалося зібрати кошти та разом із персоналом пофарбувати стіни, оббити стару плитку, замінивши її на нову. Працівники мають сумніви, що в таких умовах будуть довго тішитися гарною кухнею.

Не все просто і в кухонному блоці, де немає електросковороди і декілька років не працює електром’ясорубка. Дивує те, як двом куховаркам вдається смажити сирники для понад 200 дітей лише на двох звичайних сковородах. Меню для вихованців садочка доводиться постійно змінювати. Дітлахам давно не готують котлет, голубців та вареників із м’ясом. Значно простіше нагодувати малечу гуляшем, бо змолоти м’ясо на фарш немає як.

У кухні до котлів не підведена вода. Для того, щоб полегшити роботу кухарок, потрібно лише 1,5 метра труби. Поки молоді жінки чекають на позитивне рішення влади, їм доводиться щодня з умивальника через весь кухонний блок приносити по 100 відер води.

Завідувача садочка непокоять і три сухі дерева на подвір’ї. У будь-який момент можуть впасти і наробити біди. А на ігрових майданчиках вихователі не зводять очей з дітхалів через діри між плитами, які залишилися після ремонту теплотраси.

Світлана Теремта цитує пункт 1.3 Статуту ДНЗ № 8 «Ялинка»:

«Малинська міська рада здійснює фінансування дошкільного закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей».

При цьому, Світлана Володимирівна показує великий пакунок із простроченими ліками, з яким ходила в міську раду. Вона взяла це добро, аби спростувати результати перевірки медкабінету, в яких йдеться, що він укомплектований для надання першої долікарської допомоги. Завідувач каже, що саме завдяки батькам у кожній групі є найнеобхідніші медикаменти. Після останнього походу в мерію медсестра нарешті цього тижня отримала ліки.

«Я написала у службовій, що прошу закрити цей заклад. У нас відбулося засідання батьківського комітету і я повідомила про своє рішення. Батьки попросили почекати до п’ятниці. 12 січня я занесла лист у міськраду, але ніхто досі не поцікавився станом справ. Я не маю морального і законного права тримати дітей у такій температурі, тим більше під час епідемії грипу. Працівники вийдуть на роботу, але дітей приймати ми не будемо. Просто повішу замок», - розводить руками Світлана Теремта.

У міської влади залишилося мало часу на те, аби перевірити, в яких умовах виховуються дошкільнята. Якщо в садочок не прийдуть з конкретними рішеннями, то завідувач його закриє. У Малині виникне колапс, який і буде наслідком бездіяльності та байдужості місцевої влади до виконання своїх обов’язків.

Джерело: zhitomir-online.com

 

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2016.02.28 18:08 -
Віктор (40)
0 0
комусь сподобалось місце от і виживають бідних дітей ні стида ні совісті у влади немає треба людям протест добрий організувати патріоти пдтримають
Відповісти
2016.02.22 16:06 -
тетяна***** (38)
0 0
я прочитала статтю і коментарі до неї і у мене виникли такі запитання:1- чому міська рада і відділ освіти віддали новіший дитячий садочок під соцбез де седять 10 тіток на двох поверхах а дітки по троє сплять в ялинці ;2- чому міська рада не проконтролювала 300тис. куди пішли і як зробили ремонт скільки вкрали. я знаю що в цьому садочку вікна міняли батьки на фарбу і ремонт теж батьки ковдри подушки теж батьки. так цей садочок був одним з кращих тому що він був на балансі фабрики а тепер на балансі міста. зрозуміло що багато залежить від завідуючої вихователів і нянь потрібно працювати під лежащий камінь вода не тече і завіряю вас що хороший дядя не прийде і не зробить за вас роботу це якби ви були розважальним центром з якого потім можна було тянути гроші то спонсори б знайшлися а так дітки хіба влада про їх думає соромно але це правда
Відповісти
2016.02.21 11:51 -
Мария Орлова (34)
1 0
Рівень вашої культури вражає! Вашим дітям є чому у вас "повчитись" . діти ваші не у інтернаті на повному государственному забезпеченні, а у дитсадку. І обовязок кожної сім*ї дбати про своїх дітей, а не перекладати ці обов*язки повністю на плечі інших людей, і навіть начальства. У нас і медицина бесплатна, а чи лікуєтесь ви безкоштовно? А заздрити Ялинці нема чому. А у 90-ті роки це був зразковий садік, даже перша леді країни -Людмила Кучма його відвідувала. Значить він був достойним серед 9 садків приймати такого рівня гостей. А зараз що? Тільки люди й знають про якість сварки, чвари, шантаж. Проблеми є у кожного дитсадка та школи, але керівники не запускають роботу, а її роблять - і самі, і з батьками, і спонсори допомагають, і влада. Працювати треба нормально та спокійно,
Відповісти
2016.02.22 12:38 -
Маргарита Гордіна (35)
0 -1
Дуже цікаво, яке особисто ВИ маєте відношення до цього садочку? Чи ваша дитина туди ходить? Чи ви хоч маєте уяву особисто про проблеми та невирішені питання у даному закладі? Ви бачили ті групи, ви бачили ті дири та грибок? Ваше дитя мерзло в групі чи ще щось? Я впевнена, що ні, тому так сміло беретесь судити що там відбувається, побачили срач... треба носа свого всунуть! Не вашій же дитині на голову та палка впаде, чи грибок вчепиться, чи захворіє в холоді тому, чи ноги виверне собі на тому асфальті, не ваше, правда? Ви кажете спокійно працювати.... а як можна спокійно працювати в таких умовах і кожну хвилину труситься шоб нічого не сталося??? Ви хоч на день станьте на її місце, тоді беріться судити про зразковість цього садочку. І дуже цікаво про який шантаж йде мова, шантаж кого? Не робіть висновки з того, чого не знаєте особисто....
Відповісти
2016.02.20 19:55 -
Леся (32)
1 -1
А моїй сім"ї завідуюча подобається! І в садочку за час її роботи вже друга наша дитина. Слава богу все вичистили, вигребли і алкашів теж! Всі на фабриці про це давно знають! А коли моє дитя вранці біжить на зарядку, або співать ітанцювать всадік і про моє дитя думають ,коли ми матаємось з чоловіком на роботі , то мені наср...ть на вашу думку, бо ви заздрите, що тут люди стільки зробили! Да,Гура, тут з 90-х нічого не робили,Павлівна попередня завідуюча почала щось робить- з"їли, тепер цю доїдаєте,ашож можна, забор робить, кухню літом з нами вона і няньки робили, качелі нові тільки у нас -то зжеріть людину, бо вашим дітям гомно не нюхать і в холоді не спать! А Теремта думає про дітей ,люди пашуть , а начальство зацепили- піднімайте сра...ки і робіть всі з нами! А взагалі то правда , що Теремта виновата, що старе сухе дерево не спиляла взяла б пилу да з нашою нянькою Орисьою й спиляла б,котельню не поставила, в інших садочках вже давно свої котельні а в нашому найбільшому немає, то нехай мерзнуть діти, вониж не ваші, якби дитя начальничка,
було б все ОК , а ви хочете так далі жить -живіть! Вам мулько бо вас заставляють ср...ки піднять і щось в місті зробить, Подивіться на Малин- забите село, яке по шию в смітті.Чого ж ви тут всі язики запхнули?
Відповісти
2016.02.20 21:27 -
Ольга Гура (33)
1 -1
Лесю, на Вас ніхто не нападає, і завідувачку ніхто не їсть. Знаю особисто і Тетяну Павлівну, яку незрозуміло за що, дійсно виїли з роботи, і Світлану Володимирівну, яка зараз керує садком. Обидві прекрасні жінки. Але добиватися свого можна, не принижуючи інших і не шантажуючи. Чим більше людина проявляє агресії - тим менше бажання з нею спілкуватися і щось робити - цей закон однаковий для усіх людей. Нікому не подобається, коли його шантажують чи ламають через коліно. Вам також, сподіваюся.
І дерева зріжуться, і інші проблеми вирішаться, якщо вирішувтаи їх по-людськи, вирішують же якось аналогічні проблеми інші керівники? Чи Ви чули, щоб у якомусь садочку, не дай Боже, на дітей впало незрізане вчасно сухе дерево? Значить і зрізають вчасно, і іншу роботу роблять, щоб діти були у безпеці.
І да, Малин - село, всіх "возмущає" сміття, але самі ж і перетворили своє місто на помийку, чи хіба хтось чужий сюди привозить і вивалює своє сміття скрізь?
Відповісти
2016.02.20 16:39 -
Мария Орлова (31)
2 0
Браво Роберт Артуа! Повністю підтримую вашу ідею! Закрить Ялинку та набрать нових людей, які будуть працювати, а не срачі свої демонструвати! СУПЕР!
Відповісти
2016.02.20 15:39 -
робер артуа (30)
2 0
Опа новий керманич міста?
Світлані Володимирівні дай волю то вона і вісім інших дитячих закладів закриє .Як то кажуть Наполеон в юбці.
Від себе хочеться добавити : такого "срача" як заре в дитячому садочку ніколи не було.
А керівникам міста порекомендував би, якщо не можуть справитись з завідуючою то нехай поновлять роботу другого дитячого садочоку , який знаходиться на паперовій фабриці (доречі з басейном) і поставлять туди толкову людину , а в Ялинку переселять жіночок з Чорнобильських питань.
Відповісти
2016.02.22 12:45 -
Маргарита Гордіна (36)
0 0
До вашого відома, в садочку СРАЧА ніякого немає і не було, СРАЧ тут ви розводите !!! Я впевнена, що особисто ви абсолютно ніякого відношення не маєте ні до садочка, ні до завідувачки!!!
Відповісти
2016.02.22 14:02 -
робер артуа (37)
0 0
Ваша впевненість Вас підвела, тому що я вирос в тому садочку, і понад 36 років живу поряд .Ви вже повірте є з чим зрівнювати. І хотілось би тоді у Вас поцікавитись яке Ви відношення маєте.
Хоч мені здається, що до завідуючки Ви відношення проте маєте .Але ж согодні завідуючка одна, а завтра інша ,а дитячий садок залишається. І можливо я не знаю що в середин, але порадив би Вам пройтись навколо дитсадочку і все стане зрозуміло, бо цей СРАЧ я бачу кожний день!
І це вже до Вашого відома!
Відповісти
2016.02.23 09:45 -
Маргарита Гордіна (39)
0 0
Так, я маю відношення до садочка, я тут працюю!!! І, повірте мені, краще вас знаю всі проблеми закладу і як вони вирішуються, і скіільки зусиль наша завідуюча прикладає для того, щоб ці всі проблеми усунути!!! Те, що ви ходили в цей садочок дуже добре, хоча не думаю що ви тоді сильно звертали увагу на срачі і все інше, ви ще , певно, не врахувли що 36 років тому це приміщення було в зовсім іншому вигляді і більш новіше ?і з тих пір ніхто нічого не робив, і ви собі уявіть в якому стані воно зараз,через 36 років. Чому ви робите висновки про роботу завідуючої і садочку тільки з сміття, яке десь там побачили, це не завідуюча і не діти його туди кидають , по тій території проходить ще багато інших людей. на території садочку чисто кругом!!! Чому всі люди звикли бачити тільки погане та недоліки в роботі? Чому ніхто не цікавиться що було зроблено для покращення нашого садочка? Була проведена колосальна робота і ремонти, чому про це ніхто нічого не каже? всі бачать тільки купу якогось там сміття і з цього роблять висновки. І перед тим, як звинувачувати когось в чомусь запитайте себе: а що ви зробили для покращення нашого міста і, зокрема, нашого садочку? Я розумію, що ви почнете говорити, що ви і не повинні нічого робити, що для цього є відповідні люди, так от..... повірте, наша завідуюча робить все можливе і неможливе, аби малечі було тут комфортно, тепло і цікаво.
І так, я, як працівник цього садочку, маю велике відношення до завідуючої, вона мені ніяка не родичка, щоб ви там не придумали собі лишньої інформації, просто мені краще, ніж вам, видно її роботу, старання , щоб зробити щось толкове, і мені дуже обідно за ці всі коментарі від людей, які цього всього не знають і не мають абсолютно ніякого відношення.
Відповісти
2016.02.20 14:33 -
Мария Орлова (29)
2 0
Ото й видно хто курить та накопичує проблеми, а потім закатує істерики та шукає винних. Нормальний керівник шукає вихід із ситуації та не загрібає жар чужими руками. Шантаж, погрози, брехливість, неврівноваженість, страшенний тиск на людей - отакий стиль керівника Ялинки. Не справляєшся з роботою, то йди геть
Відповісти
2016.02.19 14:05 -
vfkbyxfyrf (26)
2 0
Цікаво було б прочитати коментарі спеціалістів з приводу правомірніості закриття дитсадка "Ялинка" завідувачкою.Знаю точно, що багато батьків не в захваті від такої "ідеї" пані Теремти
І чи принесе цей крайньорадикальний та не досить популярний захід користь дітям ? А може сприятиме покращенню іміджу закладу ? Мабуть, варто замислитися і самому керівникові: чи все можливе я зробила, чи приклала всі свої зусилля для того, щоб в садочку не накопилося таких проблем, які можна було б успішно вирішити поступово. Для цього треба просто бути на своєму місці, а не підбурювати батьків та "дивувати" людей всієї області.
Відповісти
2016.02.19 14:32 -
dumayu (27)
0 -1
а як ви думаєте, кримінальна відповідальність над нею не вісить, у випадку НЕ ЗАКРИТТЯ? Допускаю, що не заради гонору такі міри. Чи батьки повинні втричі збільшити "податки"?
Чи краще при наявності проблем замовчувати?
Винувата влада, і все! Бо вони не те що хочуть чи не хочуть, а ЗОБОВ`ЯЗАНІ проінформувати громадськість в цифрах і фактах. Є мер, є цілі відділи, є сайт міської ради. А мер на то він і мер, щоб усіх задіяних чиновників нагнути і все озвучити офіційно, статистично, доказово, а не вступати в "загальнолюдські" дискусії. Не здивуюся, якщо він завтра скаже батькам якось іншого садочка, що от я вам хотів виділити та Теремта змусила все дати їй. Це вже мерська фішка така - "розділяй та властвуй" по малинськи, або не лізьте не в своє діло.
Відповісти
2016.02.19 12:11 -
оптимістка (18)
2 0
Прочитала всі коментарі - поважаю думку кожного. Але хочу звернутися до батьків, які водять своїх дітей у "Ялинку". Не будьте заручниками хворого психофізичного стану завідувача! Садок буде працювати, бо не Теремті його закривать. Проблеми, звісно, потрібно вирішувати, але спільними зусиллями батьків, спонсорів, влади. Тяжко працювати всім, але жоден керівник не закатує істерик. Якщо керівник не вміє делегувати обовязки підлеглим для вирішення проблем, то і влада не допоможе. Набридло слухати і читати про недоліки "Ялинки". Залиште її у спокої та йдіть працювати у школу, ви, здається - вчитель.
Відповісти
2016.02.19 12:17 -
Ольга Єсипчук (19)
0 -1
А по-моєму керівник відстоює свій заклад, тоді коли інші завідуючі курять в сторонкє і займаються поборами з батьків, керівник Ялинки, намагається вирішити фінансові питання за рахунок того хто зобовязаний їх вирішувати. Такий керівник викликає повагу і мабуть тому у всьому пані Теремту підтримують батьки. Хтось явно загрався в кріслі і забув хто його туди посадив та з якою метою. Хай би ще кожен так виконував свої обовязки як завідувач Ялинки.
Відповісти
2016.02.19 13:28 -
оптимістка (23)
2 0
А ви добре знаєте роботу інших завідувачів чи директорів? Перш чим говорити - ознайомтесь.
Відповісти
2016.02.19 13:36 -
Ольга Єсипчук (25)
0 0
Ви впевнена, що не знайома?
Відповісти
2016.02.19 11:04 -
реалістка (14)
2 0
Кожний навчальний заклад міста має аналогічні проблеми і вирішує їх, хто як може: за допомогою батьків, родичів, спонсорів та, інколи, відділу освіти та міської ради. Проте, не Вам, шановна завідувачко, вирішувати проблему закриття садка. Судячи по останніх подіях та публікаціях у "Ялинці" постійно щось не так. Можливо, "Ялинці" краще без Вас! Хліб керівника завжди не легкий, але взявшись за гуж, не кажіть, що не дуж. Істерія і невігластво з вашого боку позитиву не принесуть і проблем не вирішать. Сьогодні тяжко всім! Можете - працюйте, ні - не соромте колектив, колись успішної "Ялинки".
Відповісти
2016.02.19 08:29 -
Іван Іванов (11)
2 0
Мабуть потрібно змінити завідувача і все владнається. Привикла лякати всіх судами та брати на арапа. Хоча місцева влада теж повина повернутись лицем до проблем садочків і міський голова хоч раз в рік відвідати садочки не зперевіркою а з допомогою.
Відповісти
2016.02.19 00:38 -
Valentin (10)
1 0
да скоро Метелик все сделає, це для реклами! Перша стаття тіпо нічого не робиться, Друга, дивись який Я (метелик) красівий і всемогущественний, ну якшо не посадять канешно. А посадять?
Відповісти
2016.02.19 08:41 -
Ольга Єсипчук (13)
0 0
Кожен бачить те що хоче.
Відповісти
2016.02.19 23:14 -
Valentin (28)
0 0
значить так і буде раз за свого "кормільца" заступились.
Відповісти
2016.02.18 22:13 -
Ольга Гура (5)
3 0
Просто якісь дива у нашому місті. 9 дитячих садочків, і лише одному, наче пороблено: увесь час там якісь проблеми, скандали, з'ясування стосунків; то грибок, то нема грибка, то зробили ремонт, то не так, то здали приміщення в оренду, то забрали.
Звичайно, будь-яка будівля, а тим бідьше та, де перебувають діти, має бути у повному порядку і забезпечена усім необхідним.
Але щось забагато скандалів за останній рік, як для одного садочка. Тим більше, що проблеми, викладені у листі, з'явилися не сьогодні, і не учора. Ці проблеми були там, коли ще я працювала у школі, і мій перший клас був якраз у цьому садку. Це були 1995-1996 роки. І що, з того часу, виходить, там нічого не змінилося?
Відповісти
2016.02.18 23:13 -
Rediska (7)
2 0
Когда в борделе падает доход, следует менять блядей а не передвигать кровати
кровати.
Відповісти
2016.02.19 00:09 -
Ольга Гура (9)
0 0
А може в борделі ліжка не по фен-шую стоять? Жартую. )
Відповісти
2016.02.18 23:06 -
dumayu (6)
0 0
Є як мінімум два об'єктивних моменти:
1. Для правобережного Малина то замало, як не крути, 1 з 9-ти. Можна припустити, що є батьки яким доводиться н-д з банкнотки везти дитину в центр чи далі , потім повертатися на роботу. потім забирати дитини. А це до благодушності не веде.
2. 90 років приміщенню це привід.
Звісно що не Шостак закрив ще один садочок на фабриці, але поки він мер з нього і спрос.
А якби замість ораторських промов нам показали цифри (наявність/потреба місць в розрізі міста та мікрорайонів) то й розмов було б менше. Ви володієте подібною інформацією? Сумніваюсь.
І якщо допустити, що завідувачка права на всі 100? Ви геть це виключаєте? От допустимо, що вона права, а ви маючи авторитет в суспільстві просто змажете проблему, бо знайдуться люди. що скажуть/подумають: Ну якщо вже О.Гура сумнівається, то... Авторитет справа така. що з ним потрібно обережно. а не фиркати.
Для мене особисто Теремта права, і не тому що вона права на всі 100, а тому що влада мовчить. Коли влада аргументовано розкриє ситуацію тоді можна буде і порівняти
Відповісти
2016.02.19 00:06 -
Ольга Гура (8)
0 0
Шановний, dumayu. на всі 100% ніхто ніколи не буває правий, враховуйте людський фактор.
Треба розбиратися. Я не Господь Бог, теж можу помилятися і маю право на помилку. Влада мовчить швидше за усе через те, що з Світланою Теремтою, на жаль, не можуть знайти спільної мови, розумію, що влада має переступити через емоції і вирішувати проблему по суті, бо на вагах інтереси дітей, їхнє здоров'я.
Але ж ми днями вже побачили, як дорослі зманіпулювали дітьми, а в результаті міський бюджет втратив додаткові 500 тис. грн, які можна було б пустити, у тому числі, і на дитячий садок. Ви згодні?
Відповісти
2016.02.19 08:39 -
Ольга Єсипчук (12)
0 0
З приводу ПТУ - Ви вкурсі скільки б часу довелось чекать дітям і вчителям своїх виплат?
Відповісти
2016.02.19 11:34 -
Ольга Гура (15)
0 0
Якщо вірити Дістало - рівно 2 дні. А хто зараз вийме з кишені ці 500 тисяч і покладе до спільного бюджету?
Відповісти
2016.02.19 12:11 -
Ольга Єсипчук (17)
0 0
Вже пройшло 5 днів, гроші прийшли?. Ваш пан Дістало - велике Брехло, бо до березня діти та викладачі сиділи б без грошей, ще до березня прийдеться міській раді фінансувать заклад. Чомусь Дістало не каже про те що сесія міської ради виділила ці кошти, а мер просто не захотів підписувати розпорядження про їх виплату? І Ви нам говорите, що ми не обізнані та безпідставно звинувачуємо мера в чомусь? То чому мер не зібрав керівників міст в яких є така ж проблема та не поїхав до області вирішувати дане питання? Що було зроблено для того щоб вирішити проблему на обласному рівні?
Відповісти
2016.02.19 12:08 -
Іван Іванов (16)
0 0
А ви впевнені, що це правда, що 2 дні потрібно було чекати? І не потрібно всі гріхі, які є в місті списувати на 500 тисяч. Нібито до цього дня в місті ремонтувались дороги, виділялись гроші на ремонт садків і так далі..... Задумайтесь. І питаня про ПТУ вивчіть досконало, а подім будете вірити Дістало.
Відповісти
2016.02.19 12:25 -
Ольга Гура (20)
0 0
Не буду сперечатися, не вивчала це питання досконало. Але задумайтеся і ви, щоб вирішувати проблеми у місті, потрібні гроші. Якщо кожна така акція буде позбавляти місто грошей і фінансування - який конструктив у такій діяльності і які наслідки будуть для міста в цілому?
Відповісти
2016.02.19 12:34 -
Ольга Єсипчук (21)
0 0
а як би Ви особисто вирішили дане питання?
Відповісти
2016.02.19 13:27 -
Ольга Гура (22)
0 0
Спочатку б однозначно сіла за стіл переговорів, вивчила б усі деталі, можливі шляхи вирішення проблеми і тоді б приймала рішення, як діяти далі. Якщо влада геть глуха, тоді акції протесту себе виправдовують. Якщо йде на розмову і шукає компромісів та альтернативи - варто шукати діалогу.
Відповісти
2016.02.19 13:31 -
Ольга Єсипчук (24)
0 0
Діти неоднорахово ходили на прийом до мера. Оглухла. Втомились. Ось і акція протесту.
Відповісти
2016.02.18 20:07 -
Дістало (2)
1 0
Педколектив училища прикриваючись дітьми, ігноруючи факт наявності коштів спецпризначення держбюджету в області, відавив у міста пів мільйона гривени. Акція відбулася за підтримки, участі та інформаційно-істеричного супроводу гореактивістів унсосів. Сьогодні ті ж самі унсоси "відстоюють" інтереси днз 8, яке має проблем не більше ніж всі інші садочки. Ці проблеми виникли не вчора та вирішення яких потребує фінансування з міського бюджету. По факту, вчора віджали у міста пів мільйона недочекавшись законних коштів держбюджету, на сайті посадивши мера на броньовика, сьогодні пищать про недостатнє фінансування міським бюджетом нашого днз 8. То де правда і послідовність у захисті інтересів міста?! Банальна заказуха на проект "бити по меру" за будь якоі можливості. Одне добре, що у нас не мер, а міський голова, який дитячі потуги дітлашні сприймає як підростковий перехідний період досягнення половоі зрілості, а іх вожака противня-вчителем без освіти. Не оригінально і не цікаво - сумно.
Відповісти
2016.02.18 21:07 -
Олексій Семенів (4)
0 -1
Олексій Григорович, перестаньте гратися як дитина. Якщо Вам є, що сказати ви знаєте де нас знайти і номери телефонів теж маєте. Всі ваші претензії можемо обсудити якщо ви звісно не боїтеся. будьте вже нарешті чоловіком, що несе відповідальність за власні слова, а не ховаєтесь під ніками.
Відповісти
2016.02.18 20:47 -
Adik (3)
0 0
Не голова, а головка
Відповісти
2016.02.18 19:25 -
Черемушки (1)
0 0
І тут мер вийшов у коридор міськради і як Ленін на броневику виголосив промову, що завдяки тому, що тут присутні діти сироти він пішов на зустріч пікетувальникам і підписав документ, який дозволить фінансувати професійний ліцей і з вигуком: «Ідіть вчіться! Я підписав документи» пішов. За словами міського голови,Олексій Шостак звернув увагу на те, що у місті є багато грошей, яких вистачить і на такі потреби. Виглядає все як подачка, хоча мер повинен переживати про те чи вистачає коштів найбільш вразливим верствам.
http://www.infomalin.biz/blog/388/entry/703/#comment18659
Відповісти