Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Щоб не загубилося: Франц Куберт — той, що заснував «МОЕЗ»

1.07.2015
Малин

Створено об’єднання «Рух національно-патріотичних сил Малинщини»


30 червня 1990 року, в день проголошення Самостійної України Проводом ОУН на чолі зі Степаном Бандерою та в день народження Романа Шухевича, була створена Українська Міжпартійна асамблея як спроба об’єднати національно – патріотичні сили нашої Батьківщини.

А через рік створено УНСО, а Міжпартійна асамблея перейменовується в Національну - УНА. Першим її головою став саме Юрій Шухевич.

За 25 років було все: війни, барикади, в’язниці й політична боротьба, зрада та гоніння з боку антиукраїнської влади. Після всього цього в УНСО склався власний список полеглих у боях побратимів.

Тому в день народження УНА – Житомирська обласна організація вирішила вшанувати пам»ять полеглих побратимів за волю України, хлібом та свічою зібравшися в селі Ворсівка біля козацького меморіалу, що на Малинщині.

Гостями Малинської районної організації УНА – УНСО, були командир батальйону територіальної оборони краю – Олег Умінський, координатор «Руху національно-патріотичних сил Житомирщини» - Олег Лагнюк, Житомирський обласний голова УНА – УНСО – Олексій Семенів та головний отаман «Житомирського крайового козацького товариства «Поліська Січ» Українського козацтва – Анатолій Шевчук, а також голова Малинської РДА – Володимир Литвиненко.

Після молебну, що був відслуженим протоієреєм, отцем Василієм, УПЦ КП та виступів керівників патріотичних сил. Представники «Малинського крайового козацького товариства «Поліська Січ» Українського козацтва, члени «Народного Руху України», «Українська Націоналістична СамОборона, «Патріотична партія України» підписали меморандум про спільні дії в захисті прав та свобод людини, родини, громади та національних інтересів України;
очищенню влади від корупції, свавілля та беззаконня; та покладення краю знищенню природи Полісся тим самим поклавши початок створенню об’єднання «Рух національно-патріотичних сил Малинщини».


 

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.07.10 19:28 -
Кіт Мармиза (101)
0 0
Ваш діскусьйон заставив мене передивиться відєосьйон от Черьомушкі.
Черьомушка, не пускай жовч, бо вже всі пристали на якусь сторону желєзобєтонно і ОТЕ подкармлювання ОТИМ лайном вже нікого не заводить (як думалось )))) Ти єсть така як ти єсть, і ми єсть як єсть!!! тож не включай свій болванський АГІТПРОП!! Для кого то????!!!!
А саме інтєрєсне в явлєнії "Черьомушка", шо вона це робить не за гроші, а саме по своїм ПОНЯТІЯМ, т.є., таваріщи, такі люди серед нас є і їх треба приймать як є, без срача!!! Бо як пошов срач то всі в говні,
(докладчик пошов з трибуни)
Відповісти
2015.07.10 03:40 -
Григорій Шитюк (91)
0 -1
м-мда... перечитав іще раз статтю, потім коментарі... намагався знайти логічний зв'язок між першим та другим - важко "поймать мисль". звичайно, міг би подзвонити Семеніву (до якого цілком нормально відношусь) сам, та звернуся публічно: Олексію, в твоєї організації чудова "група підтримки", і річ не в тім, що люди які йдуть у політику, повинні стати публічними, перестати ховатися за чудернацькими ніками - річ в іншому: оцим срачем з "педиками та співчуваючими" тебе ось тут тупо підставили! навіть більше - обгадили на пів-міста... з таким електоратом (що не виріс з рівня дешевого тролінгу у VK ви хочете виграти бодай якісь вибори, Ви хочете щось змінити у нашому місті? Льоша, бридко... не те що відповідати - навіть читати!
Відповісти
2015.07.09 14:42 -
Kelvin (82)
1 0
Війна в країні хлопці гинуть, а всяка наволоч мочить патріотів
Відповісти
2015.07.09 16:21 -
Черемушки (84)
0 0
https://www.youtube.com/watch?v=YENhxsBF6Tg
Відповісти
2015.07.10 13:30 -
Григорій Шитюк (93)
0 -1
Ви дійсно вважаєте що у того хлопця, що такі ролики нарізає, проукраїнська позиція? ні - однозначно, людина заробляє гроші на примиванні мізків тим, хто сумнівається у сваїй правоті. оті перемонтовані ролики виглядають так само безглуздо, як і вчорашня промова гаранта у Києві та його згадки про Майдан...
щодо постаті Шарія - більшої продажної гниди в українській публіцистиці годі й шукати...
Відповісти
2015.07.10 14:26 -
Комітет з питань запобігання корупції та дотримання прав Людини УНА-УНСО м. Малин (94)
1 -1
божечко приліпили вже людині ярлик сепаратиста, якісь позиції..., плюйте в свою криницю, а не в чужу, якшо людина це робить значить комусь це потрібно, і не Вам клеїти ярлики, бо Ваших робіт подібного напрямку , я особисто жодної не бачила...
Відповісти
2015.07.10 19:30 -
Кіт Мармиза (102)
1 0
Комітєт! ти просто якийсь унісєкс, бачивбачилабачило
Відповісти
2015.07.10 20:47 -
Наливайко (103)
0 0
ти памятаєш як листа батькам писали з простоквашино, лише троє?, а їх там, щось памятається, аж 8
Відповісти
2015.07.10 14:58 -
Григорій Шитюк (95)
0 -1
моїх подібних робіт і не побачите. передивіться відео за вказаним посиланням - дивних відчуттів не виникає? там зліплені абсолютно різні епізоди з чоловіками європейської зовнішності у військовій формі, а протиріччя у роботі "25 кадру" як сприймаються - нормально? :)))
леді, я зрозумів прискіпливу увагу до моїх коментарів, не старайтесь коментувати хоча б те, на чому не розумієтесь... і з ярликами пообережніше - не варто видавати вдаване за реальне, ярлики не розвішую.
Відповісти
2015.07.10 20:50 -
Наливайко (104)
0 0
Яка то леді ???? то КОМІТЕТ який навішав на себе назв як Брежнєв орденів.
Відповісти
2015.07.10 15:24 -
Ольга Єсипчук (96)
1 0
в мене лише сміх виникає від ваших псевдоекспертних коментарів, Ви хоч перечитуйте, перед тим як публікувати, виходячи з Вашого коментування і цього і попереднього, шо всі гівно і гівно роблять, і говорять не так,- як каже велика наука психологія, людина яка занадто схильна до критики, сама боїться бути розкритикованою, так розкажіть мені про свої здобутки в роботі на благо народу українського? Хлопчина он зняв відео, виклав свою думку, яка Вам знов же недовподоби....Чекаю конкретики, полотен не треба.
Відповісти
2015.07.10 15:43 -
Григорій Шитюк (97)
0 -1
більш ніж конкретно: хлопчина "нарізав" чуже відео... зробив примітивну заказуху про "єдину країну" і виклав у ютубі у власному "самому чесному каналі" - заперечення є? :) що тут зроблено для блага українського народу... конкретно? юна леді, за Вашою логікою, що тоді роблять там на Сході хлопці під прапорами УНА-УНСО (і не тільки) зі зброєю в руках, яким ви регулярно збираєте та відправляєте допомогу??? не спадало на думку розмножти та відправити їм оте псевдо-відево про "єдину країну", де брат стріляє в брата... розкажіть нашим воякам що вони роблять щось не те...
а взагалі, доречно було б спочатку думати, а потім писати подібну єресь - бо зовсім не смішно виходить "від ваших псевдоекспертних коментарів" .
Відповісти
2015.07.10 15:54 -
Ольга Єсипчук (98)
1 0
ну от знов хтось гівно, а Ви красівий, так де конкретика про Ваші здобутки? казала ж полотен не тре, а вийшло як завжди. Будь ласка, конкретно?
Відповісти
2015.07.10 15:59 -
Григорій Шитюк (99)
0 -1
конкретніше - тільки свіжі плітки у "контакті"... там "гівно" напевне хіт сезону.
не маю часу і бажання спілкуватися з людиною, що не розуміє української мови. допобачення.
Відповісти
2015.07.10 16:07 -
Ольга Єсипчук (100)
1 0
ще й вкантактік приплели, ну от ДІВАННИЙ АКТІВІСТ, який роздає всім поради шо робить куди класти і де брать, сам при тому жодної справи на благо міста не зробив, правда, як мінімум смішно звучить? Ви для початку в своїй діяльності доростіть до того ж Олексія, до справ УНСО, а потім вставляйте свої "5 копійок", бо виглядаєте страшним ідіотом.
Відповісти
2015.07.09 19:04 -
Наливайко (85)
0 0
Черьомушки, ви не праві. Вони, ті хто воюють проти Києва, порушили конституцію України. Вони винуваті у бійні. Вони винуваті у кровопролитті. Що ви цим відео хотіли сказати ? Що ви не вельми розумна ? Ви не праві !!! Якщо це ви виклали не від того що в вас мало розуму, то ви є сепаратистка.
Відповісти
2015.07.09 22:01 -
Черемушки (88)
0 0
Главное, что следует запомнить и с чем следует смириться любом реформатору: все люди одинаковы как биологический вид.
То есть, они могут быть любого цвета, из любой страны или части страны, с произвольным набором предрассудков и убеждений в голове, с любым уровнем интеллекта; они могут принадлежать к преступной власти, прекрасной оппозиции или быть против всех - но все равно любая произвольно взятая сколько-нибудь группа людей будет состоять из 5% альтруистов, 5% эгоистов и 90% пофигистов.
Поэтому все попытки изменить условно плохого / плохих "Х" на условно хорошего / хороших "Y" является не более чем лотереей, шансы выиграть в которую равны или стремятся к нулю, а ресурсов вижирають - немеряно!
На самом деле "условно плохие" общества отличаются от "условно хороших" ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО "правила игры".

Если по действующим правилам выигрывает тот, кто лучше бьет лежащего или бросает в соперников дерьмо, то прогнозируемо победит тот, кто лучше бьет лежачих или бросается дерьмом. Если же по правилам для победы надо написать лучший стих или компьютерную программу, то прогнозируемо победят лучший поэт или программист.
ВЫВОД: Следует стремиться не к изменения "рыл у корыта", а к изменению "правил игры".

Кто-то скажет: "Это же очевидно!".
---------------------------------------------------------------------
А правила пишуть под себе та для себе. Ви в цьому не переконались? Їсти російське - нізя, то є сепаратизм. а тримати кондитерську ф-ку, можна... ну не дають кляті москалі її продать. Подарувати безногому ветерану АТО - мяч, то приклад гуманності. Розпродавати(як папередники) держ підприємства, це свідчення передового економічного мислення.
Відповісти
2015.07.10 06:20 -
Наливайко (92)
0 0
Так і робіть далі. Копіюйте хоч якісь тексти де є сенс. Бо з власними думками, такими які б були зрозумілі іншим, у вас туго.
Відповісти
2015.07.09 21:42 -
Черемушки (86)
0 0
У кого інша думка, той сепаратист, а хто не сепаратист, той сепаратистка. Ви за війну до останнього українця? Розуму багато, а висновки у Вас невірні. Грабунок країни продовжується і бойню почали, не ті. Що там ваш кумир обіцяв?
https://www.youtube.com/watch?v=VX-f9k-l9DA
Скажіть Ваше відношення до Шарія, Сенко, Коцаби, Монтян. Усі сепаратисти, тому що думають, не так як Вам розказують Ваші олігархи?!
Відповісти
2015.07.09 21:58 -
Наливайко (87)
0 0
яйценюк - брехливий гавнюк, Але при чому це посилання до попереднього ? В городі бузина, а в Києві дядько. Ви психотропних речовин не вживаєте ? Можете мені не відповідати. Мені ваша думка не цікава.
Відповісти
2015.07.09 22:02 -
Черемушки (90)
0 0
Взаимно!
Відповісти
2015.07.09 22:02 -
Черемушки (89)
0 0
Взаимно!
Відповісти
2015.07.09 16:21 -
Черемушки (83)
0 0
https://www.youtube.com/watch?v=YENhxsBF6Tg
Відповісти
2015.07.07 10:11 -
Ольга Гура (56)
0 0
Якщо у владу не йдуть порядні люди, у неї йтимуть непорядні, бо "святе місце пусто не буває".
Щодо Олексія - спілкуюся і співпрацюю з ним в питаннях екології останніх два роки, окрім позитивних відгуків нічого не можу сказати. Да, з характером, да, не усім подобається, але я не знаю жодної людини, яка би подобалася усім, це - нонсенс.
Молоді люди працюють і інформують громадськість про свою діяльність, бо мають на це право. Давайте будемо оцінювати їхню діяльність з правової точки зору, а не з позиції подобається чи не подобається. Так от, стільки акцій та заходів, скільки вони провели за цих пару років, мабуть мало хто у Малині здійснив, і це беззаперечний факт. Давайте поважати одне одного і висловлюватися більш корректно, хоча б тому, що ми люди.
Відповісти
2015.07.03 19:16 -
Инкогнито (39)
2 0
Гриша які в хера патріоти діти хочуть влади а попередніки їх вирішили використати од і вся новина
Відповісти
2015.07.02 17:22 -
Григорій Шитюк (35)
0 0
начебто приємна новина - патріотичні сили об'єднуються... але є зворітний бік медалі: як думаєте, для чого - щоб іти на вибори! а де ви бачили, щоб обіцяне перед виборами виконувалося? чи може хтось наївно вважає що кілька голосів у місцевій раді дадуть змогу ефективно "діяти в захисті прав та свобод людини, родини, громади та національних інтересів України; очищенню влади від корупції, свавілля та беззаконня; та покладення краю знищенню природи"... яким чином? то вже прапора, вистражданого кров'ю поколіннь українських патріотів за плечима не достатньо???
навіть без конкретних прізвищ, питаннь лишається значно більше ніж відповідей.
Відповісти
2015.07.02 10:08 -
Наливайко (3)
1 0
кОЛИ ВЖЕ ЛАГНЮК СЕМЕНІВ ПІДУТЬ В АТО ВИКОНАТИ СВІЙ ОБОВ'ЯЗОК ПРО ЯКИЙ ТАК БАГАТО *****ТЬ
Відповісти
2015.07.07 23:51 -
Організація (64)
0 0
Ніколи!!!!!!!!!!
Відповісти
2015.07.02 16:36 -
Олексій Костюченко (34)
1 0
На Сході є прикмети і ознаки,
які тут знає кожний чингіcхан:
якщо в аулі гавкають собаки,
це означає, що проходить караван.

Той караван дратує всіх навколо,
бо всі сидять – а він кудись іде.
Як тільки він дошкандибає до околиць,
собача зграя неодмінно нападе.
Відповісти
2015.07.07 23:55 -
Організація (65)
0 0
Олексію!А Ви нічого не загубили в географіі?!Це наступний заклик до розколу?Незабувайте,що Ви живете в тій частині краіни,яку не поважає не Схід не Захід!!!!!!Опустіться вже на Землю!!!!
Відповісти
2015.07.04 22:51 -
Наливайко (47)
0 0
Те саме б написали роки 3 назад і жополизи януковича в відповіть на нападки на ПР.
Відповісти
2015.07.05 00:36 -
Олексій Костюченко (48)
1 0
Хай гавкають собаки –
на те вони й собаки.
Скажені їх атаки
нам глибоко байдужі.
Вони бояться, друже,
хорошої ломаки.
У кожного своє уявлення мети.
Собакам треба гавкати, а каравану – йти.
Відповісти
2015.07.02 10:34 -
Ольга Єсипчук (4)
0 0
а Ви були там?
Відповісти
2015.07.02 12:08 -
Наливайко (5)
1 0
я на патріотизмі гроші не заробляю. А коли в АТО підуть дітки авакова, парашенка,, коли сходить семенів, лагнюк, козаки-пердуни, тоді я над цим задумаюсь. Тоді я буду їх поважати.
Відповісти
2015.07.02 12:27 -
Наливайко (9)
1 0
о, ще про паліновського- того ж поля ягоду забув
Відповісти
2015.07.08 00:06 -
Організація (68)
0 0
.......вчера,на похоронах у товарища ......а,кстати,где он??????
Відповісти
2015.07.02 19:08 -
Черемушки (36)
0 0
Золоті слова.
Відповісти
2015.07.02 12:19 -
Ольга Єсипчук (7)
0 0
Ну чого ж солдати теж зарплату отримують, то чого ви їх не обвинувачуєте в тому шо вони на патріотизмі гроші заробляють? І з чого взяли шо Олексій заробляє на цьому гроші? на Ферарі не їздить же, он прибіднений Стурчак на трафіку катається, тільки Вас то чогось мало турбує. Не з свого ж карману Ви Олексія годуєте? По-моєму в нас в людей, коли шось хто робить на благо, то сприймається, як якесь бельмо в оці...
Відповісти
2015.07.02 12:57 -
Malin (13)
2 0
Дехто набагато більше робить і цим не хизується. І яке благо він нам зробив? Звідки ми знаємо про його авто? Нехай сам чесно напише де живе, за що живе, на чому їздить?
Відповісти
2015.07.08 00:10 -
Організація (69)
0 0
Думаю,що поки на дровах іздить,які дає один з лісгоспів......але шукає більш виправданіші варіанти-і буде іздити на тирсі,яка людям на голови сиплеться.........мабуть,дрова переробить.........
Відповісти
2015.07.02 13:04 -
Ольга Єсипчук (16)
0 0
Ви особисто його запитували? я не думаю шо дані факти він покриває, чим він Вам муляє?
Відповісти
2015.07.02 13:09 -
Malin (18)
0 0
Я не хочу просто всі факти тут оприлюднювати. Я теж був такий наївний, здавав кошти на всіх акціях які вони проводили, поки знайомі не повезли і не показали будинок де живе Олексій. Побачите все зрозумієте про що я. З сусідами поспілкуйтесь.
Відповісти
2015.07.02 13:13 -
Ольга Єсипчук (20)
0 0
так в чому проблема написать офіційний запит? Ви б краще на будинки Яричевської подивились чи може Керівних посад в міліції? Запитайте скільки земельних ділянок в Шостака. І сидіти під фейком і обсирать когось дуже зручно, правда??
Відповісти
2015.07.07 23:58 -
Організація (66)
0 0
Ольго!!!А Ви б не могли розказати за керівні посади,нну,нехай,навіть в міліціі Малинського УМВС?
Відповісти
2015.07.02 15:42 -
Наливайко (30)
0 0
Ну, Ольга, з цих коментарів ми бачимо, що семенів - ганнюк, який різко розбагатів після того як почалася війна. Папні, прокурорша одна із самих помітних корупціонерів на теренах малинщини, хоч, на жаль, далеко не єдина.
Відповісти
2015.07.02 15:53 -
Ольга Єсипчук (31)
0 0
Давайте, я особисто попрошу Олексія шоб Вам зробив екскурсію в свою Резиденцію, коли Вам зручно?
Відповісти
2015.07.02 16:14 -
Наливайко (32)
0 0
навіщо мені єскурсія, я й так все знаю. Адбю. А ваш альха - гавнюк і бандит такий же як і лагнюк. Бандюки ідуть в керівники громадських організацій. навіщо нам такі організації ?
Відповісти
2015.07.03 23:07 -
Kelvin (43)
0 0
а навіщо ти тут, який тільки язиком ляпає, а за слова не хочеш відповідати ? Паганий чи хороший Семенів не знаю, але хата в нього точно звичайна, кожен може переконатись
Відповісти
2015.07.03 23:30 -
Наливайко (44)
0 0
До чого тут взагалі його хата ? Я писав про їнше. Прочитай, зрозумієш. Тут просто адвокат у семеніва хріновенька. На прес-секретаря не тяне.
Відповісти
2015.07.03 23:41 -
Kelvin (45)
0 0
як його хата ні до чого, то що ви йому закидаєте ?
Відповісти
2015.07.02 16:17 -
Ольга Єсипчук (33)
0 0
На скільки я знаю, Олексій живе так само як звичайний, пересічний малинчанин,а у Вас є якісь докази вищенаписаного Вами? хто в кого вкрав? Чи мо Вас в чому обділили? хочете Вас візьму в громадську організацію, шоб побачить ізнутрі бандітскіє заговори? Чи можете свою створить і працювать на благо наших громадян... ніхто ж не забороняє, правда?
Відповісти
2015.07.02 13:20 -
Malin (22)
1 0
Ми говоримо про "патріота" Семеніва. Ні Яричевська ніхто інший тут прапорами не розмахують, а якщо людина через інтернет та газети підбурює людей ставати до лав захисників України, то нехай почне з себе. Де їхні результати по боротьбі з лісовозами у Малині? Вийшли пови....лись і заховались, чи може їм теж заплатили?
Відповісти
2015.07.08 00:04 -
Організація (67)
0 0
Звичайно заплатили!І ще будуть платити!А що-мало лісу?чи Ви подумали,що красти перестали?Один з лісгоспів так перелякався семеніва,що став одним із головних спонсорів!!!!!!!!!!!
Відповісти
2015.07.07 11:52 -
Ольга Гура (60)
0 0
А яких Ви хочете наслідків? було купа попереджень та звернень до прокуратури, поки на рівні ВР завдяки П.Дзюблику та іншим депутатам не прийняли мораторій на вивіз кругляку. Але на вивіз сосни він діятиме тільки з 2017 року. Тобто, усе, що зараз вивозиться (окрім дуба, на дуб мораторій з 2015 року), є законним. Що мають зробити Семенів і активісти?
Відповісти
2015.07.07 23:31 -
Організація (63)
0 0
Ольго!А що вони можуть зробити?А що вони вже зробили?Невже там в кого-небудь хватить розуму для цього?Це патріоти,як паша губарєв-дайте мільйон-і я-с..... ався!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповісти
2015.07.06 22:28 -
Adik (52)
0 0
Тоесть можна воровать только не нада светиться? Пусть все воруют, а травить продолжать буде всех не угодных. Ситуация напоминает ситуацию с комбатом Семенченком. Власть уничтожила человека, как публичную особу. Целенаправлено поливая чорным пиаром.
Відповісти
2015.07.02 13:33 -
Ольга Єсипчук (24)
0 0
Яричевській і не тре прапорами махать, ше раз повторюсь, - якшо маєте якісь докази своїх слів - представляйте, якшо ні, то залізьте туди звідки вилізли, найбільше не люблю пустослівство... і для початку варто представитись.
Відповісти
2015.07.02 13:38 -
Malin (26)
1 0
Так Ви ж пустослівством і займаєтесь. Яричевська тут причому. Я Вас не посилав і не обзивав. Є такий вислів Никогда не спорьте с ид...ами. Вы опуститесь до их уровня, где они задавят своим опытом. Дякую за спілкування. Більш детально в останньому коментарі.
Відповісти
2015.07.02 14:55 -
Ольга Єсипчук (28)
0 0
а представитись слабо?!
Відповісти
2015.07.02 12:37 -
Наливайко (10)
1 0
Ольга, ви путаєте речі, На фоні солдата(героя), саменів виглядає гавном. Саме про це я і пишу.
Відповісти
2015.07.02 12:50 -
Ольга Єсипчук (11)
0 0
Можете якось більш конкретно сформулювать претензії до Олексія? Якось дивно Ви повертаєте речі : фоткаться з солдатами не варто, щоб гівном не виглядать? Яким чином, на Вашу думку дана особа заробляє гроші на патріотизмі? Також Ви вважаєте гівном того хто говорить про патріотизм і не служив в наших доблєсних рядах АТОвців? Тоді можна більшу половину тут причислить до гівна. Правильно я зрозуміла?
Відповісти
2015.07.02 12:13 -
Malin (6)
1 0
Повністю підтримую в даному питанні. Нехай Семенів оприлюднить свої доходи, де він працює і звідки бере кошти на проживання.
Відповісти
2015.07.02 12:20 -
Ольга Єсипчук (8)
0 0
Він шо держслужбовець, чи Ви теж його годуєте?
Відповісти
2015.07.02 12:50 -
Malin (12)
1 0
Просто цікаво скільки з того, що ми здаємо коштів на армію залишається в його карманах. У нас зараз мода на люстрацію. Нехай теж сам себе люструє перед людьми.
Відповісти
2015.07.02 13:03 -
Ольга Єсипчук (15)
0 0
так чого Ви тут виписуєте, на скільки памятаю то в них зареєстрований свій фонд, зробіть запит офіційний шоб прозвітували, якшо Ви надавали благодійну допомогу? Чи Вам зручніше виписувать шо хтось прикарманює, при тому не маючи ніяких доводів?
Відповісти
2015.07.04 22:18 -
Наливайко (46)
0 0
ПРЕСС ЦЕНТР не повинен пам'ятати, ПРЕСС ЦЕНТР повинен знати )))
Відповісти
2015.07.02 10:01 -
Наливайко (2)
1 0
Козаки ? Оти дідугани з 30- літровими животами, козаки ? Нехай би ті козаки йшли в АТО захищати Україну. А то звання атаманські-генеральські собі поприсвоювали і на пречисту пиячать. Коли почалося АТО хто з малинських козаків генералів атаманів туди пішов ? КЛОУНИ-ПЕРДУНИ ПІДСТАРКУВАТІ.
Відповісти
2015.07.08 00:17 -
Організація (70)
0 0
Наливайко!тИ ЗГАДАЙ МАЙДАН!-де вони наввипередки кричали,що ЦЕ ВСЕ-ВОНИ!а коли почалося..........я мовчу де вони..........
Відповісти
2015.07.07 10:57 -
Adik (59)
0 0
А для СТАДА ведь не надо
Ни Свободы, ни Ума.
И в итоге, как награда, –
Изобилие ДЕРЬМА…
Відповісти
2015.07.08 00:20 -
Організація (71)
0 0
а СТАДО-це хто,а,може,що?!
Відповісти
2015.07.02 09:51 -
Valentin (1)
0 0
Понастворювали цих рухів, ..ен поймеш хто є хто, де наші де ваші
Відповісти
2015.07.02 12:58 -
Malin (14)
1 0
Це щоб легше на вибори було йти.
Відповісти
2015.07.02 13:07 -
Ольга Єсипчук (17)
0 -1
переживаєте за конкуренцію? ахахах....
Відповісти
2015.07.02 13:11 -
Malin (19)
1 0
Ви в Малині проживаєте? Конкуренцію кому???
Відповісти
2015.07.02 13:14 -
Ольга Єсипчук (21)
0 0
то вже Вас запитую... може Вам....
Відповісти
2015.07.02 13:26 -
Malin (23)
1 0
Не потрібно судити про людину яку Ви не знаєте! Для чого виясняти відносини, всерівно кожен залишиться при своїй думці. Я не знаю ким Ви вважаєте Олексія, але я його не поважаю і не підтримую. Побачите восени на виборах. Можете написати мені особисто на malin_malin@rambler.ru. Можемо домовитися про зустріч і детально поговорити, може зумієте мене переконати в іншому..
Відповісти
2015.07.03 14:22 -
Наливайко (37)
0 0
Малін, вона його "поважає"тому, що він є її роботодавцем. Вона, якийсь там, прес-секретар УНА-УНСО. Вона просто заробляє собі на життя. Тому сперечатись особисто з нею немає сенсу.
Відповісти
2015.07.03 14:51 -
Ольга Єсипчук (38)
0 0
йдіть іще в свою кришталеву кулю загляньте, мо ще шо підкаже, чи Ви зі сраки свої факти витягуєте?
Відповісти
2015.07.03 19:37 -
Наливайко (41)
0 0
http://infomalin.biz/blog/923/entry/565/
Відповісти
2015.07.03 19:33 -
Наливайко (40)
0 0
О, з вас уже говно поперло. Збігайте в душ, а тоді знову сідайте за клаву, бо воняєте вельми. Стаття "Результати соціологічного опитування" під нею стоїть твій підпис.
Відповісти
2015.07.02 13:34 -
Ольга Єсипчук (25)
0 0
Я не говорю шоб Ви його поважали і любили і т.д. навчіться для початку відповідать за свої слова.
Відповісти
2015.07.02 14:03 -
Malin (27)
1 0
Почнемо з того, що я ставив запитання. Я ще повинен на них давати відповідь? Відповідь за Семенівим. Давайте реально залишатися людьми. Я поважаю Вашу думку але це лише Ваша думка. Учіться вислуховувати інших і фільтрувати інформацію. Все сказане мною Ви можете легко перевірити. Адресу Семеніва я думаю знаєте.
Відповісти
2015.07.02 15:01 -
Ольга Єсипчук (29)
0 0
Скиньте мені фото своєї хати, ми порівняєм з моєю, я потім запитаю Вас де Ви взяли на її гроші, моя електронка - olya5@meta.ua
Відповісти
2015.07.03 19:41 -
Наливайко (42)
0 0
))) ви при семеніві, як фаріон при тягнибоку )))) від таких потрібно звільнятись в першу чергу )))) ой насмішили
Відповісти
2015.07.06 19:38 -
Богдан Дзюблик (49)
0 0
Ти хто вася? хуеплет. так на людей бочку катиш...тобі шо шостак пробашляз . гнида а?
Відповісти
2015.07.08 10:14 -
Наливайко (75)
0 0
та отприск того дзюбла, що в верховній раді, чи просто дурненький, що думкою радіє ?
Відповісти
2015.07.08 00:32 -
Організація (72)
0 0
Дзьоблику!ЧМО ТИ ОБІЖАНЕ ТА,ВИДНО,ПОГАНО ДОРОБЛЯНЕ!Може ти вже хоча б трішки,недоробок,навчишся розмовляти?Чи ти просто недорозвинений-то ти так іскажи- всі на цьому сайті зрозуміють твою проблему,а,може,й допоможуть!!!!
Відповісти
2015.07.08 13:24 -
Богдан Дзюблик (78)
0 0
Ось і маемо дві гомосекі организация и наливайко)))) А хто у вас пасівний та активний , га педики?.У вас піздоболів не вистачае сміливості підійти і сказате все що хотіли хлопцям з унсо в обличча. Знаете чому , тому що у гомосеків боятися це природньо. Так що йдить і далі беріть один у одного за щеку)))) прихлебаї влади. СЦІКУНИ!
Відповісти
2015.07.06 22:24 -
Adik (51)
0 0
Или Шостак или Оксьоненко. Может кто из прихлебал из батькивщины. Они сейчас при власти и только им не выгодно когда кто то лезет в их дела.
Відповісти
2015.07.07 09:25 -
Григорій Шитюк (54)
0 0
ой, невже щось цікаве пропустив...? так а хто ж їм свого часу допоміг ту владу захопити... вже встигли з сердешними горшки побити? :)))
Відповісти
2015.07.07 10:37 -
Adik (57)
0 0
И это говорит человек который в семье своей порядка не смогм навести. Ты здесь учиш других жыть, а сам чмо по жизни. Не даром жена от тебя ушла с ребенком.
Відповісти
2015.07.08 10:03 -
Наливайко (73)
0 0
педік, а це не занадто ?
Відповісти
2015.07.07 17:32 -
Григорій Шитюк (61)
0 0
іще чогось цікавого про мене розкажеш...? я ж не Смалюк - відгавкуватися не буду... :)))
Відповісти
2015.07.06 20:12 -
Комітет з питань запобігання корупції та дотримання прав Людини УНА-УНСО м. Малин (50)
0 0
Шановний, коретніше будь-ласка. Для чого ж так зразу?
Відповісти
2015.07.07 00:45 -
Організація (53)
1 0
Ще одне ОБ"ЄДНАННЯ!!!!!-ну і клоуни!!!!
Відповісти
2015.07.07 10:39 -
Adik (58)
0 0
Клоуны сидят в городской и районной администрации. А здесь кроме тебя их не видно.
Відповісти
2015.07.08 10:11 -
Наливайко (74)
0 0
педік, а ви діючий ЧЛЕН УНСО, чи співчуваєте ?
Відповісти
2015.07.07 23:27 -
Організація (62)
0 0
ADIK!Ну Adik це ж неPEDIKQ!!!!!!!!!Навіщо ж ти так розказуєш за чиюсь сі"мю?Може ти багато знаєш?В сім"і завжди винні двоє і таких педиків-вчителів(в третій особі)там не потрібно!!!!!!!!!І не розказуй тепер хто в місті ЧМО!Гриша живе своє життя гідно і ,якщо треба буде, постоіть за вою гідність та сім"ю особливо проти таких ADIKIV таPEDIKIV,як ти!!!!!!!!А треба буде то і я,як організація йому допоможу,особливо при наявності дитини!Якщо ти вже ціпляєш сім"ю(питання,в якому ти можеш тільки відсмоктати)-то ти вже,краще,смокчи!ТИ,мабуть,обділений материнською любов"ю!Мені тебе шкода!
Відповісти
2015.07.09 12:13 -
Adik (80)
0 0
У меня хотя бы была мать не то что у тебя - два отца. Свою жену шлюху пожалей меня не нужно.
Відповісти
2015.07.09 12:11 -
Adik (79)
0 0
От оно как. Жена бросила его из за педагога - педика? Или наоборот он бросил жену из за педика? Правильно это по европейски. Спите с мужиками дальше это ваш выбор.
Відповісти
2015.07.09 12:34 -
Ольга Єсипчук (81)
0 0
Хлопчики, так не гарно ... ну-ну-ну *посварила пальцем*
Відповісти
2015.07.08 10:21 -
Наливайко (76)
0 0
Ви думаєте, що непедік міг би взяти собі такий нік ? Я впевнений, що він саме тей, звідти і такі проблеми психіки.
Відповісти
2015.07.08 13:19 -
Богдан Дзюблик (77)
0 0
ну що хуесос от тебе і вивели на чисту воду. Ті ж в дупу довбишся. так шо жінка ушла від тебе)))))))))
Відповісти
2015.07.07 09:32 -
Григорій Шитюк (55)
0 0
прямо "заголовок між рядків"! :))))))))))))))))))))))))))))))))))
не перестаю дивуватися українським талантам... знаєте, доки можемо над собою сміятися - ми люди. потім - оскаженілі собаки. і не принципово, гавкають вони вслід каравану, чи відгавкуються. :(
Відповісти