Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

3.04.2015
Малин

Варяг чи не варяг? Політтехнолог приміряє Юрія Рудченка в крісло мера Малина


Попри дискусію навколо можливого перенесення дати місцевих виборів на 2016 рік, основні політичні партії вже розпочали підготовку до виборів депутатів місцевих рад Житомирської області.

Про це в коментарі Першому житомирському повідомив політтехнолог Петро Щербина.

«У більшості міст будуть жорстокі кампанії та несподівані результати. Найцікавішими традиційно стануть вибори міського голови Житомира, проте нинішні потенційні кандидати відзначаються лише в’ялою псевдоактивністю.

В Коростені головним чинником виборчої кампанії буде рішення чинного міського голови Володимира Москаленка щодо висування своєї кандидатури.

Аналогічна ситуація в Малині – все залежатиме від рішення нинішнього голови Коростенської райради Юрія Рудченка щодо власної кандидатури.

В Олевську місцевий громадський активіст Олександр Ніколайчук у разі успішної передвиборчої кампанії може не залишити шансів своїм конкурентам», – повідомив політтехнолог.

Якщо взяти умовну заяву Івана Литвина "Я прийшов і нікуди не піду", то участь Юрія Рудченка у виборах міського голови Малина, ключового міста в окрузі, досить ймовірна. А якщо додати досвід та ресурси Литвинів, то й результат може бути достойним.

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.04.08 20:39 -
Олег Антонюк (97)
0 0
Чи піде Рудченко чи ні — вилами по воді писано. Але ж просто-так таке в net не закидають? Може, хоче реакцію подивитись, а потім думатиме, чи йти чи ні. Хоча це йому не Коростень, в Малині усіх в грязі обкатають і на прізвище не подивляться
Відповісти
2015.04.08 20:52 -
Альф (98)
1 0
Ну так ясен пень...спочатку вброс інформації потім реакція. Не важно яка... Потом регулярна поява на публіку... Ну і паралельне погладжування по голові агітаторів... Подивимось. А хто сказав, що Шостак буде ідти на вибори? Чи це ми його туди тут снаряжаємо?
Відповісти
2015.04.08 20:25 -
користувач (95)
0 0
Не думаю, що Шостаку із підтримкою на виборах 42-х відсотків малинчан, такі, як Рудченко, створять конкуренцію. Тим більше в цей нелегкий час він, а не Рудченки та їм подібні, взяв відповідальність за місто і поки тримає його достойно в існуючих умавах. Чи хтось думає, що в умовах війни і економічного занепаду місто буде розквітати?
Відповісти
2015.04.08 16:40 -
Ольга Гура (91)
0 0
Не розповсюджуйте дезінформацію. Ю.Рудченко не планує йти у мери Малина, почула це від нього особисто. Якщо він людина честі і не кидає слів на вітер, то дотримається сказаного.
Тільки камікадзе полізе у цю петлю з бюджетом без копійки, щоб остаточно втратити репутацію і довіру малинчан. Чи гроші з неба раптом посиплються? )
Відповісти
2015.04.08 15:58 -
plitkamalina (89)
0 -1
О, як бачимо, набігли тролі Шостака.
Вчора Шостак зібрав довірених працівників міськради і поставив задачу "мочити Рудченка на малинському сайті". Так що негативних коментарів про Рудченка буде ще багато )
Якщо тролі не видихнуться і якщо Шостак проконтролює.
Це ж треба, у страсний тиждень змушувати бюджетників обливати брудом свого потенційного конкурента, тобто, брехати і порушувати Святе письмо.
Відповісти
2015.04.08 20:36 -
Олег Антонюк (96)
0 0
Яким чином Шостак зібрав довірених працівників міськради, цікаво знати? Якщо взагалі відсутній в місті
Відповісти
2015.04.08 20:55 -
Альф (99)
0 0
Силою думки... Шостак блін уміє...змушені бюджетники отримали у руки відра грязюки і сумно посунули в інтернет поливати Рудченка...
Відповісти
2015.04.08 21:28 -
Ольга Гура (100)
0 0
Так воно і було))))
Відповісти
2015.04.08 16:06 -
Ольга Єсипчук (90)
0 0
ойй божеее... йдіть голову полікуйте, а то якшо вам шось увижається, то це как би неспроста.
Відповісти
2015.04.08 03:44 -
Степан Бандера (86)
0 0
Убивати тракториста (спасли райкомівці), прихопити майнові паї (механізація , споруди,сільгосптехніка і т.д.) колгоспів району , палити дачі і майно опонентів , красти бюджетні мільйони через "посередницькі" фірмочки, створити торгівельний бізнес на реалізації "арештованих" товарів, списувати на Оноприєнка вбивство конкурента , замахи на громадських активістів , розкрадання державного фінансування на спорудження Малинського спорткомплексу та інших "недобудов" районуі безліч інших справ за які вони понесуть покарання.
Всі і все памятають і я не раджу доокуповувати і дограбовувати ними наше місто як район .
Народ терплячий , але не на стільки !
Відповісти
2015.04.08 08:55 -
Кіт Мармиза (88)
2 0
Василь, ти не Степан, ти Ковпак той шо пройшовся по тилам і надавав всім говнюкам))))
Відповісти
2015.04.08 17:28 -
Степан Бандера (92)
0 0
Котяра сиди в своїй газетці і перебріхй краще попередника.
це у вас вдається.
Розповідали як ти відстоюєш комуняк . Мабуть через те тобі , не журналісту , передав "Брехунця" серетар райкому.
Взагалі яки тили , який Ковпак ,який Василь?
Гуйва ти червона !
Відповісти
2015.04.08 17:46 -
Кіт Мармиза (94)
0 0
ФЕеее! Тільки появився і давай як той скунс тхора подпускать. Поц, перепишись назад на Вовку Мєльніченка та не паскудь славне ім'я!
Одного у тебе не отнять - "почєрк"!
Відповісти
2015.04.08 08:50 -
Ольга Єсипчук (87)
0 0
чіво Ви так категорично, а мо в даної особи найкраші наміри...
Відповісти
2015.04.07 18:30 -
Ольга Гура (84)
0 0
Тільки що зустрічалася з Юрієм Рудченком на його прохання. І зовсім не з приводу написаного на ІнфоМалині. Мерські плани - це дезінформаці, яку розповсюдили ЗМІ.
В мікрорайоні, де проживає Рудченко (4-а школа), повно стихійних смітників. Хоче чоловік долучитися до їх прибирання, але шукає однодумців. Таке в мене відчуття, що доведеться закинути музику і стати прибиральницею всєя Русі. А не хотілося б.
Відповісти
2015.04.08 03:36 -
Степан Бандера (85)
0 0
Навіщо так брехати про таку безкорисну невинність?
Відповісти
2015.04.06 15:49 -
Ольга Гура (80)
0 0
А взагалі-то існує такий синдром переключення ТВ-каналів. Людина сидить на дивані і клацає пультом, ніби шукаючи те, що їй сподобається. Те ж саме - з виборами мерів у Малині. Синдром малинського виборця. Я ще не чула жодного доброго слова про жодного з малинських мерів. Кожен раз - новий мер, і кожен раз - не такий, як треба. Ви ж самі його вибирали - от і несіть відповідальність за свій власний вибір. ))) Або висувайте власну кандидатуру і беріть на себе відповідальність за місто. А інші покритикують.
Відповісти
2015.04.06 12:18 -
plitkamalina (67)
0 -1
те, що у Малині сьогодні влада як не влада - ми це щодня бачимо. Міський голова тільки й може, що розповідати, що це не від нього дороги залежать, а це він не вирішує, а те він не може. Тут згадували Ірпінь, я зайшов у інтернет, там мера обрали тоді, коли й нашого - у жовтні минулого року. Так подивіться, що там вже зроблено:
http://www.unian.ua/common/1042274-mer-irpenya-volodimir-karplyuk-vidzvituvav-za-pershi-100-dniv-roboti.html
тільки приведу коротку фразу:
"Протягом цього часу облаштовано два сквери – сквер Миру на розі вулиць Миру і 8-го Березня та сквер на розі вулиць Паламарчука і Грибоєдова; відкрито нову дитячу поліклініку; запроваджено програму громадського здоров’я; розпочато реконструкцію міського парку відпочинку імені Правика; прокладено каналізаційні мережі до дитячої та дорослої поліклінік; встановлено бювет у новому сквері Миру; оновлено розмітку на дорогах; пофарбовано придорожні бордюри; відновлено вуличне освітлення; придбано новий модифікований сміттєвоз; встановлено 10 зупинок громадського транспорту; замінено 1102 вікна у школах та дошкільних установах Ірпеня та Приірпіння".
А що нашому меру це заважало зробити?
Нехай Рудченко вивчає досвід успішних міст і йде на вибори. А люди вирішать самі, кого підтримувати.
Відповісти
2015.04.08 17:33 -
Степан Бандера (93)
0 0
Пліткар , не порівнюй те що не порівнюється.
Бюджет Малина та Ірпіня ?
Так ти далекий я бачу до того навіть що плетеш пліткаре.
Рудченків при владі в Малині чекають шини , вогонь, ...... і кінець райського життя.
Народ вже не такий як раніше боязливий і мовчазний !
Відповісти
2015.04.06 20:30 -
Олег Антонюк (81)
1 0
Ти бюджет Ірпеня дивився і з малинським порівнював? Прирівняв пригород Києва з Малином....
Відповісти
2015.04.06 20:52 -
користувач (83)
0 0
Та скоро оці прихвосні Рудченка тут з прапороми бігать почнуть І кричать "Рудченко маладец"... В інтернет він зайшов... Ти б у міську раду Малина зайшов та поцікавився що тут і до чого.... Чи ти думаєш, тут усі ваньку валяють...
А мер Ірпеня прям осьминог і осьмирук. Все сам зробив, досі працює, не їсть, не спить, всі стоять поряд зачаровані й плещуть у долоні.
Відповісти
2015.04.06 13:04 -
Ольга Гура (74)
1 0
А це те, що сказав мер Ірпеня у кінці свого звіту: Після представлення звіту Карплюк подякував усім, хто допомагав йому працювати в цей період: «Жоден міський голова не може нічого змінити без розуміння та підтримки громади. Мені приємно, що ви дозволяєте мені забрати руку з пульсу міських проблем. Я дякую кожному, хто прийшов до мене на прийом зі своїми проблемами та зі скаргами на бездіяльність чи свавілля окремих чиновників. Та найбільша моя подяка тим, хто виступив з ініціативами щодо відродження Ірпеня та зробив свій внесок у нашу спільну справу».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/common/1042274-mer-irpenya-volodimir-karplyuk-vidzvituvav-za-pershi-100-dniv-roboti.html
Відповісти
2015.04.06 13:17 -
plitkamalina (75)
1 0
Так, це вірно. Громада повинна бути з мером однією командою, але ініціатива має бути і від мера і від громади.
Відповісти
2015.04.06 09:21 -
Anton (64)
0 0
Ми сусіди через город! Мені Инкогнито казав шо ви з ним по стопці лупите!
Відповісти
2015.04.05 23:28 -
Кіт Мармиза (61)
0 0
Скажу так! Мені здається шо Антон знає хто такий Інкогніто, а Інкогніто знає хто такий Антон бо заводять часто разговори як мєж своїми. Мені здається шо я наче знаю хто такий Інкогніто а здається шо й не знаю але точно шо він нахваляє постоянно одног таварісча. Але мені не здається шо я знаю хто такий Антон, хотя чіста гіпатетчески можу того сього на пальцях перебирать...
І ви кажете скучно? і мені по₴₴р (це мене нові дівчата навчили таких слов) шо ви там про рудченка пишете тільки б бистріше вже розкрили інкогніто Інкогніто )))
Відповісти
2015.04.05 23:00 -
Anton (59)
2 -1
Скажу так у шановного Рудченка дуже багато нерухомого майна в Малині , одні будівельні магазини оце все що його батько вспів зробити для Малина, про Чушенка теж саме.Грабували вони наш Малин ще в тей час що люди і по сьогоднішній день про це мало що знають!!! Такшо народ пора думать головою , а не слухать тут якихось Инкогнито:)
Відповісти
2015.04.06 12:12 -
plitkamalina (65)
0 0
Наскільки я знаю, у дружини Юрія Рудченка і справді у Малині є магазини. Але хіба то є погано, коли вона займається підприємницькою діяльністю, створює робочі місця та сплачує податки? Чи ви хочете, щоб Малин і далі не розвивався, а малинчани їздили на роботу Бог знає куди? Чим більше в Малині відкриватиметься магазинів, тим більше буде робочих місць і більше коштів у міському бюджеті. Зрозумійте, ми вже не живемо у Радянському союзі, зараз повинен активно розвиватися приватний бізнес. І таких підприємців, як дружина Рудченка в місті має бути більше.
Відповісти
2015.04.06 20:33 -
Олег Антонюк (82)
0 0
А де магазини у дружини Юрія Рудченка? Оголосіть список для необізнаних
Відповісти
2015.04.06 12:23 -
Ольга Гура (68)
0 0
Проблема зовсім не у тому, що чиясь дружина має магазин, а у тому, що далеко не у всіх малинчан є такий шанс, якщо ти не чийсь родич, кум, сват, брат. Хай буде більше магазинів, робочих місць, податків, наповнення бюджету, але на рівних для всіх умовах. Хіба не секрет, що у більшості депутатів ВР є свій бізнес, і більшість з них йдуть до ВР, щоб лобіювати інтереси свого власного бізнесу і притискувати конкурентів? Так само і на міському рівні. Через це люди і обурюються.
Відповісти
2015.04.06 12:27 -
plitkamalina (70)
0 0
Повністю підтримую вас щодо рівних можливостей для усіх. Для цього міська влада повинан ініціювати якісь програми спрощення ведення бізнесу, давати підприємцям земельні ділянки, вільні приміщення, залучати інвестиції. Де хоч слово ви чули від нашої мерії, що вони залучили інвестиції? Спитайте в нинішнього мера про його ділянки, які він вже встиг продати. Чому меру ці ділянки дали, а багатьом жителям Малина досі не дали нічого?
Відповісти
2015.04.06 12:56 -
Ольга Гура (73)
0 0
Якщо є така інформація і вона правдива, то подавайте до прокуратури, нехай розбираються, і це буде законно. Інакше, воно виглядає, як наклеп.
Відповісти
2015.04.06 13:18 -
plitkamalina (76)
0 0
розумієте, отримання ділянки законно. але деякі особи отримують її одразу, а простій людині доводиться чекати роками. за часом все стане на свої місця.
Відповісти
2015.04.05 18:33 -
Инкогнито (48)
0 0
Тут відсили 10 чоловік на сайті тай ті із завишеною самооцінкою які чомусь важають що вони ум.честь і совість нашого міста насправді ви погано знаєте малинчан якщо запитати малинчан коли жилось найкраще то скажуть при Рудченку Дітковском так що ви тут не писали у малого Рудченка шанси дуже великі
Відповісти
2015.04.05 22:59 -
Anton (58)
0 0
Скажу так у шановного Рудченка дуже багато нерухомого майна в Малині , одні будівельні магазини оце все що його батько вспів зробити для Малина, про Чушенка теж саме.Грабували вони наш Малин ще в тей час що люди і по сьогоднішній день про це мало що знають!!! Такшо народ пора думать головою , а не слухать тут якихось Инкогнито:)
Відповісти
2015.04.06 01:38 -
Наливайко (62)
0 0
Про нерухомість рудченка малинчани, звичайно не про всю, проте знають. Просв'ятіть про нерухомість чушенка.
Відповісти
2015.04.06 09:17 -
Anton (63)
0 0
за Чушенка то так вилетіло, а взагалі то він адекватна людина.
Відповісти
2015.04.05 18:42 -
Наливайко (49)
0 0
Поясніть ваше "жилося краще", тобто в Україні була цілковита розруха, а Малин буянив ?
Відповісти
2015.04.05 18:52 -
Инкогнито (52)
0 0
даже на фоні розрухи в країні Малин не виглядав такою резервуацією як тепер тому що влада тримала хоть якусь планку .атепер Малин став посміховиськом даже в Житомирі Семанюки Противні Ювковецьки та інші і близько не стоять біля того ж Рудченка . Чушенка. Дітковского .
Відповісти
2015.04.05 23:02 -
Anton (60)
0 0
А Шостака ,Шевчука,Долю ,Стельмаха,Тимошенка,Піковського і бля бля бля ,про них напевно забув:)
Відповісти
2015.04.05 19:08 -
Наливайко (54)
1 0
Ваше - "на фоні розрухи в країні Малин не виглядав такою резервуацією як тепер" вважаю, що ця фраза не має нічого спільного з правдою. Якщо ви іншої думки то обгрунтуйте.
Відповісти
2015.04.05 19:03 -
Наливайко (53)
0 0
Ніколи не проголосую за послід дідківського і рудченка. Хто такий Чушенко, якщо це автопарк, то в нього не було посад тотожних дідківському-рудченку. Про чушенка взагалі в мене думки немає.
Відповісти
2015.04.05 19:43 -
Альф (55)
1 0
Щодо Чушенка у мене теж немає чого розповідати. Він - нинішній депутат обласної ради. Що він робить? Що уже зробив?
Щодо Дідківського і Рудченка. Не ностальгуйте, товариші... Вони керували у свої часи, зараз інші... Інші проблеми, інша політика... Багато що змінилилося... Малий Рудченко не поверне часи правління свого тата. Це як Донбас хоче повернення в СРСР, бо там колись було добре... Не розуміючи, що Союзу більше немає...
Відповісти
2015.04.05 12:03 -
Альф (42)
2 0
Ну що, бачу починаються вибори… І перші ластівки агітації. По-перше, хто такий полі технолог Петро Щербина? Підкреслюю, не політолог, не експерт, а політехнолог.. Я відкрив його біографію. Піар, піар і ще раз піар… То прес-секретар, то керівник прес-служби, то Ірпінського міського голову пропихав, то біля Льоні Чернівецького потусувався… Думаю, що так кинутися фразою «все залежатиме лише від Рудченка» трохи самовпевнено і ранувато… Хоча піарщик досить енергійний і молодий, думаю, ми ще його зустрінемо поряд з Рудченком… Тепер власне про Рудченка-малого… Рудченко-старий дещо підтоптався… Його мармиза поряд з Ванею Литвином на осінніх виборах погоди не зробила… І слава Богу. Попередні вибори міського голови показали, що у Малині мало достойних людей-лідерів… Добре, що були Шостак і Карпук. Якщо вже Федот зайняв третю позицію, то все дуже сумно… Нинішня ситуація на руку Рудченку. При такому розкладі, коли міста задихаються від економічного тиску держави, коли скрізь дурдом і бардак, чому б не розвісити знову свої фотки на всіх стовпах і деревах Малина. Думаю, вони знову будуть разом: «Тато і син, плече до плеча»… Це так розчулює… Навіть мене, старого пенсіонера…
Відповісти
2015.04.06 12:15 -
plitkamalina (66)
0 0
Політтехнологи лише допомагають політику донести свою думку до виборця, але кінцеві рішення все одно приймати жителям Малина. Враховуючи, що місто в стагнації, то Малину потрібна свіжа кров, новий підхід, молодість, досвід та енергія. Якщо Рудченко висуне свою кандидатуру на міського голову, то багато хто її підтримає.
Відповісти
2015.04.06 12:26 -
Ольга Гура (69)
0 0
Ми вже зрозуміли, що ви працюєте на свого кандидата і отримуєте за це зарплату.
Це не місто в стагнації, а вся країна в стагнації через таких керівників і їхніх політтехнологів, які довели її до банкрутства і розпродажу.
Відповісти
2015.04.06 12:30 -
plitkamalina (71)
0 0
У мене немає кандидата і я ні на кого не працюю, а є приватним підприємцем. Країна в стагнації - згоден. І місто в стагнації. Малину потрібні зміни, бо місто не розвивається.
Відповісти
2015.04.06 12:54 -
Ольга Гура (72)
0 0
В чому Ви побачили відсутність розвитку? За цей рік реалізовано стільки громадських ініціатив, що за попередні 23 роки мабуть стільки не було.
Те, що у місто не йдуть інвестиції, то це залежить від ситуації в країні - чим нестабільніша і непрозоріша ситуація, тим швидше тікають інвестори. Чим жорсткіші закони щодо малого та середнього бізнесу, які приймають наверху, тим більше малих підприємств закривається і не сплачує податки до бюджету, бо їм нема, як вижити. Яким чином Рудченко зможе на це вплинути? Найбільше, що може зробити мер, - це навести хоча б санітарний порядок у місті і запевнити іпотенційних інвесторів, що для їхніх інвестицій тут будуть чіткі та прозорі правила гри.
Відповісти
2015.04.06 13:20 -
plitkamalina (77)
0 0
так, Ольго, ви праві. у Малині справді проблема з санітарним порядком. а громадські ініціативи повинні і далі стимулювати владу виконувати свої прямі обов'язки. стагнація перш за все у тому, що не розвивається економіка та бізнес Малина, не розбудовується інфраструктура. погодьтеся, що винуватити в усьому ситуації в країні - теж не вихід.
Відповісти
2015.04.06 13:42 -
Ольга Гура (78)
0 0
Щодо Ірпіня, скажу одну не дуже приємну для малинчан річ. Ірпінська громада - переважно київська інтелігенція, тому, якщо там облаштовуються якісь парки, то там багато культурних людей, які усе те бережуть. У нас теж облаштовуються парки (на в'їзді з боку Потіївки - "Вересковий", облаштовую власноруч і за свої кошти, "Фабричний" - облаштовують студенти ,які виграли гант) ,але треба щодня ходити і прибирати пляшки, недопалки, лагодити те, що потрощено. Публіка різна - от і результати різні. Можна хоч за один день золотих замків набудувати, але якщо воно наступного дня розкрадеться, потрощиться і засиплеться сміттям, то який у цьому сенс?
Відповісти
2015.04.06 14:07 -
plitkamalina (79)
0 0
Ви молодець, що облаштовуєте парк. Це велика справа. І студенти молодці, які виграли грант.
Відповісти
2015.04.05 18:47 -
Наливайко (50)
0 0
Алф, згоден з вами, старих пердунів з їхнім послідом тільки на смітник.
Відповісти
2015.04.05 13:37 -
Кіт Мармиза (45)
0 0
І кого це ви, Альфредо, мармизою тут абзиваєтє? Абідно.... однако :)
Відповісти
2015.04.05 17:53 -
Альф (46)
0 0
Коте, я щось забув за тебе.. Пардонь, друже....Я оце дивлюсь на твій паспортний знімок, це ти чиє крісло приміряєш?
Відповісти
2015.04.05 17:58 -
Кіт Мармиза (47)
0 0
Фу!!!! Альфредо! приииміряєш!??? Це неотємлємая часть мого ізмождьонного тєла!
Відповісти
2015.04.05 19:45 -
Альф (56)
0 0
Та твоїм тєлом можна скоро буде вулиці асфальтувать...)
Відповісти
2015.04.05 19:48 -
Кіт Мармиза (57)
0 0
Це замість того камаза шо в Городищах асфальт трамбував?
Відповісти
2015.04.04 00:45 -
Ясамон Предчайший (29)
0 -1
Смешно, ей-богу, снова мыльная возня. Нужно менять сам подход к подбору кандидатур, это самый важный этап. А получается, приходится голосовать принудительно-добровольно. Разве сами горожане не в состоянии для себя решить один кадровый вопрос, выдвинуть от себя, так сказать, кандидатуру, и, тут-же ее утвердить. Вот вам и новый подход, и не нужно ни каких дополнительных расходов на рекламу кандидатов и всего остального. Спокойно, не спеша, обдумали-решили и постановили. Ведь это для себя делается, тогда возможно, и ругать никого не придется...начинайте думать свое будущее, за вас этого никто не сделает.
Відповісти
2015.04.04 12:39 -
Юрій Смалюк (35)
2 0
І хто ж буде проводити отой "відбір"?Людино добра,не сміши читачів своїми чудернацькими пропозиціями.Наче з дуба та на колючку! Хто тебе заставляє йти голосувати або хто забороняє тобі балотуватись самому чи підтримувати в той чи інший спосіб когось? Який ще велосипед хочеш придумати? Одні люди, чи група людей (партії,організації...) висувають свого кандидата,інші йдуть самовисуванцями.Що тут ще треба змінювати? Що тобі не подобається? Який ще механізм відбору пропонуєш? Може нехай усі кандидати муситимуть проходити стоматолога-у кого міцніші зуби,того і висуватимемо,чи як? Перш ніж щось написати-подумай спочатку мізками,якщо вони в тебе є,в чому,судячи з твоїх дописів, я дуже сумніваюсь.Якщо маєш якісь пропозиції,то висловлюй їх зрозуміло,а то : "...нужно менять сам подход к подбору кандидатур..." Як ти його зміниш? Заборониш йти на вибори самовисуванцям,чи навпаки? Що хочеш змінювати? Де конкретика?
Відповісти
2015.04.04 15:09 -
Ясамон Предчайший (36)
0 0
мне не нравится, когда начинают хамить в эфире. еще мне не нравится наблюдать бессмысленные выборы на фоне разрухи и упадка...у меня, дурака, мыслей предостаточно, вот только пока не вижу кому их передать, не вижу настоящих людей.
Відповісти
2015.04.05 18:50 -
Наливайко (51)
0 0
*андон редчайший, передай свої думки в інтернет на заморозку, щоб не воняли.
Відповісти
2015.04.04 16:47 -
Юрій Смалюк (37)
0 0
А ти значить справжній серед нас. Усі інші то так собі-лохторат,ягнята,які сліпо бредуть за пастухом...Мені теж багато чого не подобається. І що? Така твоя позиція схожа на таке - ось у мене багато гарних ідей і слушних пропозицій (я оракул,я дока) , але я вам нічого не скажу,бо ви такі тупі-не зрозумієте...Отакі закидони ми усі тут мастаки розписувати і ,здається мені,що ти далеко від усіх нас не відстав.Та ж сама риторика без конкретних механізмів.Як от "...выдвинуть от себя, так сказать, кандидатуру, и, тут-же ее утвердить. Вот вам и новый подход..." Якщо маєш що сказати-кажи,якщо маєш і не хочеш-то навіщо взагалі відкривати рота?
Відповісти
2015.04.04 22:28 -
Ясамон Предчайший (38)
0 0
вроде все логично на первый взгляд, чувствуется сноровка спеца...мы как, вид, близки к вымиранию, и от такой очевидности, многие, просто прикрыли глаза, а мысль, между тем, поплыла по иному пути...это еще, сегодня, возможно исправить, обратив пристальное внимание на кардинальную реконструкцию дошкольного образования, в первую очередь. дальше идет - наука и творчество. все остальное работает на первое и второе. взрастив новейшее поколение, переполненное качественной энергией и настроенное исключительно на созидание, можно будет спокойно вздохнуть и начать наслаждаться плодом своей работы...это очень коротко и сжато.
Відповісти
2015.04.05 08:20 -
Юрій Смалюк (41)
0 0
Дуже правильно написав,підтримую.
Відповісти
2015.04.04 22:36 -
Ясамон Предчайший (39)
0 0
данный путь неминуемо будут преследоваться везением и удачей.
Відповісти
2015.04.04 22:38 -
Ясамон Предчайший (40)
0 0
вот теперь понимай как можешь, только не спеши, глухоту слушай, теперь она, твой поводырь.
Відповісти
2015.04.04 09:00 -
Ольга Гура (31)
1 0
По закону посада мера - виборна, спочатку треба змінити законодавство, адже будь-який кандидат, навіть обраний громадою і найкращий все одно має пройти через процедуру виборів.
Відповісти
2015.04.04 10:28 -
Ясамон Предчайший (32)
0 -1
воля народа - вот самый главный закон, он-же единственный незыблемый, а остальные пора давно пересматривать .
Відповісти
2015.04.04 11:09 -
Ольга Гура (33)
1 0
Це записано в Конституції ,чого Ви її не виконуєте? )))
Відповісти
2015.04.04 11:14 -
Ясамон Предчайший (34)
0 -1
смешно пошутила, тетя Оля)).
Відповісти
2015.04.04 01:08 -
Ясамон Предчайший (30)
0 -1
Вот скажите, почему одна голова должна решать за 27000 голов, что им важнее, а потом, каким способом эту важность удовлетворить, не слишком-ли завышены смысловые нагрузки для одного лица. Может, уместнее будет, наделить одного человека полномочиями, присматривать за точным исполнением воли остальных. Нужно менять сам принцип действующей системы, ведь она нас не устраивает по всем параметрам, так чего-же хорошего мы от нее ждем...ждем и надеемся).
Відповісти
2015.04.03 21:04 -
plitkamalina (26)
0 0
Питав у коростенців про роботу Рудченка. Сказали, що він минулого року очолив Коростенську райраду і з того часу згуртував депутатів райради, припинив чвари і політичні розборки. Говорять, що зарекомендував себе як профі. Багато хто хоче, щоб він знову очолив райраду, але якщо людина має поклик працювати в Малині - нехай іде та працює. Нинішньому меру, на жаль, не вдається нічого змінити у місті. Прикро, проте Малин за останні 40 років не змінився: тотальний занепад продовжується, депутати міськради не обєднані та не знають, хто їх веде і куди.
Особисто я за те, щоб Рудченко висунув свою кандидатуру на мера Малина. А чи гідний він цього - покажуть результати виборів. Хоча, кажуть, що Рудченко ентузіаст, значить проведе правильну кампанію. Може й стане нам краще жити.
Відповісти
2015.04.05 12:10 -
Альф (43)
0 0
От де ви, шановний, узялися тут... Це вже у Дзюблика таке було... Понароджулися тут. як гриби після дощу...Хто тут у нас ще ? nikolaiychuk... Вибори пройдуть, позникають... Ну вже хвалите Рудченка, то хваліть акураніше... Ну там подайте його конкретні заслуги перед Малином, а то ну в технікум сходив, два класи закінчив... живе у Малині, ну живе...і що з того... Мій кіт тоже тут живе...
Відповісти
2015.04.05 13:19 -
Наливайко (44)
1 0
В ПАПАШКИ-РУДЧЕНКА ТЕЖ, ФАКТИЧНО, НАМА ВИЩОЇ ОСВІТИ, КУРСОВІ Й ДИПЛОМНІ ПИСАЛИ РАЙВИКОНКОМ І СІЛЬГОСПУПРАВЛІННЯ ЗА ЩО ВІН ЩЕДРО РОЗРАХОВУВАВСЯ. З РЕСУРСІВ КОЛГОСПУ, ЯКИЙ НА ТОЙ ЧАС ОЧОЛЮВАВ
Відповісти
2015.04.03 21:09 -
Наливайко (27)
0 0
Звичайно, "А чи гідний він цього - покажуть результати виборів", результати виборів колись показали, що гідний Доля (((
Відповісти