Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

27.09.2014
Житомирщина

Житомирський активіст влаштував експромт-мітинг. Ні червоним прапорам!


22 вересня житомирського активіста екс-свободівця Юрія Градовського забрали до райвідділку міліції.

Причиною цього став інцидент під час відзначення Дня партизанської слави. Під час мітингу, де майоріли червоні прапори, Юрій Градовський намагався виступити, втім організатори йому вимкнули мікрофон.

У підсумку член Організації Українських Націоналістів засудив житомирських чиновників, назвавши їх "московськими холуями", відзначивши, що справжніми українськими партизанами є Тарас Бульба-Боровець та Степан Бандера, а не Шелушков й Бородій, які нищили українців.

Припинити незапланований виступ Юрія Градовського вдалося лише працівникам міліції.

Джерело: CTVnovosti

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.09.27 18:11 -
Ольга Гура (2)
1 0
Думаю, треба залишити ветеранів у спокої ,кожен з них сам знає, за що він воював. І не нам, тим хто тієї війни не бачив, розказувати дідам, за що вони клали свої життя. Головне, щоб вони свою старість зустріли у пошані від людей та держави, при здоров'ї та якщо не при багацтві, то хоча б не у жебрацтві. А ми тільки те й можемо, що розказувати їм, хто герой, а хто ні, а місцем у транспорті поступитися, чи допомогти чимось у побуті - ноль. Як самі ставимося до своїх стареньких, так і до нас ставитимуться онуки. Я не думаю, що комусь у старості буде приємно вислуховувати від молодого покоління, що ти воював не за те. Але доживете - почуєте.
Відповісти
2014.09.27 18:54 -
Григорій Шитюк (3)
0 0
Олю, я вже на пальцях розказував - які "ветерани" сьогодні...? на дворі 2014 рік, люди що пройшли в окопах Другу світову стільки не живуть - фізично! пора вже припинити ці політичні спекуляції на темі ветеранів, в угоду сволоті, що все свої свідоме життя паразитувала на людях. а сьгодні цим потворам з алими стрічечками вже й чіплятися ні за що - от і заводять черговий раз стару пластинку... та сьогодні, вона більш ніж недоречна! пора раз і назавжди припинити спекуляції на тему ветеранів Другої світової. а про комуністів і згадувати не варто - стерти з пам"яті.
Відповісти
2014.09.27 20:57 -
Ольга Гура (4)
0 0
То чого ж вони до тих нещасних ветеранів увесь час чіпляються, що з червоними стрічками, що з жовто-блакитнимиі? Нехай вже дадуть спокійно лежати їм у могилах. Щодо комуністів - мій дід був комуністом і порядною людиною, мені його що - зтерти з пам'яті? Погані вони були чи хороші, але після себе нам залишили фабрики, заводи, електростанції, школи, бібліотеки, музеї, театри, будинки культури, будинки відпочинку і таке інше. Усе це було збудоване на народні гроші, але ж збудоване. Що маємо зараз, окрім маркетів, пивнух, аптек і похоронних бюро? А винуваті у всьому лише комуністи? Смішно, панове.
Відповісти
2014.09.28 11:18 -
Василь Федоренко (8)
0 0
Гура, від твоєї комуністичної , радянської, проросійської ,ворожої до Української державності пропаганди на цьому антигромадському сайті вже тошнить !
Припини ! Бо через пару років будеш тільки прибирати сміття і митингувати на могилах малинських раайкомівців , їх сексотів , беріївських шептунів та Павликів Морозових !
Ти дійсно в паралельному світі . Ні ! Залишилась з Росією і комутантами в 20 столітті , в окопах ВВВ , а Європа ,людство вже в 21 столітті і такі як у тебе позиції та свідогляди давно пропахли нафталіном !
Критикуєш політику і разом з тим в партії не йдеш щоб змінити правила і "еліту".
Критикуєш срач , влаштовуєш свої неефективні комуністичні суботники , а заставити комунальних управлінців працювати чи піти туди самій "керувати" не хочеш !
Проти Мала , а живеш в його місті !
За Леніна і запевняєш що за Україну (мабуть Лугандони і послідовники твого діда і тестя вбивають на Донбасі українців "За Україну!")
І багато інших внутрішніх суперечностей .
Як для мене то це просто Хаос з пекла який палає і спалює остатки логіки та глузду ! !
Відповісти
2014.09.28 11:47 -
Ольга Гура (10)
0 0
Демократія передбачає наявність різних думок та позицій і повагу до них з боку опонентів. Чи Вам мила лише своя позиція? Тоді яка ж це демократія?
Проти Мала? А де докази, що це місто Мала? Європа, якщо Ви такий проєвропеєць, давно робить тести ДНК та підтверджує науково причетність до тих чи інших історичних постатей. А жити легендами та міфами, як первісна людина... Щодо іншого - маю право на свої думки і вчинки, як і інші люди. Це право дає мені життя, а не партії.
Відповісти
2014.09.29 12:57 -
Григорій Шитюк (11)
0 0
Олю, можливо ти й права що до Мала... але якщо вже на то пішло, у даному випадку радше починати з того, що можна довести - наприклад з розвінчання міфу про "малинське партійно-комсомольське підпілля"? чи Малин до сьогоднішнього дня не хоче позбутися "свого героя Радянського Союзу" нав"заного комуняками? перестати 2-3 рази на рік тупцюватися на кістях предків, що не повернулися з Другої світової, влаштовуючи шабаші з ряженими "ветеранами" 40-50-х років народження...? навчитися нарешті шанувати пам"ять загиблих героїв, як це доречі, не одне десятиліття роблять у Європі...
Відповісти
2014.09.27 21:48 -
Григорій Шитюк (5)
0 0
Олю, а що, все те радянське надбання у вигляді недолугої енергоємкої промисловості, інфраструктури та соціальної сфери було створено лишень завдяки комуністичній ідеології та вождям-сифілітикам...? куди ж воно поділося в лихі дев"яності? так от, найкраще швиденько прибрали до рук самі ж ...комуністи! але вони вже стали бізнесменами, банкірами, нафтовими магнатами, газовими принцесами. то хто розікрав країну - американці чи наші доморощені комуняки???
Відповісти
2014.09.28 09:52 -
Ольга Гура (6)
0 0
Справа у тому, долуге воно чи недолуге, але онуки й того не збудували, тільки потрощили та засипали сміттям те, що лишили їм діди. Але то таке. Щодо того. хто розграбував, то це хамелеони, які перефарбуються під будь-яку владу. Буде комунізм - вони стануть комуністами, прийдуть фашисти - вони стануть фашистами, буде демократія - вони стануть демократами, аби бути при владі і грошах. А дійсно ідейні комуністи, як нічого не мали, так нічого й не мають. Так що питання не в ідеології, а в людях, їхній безпринципності та пристосуванництві.
Відповісти
2014.09.28 10:50 -
Григорій Шитюк (7)
0 0
вибач, нічого особистого... то на біса тоді така ідеологія, яка породжує лишень хамелеонів-пристосуванців та безропотних рабів??? я згоден з тобою у тій частині, що всі ділки, що прибрали до рук загальнонаціональні (заводи, фабрики та інш. ніколи не належало людям!) багатства перефарбуються під любу владу... але перша їхня партійна приналежність - то був комсомол, а по ходу кар"єрного росту - комуністичні лава, омріяний і такий жаданий червоний партбілет. переважна більшість - виходці тієї сучої, антилюдяної (по своїй суті) радянської системи, вона їх породила і зробила такими, які вони є! невже це не зрозуміло? я не пропоную тобі стерти пам"ять про діда (це не по-людськи як мінімум), я сказав лишень стерти пам"ять про комуно-фашистську ідеологію. викинути її на смітник історії, витрусити "совок" з голови.
Відповісти
2014.09.28 11:29 -
Ольга Гура (9)
0 0
Будь-яка ідеологія з часом перетворюється на свою протилежність - така природа людей, які підтримують ту чи іншу ідеологію. Я зараз про те, чому робітники та селяни підтримали революцію 17 року. Напевно ж не від того, що їм при царизмі жилося заможно та безбідно? Напевно ж була експлуатація селян та робітничого класу? Скільки селян та робочих могли мати освіту, медичне обслуговування і т.д.і т.п. Наше покоління вже усе це мало і безкоштовно. Нехай не вищого гатунку, але й далеко не найгірше. Спілкувалася з родичами з США , чоловік сам медик, то казав, що радянська вища освіта була достатньо якісною і конкурентноздатною у світі, просто хто ж пустить на свій ринок отак запросто конкурентів, отож людей змушують переучуватися та отримувати місцеві дипломи. Просто у нас звичка хаяти усе своє. Те, що було добре, його варто достойно оцінити та використати, а те що було негативне - засудити та до нього більше не повертатися. Це розумний підхід, а то можна разом з купіллю і дитя виплеснути.
Відповісти
2014.09.29 13:05 -
Григорій Шитюк (12)
0 0
так я ж не про те! в СРСР було багато чого, що хотілося б з радістю втілити в наше сьгодення. але ж ти прекрасно розумієш - на разі, це не можливо, утопія, ностальгія по минулому... треба вже позбутися рожевих окулярів - вони шкодять суспільству, та розбудовувати країну виходячі з того що маємо. не позбудемося тих ілюзій - залишимося у підвішеному стані, якщо россія (колись начебто "старший брат") не розчавить як тарганів... треба вбити "совок" у собі, і якнайшвидше, навіть якщо це дуже болісно - іншого виходу немає!
Відповісти
2014.09.29 17:28 -
Ольга Гура (13)
0 0
Ніколи не сумувала за совком. Але ми ж не самі, є ще й старше покоління, хтось легко прощається зі своїм минулим, а хтось болісно. Для себе ми можемо обирати будь-який шлях, але старшому поколінню не маємо права нав'язувати своє, тим більше через приниження їхніх заслуг перед тією країною.
Відповісти
2014.09.29 19:11 -
Григорій Шитюк (14)
0 0
спірно... пам"ятаєш у Польщі молодіжний рух "забери у бабусі паспорт..."? десь щось подібне конче необхідно нам зараз в Україні. якщо дамо надалі спекулювати тими совковими догмами - не виберемося з лайна... так що, заради старших та прийдешніх поколіннь, слід знімати оманливі рожеві окуляри - і якнайшвидше! а якщо до того дійде - й паспорт заховати, аби наші старенькі (самі того не розуміючи) не повернули нас знову в радянський хаос. :)
Відповісти
2014.09.29 21:48 -
Ольга Гура (15)
0 0
А-а ти про голосування)) Справа у тому, що рад. влада так вимуштрувала їх ходити на вибори ,що вони це роблять дисципліновано й досі. А от молодь... не бажає стояти у чергах до кабінок, тому й програє пенсіонерам.
Відповісти
2014.09.27 17:17 -
Григорій Шитюк (1)
0 0
все правильно, нашим дітям знову розказують баєчки про "Вєликую атечественную"... а ті хто хоча б намагається противитися цій комуністичній пропаганді, як і в найкращі радянські часи потрапляє до райвідділку... скільки іще Майданів потрібно, скільки іще наших хлопців повинно загинути від російських куль, аби у людей повилітала з голови ота комуністична дурня? наші діди віддавали своє життя у часи Другої світової за рідну землю, а не за "товарисча Сталина"!
Відповісти