Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

4.09.2014
Малин

У Малині заборонено нічну торгівлю, обмежено розважальні заходи та введено маркування товарів


На останній 51-й сесії міської ради шостого скликання було прийнято ряд рішень, серед яких «Про встановлення тимчасових обмежень на період проведення АТО» (рішення щодо припинення нічної торгівлі та обмеження розважальних заходів) та «Про маркування товарів на споживчому ринку».

Згідно з останнім підприємці зобов’язані здійснювати помітне маркування товарів вітчизняного та російського походження, яке розміщувати на ярликах (цінниках) або в покажчиках цін товарів поруч із роздрібною ціною, зазначаючи назву країни виготовлення продукції та графічне кольорове зображення її національного прапора, товари російського походження розміщувати на окремих полицях.

З повним текстом обох рішень можна ознайомитися, натиснувши на посилання.

Джерело: malyn-rada.gov.ua

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.09.08 19:58 -
Василь Федоренко (39)
0 0
Цілком підтримую !
Всіх що кучкуються по ночам біля розливайок примусово до військомату !
Відповісти
2014.09.07 13:29 -
Pro et contra (38)
0 0
60 малинчан можуть залишитись без засобів для існування, або «операція нічник»
Про реалії прийнятого рішення читайте у блозі за посиланням
http://infomalin.biz/blog/639/entry/387/
Відповісти
2014.09.05 23:21 -
andreyf3d (36)
0 0
Заїзжаю попить каву, вночі і приходиться чергу відстояти, пока калдирі купують пойло. Запретный плод сладок. Напевно бабці зароблять трошки більше. Шкода що кава не така популярна як пойло для моїх земляків. Більшу частину заборон підтримую. Проханя до пенсіонерок,- купіть кавоварки еспресо.

п.с. не вся росия воюе з Україною, ...уйло и ще пригоршня , решта людям просто не цікаво. Майже 10 років мав громадянство росеи, тепер не пью,не курю.
Відповісти
2014.09.05 22:22 -
Кіт Мармиза (35)
1 0
Це дєпутатський пісєц на холодєц?

Вопрос армянському радіо А чого у Запорожця двігатєль ззаді? Чим думали туда і поставили

Німець скаже: "Ви моголи"."Моголи! моголи!"....
Німець скаже: "Ви слав'яне"."Слав'яне! слав'яне!"...
Відповісти
2014.09.05 14:09 -
(33)
1 0
Бурно здесь стало.
СМОТРИТЕ ПУНКТ 6 - Это вообще ЦЕНЗУРА и ГНЕТ. Даже Янукович разрешал без спроса на майдан

6.Підприємствам, установам, організаціям міста, незалежно від форм
власності, іншим юридичним та фізичним особам узгоджувати проведенняу м. Малині заходів політичного, культурно мистецького, просвітницького спортивного, релігійного, рекламно-інформаційного характеру з виконавчим комітетом міської ради шляхом надання організаторами детального плану
Відповісти
2014.09.06 13:31 -
Олег Антонюк (37)
0 0
Так згідно із чинним законодавством і раніше усе це треба було узгоджувати. Що тут дивного? Тим паче зараз дійсно може виникнути диверсія, краще перестрахуватись, міліцію запросити, хоч не багато знеї користі, проте все рівно скоріше відреагують на порушників, якщо будуть поряд
Відповісти
2014.09.05 14:58 -
Pro et contra (34)
1 0
Дочекалися. І це в незалежній суверенній демократичній державі.
Скоро вибори. Тільки "своїм" можна буде проводити якісь заходи.
Це можна назвати не лише ЦЕНЗУРОЮ а й АДМІНІСТРАТИВНИМ ТИСКОМ
Відповісти
2014.09.05 14:09 -
Григорій Шитюк (32)
0 0
для початку (щоб не виникало зайвих питаннь) - я за здоровий спосіб життя, проти алкоголізації, наркоманізації та навіть надмірної політизації наших людей. а тепер давайте тверезо - далеко не всі малинчани одностайні з такими поглядами. так, нам конче необхідно піклуватися про майбутнє наших дітей, хіба для когось з присутніх є великою таємницею що молодь потихеньку спивається...? і з цим треба щось негайно робити, але ж тупими заборонами ми зробимо тільки гірше. обмеження на продаж спиртного у вечірні години - це добре, але щоб взяти під контроль "торгашів", спочатку треба зробити щоб спиртне можна було купити виключно у магазині/ресторані/барі - думаю всі чудово розуміють про що я (і впевнений що підприємці тут одностайно на боці громади). а вже потім будемо регулювати з 21.00 чи з 22.00... а сьогодні ми можемо заборонити і нічну торгівлю, і розважльні заходи, позбавити людей хоч аби якої роботи, молодь загнати у підворіття чи на дитячі майданчики дитсадків (там де колись "бухали" самогон їх батьки) і втратити будь-який контроль над ситуацією. за лічені місяці ми отримаємо лише ріст злочинності у місті і будемо чухати там де не свербить...
Відповісти
2014.09.05 11:15 -
Василь Федоренко (31)
1 0
Право мешкати у безпечному місті без алкоголізації і наркоманізації людей право більшості !
Чесні торгаші чесно зароблять , а гниди набивають кишені та вбивають тих на кому заробляють !
Ніякої торгівлі неповнолітнім , бажано як у Європі до 21 року , а найкраще як у мусульман - ні одного п`яного на вулиці , бо "сікір - башка упаде зовсім болісно буде!".
За нічні розборки ,діскотеки після 24 години що шкодять всім навкруги - 10 тисяч штрафу за перший раз , або три місяці госпробіт на благо благоустрою міста.
Відповісти
2014.09.05 00:50 -
Yuri (21)
1 0
Человек не может тратить больше, чем зарабатывает. Если он не потратит деньги ночью, то потратит днем. Промтовары не торуют ночью и не жалуются. Раньше гастроном до 21.00 торговал и все живы. Но решать торовать или нет торгашам, это их право и мы в свободной стране.
Відповісти
2014.09.05 10:53 -
Олег Антонюк (28)
0 0
Ще раз для особо вумних підприємців. АЗС не відноситься до закладів торгівлі. Бензин купить вночі можна
Відповісти
2014.09.05 09:40 -
BW_Tot (25)
1 0
Бензинчиком тоже заранее запасаться, а то ночью не дай Бог что, а ехать не на чем... :) Дело в том, что у власти должны быть компетентные люди, ну хотя бы юротдел должен давать свои замечания, согласно ХК и ГК, Конституции в хозяйственную деятельность вмешиваться низззззя, КК даже ответственность предусматривает, законами предусмотрено рамки в которых возможно регулирование (тот же запрет на продажу алкоголя после 22.00). если не знаете, то всю экономику нужно переводить на 3 смены, а не запрещать. Я вот деньги собирал бойца одеть, так скажу вам именно ФОП помогали реальными суммами, а не 50 коп. давали, так что власть сделала для наших ребят ? собрали помощь и отвезли в АТО? так с помощью кого собирали? горсовет что-то дал или как вы говорите ФОП и т.д.... ВОПРОС ОДИН К ГОРСОВЕТУ - МАЙДАН И РЕВОЛЮЦИЯ - ПУТЬ К ПРАВОВОМУ ГОСУДАРСТВУ, В ЕВРОПУ, А привычное с прошлых лет игнорирование законов властями не вписываеться в эту доктрину... вообщем хотел сказать, по простому - горсовет просто запрещает людям работать, представим вы пришли на работу а Вам говорят - все, мол с завтрашнего дня работаешь по 3 часа в день и получаешь 300 грн. в мес. (нормально?)
Відповісти
2014.09.05 06:56 -
Олег Антонюк (22)
0 -1
Давайте тоді цілодобово торгувати зброєю, зараз це актуально, ми ж в свободній країні. Першопричиною заборони нічної торгівлі є бєспрєдел, який твориться біля окремих магазинів. Нехай їм і дякують. І ще раз пропоную референдум з цього питання. Усі ми хочемо жити спокійно, у тому числі ті люди, які живуть біля таких магазинів. А то виходить ФЛО має усі порава, а проста людина безправна?
Відповісти
2014.09.05 09:52 -
BW_Tot (27)
1 0
я подивлюсь Ви ніяк не заспокоєтесь, рішення міськ ради підтримуєте, так ось хочу Вам по полочкам, а не перти все на ФОП,
Торгівля зброєю регулюється окремими законами, вимагає отримання дозвільних документів, окремі вимоги до приміщення, тощо, Першопричиною безпредєлу, як ви кажете, є не нічна торгівля, а культура людей, але найголовніше це погана робота владного апарату, зокрема правоохоронних органів, на які Конституцією та законами покладено обов'язок забезпечувати правопорядок. (часто бачите останніх у місцях, де часто-густо виникають порушення громадського порядку), А щодо референдуму, то я дивлюсь ви і досі не усвідомили - в Україні законодавчо не визначено механізми місцевих референдумів, події на сході Вам тому не є доказом - які б. референдум, з якого питання??? може ще винести питання про необхідність громадських вбиралень, навіщо вони, Я ХОЧУ ЖИТИ СПОКІЙНО, А ВОНА МЕНІ ТУТ СМЕРДИТЬ!!!! ЗАКРИТИ!!!РЕФЕРЕНДУМ!!! :)))))))))))))))) смішно правда. Мова йде про роботу і про людей. Крім того,як ви живете біля магазину і Вам дуже, ну дуже заважають жити люди які там "буянять", вимагайте у шановної влади виставити патруль біля цього місця, вжити заходів до попередження порушень громпорядку. і т.д.
Відповісти
2014.09.05 10:58 -
Олег Антонюк (30)
0 0
А може краще вимагати закрити магазин у житловому масиві. Пригадуєте, де і на якій відстані від житлових будинків були магазини в радянський час. Якби сьогодні дотримувались цих норм, жодних проблем не було б. А щодо культури людей, якби ваші продавці вночі не торгували горілкою, то ці некультурні люди до вас у магазин на ходили б і виторгу вам теж не було б. А то ви так рьяно захищаєте нічну торгівлю, неначе у вас мільйон відібрали
Відповісти
2014.09.05 06:57 -
Олег Антонюк (23)
0 0
Вибачаюсь не ФЛО, а ФОП
Відповісти
2014.09.04 21:00 -
Олег Антонюк (16)
0 0
Пропоную одночасно з виборами мера провести в місці референдум з цього питання: Чи потрібна Малину нічна торгівля? А то думка депутатської більшості підприємців не влаштовує
Відповісти
2014.09.04 20:21 -
Григорій Шитюк (10)
0 0
я особисто знаю цілодобово працюючі магазини (не буду вказувати заради поваги до їх власників) в Малині, де ввечері чи вночі спиртне вам ніхто не продасть.
заборона на продаж спиртного увечері та вночі - це дійсно важливо. а от заборона працювати вночі - здається перебір. нехай власники магазинів самі вирішують, рентабельно оплачувати працю продавця вночі чи ні.
Відповісти
2014.09.04 17:33 -
BW_Tot (2)
1 0
більшість підприємців підтримує взагалі то ініціативи, щодо інших пунктів рішення та щодо маркування, проте вказана постанова КМУ визначає, що маркування проводиться за рішенням суб'єкта господарювання.... загалом, то рішення має сенс, проте воно повинно бути приведене до норм діючого законодавства, а саме п.1 та п.2... Ось таке, панове, куди дивився юр відділ міськ ради? - риторичне питання :)
Відповісти
2014.09.04 20:37 -
Pro et contra (13)
0 0
З 5 вересня всі підприємці мають придбати кольорові олівці, й серйозно зайнятися маркуванням продукції :-) Повірте, люди й самі знають, що їм потрібно купувати. Тим більше, що величезна кількість російських дочірніх компаній відкрита в Україні. Весь їх товар виготовлено в нашій державі руками наших спеціалістів. Пункт маркування, якщо й доцільний, то лише у вигляді рекомендацій.
Відповісти
2014.09.04 19:40 -
Олександр Скальницький (5)
0 0
Риторична відповідь- 26 ЖОВТНЯ.
Відповісти
2014.09.04 17:29 -
BW_Tot (1)
2 0
наскільки законним є заборона роботи у нічний час господарюючим суб'єктам? дане рішення на мою думку є протизаконним, вважаю, що воно мало б носити рекомендаційний характер. зокрема рада керується ст. 26 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", але вона таких повноважень місцевій раді не надає. Рада в праві визначати режим роботи лише комунальних закладів ст 30 даного закону. (під дію даного рішення підпадають зокрема і заправки тощо), крім того рішення явно порушує норми постанови КМУ від 15 червня 2006 р. N 833 Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів. Добре хоч прокуратура своєчасно зреагувала та подала подання, проте думаю і позови підприємців будуть незабаром... саме відносно п.1 та п.2 даного рішення, внаслідок даного рішення лише зменшаться надходження від податків господарюючих суб'єктів.
Відповісти
2014.09.04 20:41 -
Pro et contra (14)
0 0
Повністю підтримую - BW_Tot. Ми боремося за правову державу, а місцева влада шляхом порушення закону приймає протиправні рішення проти людей. Цікаво, чиє авторство рішення? Є якісь міркування?
Відповісти
2014.09.04 19:25 -
Олег Антонюк (3)
1 -1
Чому б підприємцям подумати не про власну вигоду, а про решту малинчан? У країні війна, а їм аби гроші лопатою гребти. Хто вночі вермішель з ковбасою купує? А спиртне, панове, вибачте — не на часі. Якби міліція справно робила свою справу і штрафувала таких ділків за їхню нічну торгівлю забороненим підакцизним товаром, то казна суттєво поповнилася б. А от податки платитимете однакові що з нічною торгівлею, що без неї. де ви бачили, щоб вночі нічний продавець по касовому апарату щось пробивала. Горілку, приміром... Якось попросив чека вдень, то з’ясувалось, продавець взагалі не вміє цього робити. Каже приходить хазяйка й пробиває увечері скільки потрібно. А ви тут про податки розглогольствуєте
Відповісти
2014.09.04 20:34 -
Олег Антонюк (12)
0 0
А прокуратура нехай би вагомішими справами займалася, а то тільки й дивляться де б самим руки погріти
Відповісти
2014.09.04 20:31 -
Pro et contra (11)
1 0
Пане Олеже, а чи не варто замислитись над іншою стороною медалі?
Чи не варто нашій владі подумати про тих малинчан, яких "злий підприємець" (за вашою логікою) має з 05 вересня звільнити з роботи. А це близько 75 чоловік в місті, які залишаться без засобів до існування в тяжкий час. Всі вони стануть на біржу, яка виплачуватиме допомогу по безробіттю. Стаття бюджетних затрат і недоотримання бюджету в рік на підтримку цих осіб може сягнути мильйона гривень. Сума кругленька, як на мене. А думати й гадати можна про різне. Для того, щоб прийняти правильне рішення, його проект, як мінімум, треба всебічно проаналізувати.
Відповісти
2014.09.04 20:49 -
Олег Антонюк (15)
0 0
Ну на біржу з них мало хто стане, бо навряд чи офіційно у вас робили, а якщо й стануть, то платитимуть їм не з міського бюджету, а із державного — фонд зайнятості отримує цільові кошти
Відповісти
2014.09.04 22:15 -
Pro et contra (17)
1 0
Пане Олеже, а ви прихильник економії міського чи державного бюджету?
Давайте не будемо переходити в економічну площину.
Я лише веду до того, що бюджет потрібно наповнювати, а не витрачати.
Є дуже багато більш важливих речей, які можна профінансувати, й на які не вистачає коштів.
Дайте сьогодні Міському відділові міліції додатково мільйон гривень в рік, побачимо, що ефективнішим буде - згадане рішення чи активні дії правоохоронців по забезпеченню порядку в місті.
Потрібно поважати права кожної людини і допомагати ближньому, а не полишати його засобів для існування на користь задоволення чиїхось амбіцій.
Відповісти
2014.09.04 19:42 -
BW_Tot (7)
0 0
щодо міліції то питання окреме, ППС як не було так і нема
Відповісти
2014.09.04 19:40 -
BW_Tot (4)
0 0
мова йде не про спиртне, шановний, спиртне до 22.00 і так заборонено продавати, а забороняти працювати людям це вже інше... чим більше працюємо тим більше заробляємо, тим більше платимо податок і т.д.
Відповісти
2014.09.04 22:16 -
Ольга Гура (18)
0 0
Шановний, скажіть, будь-ласка, а якщо продавець вночі лише працюватиме, а нічого не продаватиметься (бо спиртне після 22 заборонене). Чи же там таким торгує продавець ,що його ще й вигідно тримати, платити йому зарплатню, сплачувати внески до Пенсійного фонду і т.д. Невже вночі купують соки, фрукти-овочі і цукерки? Окрім усього, продавці, що торгують вночі, а це переважно молоді жінки, підпадають під групу ризику. Вони можуть бути пограбловані, згвалтовані, вбиті, і такі випадки є. Ще крім того, біля магазинів нічної торгівлі поряд з житловими мікрорайонами серед ночі можна почути гучну музику, матюки, регіт. Вибачте, але ми вдень працюємо ,а вночі хочемо елементарно відпочити, бо зранку знову на роботу. Коротше, причин призупинити нічну торгівлю дійсно чимало, аби й торговці хотіли почути думку людей, а не лише себе.
Відповісти
2014.09.04 22:40 -
Pro et contra (19)
1 0
Заклади торгівлі, які працюють вночі продають:
а) аптеки - ліки, б) заправки - паливо, в) магазини - продукти тощо.
Чим вигідний продавець вночі? - Виконує функції :а) продавця, б) прибиральника, в) охоронця тощо.
Гучна музика, матюки, регіт - це справа виховання. Якщо людина вихована не дуже добре й дозволяє робити собі вночі подібні речі, то на це мають реагувати працівники міліції.
Власники відповідають за кожного найманого працівника й не можуть позбавити його засобів для існування в тяжкий час. В кожного працівника є сімя, діти, право на зайнятість і отримання заробленого. Не можна дозволити владі взяти це все і в один день забрати, не створивши жодного робочого місця .
Відповісти
2014.09.04 23:02 -
Олег Антонюк (20)
0 0
аптеки відносяться до медичних закладів про них мова не йшла, а заправки тим більше до закладів торгівлі не відносяться. Це стосується лише нічних продуктових магазинів, по суті
Відповісти
2014.09.05 08:53 -
Ольга Гура (24)
0 -1
Плюсуюся. Мова йшла про нічну торгівлю у саме продуктових магазинах.
Люди мають право не лише на зайнятість і заробіток, а й право матері вночі бути поряд зі своїми дітьми, мати повноцінний сон (бо це фізіологія і здоров'я, яких ніхто не відміняв, особливо шкідлива робота вночі саме для жінок), Знайшли продавців, прибиральниць і охоронців в одному обличчі - жінок, яким треба годувати сім'ю, бо вони більш відповідальніші та дисциплінованіші, і питається: "зачем платить больше"?
Відповісти
2014.09.05 09:41 -
Pro et contra (26)
2 0
Ми живемо у вільній демократичні державі. Людина сама в праві обирати трудовий шлях. І якщо такий вибрано, то влада має сприяти його розвитку, а не в один день безпідставно позбавити роботи та засобів для існування велику кількість людей.
Влада має займатися створенням робочих місць! Це має робитися у партнерстві з підприємцем.
Коли створюється нове робоче місце, влада має йти й дякувати підприємцеві, шукаючи шляхів розвитку й створення ще нових робочих місць.
А у нас, поки що, все з точністю до навпаки. Скорочення держслужбовців, тиск на бізнес, врізання соціальних програм, МЕГА-дефіцит бюджету.
Зайдіть у фонд безробіття, не полінуйтесь. Дізнайтеся скільки людей без роботи стоїть на обліку.
Якщо ви вважаєте, що плюсмінус сто чоловік для нашого міста це нормальна справа, то ви глибоко помиляєтеся.
Відповісти
2014.09.05 10:58 -
Ольга Гура (29)
0 0
Безумовно, влада має створювати умови для зайнятості населення, але не ціною віднімання сну і спокою у інших громадян. До нічних торговельних точок було чимало зауважень саме щодо торгівлі алкогольними напоями вночі, але торговці не дослухаються ні до влади, ні до людей, тепер ви хочете знайти підтримку з боку людей, на чию думку свого часу чхали? В країні війна, хлопці гинуть, звільняючи робочі місця для тих, хто не воює, а у Малині гуляють з феєрверками та литтям рікою горілки. Я думаю, у такий час не лише про вигоди бізнесу та наповнення бюджету варто думати, а ще й про совість і душу не забувати. Хоча, Ви безумовно праві, і тут кожен робить свій власний вибір.
Відповісти
2014.09.04 19:43 -
Олег Антонюк (8)
1 0
усі переважно на єдиному податку. Про що ви?
Відповісти
2014.09.04 19:46 -
Олег Антонюк (9)
1 -1
А по-друге, усім відомо що купують після 12-ої. Якщо ви думаєте, що у вашому магазині це хліб з ковбасою, то глибоко помиляєтесь
Відповісти
2014.09.04 19:41 -
BW_Tot (6)
0 0
тим більше АТО не привід порушувати закони, доречі
Відповісти