Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Знаєте, де у Малині готують хрусткі крильця з KFC і нагетси як у McDonald’s?

27.05.2015
Малин

Віталій Француз: Якщо реформу буде робити чиновник - реформа не вийде...


Що сказали ті, які пройшли ці реформи - поляки? Вони сказали, що якщо реформи робитимуть чиновники, то реформи не вийде. Реформу мають робити експерти...

Так заявив голова облради на засіданні постійної комісії з питань бюджету і комунальної власності, на якій одним із головних було розглянуто питання формування території громад Житомирської області.

Важко не погодитися з такою заявою, і неважко побачити, що в реаліях все протилежно - реформу роблять чиновники, які в якості рупорів обирають собі т.в.о.експертів - чиновників тимчасово призначених на цю роль. 

Отож "ёжики плакали, кололись, но продолжали жрать кактус..." - як казав славно відомий Ніколай Фоменко, і що як найкраще характеризує намагання творити реформи саме чиновниками всупереч заявам.

Щодо Малинщини, то вже вся область знає, що наш район радісно об'єднується в одну громаду. А от що знають в самому Малині? Нічого.

Є багато риторики, але нема чіткої позиції трьох ключових фігур в районі, принаймні ця позиція чітко не визначена і не позначена на доступних для громадян ресурсах - офіційних веб-сайтах.

Що думає міський голова Малина? Він проти такої реформи. Але вже час було червоним рядком позначити для себе і для малинчан, що і як робити.

Що думає голова РДА? Щоб не думав, але це людина на службі у держави, а позиція держави зрозуміла...

Що думає голова райради? Щось видно думає...

Але час іде, і реформа, як кажуть в області, летить, тільки в Малині ще нічого не ясно.

 

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.05.27 19:53 -
Юрій Смалюк (12)
0 0
http://www.eurointegration.com.ua/articles/2015/05/27/7034218/
Відповісти
2015.05.27 14:48 -
Юрій Смалюк (9)
0 0
Цитата з "Малинських новин" (автор Тетяна Сорока) : "...Якщо район планує повітовим центром не Чоповичі, а Малин, чи виділить держава фінансування на дві пожежні частини чи одна буде фінансуватись у подвійному обсязі?.."

Та не повинна держава нічого фінансувати.Просто не потрібно майже все забирати в Київ,щоб потім "с барского плеча" віддавати крихти назад.
Відповісти
2015.05.27 12:36 -
Кіт Мармиза (7)
0 0
Коли непонятно шо робить то люди думають А Шо з цього можна намутить??? собі й дітям І як це без роботи не остаться? Або як це ВПРИГНУТЬ на новой волні?
А вже потім десь якось хтось думає про рєХВорму
Відповісти
2015.05.27 10:20 -
Ольга Гура (1)
0 0
А де узяти тих експертів та ще й місцевих, які б розумілися саме на місцевих проблемах та особливостях. Досвід Польщі хоч і показовий, проте рівень життя і фінансового забезпечення у нас далеко не польський.
Я думаю, не лише в Малині нічого не ясно.
Відповісти
2015.05.27 11:06 -
Ольга Єсипчук (2)
1 0
як на мене не тре видумувать велосипед, вистачає в нас людей з недурною головою, не тре прибіднятись.
Відповісти
2015.05.27 11:29 -
Ольга Гура (3)
1 0
Тут питання не у тому, що хтось прибідняється, а у тому, що тось має узяти на себе відповідальність за те чи інше рішення. На кого посиплються зрештою усі шишки, коли вийде не так, як гадалося. )))
Відповісти
2015.05.27 11:49 -
Ольга Єсипчук (5)
1 0
у нас звикли приймать закони, а потім їх відмінять, бо не знають шо з ними робить, з цим буде так само. Якшо хочуть брать приклад з поляків то хай роблять копію закону . приймають її і по тих же принципах все вводять. а то це схоже на теліпання язиками ні о чом. Якшо вся послідовність чітко прописана в законі, то й питань ні в кого не виникає, невже не видно шо це просте окозамилювання перед виборами?
Відповісти
2015.05.27 11:53 -
Ольга Гура (6)
0 0
Фінанси у нас із Польщею різні. Закон може бути ідеальним, а грошей на його виконання нема. Закон каже, як робити, але не каже, де брати гроші, ніби вони можуть узятися з повітря.
Відповісти
2015.05.27 12:44 -
Ольга Єсипчук (8)
0 0
Грошей в нас не менше ніж в польші на той час, тре менш на відкати тринькать... а то вливають людям в уші, а вони в то й вірять.
Відповісти
2015.05.27 15:45 -
Ольга Гура (10)
0 0
Чому в такому разі Малин з самодостатнім бюджетом, а район має мінус 13 млн. грн. ? Хто де тут тринькає на відкати? По селах, чи що? )))
Відповісти
2015.05.27 16:47 -
Ольга Єсипчук (11)
0 0
простий Вам приклад, коли відео я виклала як ремонтують дорогу. а те шо такий дефіцим то по ручкам Шостаку тре дать
Відповісти
2015.05.27 22:09 -
Ольга Гура (13)
0 0
При чому тут Шостак до районного бюджету? Він міський голова і має відношення лише до розподілу міського бюджету. Так от міський бюджет виявляється самодостатній. А районний - дотаційний. Бо на селі нема підприємств, які б наповнювали районний бюджет, або їх занадто мало. Істи і добре жити хочуть усі, а класти податки у спільний кошик нема кому.
Відповісти
2015.05.28 08:37 -
Ольга Єсипчук (16)
1 0
Тоді це вже питання до Миколи Івановича. Ви думаєте в райраді працюють без відкатів? Ладно це б я ще вірила в байки про доблесність і чесність нашої влади. Запитайте тоді наших підприємців, чому вони сидять в райраді? Для чого їм така болячка, як депутацтво, коли є свій бізнес? Не будьте наївними....
Відповісти
2015.05.28 09:32 -
Ольга Гура (17)
1 0
До Литвиненка і до Савченка. Навіщо чиновникам їхні посади? Хто спробував влади, той вже ніколи не піде працювати простим роботягою. Сидиш собі в кабінеті, до тебе усі йдуть з поклонами, усі від тебе залежать, ти ж начальник. Потім пенсія держслужбовця, гарантована. Якщо не помиляюся, 3 сроки депутатом дає право на статус держслужбовця, депутат має право на безкоштовний проїзд у всіх видах транспорту, окрім таксі, інші права і повноваження. Не у всіх міських депутатів свій бізнес.
Більше тут: Закон України Про статус депутатів місцевих Рад народних депутатів
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3949-12
Відповісти
2015.05.27 23:30 -
Юрій Смалюк (14)
0 0
Селяни не винні,що в їх місцевості немає паперових фабрик і фабрик банкнотного паперу. Але це не значить,що їх бюджети повинні через це страждати.Без селян у свій час неможливо було б побудувати такі підприємства.Тому не зовсім правильно ділити бюджети на міський і районний.Треба говорити про несправедливе формування цих бюджетів.Хіба справедливо буде,якщо місто з його підприємствами має достатньо доходів, а село "смокче лапу"? Чому податки з підприємств,які розташовані на території міста повинні потрапляти тільки в міський бюджет? Це те ж саме,коли ми обурюємося,що Київ забирає левову частку податків. Чому селяни не можуть обурюватися так само по відношенню до Малина? Чому у міста такі привілеї? Тільки тому,що підприємства знаходяться на його території?
Відповісти
2015.05.28 08:10 -
Ольга Гура (15)
1 0
В даному випадку місто заробляє саме на себе. А якби усі тіньові пилорами і гранітні кар"єри, що розташовані на території району, сповна сплачували податки у свої бюджети, то сільські ради жили б ще багатше, ніж Малин. Тільки учора спілкувалася із знайомим з Недашок. Каже, що за день повз його хату проїздить лише 3 машини з лісом-кругляком (той, що продають за кордон), а решта - за його слоавами 95% - на місцеві пилорами, ріжуть на самий неякісний штахетник і кудись продають, куди він не знає. І таких пилорам чи не в кожному дворі. Так що не Малин тут винен. Тут ціла ланка винних - чиновники, які дають дозволи на відкриття пилорам (кар"єрів) чи не контролюють їх появу, сільський голова, який "не бачить", що робиться в його селі, податківці, самі господарі пилорам, які приховують прибутки, податківці, які не контролюють надходження до бюджету, законодавство, яке обкладає непомірними податками, через що люди не хочуть їх сплачувати. А в результаті маємо дотаційний бюджет.
Відповісти
2015.05.28 16:02 -
Григорій Шитюк (39)
0 0
:))) а ти не здогадуєшся на кого ті кар"єри та пилорами працюють???
Відповісти
2015.05.28 17:28 -
Ольга Гура (45)
0 0
А якби народ був конкретно проти, вони б працювали?
Відповісти
2015.05.28 09:52 -
Юрій Смалюк (18)
0 0
От бачиш,Олю,якщо винні всі,то й відповідальність повинна бути спільною,а не тільки селянам повинна голова боліти за ті пилорами. Якби від діяльності тих кар"єрів і пилорам залежало наповнення не тільки районного , а і міського бюджету,то тоді і міські структури підключились би до наведення ладу в цій справі.А так-моя хата скраю.Погодься - у міста є набагато більше важелів впливу,ніж у сільського голови.Гуртом і батька добре бити...Це ще раз говорить про те,що така інституція,як районна рада зайва,бо не може навести порядок.Це колгосп.А приміщення цинкографії площею 148 кв.м.в центрі міста по якій ціні вони продали? По 120 $ за метр !!! Нехай хоч один депутат,що проголосував за таке рішення,продав би свою нерухомість по такій ціні... Ото і біда вся через ті дотації та субвенції з бюджетів вищих рівнів,на які ,як на манну небесну,розраховує село. Якби залишили їх без таких дотацій ,то вони б тоді подумали- щоб вижити потрібно самим ворушитись і більш ретельно стежили за діяльністю напівлегальних підприємств,що працюють на їх територіях.
Відповісти
2015.05.28 10:28 -
Ольга Гура (22)
1 0
Юро, ти пропонуєш увесь головний біль за район перекласти на голову одного мера і міських депутатів? Вони і з містом впоратися не можуть, а мають тягнути ще й район? Чи ти думаєш, що у них 36 годин на добу, такі собі Бетмени, які не сплять, не їдять, не ходять в туалет і тільки думають, кого врятувати?:) Вимоги до депутатів теж мають бути реальними, з урахуванням наявних фінансових, ресурсних, технічних можливостей і ситуації в країні.
У сільських громадах такі самі дорослі люди, які прекрасно розуміють, що вони роблять, чи ти думаєш, що це несвідомі діти ріжуть ліс і добувають граніт, не сплачуючи податків? Залиш села без нагляду, і там буде як з бурштиновими копанками - усе перериють, розпродадуть і будуть плакати, що бідні. Бо це безвідповідальність. Легше розкрасти свій край і купити дитині квартиру у Києві, ніж піднімати власне село з колін. Легше розграбовувати свою країну і вивозити гроші за кордон, ніж розвивати її і думати про майбутнє тут. Така нині психологія. Можна ображатися чи не ображатися, але так воно є.
Щодо приміщення цинкографії - не знаю. Можна поставити захмарні ціни, а чи хтось його купить? Це як з пам"ятником Леніну в Кишеневі, виставили на продаж за 40 тис.дол., а чи хтось його купив за ті гроші?
Відповісти
2015.05.28 11:06 -
Юрій Смалюк (26)
0 0
Якраз навпаки.Я пропоную,щоб кожен населений пункт мав свою раду і свій незалежний бюджет без подачок з Києва.Умова лише одна-залишайте податки там,де вони сплачуються.Формування бюджетів повинно розпочинатись в селі і місті,а тільки потім держбюджет.
Відповісти
2015.05.28 12:49 -
Ольга Гура (27)
1 0
Щодо формування сільських і міських бюджетів - безумовно погоджуюся. Щодо рад - яка їхня доцільність у тих селах, де доживає віку 10 пенсіонерів? Чи прогодують ці 10 пенсіонерів ще й свою окрему раду?
Відповісти
2015.05.28 13:22 -
Юрій Смалюк (28)
0 0
Раду не потрібно годувати.Депутати виконують свої функції на безоплатній основі.В тих селах,де залишилось 10 пенсіонерів достатньо обрати одного сільського голову або старосту.(або й взагалі відмовитись від цього і самоврядування здійснювати через збори).В таких селах і витрат практично не буде,бо в селі з 10 пенсіонерами не буде потреби будувати спортивні майданчики,утримувати бібліотеки,клуби і т.ін.Та й взагалі такі села можна вже й не брати до уваги,бо вони практично "мертві".А щоб вони "ожили",там повинна жити не лише купка пенсіонерів.
Відповісти
2015.05.28 10:56 -
Юрій Смалюк (25)
1 0
5-ти метрового лєніна в Кишеневі виставили на продаж із стартовою ціною 455 тисяч євро.Але вони хоч це зробили.А наш 4-метровий вже більше року припадає пилом.Ну якщо ніхто не купує,то хоч оцініть його,озвучте суму продажу або на металобрухт його здайте,якщо ніхто не купує. Можливо у міськради і є якісь плани щодо того ідола,але вони невідомі громаді.Чому мовчать? Чи вже забули про нього? А може чекають ,що комуністи повернуться до влади чи підвищаться ціни на метал? Можна тільки здогадуватись. Що ж до перекладання головного болю на міського голову,то так же воно і планується новоспеченою адмінреформою : Малин і Малинський район пропонується об"єднати в одну громаду і зробити одну раду замість двох,які є зараз (міська і районна).
Відповісти
2015.05.28 16:05 -
Григорій Шитюк (40)
0 0
плани вочевидь ті ж самі, що й до паркових атракціонів... :)))
Відповісти
2015.05.28 10:07 -
Ольга Єсипчук (19)
0 0
Ви хочте сказать шо люди повинні наводити порядки на пилорамах та на карєрах шо працюють в їх селі? У вас є свій бізнес? Ви знаєте шо таке організувати свою справу в нашій державі? якого чорта який вася пяточкін повинен наводити в мене порядок? наведіть порядок в кабінетах рай та міськ рад , і скажіть дякую тим підприємцям які не дають загнутись людям в селі і хоч якісь копійки платять і піднімають село.Що підприємець винен державі? Сам все зробив, податки платить і ще тре з його жать?
Відповісти
2015.05.28 10:15 -
Юрій Смалюк (20)
0 0
Ви не зовсім правильно трактуєте мої слова.Не люди повинні цим займатись,а посадові особи відповідних контролюючих органів.Якщо на пилорамі з 20 працюючих тільки троє оформлені на мінімалку,то ви вважаєте це правильним? Ніхто не пропонує ні з кого щось "жати".Податки кажете платить? 243 грн.єдиний податок! Ото вже багато! Ото вже податковий тиск !
Відповісти
2015.05.28 10:25 -
Ольга Єсипчук (21)
0 0
Я вважаю за нормальне цій державі не платити взагалі, бо держава підприємцю не сворює ніяких умов для нормальної роботи, ми самі бачимо як віджимає ця держава АТБ чи ставок на Пиріжках, і це тільки Малин. Вам розповісти як віджимають зараз бізнез з автоматами в Донецькому регіоні? Начорта плалить тому хто не захищає, а тільки вигрібає, та ще б ладно якби згрібала бабло і витрачала на благі цілі, а так сплошні откати, утримання непотрібних адміністрацій і набивання своїх карманів. А в ітоге винні нещасні пилорами, які дають людям роботу....
Відповісти
2015.05.28 10:42 -
Юрій Смалюк (24)
1 0
«В ЭТОМ МИРЕ НЕИЗБЕЖНЫ ТОЛЬКО СМЕРТЬ И НАЛОГИ»
Бенджамин Франклин

В тих країнах,де високі податки і рівень життя найвищий. А от як вони розподіляються у суспільстві-то вже інша справа. Якщо ми хочемо жити краще,то вимушені будемо платити більше і одночасно треба прийняти справедливі правила і формули розподілу і контролю створених благ.В іншому випадку,якщо не платити зовсім або частково ухилятись від сплати,то нічого гарного з цього не вийде.Не можна довго жити заможно серед бідноти.Несплата податків рівнозначна їх сплаті+бенконтрольності справедливого розподілу.
Відповісти
2015.05.28 14:16 -
Ольга Єсипчук (29)
0 0
Хочу запитать Вас, як бухгалтер бухгалтера, Ваша фірма всі податки сплачує в повному обсязі?
Відповісти
2015.05.28 15:01 -
Юрій Смалюк (34)
0 0
Так. Водночас спроможні платити і більше.Ми навіть готові розглянути питання,наприклад,про участь у спільному з іншими бізнесовими структурами,фінансуванні ремонтних,відновлювальних і оздоблювальних робіт в нашому парку.Але для цього потрібні і зусилля міської влади.Для початку хочеться бачити з її сторони бажання це робити.Всі малинчани хочуть приходити відпочивати в чистий і затишний парк. В міському бюджеті на відновлення парку грошей немає.Чому б міській раді не звернутись до всіх підприємств,підприємців,просто платоспроможних громадян з проханням,з пропозицією,з закликом допомогти спільними зусилями навести хоча б елементарний лад в парку? Але перед цим потрібно призначити відповідального за парк (директора). Встановити біля фонтану інформаційний щит,на якому б кожен з бажаючих міг би читати звіти того директора - хто і скільки дав грошей на цю справу і на що вони використані. Люди і підприємства готові будуть давати гроші,якщо бачитимуть результат. Так робиться в деяких європейських країнах,якщо бюджет "не витягує". Коростенці і житомиряни не приїдуть нам допомагати-у них є свої проблеми.І Київ нам не допоможе.Ніхто не допоможе.А от всі малинчани гуртом могли б це зробити.Бо воно тільки нам і потрібно.Плюс до всього цього міськрада ще й повинна буде подбати про охорону в парку,хоча б патрулювання "Міської варти".Тільки реальне,а не на папері.Бо якщо через тиждень відремонтовану альтанку вночі молодики,в яких сверблять руки,знову рознесуть вщент,то грош ціна буде спільним зусилям.А після цього можна подумати і про духовий оркестр на вихідних,і про човни на ставках і т.ін.
Відповісти
2015.05.28 15:25 -
Ольга Єсипчук (37)
0 0
а ви є платником ПДВ? ЄП?чи на загальних підставах?
Відповісти
2015.05.28 15:25 -
Ольга Єсипчук (36)
0 0
а ви є платником ПДВ? ЄП?чи на загальних підставах?
Відповісти
2015.05.28 10:36 -
Ольга Гура (23)
0 0
Олю, відповідальність лежить на всіх, на кожному - своя. Від чиновника до підприємця. Давайте не платити державі і взагалі жити без доріг, без медицини, без освіти, без пенсій, без виплат матерям, адже на усе це йдуть гроші із спільного бюджету. Нехай кожен виживає, як вміє. Виріжемо і спродамо за безцінь увесь ліс, вивеземо граніт (його ж ще багато, на наш вік вистачить), а потім сядемо і заплачемо, що ми такі бідні і нещасні. Повірте, так живуть усі країни третього світу, ми не вигадали свого велосипеда, бо чого бідний - бо дурний, чого дурний, бо бідний. Замкнене коло.
Відповісти
2015.05.28 14:16 -
Ольга Єсипчук (30)
0 0
ми й так без більшої половини всього живемо, що Ви перечислили, та й справляємось.
Відповісти
2015.05.28 14:26 -
Ольга Гура (31)
0 0
Усе правильно - живемо, як країна третього світу, але ж претендуємо на європейський рівень? А без функціонування економіки, без сплати податків і прозорого їх розподілу нічого не буде, отак і будемо на рівні африканських країн животіти.
Відповісти
2015.05.28 16:01 -
Григорій Шитюк (38)
0 0
Олю, на превеликий жаль, це правда... впевнений, що якщо завтра всі сумлінно почнуть платити податки - післязавтра виросте зарплата у депутатів, міністрів, суддів, прокурорів... тільки не пенсія у стареньких. державу потрібно реформувати, десь будувати заново (фактично як армію), від чогось відмовитися, навчитися виконувати закони (які до речі в Україні не такі вже й погані...), жорсткіше карати тих хто закон порушує - без винятків, з огляду на посаду та прізвіще! тоді не тільки наші діти будуть жити краще, а й наші батьки (в кого іще живі) побачать світ у кінці тунелю.
Відповісти
2015.05.28 14:30 -
Ольга Єсипчук (32)
2 0
в нашому випадку більше заплатим - більше розтянуть, хай спочатку працює влада для людей, а не навпаки, а поки ухиляння від податків - це нормальна практика, на яку заслуговує наш держапарат.
Відповісти
2015.05.28 16:57 -
Юрій Смалюк (44)
0 0
Так.На жаль так.Бізнес не хоче платити в бюджет,який безкарно розтягується чиновниками. А от якби ті гроші ефективно владою використовувались на суспільні потреби , то й платити тоді було б не шкода.
Відповісти
2015.05.28 15:00 -
Ольга Гура (33)
0 0
Я тільки за, щоб влада почала працювати для людей, як її змусити це зробити?
Відповісти
2015.05.28 15:24 -
Ольга Єсипчук (35)
0 0
як придумаю - розкажу
Відповісти
2015.05.28 16:15 -
Григорій Шитюк (41)
1 0
саме перше, коли обираєте когось до влади - головою думайте... головою!
коли у владу йдуть люди з загребущими руками - добра немає звідки чекати.
як казав один польський депутат - ви що думаєте, тільки ваші крадуть... у всьому світі крадуть! та знаєте, чим відрізняються ваші від наших? поляк думає про себе, а потім про державу... а ваші думають про себе, про брата/свата/кума, про швейцарський банк і острівець на Гаваях - а про Україну ніколи! так де зараз Польща а де ми... у 90-х ми були рівні, поляки навіть бідніші... проте поляки виявилися розумними. а ми дурними - голосували за Симоненків/Вітренків/Януковичів, слухали баєчки про дружбу навік з Кремлем, поки не дочекалися війни!
Відповісти
2015.05.28 16:45 -
Ольга Гура (43)
0 0
Абсолютно вірно поляк сказав. Тільки наші люди думають, коли голосують: ось він такий бізнесмен, зумів забезпечити власну родину - знає як забезпечити і країну. Наївні. Україна у таких ділків не те що на останньому місці, її і в списку взагалі нема.
Відповісти
2015.05.28 16:44 -
Юрій Смалюк (42)
0 0
В передвиборчій агітації кандидатів не пишеться : " У владу йду з загребущими руками". Люди ж на виборах голосують здебільшого керуючись інтуїцією,принципом - цього знаю,а цього не знаю, якимись зовнішніми ознаками і симпатіями (просто рожа не подобається,або навпаки-подобається),чутками ,належністю до політичних партій і т.ін. і тільки в останню чергу цікавляться програмою,трудовою діяльністю,освітою,здобудками кандидатів.Тому і маємо депутатів,яких через деякий час треба відзивати.А процедура ця в законі прописана так,що легше дочекатись завершення його каденції,ніж розпочинати відкликання.
Відповісти
2015.05.27 11:34 -
Наливайко (4)
0 0
Ви думаєте, що за рішення пов'язані з цією реформою на когось посилються шишечки ??? ) Тільки на звичайних людей.
Відповісти