Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

26.11.2013
Як живе Болгарія після вступу до ЄС. Є про що подумати.

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2013.11.27 14:38 -
qwin (3)
0 0
подумати то є про що, але - хто спитає думку? кому вона власне цікава?
і мова ж не йде про рівень достатку країни, чи він підвищиться чи навпаки, а - про цивілізацію, у першу чергу законослухняності.
тож європа - це образ, сходинка в цивілізоване життя з українського середньовіччя, яке панує в усіх галузях і прошарках суспільства до цивілізації панування закону, зведеного до автоматизму.
а, по-друге, чи може вже бути гірше?? Якщо може, то ми, хахли, дуже балувані ще й на публіку работаєм, ніби ми самі вибираємо, куди ж то нам піти... Хоча по суті, вибір куди іти між тим - куди послали - де глубже, а де не дуже.
Відповісти
2013.11.27 15:58 -
Ольга Гура (6)
0 0
Хто Вам зраз заважає бути законослухняним? У нас не таке вже й середньовіччя у деяких питаннях.
Чи знаєте Ви, що на розумовий розвиток дитини найефективніше впливає колискова матері (це доведено науковцями), наша культура, як не дивно, це зберегла, а європейці від цього не лише відмовилися, але й взагалі відходять від поняття мама-тато. І це не дуже розумно, як для людей.
З образом згодна, і з сходинкою згодна. Чи може бути гірше? Може, чому ні? Наприклад, наше сільське господарство може втратити свої позиції і стати з тих чи інших причин неконкурентноздатним. Щоб наша сільгосппродукція відповідала євростандартам, доведеться стільки вкладати коштів у модернізацію, сертифікацію і т.д., що дешевше буде купувати їхнє, отож наші селяни остаточно загнуться. Хоча це лише припущення.
Відповісти
2013.11.28 11:36 -
qwin (10)
1 0
Ну от навіщо ви все в купу і колискові і цукрові буряки і закони? Це не вінегрет. Ще забули, що українки найкрасивіші)).
Веду до того, що у цивілізованому вільному суспільстві людина зможе розвиватись і МАТИ ВИБІР: співати колискові чи ночувати на мітінгу за 70 грн. чи займатись своєю справою без відкатів, а не за конверт охранять дибілів і так далі. Євровибір - це просто перспектива, що вор должен сидеть в тюрьме, і більше нічого, ніхто ж не уявляє європу як домінуючі гомонегрошлюби, а як цивілізацію. Євровибір - це не знищення культури, а вибір зберегти її.
Де сьогодні розумна молодь, яким співали колискові? Отож! Поїхали нафіг звідси у європу учитись не за взятки а для розвику, хто мав гроші і можливість. А хто ні - сидить у такому селі як малин і мріє про виїзд.
І про яке сільське господаоство можна говоити, коли землю вже всю розкупили? Яка різниця, хто на ній буде рабами працювать - ми чи китаййці?
В україні потрібна радикальна зміна влади, тотальна люстрація і все в цьому плані, а не пошук старшого брата аля вовклевчитигр - хтоприємнішековтне.
Дожились шо треба вже не старшого брата шукати, а іншу планету.)
Відповісти
2013.11.28 13:54 -
Ольга Гура (11)
0 0
Думаю, тут усе значно простіше. Як кажуть"чоловік жінку любить здорову, а брат сестру - багату".
Була б Європа біднішою за Україну - не впевнена, щоб хтось туди їхав би вчитися та жити. Для життя обирають кращі, забезпеченіші, цивілізованіші країни ,а не Албанію чи ще якесь європейське захолустя. Якщо навіть з роботою не складеться, то є шанс сісти на соціалку. Але ніхто не думає, що той достаток створили такі ж самі люди,
А хто дійсно хоче чогось досягти, той і тут пише музику, видає книжки, співає чи сидить на євромайдані, за гроші чи без них. Цього робити і зараз ніхто не заважає. ))))
Відповісти
2013.11.28 16:44 -
qwin (12)
0 0
хто на чому робить акцент - хто на прикметниках, а хто на дієсловах)).
Не знав, що україна бідніша за європу своїми ресурсами, будь-якими: трудовими, інтелектуальними земельними підземними чи лісовими? Чим бідніша україна, назвіть, бо я не знаю. Інша справа, хто цим ресурсом володіє.
Лежень буде таким і в нас і в європі, а Людина матиме більше шансів на видання книг, дисків і всього іншого не менш коорисного немистецтва.
Ви сама собі протиречите, визнаючи, що шукати треба не багатство а цивілізованість (чи цивілізацію), якщо не здатні в собі, то деінде.
Відповісти
2013.11.28 17:20 -
Ольга Гура (13)
0 0
Я вважаю, що цивілізацію треба не шукати, а створювати там, де ти зараз живеш, інша справа, що це може зайняти усе життя, і не кожен на таке згоден.
Відповісти
2013.11.29 09:36 -
qwin (14)
0 0
Олю, ви маєте на увазі, що ваша місія не писати музику, вірші, а прибирати пляшки за свиньми до кінця життя??? Ого! Ви чи я за собою не оставляєм 1 смітюлічкі нігде, але тим самим очищається полігон для смітья - це уркаїна, і всі ці балачки - кухонна демагогія в країні де шось може реально поміняти тількі сокіра чи вила - знаряддя саме наших предків.
У кожного своє призначення, і у мене особисто нема жодного бажання витрачати час і енергію на людосвиней.
Відповісти
2013.11.29 11:04 -
Ольга Гура (15)
0 0
Я думаю, і те, і інше. Я не кажу, що прибирати - це вихід, це лише один із способів привернути увагу до проблем екології і засміченості нашої землі. Я не уявляю, що я усе життя лише писатиму вірші та співатиму, у той час, коли мій край потерпає від сміття. ))))) Якщо розглядати це у більш широких масштабах, то зараз усі цивілізовані країни шукають шляхи з одного боку - збереження цивілізації та її досягнень, з іншого - збереження природи і ресурсів, перехід на нові джерела енергії, пошук способів рециклінгу використаних ресурсів. Це досить цікавий і перспективний напрямок. І Україні, яка серйозно стикнулася з проблемами екології (Чорнобиль) сам Бог велів брати найактивнішу участь у таких дослідженнях і експериментах. Спрямувати увагу людей у цей бік, і це могло б вирішити безліч проблем від екологічних до політичних. На відміну від політики екологія об'єднує, дає поштовх творчим пошукам, спрямовує до здорового способу життя, дає перспективу не споживацтва, а співпраці з природою. Це могло б зняти депресивність нашого суспільства і дати бачення хоч якоїсь перспективи. Як на мене, будь-які політичні ідеї себе вже вичерпали, або вичерпують. Тому люди і не бачать ніякого виходу з цього тупика і свого майбутнього. Очікувати, що Європа візьме нас за ручку і поведе у світле забезпечене майбутнє - дитячість. У Європи треба вчитися раціональному використанню землі та ресурсів, запозичувати їхні екологічні розробки і пробувати втілювати їх у життя. Це швидше наблизить нас до цивілізації, ніж безкінечні політичні дебати.
Відповісти
2013.11.29 13:06 -
qwin (16)
0 0
що ж, якщо спільний знаменник знайшли, на цьому дискусію можна призупинити.
Відповісти
2013.11.29 13:20 -
Ольга Гура (17)
0 0
І це дуже добре)
Відповісти
2013.11.26 19:30 -
(1)
0 0
Извините Ольга, но когда перешел на канал этого видео, где в виде презентации Путин ищет внешних врагов и внешние вызовы, даже не стал смотреть.
Все советское прошлое нам рассказывали об обездоленных неграх Америки)))
Если и разбираться, что же там в Болгарии, то не через Путинское сито.
Хотя может и посмотрю, что бы изучить действия потенциального противника)))
Відповісти
2013.11.26 19:54 -
Ольга Гура (2)
0 0
Ясно, що без пропаганди тут не обходиться. Але вийти з Євросоюзу хочуть і Шотландія, і Ірландія, бо є свої проблеми. Греція теж ніби-то хотіла. Є багаті країни Євросоюзу, а є бідні. І проблеми бідних країн там не вирішуються, вони тільки поглиблюються, напевно це ще залежить великою мірою від корумпованості чиновників внутрі самої країни. То нам цього не займати, Я обома руками за єврлпейські цінності, демократію і пр. і др., але потрібно розуміти і те, чим ми можемо ризикувати і що втратити. Якщо стати сировинним придатком і полігоном ядерних чи ще якихось відходів для Європи, то нам таке задарма не потрібно. А те, що наші політики розпродадуть країну за першої ж можливості (що Заходу, що Сходу), я ні на мить не сумніваюся.
Відповісти
2013.11.27 16:10 -
(8)
0 0
Греция в ЕС признана страной с наибольшим уровнем коррупции. Коруппционные схемы и традиции во многом соответствуют украинским (как с одного шаблона)
Вы можете представить какая составляющаянаселения страны задействована в этих схемах в Украине, и что если они выйдут под благовидным предлогом протестовать? Лучше и не думать )))
Відповісти
2013.11.27 17:20 -
Ольга Гура (9)
0 0
Об чём и речь )))
Відповісти
2013.11.27 15:29 -
(4)
0 0
Есть одно НО! Никто не может утверждать, что в тех странах которые хотят выйти из ЕС было бы лучше если бы они туда не вошли.
Відповісти
2013.11.27 15:44 -
Ольга Гура (5)
0 0
Знайдіть матеріал ще й про Албанію. Там взагалі жах. Не знаю, з чим це пов'язано, чи з місцевими особливостями, чи ще з чимось, але що є, те є.
Відповісти
2013.11.27 16:00 -
(7)
0 0
Католики, православные, мусульмане в такой маленькой стране... И мусульмане там преобладают, но они не у руля, плюс конфликты в мусульмаском мире. Не позавидуешь.
Відповісти