Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

24.04.2014
Перший рейд «МалинЕкоФесту» разом з міліцією та сміттєвозом. Цікаве навколо нас...

14.04.2014  з 16:30 до 19:00 представники «МалинЕкоФесту» ("МЕФ") Костюченко В.В. та Гура О.А. разом з дільничим інспектором Зубком В.М. здійснили рейд (супровід сміттєзбиральної машини у центральному мікрорайоні міста) з метою виявлення кількості неукладених договорів на вивезення сміття між КП «Благоустрій» та населенням.

 Принцип збирання сміття у приватному секторі. Машина під’їжджає у визначений графіком час, контролер КП «Благоустрій» (Юлія Наконечна-Панашенко) збирає кошти, відмічає це у книжечках, лише тоді опускається контейнер і люди викидають сміття.

В цілому мешканці мікрорайону відповідально ставляться до вивезення сміття, ніде не виявлено стихійних смітників (окрім вул.Ковальчука біля магазину), люди готові укладати договори, проте не знають, як це зробити. Бланки договорів роздаються під час рейду, усього видано на руки 66 договорів з відміткою у журналі.

 Рейдом охоплено вулиці та провулки:

 16:50-17:00  Н.Сосніної,  Романенка,  Бакланова

Виявлені проблеми: договори  укладено частково, люди розплачуються на руки касиру за книжечкою, касовий чек чи квитанцію не отримують. Один мешканець не встигає викидати згідно графіка (робота), незручно користуватися книжками під час викидання сміття. На вулиці не знать свого депутата

(депутат Андрійцев Олександр Миколайович).

На вул.Бакланова не всі люди виносять сміття (за списком їх більше) – як варіант - не платять, значить виносять на стихійні смітники. Не знають свого депутата (Сніцаренко Леся Андріївна).

 17:05-17:15 Тараскіна

Виявлені проблеми: договори не укладено, платять по книжечках, квитанцію не отримують. Під час видачі договорів цікавляться, чому кожного разу треба давати паспортні дані та ідентифікаційний код, якщо це конфіденційна інформація. Не знають свого депутата (депутат Цьоха Віталій Васильович).

 17:15-17:40 Ковальчука

Виявлені проблеми: договори не укладено, платять по книжечках, касовий чек чи квитанцію на руки не отримують. Скаржаться на відсутність освітлення на стовпах (зимою темно ходити та викидати сміття), погану дорогу (частина вул.Ковальчука заасфальтовано, частина – ні, грейдерували, але дуже неякісно). Зверталися до свого депутата (Цьоха Віталій Васильович), але проблеми поки що не  вирішено. Скаржаться на стихійний смітник на початку вул.Ковальчука (магазин).

17:45-18:00 Щорса

Виявлені проблеми: відсутні. Депутата знають, звертаються (депутат Цьоха Віталій Васильович).

18:10-18:25 Енгельса (2 зупинки)

Виявлені проблеми: договорів немає, платять по книжечках касовий чек чи квитанцію про оплату не отримують. Є договори, не відзначені у журналі. На вулиці є незначне сміття.

Виникло питання, на який термін укладається договір? (запитати у Стурчака М.П.)  

(депутат Цьоха Віталій Васильович)

 18:25-18:30  Фрунзе

Виявлені проблеми: у частини договори є, але без реєстраційних номерів, у частини немає, платять по книжечках, касовий чек чи квитанцію про оплату не отримують.

(Депутат Гавриленко Володимир Михайлович).

 18:30-18:45 Грушевського (2 зупинки)

Виявлені проблеми: у частини договори є, але без реєстраційних номерів, у частини немає, платять по книжечках касовий чек чи квитанцію про оплату не отримують. Є люди, які не платять, але виносять мішки зі сміттям під дерева, щоб викинули інші. Не знають, хто це робить. Є пропозиція платити по квитанціях, як це зроблено для мешканців багатоповерхівок. Ще одна пропозиція - влітку їздити частіше, бо є харчові відходи.

(Депутат Цьоха Віталій Васильович)

 18:45-19:00 Київська, пров. Київський

Виявлені проблеми: немає.

За наслідками рейду буде зібрано "Круглий стіл" за участі представників  МЕФ, «Народної варти», в.о. міського голови О.Шостака, директора КП «Благоустрій» М.П.Стурчака.

 Також "МЕФ" спільно з "Народною вартою" розроблено "Карту смітників Малина" та визначено, який депутат відповідає за мікрорайон, де виявлене стихійне сміттєзвалище. Це питання також озвучуватиметься як за "Круглим столом", так і на черговій сесії міської ради.

Давайте трохи змусимо наших депутатів попрацювати на благоустрій міста та чистоту у Малині?  

 Карта смітників Малина

Найбільші смітники знаходяться, зазвичай, біля мікрорайонів багатоповерхівок та на околиці міста (приватний сектор):

1. БАМ (вул.Огієнка) – всередині недобудованого будинку за адресою вул.Машинобудівників, 10. -  депутат Дідківська Галина Володимирівна,  Методист ДНЗ «Золотий ключик» р. т.5-33-89.

 2. «Банкнотка» (вул.Приходька та вул. Чехова) – на межі лісової смуги та житлових районів. -  депутат Примаченко Лариса Євгенівна Голова первинної профспілкової організації ПАТ «Вайдман МПФ»р.тел.6-72-39.

 3. «Барміна» (вул.Барміна та вул.Чорновола) – на межі лісової смуги та житлових районів. – депутати Когут Павло Петрович, заст.директора ФБП, роб.т. 5-16-48.  та  Прокопчук Валерій Володимирович, лікар-стоматолог, стоматологічне об’єднання  р. тел. 5-12-64

 4. «Лікарня» (вул.Лісна) – на межі лісової смуги та приватного сектору. – депутат Єнько Валентина Миколаївна, Вчитель ЗНВК «Школа-ліцей № 1» р. тел. 5-36-89

 5.«Прожектор» (вул.Фрунзе) – всередині двору недобудованої п’ятиповерхівки.- депутат Гавриленко Володимир Михайлович, Директор МСП «Малуша» р. Тел. 3-14-59

 6.вул.Партизанська  – на межі лісової смуги та приватного сектору. – депутат Єнько Валентина Миколаївна, Вчитель ЗНВК «Школа-ліцей № 1» р. тел. 5-36-89

7. вул.Г.Бондарика – навколо ставка. - депутат Єнько Валентина Миколаївна, Вчитель ЗНВК «Школа-ліцей № 1» р. тел. 5-36-89

  8. «Черемушки» (вул.Лисенка) – у провулках між багатоповерхівками та приватним сектором. – депутати Фролков Олександр Анатолійович, провідний спеціаліст управління агропромислового розвитку РДА.р.тел. 5-11-48 та  Кисельчук Дмитрій Васильович, Директор Малинського Міжрайонного фонду соціального страхування р.тел..9-78-56

 9. «ПМК» (вул.Дібрівська, вул.Зубарєва) – на межі поля та приватного сектору. – депутати Кисельчук Дмитрій Васильович, Директор Малинського Міжрайонного фонду соціального страхування р.тел..9-78-56 та Єнько Валентина Миколаївна, Вчитель ЗНВК «Школа-ліцей № 1» р.тел. 5-36-89.

 10. «Городище» (вул.Героїв Малинського Підпілля) – біля гаражного кооперативу, біля котельні та біля стадіону. – депутат Дордюк
Василь Пилипович,
Лікар ММРТМО р.тел.5-11-38

 11. «Парк» (вул.Кримського) – між дорогою та ставком, навколо ставка.-  депутат  Поліновський Микола Леонідович, Начальник служби безпеки ВАТ «Прожектор» р. тел. 5-26-48

 12.«Ринок» – лісова смуга між ринком та річкою. ( директор ринку Пащенко?)

13. «Вертьоби» – лісова смуга біля лісозаводу ( Малинський лісгосп?)

Можливо якісь смітники ще не зазначені, у коментарях можна додавати інформацію про них. Якщо смітник є у вашому мікрорайоні - обов'язково звертайтеся до свого депутата. Інформацію про депутатів можна знайти на сайті міської ради у розділі "Депутатський корпус" http://malyn-rada.gov.ua/?page_id=37

 Також сьогодні по роботі довелося бути на фабричному поштовому відділенні Малин-2 (вул.Гагаріна,27) - там автобусна зупинка просто у жахливому стані (мало того, що завжди насмічено, то ще й невідомі пообливали фарбою). Наскільки я пам'ятаю, її встановлювали приватні підприємці, і я прекрасно розумію їхні почуття з цього приводу і можливо небажання щоразу приводити її у порядок після нічних гульбищ молоді та випивох, та все ж зупинка має бути приведена до ладу, бо це обличчя міста.  Депутат, який відповідає за вулицю Гагаріна, де розташовано зупинку -Карпенко Сергій Васильович,  Заст.директора «ВТБ Банк» роб. тел.0938311490

У телефонній розмові з депутатом Карпенком С.В. з'ясувала, що зупинку виготовляли приватні підприємці (Аптека, Черниш), але міськрада узяла її на баланс, і зупинку має утримувати КП "Благоустрій". У останнього немає то людей, то бензину, то інші причини, але зупинка не доглядається належним чином, хоча силами депутата неодноразово прибиралося та вивозилося сміття. Що ж, у цій ситуації депутатові можна лише поспівчувати.

Ось такі новини на сьогодні.  

Усі дані про депутатів узято з офіційного сайту міської ради 

 http://malyn-rada.gov.ua/?page_id=37

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.04.27 01:19 -
Yuri (39)
0 0
Депутатов фейсом в мусорник - это конечно хорошо, давно пора. Кто озвучит сколько мусора образует население в год и сколько попадает на полигон? Разница и есть наша проблема, наша цель. Никакие штрафы и засады ее на полигон не отправят. Мощности "Благоустрия" должны соответствовать образуемому мусору. Т.е. сначала надо создать условия сбора мусора, а потом говорить про культуру и этику. Предлагайте конкретные шаги по решению мусорного вопроса. Например, установить контейнеры в районах. Контейнеры желательно бесплатные (найти спонсоров). Не делать преступников с тех, кто без договора приносит к мусоровозу мусор. Люди и так налоги платят, а "Благоустрий" вечный банкрот и дыры перекрывают налогами. Бизнесменов заставить заключить договора с вывозом, заодно объяснить, что мусор сжигать нельзя.
Відповісти
2014.04.27 16:29 -
Ольга Гура (41)
0 0
1. Озвучити може Стурчак.
2.Штрафи можуть припинити викидання сміття у несанкціонованих місцях, а на звалище його відправлять волонтери разом з депутатами та владою.
3.Потужностей вистачає, з Стурчаком велися розмови, просто поганий менеджмент, як казав один інвестор з Іспанії - це не комунальне господарство, це якийсь скотний двір.
4. Контейнери за словами Стурчака, йому вигідні, але комунгосп хоче, щоб хтось їх подарував, а даруати без гарантій та прозорої бухгалтерії ніхто не хоче і не буде.
5. Перевірка договорів не має на меті зробити когось злочинцем - це спосіб перевірити бухгалтерію ,куди і як йдуть гроші, які платять люди за вивіз сміття. Якщо усі договори укладено, то має бути 100% оплата без оплати сміття не беруть) і тоді можна побачити, скільки коштів на місяць реально може отримувати комунгосп за надані послуги.
6. Не платять, як правило, не бідні люди. Пенсіонерка віддасть останнє і буде голодувати, а бінесмен чи чиновник, який знає, що йому нічого не буде, думає, що бабуся повинна викинути сміття й за нього. У чатах, пардон, списках боржників на перших сходинках заможні люди або зовсім неблагополучні родини. Про останніх мова не йде. А податки платимо ми усі, ніхто не кращий і не гірший, закон однаковий для всіх. .
7. Для бізнесменів встановити реальні, а не космічні ціни на вивезення сміття, тоді вони і платитимуть, і не палитимуть.
До речі, інвестори були, й не один ,але від их для початку відкати вимагають. Ось і усі відповіді на запитання про неможливість нормальної роботи комунгоспу.
Відповісти
2014.04.27 10:35 -
Василь Федоренко (40)
0 0
Вимоги щодо вакуумних контейнерів вже років 16 як я виставляю перед міськрадою , але вони "глухі" до суспільно корисного і не зацікавлені щоб кошти міського бюджету цільово йшли на місто .
Щоб вкрасти є у нихі нші неконтрольовані статті видатків які вони збільшують але цільової, конкретної користі для громади від цього не видно.
Те що немає коштів в міському бюджеті - казки Діда Панаса для довірливих .
Потрібно раціонально їх витрачати і все !
На збільшувати управлінців в раді та господарстві , на дути величезні зарплати з 100% -вими преміальними за неробство , не розтягувати ще не зовсім стару , працюючу техніку , розтягуючи сотні тисяч гривень на нову , яку з металошукачем не знайдеш і т.д.
Злодіїв приберіть , а поставте чесну , результитивну , освітчену патріотичну команду і проблеми почнуть вирішуватись.
А то взамін здачі майже в довічне користування майна і споруд громади вже дехто отримує собі нові "палаци" !
Все це до пори !
Відповісти
2014.04.25 12:52 -
івальді (23)
2 0
А може це якраз і не робота депутатів прибирати зам кимось, а перш за все кінець кінців перестаньмо смітити, благаю, адже онукам ніде буде жити
Відповісти
2014.04.25 13:19 -
Малинський (29)
0 0
Як тебе там Вівалді, частина (велика) людей з якими треба попрацювати пряником і кнутом, до культури тернистий шлях, але систему потрібно запустити, локальне прибирання-не дасть великих результатів. Треба штрафувати
Відповісти
2014.04.25 12:55 -
Ольга Гура (24)
0 0
Звичайно, депутат не повинен прибирати смітники, але він, як людина авторитетна та шанована має донести цю думку до своїх виборців, пояснити людям, що смітити не можна, а якщо проблема у відсутності контейнерів та можливості викинути сміття цивілізовано, то має знайти спосіб вирішення цієї проблеми.
Відповісти
2014.04.25 06:17 -
Василь Федоренко (21)
0 0
Я займаюсь кінозйомкою а потім відезйомкою і монтажем (власна студія "Майстер клас") з 1979 року.
Це тільки 6 фільмів про клуб , а сотні матеріалів про акції ,урочисті події , ввесільні фільми та море різного напрямку кліпів . Є матеріал і лісовиробкам.
Якби мене запросили на рейд то я зробив би вбивчий кліп та шахливу фотосесію , але не запрошують . Бо "самі с Вусами !!!"
Відповісти
2014.04.26 00:29 -
Григорій Шитюк (33)
1 0
Михалич, от і з Гурою знайшли б спільну мову... і добре діло разом би зробили. :)
Відповісти
2014.04.24 22:20 -
Володимир Нечипоренко (20)
0 0
До речі, якби до подібних матеріалів додати відеоряд (так щоб і око мозолило+голос народу) ще краще вийшло б. Тому потрібно з Шитюком домовитися поки він на зв'язку. Думаю не відмовиться.
Відповісти
2014.04.25 08:24 -
Ольга Гура (22)
0 0
У нас ще буде така можливість. ) Перший рейд - пробний.
Відповісти
2014.04.24 21:02 -
Василь Федоренко (12)
1 0
У Єнько Валентини Миколаївни чи не найбільший за площею смітник по Бондарик , біля колишньої Колгоспної комори та по вул.Шевченко за "Ранчо" понад грунтовою дорогою в лісі справа , на узбережжі на лісотехнікум взагалі жах з битих пляшок , жестяних банок та сміття.
У неї найбільше сміттєзвалищ , вбивства і каліцтва біля нічного бардел`єро "Богдан" , а вона воює проти зручного,охайного, гарного магазину "Їжачок" разом з власним кумом , лікарем Дударенком .
Відключили Лузанчук з "Соборкою" аби брудом, фальшуваннями ,брехнею "прибрати" нового цівілізованого конкурента старим кришованим порушникам правил нічної торгівлі , продавцям спиртного дітям , масової алкоголізації та перетворення Михайловки на сміттєзвалище для їх відходів.
Відповісти
2014.04.24 21:21 -
Василь Федоренко (16)
0 0
Вибачаюсь за опечатку : Лузанчук ПІДКЛЮЧИЛИ а не відключили.
Відповісти
2014.04.24 21:19 -
Ольга Гура (14)
0 0
Зрозуміло, будемо зв'язуватися з нею і говорити про це.
Відповісти
2014.04.24 14:03 -
Малинський (1)
1 0
Якщо депутат побачив сміттєзвалище на своїй території, то хай зробить так, щоб його не було і більше не кидали. А як зробить-то вже його політика. Виходьте в люди,депутати, ато вже люди до вас зайдуть. Що це за депутат, якого на вулиці і не видно було неразу за весь період який він має посвідчення. Досить вже. Якщо не хочете працювать-дайте місце іншим. Ось Ольга більше за вас всіх зробить.
Відповісти
2014.04.24 21:20 -
Василь Федоренко (15)
0 0
Зате без виборців вони вирішують де , кому і що на Соборній площі пошвидше продати !
І заявляють що вони і є громада а не мешканці міста.
Ні один депутат не дотримується своїх обов`яків. Ні разу не чув щоб десь хтось з них в публічному місці зібрав виборців та відзвітував за власні перуети , мертви петлі, розкрадання, побори, відкати , деребани ,лобіювання і повну незацікавленість щоденними проблемами малинчан.
Якось в минулому році по Партизанській в міліцейській чотирьохповерхівці два поверхи у гівні декілька днів , а депутат з сусідньої пятиповерхівки ні мезинцем не пошевелив. . Розповідав що він не в силі та що це може вирішити тільки "сварлива" депутат Галина Мороз або сесія , яка ще невідомо коли буде.
Пришлось мені , не депутату, допомогти людям. Накричати Стельмаху по телефону і зразу все було вирішено.
Ось такі у нас "народні" обранці !
Відповісти
2014.04.25 13:15 -
Малинський (28)
0 0
На сайті малинської ради немішало б мати список депутатів, які вулиці закріплені, та обовязково моб. телефон, також стосується і дільничих. Та в газеті теж написати-хто інтернетом не користується, або на дошці пошани-списком, тоді громада буде стимулювати спільну роботу
Відповісти
2014.04.25 13:36 -
Володимир Нечипоренко (30)
0 0
На сайті м.ради є і список, і контакти, і закріплені вулиці. Автор цієї статті додала посилання в кінці публікації.
Відповісти
2014.04.25 13:49 -
Малинський (31)
0 0
так дійсно є, дякую
Відповісти
2014.04.25 13:08 -
Малинський (26)
0 0
в мене тітка сільський голова в іншій частині України, так вона і на похоронах, і будь яка справа чи чп-вона там, і 6-00 люди біля воріт стоять, ось в такому плані я кажу повинно бути-депутат повин бути з людьми а не з бізнесом
Відповісти
2014.04.24 16:38 -
Григорій Шитюк (2)
0 0
те що дехто вже давно готовий зайняти депутатське місце - поза сумнівами... це й так видно неозброєним оком :) то мабуть треба знайти кого депутатства позбавити??? :) знайомий з багатьма депутами особисто, деяких зовсім не знаю... всіх судити не мжу, але ладен заперечити такій категоричності.
скажу на прикладі мікрорайону, в якому живу: яким чином Гавриленко В.М. може унеможливити створення стихійних смітників скажімо біля швейної фабрики чи на окраїні парку (вул Фрунзе) - кожного вечора сидіти у засаді і ловити порушників, та бити їм пики? так його бідолашного навіть на два смітники не вистачить, а їх набагато більше... та і у людини сім"я іще є, робота.
ото ж, це не вихід. треба аби увесь депутатський корпус об"єднався довкола цієї проблеми - і прийняв конкретні продумані та дієві рішення для її подолання. тоді будуть результати. бо революційного пилу та завзятості одного окремо взятого депутата на всі смітники не вистачить... навіть фізично не вистачить.
Відповісти
2014.04.24 18:15 -
Малинський (4)
0 0
Ой Григорій, ну ти ж напевно знаєш, що президент не прибирає власноруч всю україну, але напрацювання певних правил і обовязків робить механізми дієвими, то якщо у депутата немає мізків, як організувати, то нехай бере лопату, віника та йде працювати в Благоустрій. На загальному рівні-розробити страт план та затвердити-втілювати кожному депутату на місцях, ну чого повинна Ольга, яка прекрасно співає і може цим наше місто відстоювати на різних фестивалях ходить і перевіряє договори на утилізацію сміття, ви чули пісню "Лебеді"? Григорий-а шо в тебе з договорчиком?
Відповісти
2014.04.26 09:24 -
Володимир Нечипоренко (35)
0 0
От у мене нема договору, не бажаю його укладати, сміття по місту (лісі і т.п.) не викидаю...

Подальший діалог (Шитюк-Малинський) можна назвати перепалкою і не більше. Дещо уловивши суть, звісно стану на сторону Шитюка, бо він особа реальна і відповіді його спровоковані.

Тому, ПРОСТО ПРОХАННЯ, не переходьте в коментарях на особистості, бо подальший діалог завжди буде йти не по суті і залишить у сторін неприємний осадок.
Відповісти
2014.04.26 10:14 -
Ольга Гура (36)
0 0
Тоді виникає питання. Ви самі завозите свої відходи на сміттєзвалище, чи у Вас безвідходне виробництво удома, куди Ви утилізуєте усі свої упаковки, пластикові пакети та пляшки, скло, б.в. покришки від авто, стару побутову техніку, будівельне сміття і т.д. ? Якщо усе транспортуєте на звалище самі, оплачуючи талон, - то це чудово, Але практика показує, що по Малину це не так. Тільки учора почала прибирати лісову зону за банкноткою. Усе там є, що я перерахувала, і навіть харчові відходи з памперсами та старий одяг. Однозначно, люди не платять і не викидають на машину, або не довозять до сміттєзвалища, щоб не платити за талон та не витрачатися на бензин.
Відповісти
2014.04.26 15:04 -
Володимир Нечипоренко (37)
0 0
Чому не викидаю на машину?! Бо для викидання 2-3-4 пакетыв смітт потрібно забронювати, як мінімум, півгодини робочого часу. Це багато чи мало? (зверніть увагу на час викидання по Сосніної!)
До прибуття машини треба щоб біля дороги вже була вистроєна "барикадка", бо в іншому випадку машина могла і не зупинитись. Часто машина трохи запізнювалась, але буває й трохи раніше проскакувала.
Так от, для мене витрачати, як мінімум півгодини (щоб не гуляти в жмурки) забагато. Тому ще з часів Фещенка (була тоді тотальна спроба "посадити" всіх на договори) вивожу сміття на звалище самостійно, оплачую скільки скажуть, беру квитанцію (чи щось схоже). До свого "однозначно" можете додати ще й цей пункт: "жмурки" з сміттєвозом, а із транспорту й велосипеда нема.
Відповісти
2014.04.26 17:09 -
Ольга Гура (38)
0 0
Згодна, що це незручно. Але Ви свідомий громадянин, якщо так робите. До інших ще треба достукатись часто-густо. У нас коли машина під'їжджає, то голосно фафакає - ні з чим не сплутаєш, тож чекати півгодини на вулиці не доводиться. Можливо це різні контори.
Але взагалі мені сподобався досвід Бельгії. Оскільки у них заводи по переробці, які самі сортують те, що переробляється, то компанія, яка обслуговує людей ввела не контейнери, а 3 різних види пакетів. У блакитні складається усе разом, що може бути перероблене (скло, пластик папір ,алюміній і т.д.) - такий пакет коштує дешево. У жовтий складається усе разом, якщо людина не хоче заморачуватися роздільним збором, але й пакет коштує дорого (за тебе посортують, але ти за це заплати) і білий пакет - для харчових відходів, якщо вони є. Усе це виставляється на дорогу і раз на тиждень машина збирає ці пакети. А от в Німеччині пішли шляхом контейнерів для роздільного збору і зараз страждають від того, що під кожен вид сміття треба свій контейнер, а чим далі, тим більше видів сміття переробляється. Доводиться робити нові види контейнерів і привчати людей сортувати сміття самим і викидати відходи у потрібний контейнер. Це значно дорожче і накладніше економічно і для людей головний біль.
Відповісти
2014.04.24 19:35 -
Григорій Шитюк (6)
0 0
маєш бажання перевірити мої стосунки з комунальниками?
пісню "Лебеді" не чув... моїми роботами теж не всі цікавляться - це абсолютно нормально. а якщо пані Ольга стала такою сумлінною малинчанкою - залишається це вітати (місць для пам"ятників та біг-бордів у нас іще багато). деяким просто не до такої громадської роботи (є інші справи), іншим це просто не потрібно (це прерогатива комунальних служб)... врешті-решт не на всіх же провиіння сходить. знаєш, є така народна мудрість: чим би дитя не тішилось... :)
Відповісти
2014.04.25 13:05 -
Малинський (25)
0 0
що хотів сказати-так і не зрозумів, все малюєш навкруги... Не хочеш памятник, твої справи, але більшість тебе чекати не буде, а по комуналці-бачу що смітиш там де не треба...:-)
Відповісти
2014.04.26 00:26 -
Григорій Шитюк (32)
0 0
забагато ти мабуть бачиш, а не повилазить через монітор...? :)
як вже задовбали ці воїни диванного батальйону... аби потриндіти!
може з часом зрозумієш. є такий анекдот:
- дівчино, можна з вами познайомитися?
- навіщо, вам буде незрозуміло, а мені не цікаво...
- а це як так може бути???
- от бачите, вам вже не зрозуміло, а мені вже не цікаво...
:)))
Відповісти
2014.04.27 22:16 -
Малинський (42)
0 0
ха-ха-ха, Гриша
Відповісти
2014.04.26 09:03 -
Василь Федоренко (34)
0 0
Цікавий анекдот.
Відповісти
2014.04.24 19:57 -
Ольга Гура (7)
1 0
З першого дня у Малині (а це вже 20 років) я була сумлінною малинчанкою. ))) Якщо хтось цього не помічав, то це не біда. Дійсно, не всім є діло до громадської роботи і це теж не біда. Але проблема у тому, що усі хочуть жити добре, мати якісні послуги, а поворушити пальцем для цього лінуються чи важають, що хтось має це зробити для них. А вони ще покритикують чи посміються, але користуватися усе одно будуть. Знаю я цю рису - коли щось затіваєш нове, усі в один голос твердять: навіщо воно треба? А коли усе працює і готове, ті, хто більше усього кричав, що не треба, перші ж і користуються плодами. Навіщо ж так лицемірити? Якщо не треба, то живіть на помийці, хоча велика кількість малинчан так і робить - просто не помічає, що давно перетворила місто на смітник. ))) А я на смітнику жити не збираюся і знаходжу таких самих однодумців, яким НЕ БАЙДУЖЕ, де вони живуть.
Відповісти
2014.04.25 13:10 -
Малинський (27)
1 0
підтримую
Відповісти
2014.04.24 20:10 -
Володимир Нечипоренко (9)
1 0
http://psymanblog.ru/2010/10/zapovedi-materi-terezy/. Для настрою ))
Відповісти
2014.04.24 17:29 -
Ольга Гура (3)
1 0
Тут усі вимагали конкретних дій і прізвищ. Ось вони. Чому ж не радієте?
Щодо депутатства - ще раз повторюсь - громадські організації тим і кращі за депутатство, що можуть порушувати проблеми і вирішувати їх, але не йти при цьому у політику чи депутатство. Нам це не цікаво, цікаво, щоб проблеми дійсно вирішувалися. І сильної громадської організації для цього цілком достатньо.
По-друге, люди ,які йшли у депутати, мали розуміти, що на них ляже обов'язок вирішувати проблеми людей і міста. Якщо вони до цього морально чи фізично не готові - тоді навіщо брати на себе зайві обов'язки?
Як громадська екологічна організація ми готові співпрацювати і з депутатами, і з іншими громадськими об'єднаннями заради вирішення проблем, у тому числі й смітників. Депутати у цьому не самотні, Хіба це робиться для того, щоб когось позбавити депутатства? Хай собі сидять у депутатах скільки захочуть ,але хай при цьому і проблеми міста вирішують, бо вони представники народу у міській раді.
Відповісти
2014.04.24 20:07 -
Володимир Нечипоренко (8)
1 0
Невбиваємо ))) Хай собі сидять...
Ви готові перейматися проблемами міста, якщо не всіма, то принаймні екологічним напрямком, і якби ви були депутатом, то щоб змінилося для вас особисто? Що заважає члену сильної громадської організації бути депутатом? Що означає, при тих же затратах сил та часу мати більші можливості. При цьому ви, як людина активна, витісняєте не активну, що всукупності може мати вагу.
До того ж на "ну ви вже тут сидіть а ми ділом будем займатись" будуть паразитувати деякі чиновники та й тіж депутати.
Відповісти
2014.04.24 21:24 -
Василь Федоренко (17)
2 0
Ось тут я Володимира нарешті повністю підтримую !
Відповісти
2014.04.24 20:57 -
Ольга Гура (11)
0 0
Ні, мова якраз про те, що громадські організації будуть ворушити депутатів та чиновників. Але я не бачу себе в ролі депутата зовсім. Ну, наприклад, яка користь була від Руслани. як депутата ВР для культури? Чи Таісії Повалій? Що такого вони прийняли із законів у культурі, чого б не могли прийняти без них, але за їх активного лобіювання, як діячів культури чи відомих громадських діячів? Депутатство дає не лише повноваження, але й певні обмеження. Громадська діяльність таких обмежень, на мій погляд, не має. Одного депутата в команді нам цілком достатньо.
Відповісти
2014.04.24 21:26 -
Василь Федоренко (18)
0 0
Депутатів не потрібно вибирати щоб ворушити , а таких щоб в їх справах все " аж горіло" на користь громаді , суспільству ,країні !
Відповісти
2014.04.24 20:26 -
Григорій Шитюк (10)
0 0
та кому такі депутати потрібні... хто проголосує? а вибори програти боязко :) краще вже нехай екофестяться... :)))
Відповісти
2014.04.24 21:12 -
Ольга Гура (13)
1 0
У нас в команді достойні люди.У Віки Костюченко досвід роботи при Адміністрації Президента (Ющенка) та в інших серйозних виборчих штабах на рівні виборів до ВР. Але вона дуже скромна молода жінка і не тикає цим кожному зустрічному. Кожен з нашої команди - самодостатня успішна в тій чи іншій справі людина, тому ніхто з нас не бачить сенсу йти у депутати, кожен реалізує себе ще й у інших сферах, окрім громадської діяльності.
Я була довіреною особою на виборах, що таке програвати - знаю, це зовсім не боязко, зітхнула з полегшенням, що вийшла з партії "БЮТ" . Більше в жодну партію мене не затягнеш. На одні граблі двічі не наступаю. )))
Відповісти
2014.04.24 21:35 -
Григорій Шитюк (19)
0 0
Оля, а вот когда я узнал что ты вышла из "БЮТ" - даже не знаю что и сказать... верю что в политику не тянет. если ты можешь сделать что-то для города - это только приветствуется. Володя ведь правильно заметил - выбрать одно направление, и компетентно его продвигать. я тоже за то, чтобы мой родной город стал чище, ухоженнее, чтобы появились новые памятники и люди стали приветливее... каждый активный малинчанин видит проблемы города и пути их решения по-своему. все хотят жить лучше, но для этого в Малине нужна сильная и действенная власть - без неё любые общественные начинания, выглядят не более чем желание "засветиться"...
я когда столкнулся с нашими властями, пришёл к одному нехитрому выводу: твои проблемы - это исключительно твои проблемы... ты хочешь заниматься проблемами города - колличество твоих проблем только возрастает. потому что каждый в этой системе нашёл своё тёплое место (где к тому же платят зарплату!) - собственно, "спасение утопающих - дело рук самих утопающих!" вот они - провинциальные реалии украинского общества.
Відповісти
2014.04.24 18:17 -
Малинський (5)
1 0
Хай собі сидять у депутатах скільки захочуть -це вже занадто. Працювати та досягати цілей
Відповісти