Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

22.02.2015
Думки з приводу побаченого

Або чому корупція та хабарництво шкідливі для суспільства...

 Загалом цивілізацію рухають уперед геніальні, розумні, талановиті, винахідливі, неординарні особистості. Працелюбні її пдтримують, а хитрі та нездари користуються її плодами.

У корумпованому суспільстві хитрі та нездари примудряються відтіснити розумних і талановитих на задній план, або не даючи їм жодних шансів реалізуватися, або ж створюючи таку систему, за якої присмоктуються до досягнень розумних і талановитих, стаючи "співавторами" винаходів, або ж і зовсім "авторами", взагалі відтісняючи справжніх авторів, а працелюбних змушуючи підтримувати цю систему до безкінечності. При цьому праця розумних та працелюбних оплачується по мінімуму, а "корито", з якого харчуються корупціонери, контролювати практично неможливо. 

В США система влаштована так, що будь-хто має шанс і піднятися, і впасти, але жодні заслуги не дають жодних гарантій присмоктатися до державного бюджету і тягнути з нього соки пожиттєво.

 На відео Нобелевський лауреат віце-президент США Альберт Гор з великим почуттям гумору розповідає про те, як змінилося його життя після президентства та про проблеми зміни клімату, якими він займається.

Наші чиновники сплять і бачать, як присмоктатися і тягнути соки з країни. Біологічною мовою - це паразити, а паразити ніколи не працюють на користь організму, вони його виснажують, а потім шукають новий.

Там же усе вирішують твої власні якості - талант, розум, підприємливість, користь для країни, бажання працювати і заробляти. Потрібні твої послуги чи товари суспільству - вирішує ринок, але ніяк не чиновник-хабарник. За такої системи талановиті та розумні виходять уперед і починають рухати країну до цивілізації.

Наприклад, із 100 компній, які виробляють програмні продукти, 98 знаходяться саме в США, Кремнієва долина - це такий іноваційний центр країни, де зароджуються нові технології та ідеї. Тому що там висока концентрація розумних і талановитих людей, винахідників з усього світу, і країна дуже в них зацікавлена.

Закидати США, що вона по вуха у кредитах, трохи наївно, тому що окрім усього, США виробляють для власних потреб та на експорт безліч речей. Дурню теж можна дати кредити, але без розуму і таланту він їх проїсть, проп'є та прогуляє, отож знову залишиться ні з чим, тобто біля "розбитого корита".

Що стосується навчання за хабарі - ми самі риємо собі могилу, бо завтра нас вчитимуть, лікуватимуть, обслуговуватимуть учорашні студенти, що купили собі дипломи. Скажете, що ви знайдете собі кращого лікаря чи вчителя, а це ще питаннячко: усі розумні і кращі намагаються виїхати у цивілізовані країни, де їхні розум і праця цінуватимуться.

Чого варта наша платна медицина - удень лікар приймає у лікарні ніби-то безкоштовно, а іншого дня - у платній клініці, але це той самий лікар, тільки вид збоку, і якщо він непрофесіонал у лікарні, то він такий самий непрофесіонал і в клініці, тільки вже офіційно за гроші. 

Шкідливість корупції і хабарництва полягають у тому, що із-за відсутності здорової конкуренції на ринку праці, вони опускають країну усе нижче і нижче у розвитку, тому що розумні і талановиті люди покидатимуть країну, яка не дає їм шансів реалізуватися, або спиваються від бідності та безвиході (мається на увазі талановиті не обов'язково у творчості).

Така країна позбавлена майбутнього, бо все глибше опускається у середньовіччя і втрачає будь-які шанси зайняти гідне місце серед розвинених країн. Відомо ж, у кого новітні технології, той і попереду, а світ у цьому питанні невблаганний. Отож, в'їхати у третє тисячоліття на возі може й більш екологічно, але малоперспективно. 

В США мені сподобалося, що люди поводяться, як рівні, бо кожен має шанс. Сьогодні ти чиновник, а завтра можеш мести вулиці, або сьогодні ти миєш посуд у кафе, а завтра можеш стати зіркою. І ніякі зв'язки, куми, брати чи хабарі тобі не допоможуть.

Тому вони дуже толерантні одне до одного і ставляться з повагою, бо завжди можуть помінятися місцями. Навіть літні люди там прагнуть бути конкурентноспроможними, працюють і прагнуть заробляти, вести якийсь бізнес, бути корисними для суспільства, таким чином підвищуючи і власний, і загальний рівень добробуту своєї країни.Країна зацікавлена у розумних, талановитих, підприємливих.

А ще вона зацікавлена не у тих, що лише знають щось теоретично, а у тих, що вміють щось робити. Інженери, ІТ-фахівці, будівельники та інші "технарі", та хоча б вміння професійно мести вулицю, і то вже користь. 

Так влаштовано систему, і вона працює. Вони кажуть, - нам байдуже, який у нас президент, аби він не заважав нам жити і працювати. Отаке.  

Так в США вшановують своїх президентів, і ніяких пам'ятників. Земля приймає усіх однаково. 

DSCF2263


 

 


← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.02.24 18:31 -
Ольга Гура (51)
0 0
Тепер, якщо у вас чесатимуться руки комусь дати хабаря і у вас є для цього зайві гроші, краще віддайте їх у дитячий будинок, чи в АТО, чи комусь на операцію (повірте, вони там будуть дуже потрібні), але не підтримуйте корупцію у своїй країні, яка буде опускати і опускати нас на дно, поки ми самі не закопаємо Україну і її Незалежність.
Відповісти
2015.02.24 17:58 -
Ольга Гура (50)
0 0
А тепер дивимося, яке місце по корупції займає Україна в світі
Спустя год после Майдана Украина остается среди самых коррумпированных стран мира, занимая 142 место из 175.
Об этом свидетельствуют данные исследования Transparency International.
Неправительственная международная организация по борьбе с коррупцией и исследованию уровня коррупции по всему миру Transparency International обнародовала результаты нового Индекса восприятия коррупции 2014.
Получив лишь один дополнительный балл, по сравнению с 2013 годом, Украина остается в клубе тотально коррумпированных государств.
"26 баллов из 100 возможных и 142 место из 175 позиций - такие показатели Украины в нынешнем Индексе восприятия коррупции (Corruption Perceptions Index) от Transparency International. Украина в очередной раз оказалась на одной ступени с Угандой и Коморских островов как одна из самых коррумпированных стран мира", - говорится в отчете организации.
Такие неутешительные результаты, по мнению международного антикоррупционного сообщества, вызваны малозаметным шагом в разрушении коррупционных схем, полученных в наследство от всех правящих режимов времен независимости Украины. Ведь, несмотря на "смену фасада", Украина продолжает топтаться на месте. Недавно принятые законы пока не дали ощутимых результатов в антикоррупционной борьбе.
Більше тут http://www.epravda.com.ua/rus/news/2014/12/3/510269/
Відповісти
2015.02.24 17:32 -
Ольга Гура (49)
0 0
Це саме те, про що я писала
Антирекорд: минимальная зарплата в Украине меньше, чем в Чаде, Замбии и Гане (оце і є наш реальний рівень)
http://news.meta.ua/cluster:41430155-Antirekord-minimalnaia-zarplata-v-Ukraine-menshe-chem-v-Chade-Zambii-i-Gane/

После очередного падения гривны минимальная зарплата в Украине установила антирекорд. 1 218 гривен — это теперь меньше 43 долларов. Об этом передает Сегодня.

Даже в нищих Бангладеш, Гане и Замбии получают на 4 доллара больше. Значительно богаче жители Лесото, Гамбии и Чада. Там "минималка" достигает 51 доллара.

Для сравнения, самая высокая минимальная зарплата в мире — в Австралии. Там рабочий получает не менее 2 700 долларов.

Все новости: http://news.meta.ua/cluster:41430155-Antirekord-minimalnaia-zarplata-v-Ukraine-menshe-chem-v-Chade-Zambii-i-Gane/
Відповісти
2015.02.23 20:11 -
Ольга Гура (42)
0 0
Кому цікаво - дуже непогано пояснюється, що відбувається в нашій ВР, фінансовій системі та економіці. Особливо цікавою тема стає з появою економіста Олега Соскіна https://www.youtube.com/watch?v=JlhgUV44Z4k
Відповісти
2015.02.23 22:57 -
Юрій Смалюк (44)
0 0
До речі Балашов критикує,та ні-просто сміється з ідеї,з якою носиться Сашко Амерханян(1год.50хв. відео)
Відповісти
2015.02.23 17:57 -
Кіт Мармиза (36)
0 -1
Хотів оте знизу почитать, але там як не палки то йолки
Відповісти
2015.02.23 13:40 -
Ольга Єсипчук (10)
0 0
http://litakcent.com/2015/02/23/rozpochavsja-konkurs-dlja-internet-aktyvistiv-the-bobs-2015/ не хочте взяти участь?))
Відповісти
2015.02.23 19:07 -
Ольга Гура (40)
0 0
Дякую. Мені здається, мої блоги трохи не дотягують до того рівня, але спробувати можна.
Відповісти
2015.02.23 11:34 -
Ольга Єсипчук (5)
0 0
за своє навчання в ВНЗ я також платила ... БО викладачу тре було їхать в відпустку за гроші шо накосить зі студентів...але це був один залік, коли вчилась на заочці там платили ВСІ, я ні за один екзамен не заплатила. дивлячись на мій приклад, студенти. навіть ті кому за 40 ( а це студенти ліниві) почали теж писати контрольні і здавати екзамени без хабарів, але як же противно вчитись з тупими овечками, тим більше коли вони на бюджеті а ти платиш за навчання, але більшість з таких далі простого бухгалтера і не пішли... Плачу своєму лікареві в держ лікарні, бо вона професіонал, а отримує копійки, на минулій неділі давала хабар в фонді з ТВП бо не здала звіт в одну строчку. а за його 500 грн штрафу, я заплатила їй 200. Дала хабар принципово, бо кошти які ми платим в бюджет йдуть не нам на благо. а так хай держ службовець, який отримує 1218 грн купить додому дітям хлібу... може й не правильно, ми самі цю систему вибрали. самі допомагаєм їй процвітати. а влада робить всі умови для т ого щоб вона була, бо не треба порівнювати дохід громадянина США і українця з сотнею баксів, з можливістю отримувати кредит під 2% річних і нашими валютними кредитами, та звичайними гривневими споживчими де переплата становить більше 70%. Подружка в Італії живе, то розповідає, як бабка винесла сміття в не зазначений час і заплатила штраф... але ж вона й має кошти шоб оплатить той штраф... тому у всьому повиннен бути баланс, у відповідальності за хабарництво і зарплаті того хто бере хабар, шоб і на життя вистачало, і не хотілось брати кошти. Ми самі породили то в чому живемо зараз...
Відповісти
2015.02.23 13:50 -
Ольга Гура (11)
0 0
Я вважаю, що люди, які можуть давати хабарі - досить багаті, або ж не вміють рахувати свої гроші. Я краще вкладу кошти у запис нової пісні чи видання книжки, у самоосвіту, дам заробити на собі аранжувальнику, видавцю, художнику, таксисту чи перукарю, але ні в якому разі не чиновнику, який сидить на бюджеті, нічого не виробляє для країни і щось вимагає тільки через те, що він зайняв це місце. За цю його функцію йому платять зарплатню - не подобається, нехай шукає кращу роботу, або увечері таксує, але йому ніхто нічого не винен. З нашими, які виїхали до США, трохи спілкувалася, то там мають по декілька бізнесів, щоб дійсно забезпечити родину. І це ще не факт, що усе з того приносить прибутки, то ж працюють багато. Просто в них немає городів, щоб прохарчуватися з власної землі, земля дуже дорога (за їхніми мірками ми дуже багаті, раз маємо гектари землі), харчуються у кафе чи ресторанчиках, яких там повно. І за 10 зайвих доларів до зарплати готові їхати на другий кінець країни.
Щодо банків з їхніми драконівськими відсотками - а хто їм дозволяє встановлювати такі відсотки, як не чиновники, які надають дозволи і теж з цього мають свої хабарі? У Європі дивуються на наші кредити та депозити, їхнім банкам по 100-200 років, до них є довіра, і навіть 1-2% люди часто думають. А тут просто Ельдорадо - бєз лоха і жизнь плоха.
Так що я до створення цієї системи відношення не маю - ніколи не давала хабарів.
Відповісти
2015.02.23 14:59 -
Юрій Смалюк (13)
0 0
Стосовно "... нехай шукає кращу роботу, або увечері таксує...",так заборонено держслужбовцям займатись приватним бізнесом.Хіба що "грачувати",тоді це заклик до нелегальної справи.Та й як бути жінкам,у яких є сім"я,діти-після держслужби бігти на сторожування?Шукати іншу роботу-то так,підходить.От тільки хто тоді буде виконувати (якісно)роботу того чиновника,який знайде собі іншу,більш оплачувану ?Хто зараз піде на зарплатню 37 доларів?От якби скоротити штати в усіх держустановах та органах місцевого самовряування,ліквідувати держадміністрації,районні і обласні ради,то за рахунок такого скорочення можна було б підвищити оклади тим ,хто залишиться.
Тепер щодо банків.Ніякі чиновники не дозволяють ніяким банкам встановлювати жодних відсотків-ні по кредитах,ні по депозитах.Такі відсотки диктує ринок.Якщо НБУ кредитує комерційні банки під 19% річних,то хіба може комерційний банк видавати кредити менше ,скажімо 26%? Ні.Інакше він збанкрутує.А хто винен у тому,що у нас в Ураїні такі дорогі гроші?Це питання до Уряду і НБУ.Слабка економіка:низька додана вартість на вироблені товари,висока енергоємність,а звідси і неконкурентоспроможність наших товарів,втрата звичних ринків збуту ,висока залежність від дорогих енергоносіїв,політична нестабільність,відсутність реальних структурних реформ,песимістичні очікування населення розкручують все нові і нові витки девальвації,яка,в свою чергу тягне за собою швидко повзучу інфляцію ,що веде до зубожіння всього населення.
Все взаємопов"язано.Ніщо ні звідки не береться і нікуди безслідно не дівається.Не може в країні,в якій іде війна і в якої дуже слабка економіка,бути стабільною національна грошова одиниця і не може не бути шаленої інфляції...
Відповісти
2015.02.23 17:26 -
Ольга Гура (33)
0 0
Тобто, порушити закон, заробляючи ще десь, людина не може, а порушити закон, беручи хабар - може. Тоді це питання особистого вибору, бо закон так само забороняє брати й хабарі, проте їх беруть. Тим більше, що за додатковий заробіток вона може лише втратити роботу, а за хабар - сісти. І яка дітям з того користь?
Вас не повинно переймати питання, хто буде виконувати роботу чиновника, це питання повинно турбувати чиновників, які за це отримують зарплати. Ви ж працюєте і платите податки - цього достатньо, щоб чиновник проявляв до Вас повагу, бо він отримує зарплату з Ваших податків.
Щодо банків, я мала на увазі не встановлення відсотків по кредитах, а дозволи на відкриття самих банків. Їх у нас, як грибів після дощу. Тим більше, що економіка слабка. Гроші, не зміцнені виробництвом товарів, продуктів, послуг нічого не варті, це піраміда, яка колись та рухне. Власне, вже рухнула. Як Ви думаєте, чому такі обертні, як Мавроді, знаходять собі найбільше лохів серед країн СНД? Тому що наші люди думають, що не виробляючи нічого, не надаючи ніяких послуг, не створюючи НВП країни, можна просто обертанням грошей швидко нажитися. Наші люди легкоманіпульовані, бо не розуміють основ економіки: гроші повинні мати під собою матеріальні цінності, які забезпечують цю грошову масу. Без цінностей - це просто папір, який нічого не вартий. Банки заробляють папір на папері, нічим його не підкріплюючи, тому і лопаються, як мильні кулі, і довіри до них також немає.,Довіра складається на багаторічній репутації і порядності по відношенню до клієнтів. Чого нема, того нема.
Відповісти
2015.02.23 19:55 -
Юрій Смалюк (41)
0 0
Я не спонукаю порушувати закон в той чи інший спосіб,але друга робота для держслужбовців неприйнятна.Їм треба забезпечити достойний дохід,щоб не виникало бажання брати хабарі.В іншому випадку вони будуть їх брати не дивлячись на серйозні наслідки.

Далі цитата:"...Вас не повинно переймати питання, хто буде виконувати роботу чиновника, це питання повинно турбувати чиновників..." Не згоден з таким твердженням,бо якраз таки мені не всеодно як виконає роботу чиновник (вирішить моє питання)-швидко і якісно,чи як-небудь.

Ще цитата: "... Ви ж працюєте і платите податки - цього достатньо, щоб чиновник проявляв до Вас повагу, бо він отримує зарплату з Ваших податків...".Знову спробую не погодитись.Цього не достатньо,бо чиновнику абсолютно всеодно звідки беруться гроші на його зарплатню-з податків,чи з кредитів МВФ -йому важливо інше-її розмір.І це нормально.
Відповісти
2015.02.23 21:38 -
Ольга Гура (43)
0 0
Я не проти достойної зарпатні для чиновників, але ми повинні розуміти, що мова йде про дорослих людей, які цілком усвідомлено йдуть на порушення закону, а не про підлітків ,які не знають, що за свої вчинки треба відповідати. Вони беруть хабарі не через те, що голодні, а через те, що не мають такого поняття, як честь. Це характерна особливість чиновників усіх країн третього світу, де ми зараз і знаходимося. Ми такі не одні.

Кожен, хто сідає в крісло чиновника, має посадову інструкцію і обов'язки. Не справляється - нема чого займати чуже місце.

Чого не достатньо? В США той, хто працює, платить податки і не порушує законів - ШАНОВАНА людина, а у нас, окрім того, що це бомж, то ще й усім винен. Якраз чиновник повинен трястися за своє місце, бо він більше нічого не вміє робити і ніякої особливої цінності для суспільства не представляє. Він не створює ніяких ні матеріальних, ні мистецьких, ні духовних цінностей, тому саме він і повинен перейматися питанням, звідки береться його зарплатня. Не з неба ж. Для того, щоб комусь щось дати з бюджету, треба щоб хтось щось туди поклав. Кладуть ті, хто виробляє якісь продукти, товари, надає послуги, необхідні суспільству, і т.д. Чиновник туди нічого не кладе. Зате краде. Не всі такі, звичайно.
Відповісти
2015.02.23 23:04 -
Юрій Смалюк (45)
0 0
Не зовсім згоден.Від злагодженої роботи чиновників також залежить і робота інших.Якщо не помиляюсь,то в часи культурної революції в Китаї винищували горобців.А через різке зменшення кількості птахів різко виросло число паразитуючих комах.Так що не потрібно так про чиновників.Від них також багато в чому залежить добробут інших.Тільки бачимо ми це опосередковано.
Відповісти
2015.02.24 08:44 -
Ольга Гура (46)
0 0
Хіба я пропоную когось нищити? Просто у суспільстві повинні бути правильно розставлені пріоритети. Чому один має працювати, платити податки, не порушувати законів і бути другим сортом, з якого увесь час щось вимагає інший, який неефективно працює, отримує зарплатню, бере хабарі і при цьому шанована людина? Чому у нас усе поставлено з ніг на голову? )) Щодо Балашова, там, окрім теми про громади, говориться про більш страшні речі - нами давно і упевнено керує криміналітет. І нинішній криміналітет нічим не кращий за попередній. Якщо громади почнуть задаватися питанням, а чому і за які заслуги ми маємо годувати таку масу бандюків, які обсіли країну, наче воші, то це може закінчитися досить плачевно для останніх. Вони звикли, що народ не цікавиться своїми правами, і його свідомістю можна маніпулювати безкінечно, обкрадаючи країну до нитки.
Відповісти
2015.02.24 10:20 -
Юрій Смалюк (47)
0 0
Олю,ніхто і не казав,що ти пропонувала когось нищити.Стосовно Балашова,то я передивився від початку до кінця.Про що там говорилось-то інша тема,я акцентував увагу на відношенні Балашова до ідей,які намагається втілити Сашко Амерханян.

Цитата:"...чому і за які заслуги ми маємо годувати таку масу бандюків..." - далі через кому або через дефіс можна продовжити "чиновників".Хто і коли встановлював кількість посад,які зараз займають держуправлінці в усіх установах?Це стосується і місцевого самоврядування.Чому,скажімо,в такому місті як Малин ,повинно бути 40 депутатів,а не 10? От за рахунок кардинального скорочення,а в деяких випадках і ліквідації деяких інституцій взагалі, і потрібно підвищити платню тим фахівцям,які залишаться.Тоді і вимагати від них чесності і професіоналізму.До речі про ліквідацію районів говорить і пан Соскін в цьому відео.
Відповісти
2015.02.24 10:54 -
Ольга Гура (48)
0 0
Я не проти. Але буде 2 частина "Марлєзонського балєта" - ми багато працюємо, тому мусимо брати хабарі, щоб морально компенсувати велике навантаження. )))))
Вимагати дотримання законів ми маємо право й зараз, незалежно від того, 40 їх там працює чи 10, бо інакше навіщо створювати закони, якщо їх можна й не виконувати? Людина свідомо і добровільно йде на свою посаду, нікого силоміць туди не тягнуть. А з Соскіним згодна.
Відповісти
2015.02.23 15:05 -
Yuri (14)
1 0
Если НБУ не выполняет своих функций, то пусть объявят свободное хождение валюты. Цены в долл и зарплаты в долл.
Відповісти
2015.02.23 15:19 -
Юрій Смалюк (17)
0 0
На жаль не все залежить від НБУ і від Уряду.Є ринкові закони,які не може відмінити НБУ своєю постановою...
Відповісти
2015.02.23 15:55 -
Ольга Єсипчук (19)
0 0
а по Вашому від кого залежить? від василя який на городі паше, якому тепер соляру по 30 грн куплять? чи як?
Відповісти
2015.02.23 16:39 -
Юрій Смалюк (27)
1 0
Наведу простий приклад.Перед зарплатнею гаманець порожній.Треба купити хліба і молока.Грошей немає.Що ви робите-правильно-позичаєте в банку під %.(уявімо,що ні у родичів,ні у сусідів позичити не вдалося).У вас два варіанти-або голодувати і перебиватись на воді,або позичати під %.Хто в цьому випадку винен?Правильно-ви самі.Бо не змогли розподілити зарплатню так,щоб вистачило до наступної. А якщо і дотягнули,то роботодавець затримав-хто винен? Знову ж таки ви,бо не відклали на такий випадок і роботодавець,бо затримав виплату.Тепер повернемося до НБУ. Хіба винен регулятор у тому,що економіка впала (падіння промвиробництва,ріст безробіття,ажіотажний попит на іноземну валюту,підігрітий песимістичними очікуваннями людей,банкрутство банків,падіння ВВП...війна,в кінці кінців).Звичайно,що не від "Василя,який паше на городі" залежить курс нацвалюти по відношенню до вільноконвертованих світових валют.Це залежить від усієї економіки вцілому і аж ніяк не конкретно від НБУ чи Уряду,бо якщо економіка падає з об"єктивних причин,то зрозумійте,що вона (економіка цілої країни) це не кобила дядька Василя,яку можна зупинити чи прискорити одним окриком.Це величезний маховик,який ,розкрутившись в ту чи іншу сторону,так швидко не може змінити напрямок свого руху...
Відповісти
2015.02.23 16:53 -
Ольга Єсипчук (28)
0 0
прям всунути в одне кучу всякого гавна, перша і основна причина - це те шо валюта знаходиться в людей, нема за шо працювать по імпорту, от і все, ну панятно шо економічні фактори мають свій вплив. але якшо грамотно керувати то й піде воно позитивніше, зробіть безподаткові депозити в валюті і люди понесуть кошти, виженіть гонтарєву к ібеням, перестаньте втручатись в комерційні банки або націоналізуйте їх шоб люди перестали забирать гроші, киньте валюти в оборот шоб збить попит, і поступово знизиться курс...
Відповісти
2015.02.23 17:02 -
Юрій Смалюк (31)
1 0
То може підете Головою НБУ?
Відповісти
2015.02.23 17:15 -
Ольга Єсипчук (32)
0 0
Та пішла б хоч сьогодні... Та для цього тре мать внушительий вік... Протирать штани років 20 на держслужбі і мать кума якогось міністра....
Відповісти
2015.02.23 15:57 -
Володимир Нечипоренко (20)
3 0
На твою думку, є в Україні персона, яка може зробити ТАК ЯК ТРЕБА?
Відповісти
2015.02.23 16:08 -
Володимир Нечипоренко (24)
0 0
До Ольги
Відповісти
2015.02.23 16:10 -
Ольга Єсипчук (26)
0 0
а по Вашому чому валюта так стрімко полетіла?
Відповісти
2015.02.23 16:59 -
Юрій Смалюк (29)
1 0
Ажіотажний попит на іноземну валюту,викликаний песимістичними настроями населення через недовіру до банківської системи,через війну ,через реальне зниження ВВП,промвиробництва,через втрату звичних ринків збуту наших товарів,через відсутність реальних реформ...цей список можна продовжувати довго.
Відповісти
2015.02.23 17:00 -
Ольга Єсипчук (30)
0 0
тре просто заставить людей занести назад в банк валюту , от і все, для цього в нбу є ричагі вліянія....
Відповісти
2015.02.23 16:02 -
Юрій Смалюк (22)
0 0
Уточни,будь ласка,до кого задано твоє питання про "персону"?
Відповісти
2015.02.23 16:01 -
Ольга Єсипчук (21)
0 0
Я напімєр
Відповісти
2015.02.23 15:42 -
Yuri (18)
0 0
Рыночные отношения нормально работают в "нормальных" странах, с нормальной экономикой. А у нас барыги. И первый барыга - это НБУ. Предлагаю закрыть торги и зафиксировать курс. Хуже "свободного плавания" все равно не будет.
Відповісти
2015.02.23 16:06 -
Юрій Смалюк (23)
1 0
Згадайте 1993-1994,коли у нас була інфляція 10000%.Тоді навіть термін такий придумали в економічній теорії-супергіперінфляція.До цього була тільки гіперінфляція.І нічого-пережили.І це переживемо.
Відповісти
2015.02.23 16:08 -
Ольга Єсипчук (25)
0 0
з всіх шляхів виберемо найгірший?в ітоге вийде то саме коли люди в 90- втратили всі заощадження, але в нашому випадку ще отримаємо, шо пересічний громадянин з валютним кредитом піде просто й повішається, перед тим як говорить Ви хоч прикиньте ситуацію....
Відповісти
2015.02.23 15:16 -
Юрій Смалюк (16)
0 0
Тоді такої країни як Україна вже не буде...
Відповісти
2015.02.23 15:07 -
Ольга Єсипчук (15)
0 0
ви хочте шоб ми ще долар обвалили? всьо в руках українців обезцінюється... )
Відповісти
2015.02.23 17:56 -
Кіт Мармиза (35)
0 0
Да, Олька, ти ще та штучка! От би тобі в чесном бою з ФЕ схлєснуться.! Та несуждєно, нема вже з нами цього пана. Він кота на другому сайті ганяє )))
Відповісти
2015.02.23 18:34 -
Черемушки (38)
0 0
Якось питання на другому сайті задала "Хве". Так він там сказав, що сам уйшов!
http://www.malin-plus.info/novyny/suspilstvo-i-my/258-malynski-pedahohy-vyishly-na-vchytelskyi-maidan
Відповісти
2015.02.23 18:43 -
Кіт Мармиза (39)
0 0
Сходив та свіжачок найшов. А може то він Остапа Вишню перечитує? та на свій манєр крутить

"Шурик не смерди маячню !
Все місто - це ви неідентифікован і провокатори,іді оти,злодії та холуї ? Не смішіть десяток чортових тіней !
Та пішов ти в пекло брехливим язиком казани вилизувати!
Я для міста зробив більше ніж ти листів херні перелистав , бо людського не знав , не знаєш і не читав.
І чорт не плети до себе церкву . Чи мудило гуньдяївської секти товариша Сталіна ?"
Відповісти
2015.02.23 18:03 -
Ольга Єсипчук (37)
0 0
Оййй... Багато було бажаючих таких... Та я шо на Дон Кіхота схожа?
Відповісти
2015.02.23 13:55 -
Ольга Єсипчук (12)
0 0
в мене був вибір заплатить штраф 500 або 200 держслужбовцю... зекономила ... працюючи бухгалтером. я бачила й не такі взятки.... В мене куча обурень відносно цього... з часом почата до цього спокійніше відноситись, бо це не "хвороба", це "симптом", тому боротись з симптомами сенсу нема потрібно змінювать систему... з новою владою я побачила тільки посилення корупції... тому сумніваюсь шо найближча перспектива вилікує нашу державу
Відповісти
2015.02.25 02:18 -
маргарита (52)
0 0
Даааа! Спалила девушка Фонд ТВП и это накануне грандиозного шухера , тоесть слияния всех Фондов социальных в один . И так аудит будет , но видать и прокурор лишним не окажеться.)))
Відповісти
2015.02.23 17:40 -
Ольга Гура (34)
0 0
Якщо держслужбовець легко порушила закон усього за 200 грн. , значить той штраф не настільки принциповий, і Вами зманіпулювали. Значить вона могла це зробити і без грошей.
Змінювати систему - не знаю. Але треба почати хоча б з простих життєвих принципів:
1. Ви НІКОМУ НІЧОГО НЕ ВИННІ, окрім батьків ,які дали Вам життя і найближчої рідні. Усе інше - маніпуляції.
2. Якщо людина обрала держслужбу, вона знає, чого вона її обрала, і якою буде її зарплатня. ВИ не повинні вирішувати її особисті проблеми, бо то доросла людина і несе відповідальність за свої вчинки.
3.Якщо чиновнику (чи будь-кому), не вистачає на життя (їжу, шубу, золото, відпочинок), у нього завжди є вибір: змінити роботу, шукати підробіток, зрештою зменшити свої апетити, а не вирішувати свої проблеми шляхом шахрайства та хабарництва. Це завжди особистий вибір людини і крапка. Не усі беруть хабарі, є багато чесних порядних людей, які заробляють працею, розумом, талантом.
4. Дотримуватися законів самим (наприклад, не сідати п'яним за кермо, не перевищувати швидкість на дорозі і таке інше), і тоді буде менше причин для хабарів і поборів.
Можете продовжити цей список.
Відповісти
2015.02.23 13:00 -
Yuri (6)
0 0
"... ми самі цю систему вибрали", "Ми самі породили то в чому живемо зараз". Я не уверен, что у нас хоть раз был выбор.
Відповісти
2015.02.23 13:06 -
Ольга Єсипчук (7)
0 0
вибір простий - давать або ні, як впрочем і тих шо на окружній... теж можуть вибирать, але по суті вибір стоїть в тому - чи жрать мівіну, чи деколи й ковбасу....
Відповісти
2015.02.23 13:13 -
Yuri (8)
0 0
To be, or not to be,- that is the question...
Відповісти
2015.02.23 13:16 -
Ольга Єсипчук (9)
0 0
ось так буває http://www.balashov.com.ua/articles/vsya_ukraina_daet_i_beret/
Відповісти
2015.02.22 13:39 -
Ольга Гура (4)
0 0
Можливо і в Малині є молоді винахідники, яких розшукує компанія Гугл (вік 13-18 років)
http://life.pravda.com.ua/technology/2015/02/19/189654/
Умови участі у конкурсі 2015 року тут https://www.googlesciencefair.com/website/static/2015-1-5.382325939367578526/downloads/ru/GSF2015_rules.pdf
Відповісти
2015.02.21 22:11 -
Григорій Шитюк (3)
0 0
все правильно сказано. абсолютно правильно. коли починаєш якось порівнювати і приміряти західний досвід, то врешті решт розумієш, що у нас так не буде... бо ми інші.
Відповісти
2015.02.21 21:11 -
Ірина Кримська-Лузанчук (1)
0 0
Аргумент залізний, але по-жіночому виважений. Останні рядки - квінтесенція твого роздуму. Дякую.
Відповісти
2015.02.21 21:25 -
Ольга Гура (2)
0 0
Дякую. Продовжую аналізувати отриманий досвід і порівнювати з нами. Самій цікаво. )
Відповісти