Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

09.05.2015
«Коса» – окраса міста чи прокляте місце? (+фото)

«Коса» – окраса міста чи прокляте місце?

 Малин – гарне зелене затишне місто, яке цілком могло б стати туристичною перлиною Житомирщини, власне, колись воно таким і було, бо влітку з усіх куточків сюди, як на курорт, приїздили родичі малинчан, або й самі колишні малинчани з сім”ями.  Та сучасним туристичним містом воно може стати за  деяких умов: місто повинне бути не лише зеленим,   а й чистим та доглянутим, мати пам”ятки історії чи архітектури, комфортні готелі, затишні гостинні кафе та ресторани. Сучасні туристи хочуть комфорту, гарного сервісу і того, чим можна потішити око, а також цікавих розваг і красивих легенд. Але спинимося поки що лише на першому пункті:чистота і доглянутість.

Скільки в Малині гарних зелених зон, які є недосяжною мрією для великих міст, де буває дихнути влітку нічим від загазованості повітря. Нас же природа обдарувала справжнім дивом – зеленою красою поліських лісів, срібною чистотою річок і духмяністю настояного на лісових травах повітря. Здавалося б – цінуй та бережи, і буде тобі щастя! Але такі прості і зрозумілі кожному речі виявляються дуже складними, коли мова йде про застосування їх у повсякденному житті. Відпочити і прибрати за собою, не засмічувати річки і довкілля, не розпалювати багаття у спекотну та вітряну погоду та й ще де заманеться, не кидати недопалків, адже ліс живе своїм життям, і якщо ми після відпочинку повертаємося додому, то лісовим мешканцям (мурахам, птахам, їжакам, білкам та зрештою мікроорганізмам, які забезпечують повноцінне життя еко-систем) з лісу подітися нема куди – то їхній дім, місце так би мовити, їхньої постійної "прописки".    

Хочеться особливо спинитися на «Косі», яка є одним з унікальних за природною красою куточків Малина. Близько 20 років спостерігаю за її життям, і не втомлююся дивуватися безжальності та паскудству по відношенню до цього райського місця окремих відпочивальників. Косу прибирала неодноразово і сама, і з друзями, і "банкнотка" кілька разів прибирала, а минулого року – і з працівниками лісгоспу АПК, вони навіть столики з лавками для культурного відпочинку облаштували, нарізали дров, аби відпочиваючі не рубали живі дерева на розпалку вогнищ. Але відпочиваючі видно не розуміють людського ставлення до себе і природи, то ж культурні облагороджені місця сприймають, як предмети для прояву власної варварської (давайте називати речі своїми іменами) сутності.  Столики, які попервах ще береглися, зруйновано та частково спалено; доходить вже до того, що приїздять просто з бензопилами і пиляють здорову цінну деревину на розпалку вогнищ (авжеж, дикість – наше усе). А п”яне ревище, яке час від часу доноситься із згвалтованої та понівеченої  "Коси", нагадує про те, що людям із слабкими нервами, занадто інтелігентним,  вагітним, нормальним батькам із дітьми, а також адекватним туристам, які не шукають пригод на одне місце,  краще туди не потикатися.  

Одна з проблем полягає у тому, що «Коса» належить до земель запасу Слобідської сільської ради (якщо помиляюся, буду вдячна за уточнення). Отож, господарі - далеко, а це - все одно, що їх нема. А господарі б у такого гарного та популярного для відпочинку  місця обов”язково мали би бути. По-перше, вони б слідкували за чистотою та порядком, вчасно прибирали б та вивозили сміття, щоб воно не накопичувалося. Слідкували б за пожежним станом на «Косі» та попереджали б відпочиваючих про дотримання правопорядку і протипожежної безпеки, що одразу б зменшило кількість випадків вандалізму та пожеж. До речі, майже чверть «Коси» цього року вигоріла від залишеного навесні якимись безголовими  гультяями вогнища.  

Отож, щоб зберегти та відродити цей чудовий куточок нашої місцевості, потрібно негайно шукати господарів, бо держава у своїх лісах не господар, і це вже факт. Екологів нема. Громада  теж не вважає себе господарем на своїх землях, отож ані турбується про них, ані береже. Господарем може стати товариство мисливців та рибалок, або ж якийсь приватний підприємець, який візьме в оренду, або під свою опіку цю багатостражденну землю і нарешті наведе на  ній лад, як воно і має бути. Якщо там з”явиться своя інфраструктура (місця відпочинку з контейнерами для сміття), можливо якесь літнє кафе без пиятики (але, по-моєму, для Малина це швидше з області наукової фантастики), так щоб кожен, хто туди прийде відпочити чи помилуватися краєвидами малинського водосховища, або ж просто порибалити, почувалися людьми, а не відвідувачами дикого розтрощеного та закиданого сміттям «зоопарку».  Інакше справжня перлина Малина може бути понівечена і втрачена на багато років. Бо нині не люди, а вандали панують у своїй сторінці. «Розруха не в клозеті, а в головах», - казав М.Булгаков вустами професора Преображенського. Отож і до цивілізованого туризму нам поки що теж, як до Києва пішки.  Щоб не бути голослівною, свіжі фото з «Коси».

 Ось такий чудовий краєвид відкривається з берега. Але якщо обернутися назад, можна побачити зовсім інші "краєвиди" - купи сміття, підпалені дерева, понівечені столики та спалені лавки, зламані та спиляні дерева...  Красива земля, та господарів на ній нема. Відверто кажучи, написати про "Косу" попросили сусіди, у яких вже сльози на очі навертаються дивитися на таке неподобство. Сама там буваю останнім часом рідко, щоб не бачити того варварства. Усім іншим, кого це влаштовує, - приємного відпочинку на помийці! 

 

 P5090813

 АP5090815

P5090818 P5090816

P5090820

P5090825

P5090828

P5090821

P5090829

 

 

 

 

 

← До нових записів
Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.05.12 16:30 -
Ольга Гура (43)
0 0
Хтось раніше наводив як приклад мера Ірпеня, який звітує перед своєю громадою... Читаємо тут про його декларацію - у молодого чоловіка 67 квартир і іншого майна, ви думаєте він це заробив десь тяжко працюючи на підприємстві?
http://www.epravda.com.ua/rus/news/2015/05/12/542057/
Відповісти
2015.05.09 23:28 -
робер артуа (19)
1 0
Хотілось би ще добавити , для пісимістів , хто думає -ото все продадуть і людям небуде де відпочивати : вівчлива і культурна людина з розумінням поставиться і завжди знайде 5 чи 10 гривень для культурного відпочинку ( та і напевно у кожного є городи там і відпочивають ) в чистоті та порядку .
А поки небуде власника , голота як гуляла так і далі буде гуляти та гадити природу!
Відповісти
2015.05.09 23:19 -
робер артуа (18)
1 0
Цеж скільки дурі треба матиб щоб повитягувати ті стовпи ?
Напевно хватило би енергії оту кучу сміття одним махом в мішки погрузити та вивезти ?!
А якщо серйозно, то здача в безкоштовну аренду теріторії для цілевого використання моментально б вірішила проблему "культурного відпочинку ' і на мою думку , це єдиний і самий правильний вихід з цього наболілого питання .
Відповісти
2015.05.10 09:21 -
Ольга Гура (22)
0 0
Погоджуюся.
Відповісти
2015.05.07 11:11 -
Юрій Смалюк (1)
2 0
Проведу аналогію-малинський парк.Розташований в центрі міста.Господар є.А наслідки "життєдіяльності" наших земляків практично такі ж самі,як і на "Косі".
Відповісти
2015.05.07 11:21 -
Ольга Гура (2)
2 0
Держава у нас поганий господар, і громада - такий самий, тобто ніякий. Миклухо-Маклаї мабуть у труні перевертаються.
Відповісти
2015.05.07 14:01 -
Юрій Смалюк (5)
1 0
Невеличке уточнення-громада в особі органу місцевого самоврядування,тобто міської ради,.Ми для того і обираємо депутатів ,щоб вони організували роботу усіх служб так,щоб в тому ж парку ,і не тільки там,було чисто. Як на мене,то за таким великим об"єктом,як наш парк і який в деякій мірі є обличчям міста,повинна доглядати хоча б одна людина.Назвемо її директором,чи завідуючим-не так важливо.Така людина робила б щоденний обхід усієї території і виявляла б усі недоліки-десь впало дерево і його потрібно прибрати,десь зрізати всохше,щось підлатати,відремонтувати,виявити стихійне сміттєзвалище,встановити лави,урни,відремонтувати альтанки і т.д.і т.п. Це не означає,що директор особисто все це повинен робити.Але виявити усі негаразди і організувати роботу комунальників,інших служб,ініціювати суботники,доповідати депутатам,чи на сесіях міськради про проблеми... і т.д.і т.п.-це була б його робота.Якщо в міському бюджеті не вистачає коштів на зарплату такого працівника,то можна скоротити якусь посаду в "Білому домі".Користі для міста було б значно більше...
Відповісти
2015.05.10 09:43 -
Григорій Шитюк (23)
0 -1
не чіпай ти вже наших депутатів... в парку роботи непочатий край, та й бюджету немає щоб його дерибанити. :) ото чекаємо наступних виборів - може іще кілька лавочок з"являться, або навіть цілий дитячий майданчик...
Відповісти
2015.05.10 11:08 -
Юрій Смалюк (24)
0 0
А,що,Гриша,вони такі у нас недоторканні,чи загружені якоюсь такою невідкладною роботою,щоб навіть "не чіпати їх"? Якраз їх і треба чіпати! Якби вони хотіли,то для впорядкування парку знайшли б позабюджетні гроші.
Відповісти
2015.05.10 11:19 -
Ольга Гура (25)
1 0
Юро, багато можна хотіти робити для громади, яка того не цінує і не береже? Раз зробиш, два, а потім набридне ця благодійність горохом об стіну і лишиш так, як є. Повинна повністю змінитися система влада-громада. А це перш за все люди і їхні цінності. Якщо у нас найбільша цінність і найкраща традиція - пляшка горілки, а не життя, здоров'я, розвиток, майбутнє, то про що можна говорити і що можна міняти, і що вимагати від депутатів, які в ібльшості своїй дотримуються таких самих цінностей, бо є вихідцями зі своєї ж громади?
Відповісти
2015.05.10 11:41 -
Григорій Шитюк (26)
0 0
Олю, як же я тебе підтримую... сповідування тих чи інших цінностей громадою (електоратом) приводить тих чи інших людей до влади (котрі як правило, ними спекулюють). привели до влади людей байдужих, а часом і не порядних - що від них можна вимагати? доки не зміниться система відносин "влада - громада", нічого в цій країні не зміниться. необхідно докоріно міняти відношення простих людей до представників влади, тоді й влада буде вимушена рахуватися з громадою.
Відповісти
2015.05.10 19:54 -
Юрій Смалюк (27)
0 0
Це популістичні бажання,не підкріплені механізмом такого перетворення-як у тебе,Гриша,так і у Олі.Мається на увазі оте ваше "...Повинна повністю змінитися система влада-громада..." Це і так ясно навіть коню.Як змінитися? Що змінювати,як змінювати? Тільки і чутно зверху (з Києва) до низу (в Малині) на протязі близько півтора роки - потрібні реформи,потрібні зміни...Де формули тих змін? Без них ваші слова лише чергова констатація безвихідної ситуації ,нові і нові нарікання.Не більше того. Зніміть рожеві окуляри. Ви думаєте,що за помахом "чарівної палички реформ"щось кардинально зміниться? Не будьте ідеалістими.Вже зараз треба усім просто виконувати ті закони,що є чинними.Цього достатньо.На початках достатньо.А потім кардинально новий розподіл бюджету і повноважень.
Відповісти
2015.05.10 21:33 -
Ольга Гура (28)
0 0
А хіба я десь писала, що не треба дотримуватися чинних законів? Якраз про це і мова, закони майже ідеальні, тільки ніхто їх не виконує. Як плили у громадських місцях, так і палять, як розпивали спиртне у громадських місцях, так і розпивають, як сідали за кермо нетверезі ,так і сідають, як брали даїшники хабарі, так і беруть і т.д. по списку. Ніяких рожевих окулярів нема, я прекрасно бачу, чого варті наші писані закони, а життя далі йде по поняттях. Бо всі хочуть, щоб хтось дотримувався законів, а не він. Кум-сват-брат, свій до свого по своє - це не наші традиційні цінності, які насправді рулять суспільством?
Відповісти
2015.05.10 21:46 -
Юрій Смалюк (29)
0 0
Оля,що ти вкладаєш в слова "...повинна повністю змінитись система влада-громада"? Що і як повинно змінитись? Який конкретний механізм,формула тих змін? Без розшифровки це просто пусті слова. Черговий заклик,як колись - підвищити, збільшити, удосконалити, покращити...Якщо закони добрі,а не виконуються,то що треба зробити,щоб виконувались? Якщо ми самі не знайдемо відповіді на ці питання,то і далі будемо жити так як зараз.І ніхто нам не допоможе.
Відповісти
2015.05.12 08:46 -
Ольга Гура (30)
0 0
Почати хоча б з малого. Ознайомити кожного мешканця з Правилами благоустрою міста, де чорним по білому написано, що громадяни можуть і мають право брати участь у благоустрої прибудинкових територій, відпочинкових зон, а також зобов"язані дотримуватися правил саітарії. Тобто, громада - не якась декорація у місті, а повноправний активний діяч нарівні з владою, який має право і повинен турбуватися про міське середовище, у якому він живе, і яке він сам створює чи спотворює. Ти ж сам розумієш, що оте, що на "Косі" зробив не Шостак і не Стурчак, а звичайні малинчани. Чим активніша буде громада у реалізації своїх прав і обов"язків, тим менше буде отого, що на "Косі". Я за те, щоб громада була активнішою і відповідальною, бо це нормально. Ненормально, коли громада поводиться, як мале дитя, - нашкодить, а потім каже, а я не знала, що того не можна робити. Незнання законів не звільняє від відповідальності, навіть якщо тебе не спіймали за руку. Якщо ми говоримо про підвищення ролі громад у децентралізації влади, то мова якраз і йде про свідоме ставлення громадян до своїх прав і обов"язків.
Відповісти
2015.05.12 09:55 -
Юрій Смалюк (32)
0 0
Це найважче з того,що треба зробити.Свідомість і таке модне слово менталітет...Сумніваюсь,що люди,які живуть в приватних будинках, не знають,що залишати на тривалий час під воротами і тинами дрова,пісок,відсів і т.ін.не можна.А якщо не знають,то це міська влада винна,що не довела до відома.І штрафи.Де штрафи? Кого покарали за це останній раз?
Відповісти
2015.05.12 10:30 -
Ольга Гура (33)
0 0
Якраз для цього і уводиться посада інспектора з благоустрою, який має право в межах міста виписувати штрафи за порушення Правил благоустрою. Учора зустрічалася з інспектором з Радомишля, ділився досвідом. На одних попередження про штраф діє, на інших - ні. Але вже протоколи складає, а дехто навіть після попередження береться наводити лад.
Що стосується відпочинкових зон, які не входять у межі міста юридично, там за порушення екологічного законодавства (несанкціонована рубка, пошкодження зелених насаджень і т.д.)має штрафувати районний еколог, якого в нас нема. Сміття - це до санітарії, там мала би цікавитися санепідстанція (особливо по берегах, 50 метрів від води - то санітарна зона). Тобто, виходить, що представники перерахованих служб мають днювати і ночувати у відпочинкових зонах, щоб спіймати порушників за руку, інакше як скласти протокол та кого штрафувати - вітер?
Відповісти
2015.05.12 12:34 -
Юрій Смалюк (37)
0 0
Отже висновок напрошується такий-наші служби сплять.
Відповісти
2015.05.12 13:36 -
Ольга Гура (38)
0 0
Ну скажімо, людину на інспектора з благоустрою ще не призначили. Як може спати той, кого ще нема? :) Посади еколога у нас теж нема. А санепідемстанція взагалі стала такою цікавою службою з незрозумілими повноваженнями, що я навіть і не знаю, чим вона зараз займається і які має права та обов"язки. Але точно не стихійними смітниками. Кожен чиновник має право діяти тільки в межах своїх повноважень, якщо він їх перевищувтаиме, то перші ж "постраждалі" подадуть на нього до суду і будуть праві. Можна сказати "Міська варта" спить, адже 45 "мужиків зі зброєю" жодного разу не патрулювали місто, хоча обіцяли. А вони скажуть: ми маємо право, але нікому нічим не зобов"язані.
Відповісти
2015.05.12 14:31 -
Юрій Смалюк (39)
0 0
Якщо служби не сплять ,бо їх взагалі таких ще немає,то спить міська влада,яка до цих пір не подбала про те,щоб вони були.А якщо і подбала,то з величезним запізненням і за той час ,коли цих служб не було,депутати самі повинні були виконувати їх обов"язки- як мінімум право попереджати і штрафувати у них є.А в "Міській варті",яка існує тільки на папері,аж 64 чоловіки і 1 жінка (дівчина) - два повноцінних взводи! На сайті міскради навіть графіки чергування є...для "галочки".Де результати тих чергувань? Кого затримали,кого наказали? Де і коли хоч один депутат міськради звітувався перед виборцями? От на таких зустрічах-звітах і потрібно задавати питання депутатам - а що ти,дорогенький, зробив для того,щоб на закріплених за тобою вулицях був порядок? Цікаво було б почути відповіді наших обранців.То виконують вони свої обов"язки,чи ні? Чи може це не входить до кола їх обов"язків? Їх же не можна чіпати,як сказав Гриша.От для цього законодавець і передбачив обов"язковість щорічних депутатських звітів,на які вони чхати хотіли.А значить і на закон.(підозрюю,що більшість з них навіть і не чули про такий свій обов"язок перед виборцями.Білше того,багато з них навіть не те,щоб не читали закон про статус депутатів місцевих рад,а навіть і не підозрюють про його існування!) І після цього більшість з них знову буде балотуватись на наступних виборах і ми знову за них голосуватимемо.А на рахунок інспектора з благоустрою,то поживемо-побачимо.Щось беруть мене величезні сумніви,що з його приходом кардинально зміниться невтішна картина...
Відповісти
2015.05.12 15:16 -
Ольга Гура (40)
0 0
Тут є і другий бік медалі - знову ж таки необізнаність громадян щодо своїх прав і обов"язків. Право не лише проголосувати за кандидата, а й надавати запити щодо виконання ним своїх обов"язків, коли той стане депутатом. Хоча, в принципі, там, де громадяни знають свого депутата, то вони знають і що він зробив протягом каденції для своїх обранців (вулиці, мікрорайону). Звіт можна розміщувати і в письмовій формі, наприклад, у пресі чи на сайті міської ради, і зовсім необов"язково влаштовувати для цього збори громади, бо багато хто приходить "поговорити" зовсім не по суті діла, а просто висловити своє невдоволення чи покричати.
Відповісти
2015.05.12 15:44 -
Юрій Смалюк (41)
0 0
Закон не передбачає такої форми звітності,як оприлюднення тексту в ЗМІ- друкованих,чи електронних.Для цього потрібно вносити зміни і доповнення до закону,що,на мій погляд,буде не зовсім правильно.Тільки живе спілкування у формі запитань і відповідей.А вже після цього ту розмову можна і надрукувати,і на сайті викласти.Без живого спілкування з людьми це буде не звіт,а бюрократична відписка.Тільки на очній зустрічі можна задати "незручні" питання.Депутат після його обрання і так обмаль спілкується з людьми,а ви пропонуєте ще більше відгородити його від виборців,закріпивши це на законодавчому рівні?
Відповісти
2015.05.12 15:53 -
Ольга Гура (42)
0 0
Я не пропоную обмежити спілкування, але воно має бути більш цивілізованим, а не у формі "сам дурак", коли збираються і годинами (не цінують свій і чужий час чи нема чим себе зайняти?) говорять про все і ні про що. Знову ж таки, часто задаються питаня, які мають відношення до району, або й до рівня ВР, а при цьому собак вішають на міького депутата. Перш ніж щось з нього питати, треба розібратися, що він може робити, а чого не може, і в межах його повноважень з нього й питати. Інакше виходить театр, коли релігійна громада в країні, де церква відділена від держави, приходить на зустріч з міським головою і змушує мера вирішувати релігійні питання, які взагалі не в його компетенції. )))
Відповісти
2015.05.12 17:07 -
Юрій Смалюк (44)
0 0
Повторю ще раз-закон передбачає тільки одну форму звіту депутата-зустріч з виборцями.Для зміни цієї норми потрібно голосування у ВР.Що ж до балагану,то не потрібно проводити паралелі між зустріччю міського голови з виборцями всього міста і конкретного депутата тільки з тією частиною громади,від якої він обирався.Я не прийду на зустріч з депутатом,який обирався і відповідальний на паперовій фабриці.А порівняння такі тільки тому,що немає з чим порівнювати.Депутати не звітуються,тому і зустрічей-звітів немає.Якби вони кожен звітувались хоч раз у рік,то такого як в будинку культури з міським головою не було б. За браком таких "заходів",навіть більше,я б сказав "подій",бо для Малина це дійсно була б ПОДІЯ, у людей накопилось багато запитань- от і вийшов базар.Тому,повторюсь,паралелі між звітами міських депутатів і зустріччю в форматі питання-відповідь з міським головою проводити не треба.Це зовсім різні ситуації і не треба вже так погано думати про людей.Впевнений,що на зустрічі з міським депутатом,якби така відбулась,питання про оборону країни і про церкву не ставились би.А там,в РБК,людям на протязі тривалого часу,коли не було діалогу з владою, накипіло,от і вийшов сплеск емоцій.Щоб таке не повторювалось,потрібно лише виконати Закон України про статус депутатів місцевих рад і мінімум раз у рік кожному відзвітуватись про виконану ним роботу перед виборцями.Тільки і всього.
Відповісти
2015.05.12 20:37 -
Ольга Гура (45)
0 0
Нічого не маю проти.
Відповісти
2015.05.12 09:43 -
Ольга Єсипчук (31)
1 0
як на мене, то тре ходить і просто штраф виписувать, моєму сусіду не доходять прохання щоб доски під забором не лежали, чи прибрать свою гноярку з-під забору, сеча з якої тече нам в город...один раз заплатить і прибере, на інший раз думатиме, чи класти, можна хоч попередженнями лякать для початку, а то понасипають під дворами і пісок і камінь, підмести і побілить бордюри лінуються, бо думають шо це не їх обовязок.
Відповісти
2015.05.12 10:34 -
Ольга Гура (34)
0 0
Для цього повинен бути інспектор з благоустрою, якого в нас досі не було. Будь-хто не може виписувати штраф, бо його просто пошлють подалі, ще й до суду подадуть за перевищення повноважень.
Відповісти
2015.05.12 10:36 -
Ольга Єсипчук (35)
0 0
ну от... а все шо може зробити сусід іншому сусіду, який порушує правила, - дати копняка... от і всі повноваження.
Відповісти
2015.05.12 10:41 -
Ольга Гура (36)
0 0
По-моєму, ще депутати міської ради і мер особисто можуть складати протоколи про порушення, познайомтеся зі своїм депутатм і вимагайте, щоб він склав такий протокол та виписав штраф сусіду.
Відповісти
2015.05.07 15:46 -
Ольга Гура (9)
2 0
Воно так. Але я вже писала, що бюрократична машина - скрипуча і неповоротка, і не зацікавлена у позитивному результаті. Наприклад, я вже рік вирішую питання із зрізанням сухих дерев у лісопарку. Якщо міська комунальна служба за пару тижнів зробила акт обстеження, то житомирські екологи уперлися рогом, що не підпишуть акт, бо побачили якогось не такого пенька (ніби це я щось самовільно зрізала, уявила себе з бензопилою і аж самій стало страшно :) У міськвиконкому на зрізання сухостою нема грошей, а лісгосп зрізати без підпису еколога не бажає, аби не мати потім проблем. Еколог вимагає грошову оцінку дерев, які зрізатимуться. Так прововтузилися рік, весною у негоду дерева почали падати, добре що нікого не вбило. І знов те саме. У комунгоспі помінялася людина, в екології в Житомирі - теж. Лісгосп нарешті зробив грошову оцінку і нарахував уже не 21 дерево, а 109 (це тільки в частині парку, а разом буде і всі 300, і це дійсно сухі дерева, сама ходила поряд і контролювала). Бо зрізати 21, а залишати 88 сухих дерев стояти - дурниця. Знову направляємо акт у Житомир, після свят мають і ніби вже готові підписати. Подивимося, що знову стане на перешкоді і на скільки років це ще розтягнеться. Ось така вона влада і її структури із їхніми законами. Усе швидко робиться тільки у приватному секторі і задля особистих інтересів. Я не проти, щоб у нашого праку був директор, але він стикнеться з тією самою бюрократією і рано чи пізно на все це плюне, і буде воно так, як і є зараз. Якби знайшовся якийсь нащадок Миклухо-Маклаїв, і повернув у приватну власність той парк - усе було б зовсім інакше. Або запросити сюди Москаленка з Коростеня. Теж варіант.
Відповісти
2015.05.10 01:12 -
Малинський (20)
0 0
Треба не Москаленка запрошувати, а поганяти нашу владу яка нічого конкретного не робить крім відкриття АТБ і розпродажу ділянок в місті. Одні проекти і генплани з року в рік і ніяких зрушень, в Коростені на кожній вулиці стоять контейнери і ніякого тобі сміття. Якби на косі комунальна служба поставила контейнер і вивозила 1 раз в тиждень теж би проблем не було і таке інше. Якщо профукають Малин в реформі гнати під три чорти весь білий дім І починати реформу заново!
Відповісти
2015.05.10 09:20 -
Ольга Гура (21)
1 0
"Коса" належить до району, а не до міста. Хоча відпочиває місто. Ганяти теба районну владу ,яка дозволяє нищити зелені зони відпочинку навколо міста.
Хоча я вже писала щодо перегородженої сміттям Здрівлі біля мосту у бік Букача - з райдержадміністрації ні "прівєта, ні отвєта", думають, як завжди, що саме розсосеться.
Який смисл обирати владу, яку потрім треба ще й ганяти? Треба зразу обирати нормального господаря, а перш ніж обирати, сходити у гості і подивитися, в якому стані його власна прибудинкова територія. Якщо у порядку - є шанси, що і в місті чи районі буде порядок.
Відповісти
2015.05.07 16:46 -
Юрій Смалюк (15)
1 0
Один з аспектів децентралізації влади і полягає в тому,щоб такі питання вирішувались на місцях ,а не чекали дозволу чиновника з Житомира,чи Києва.Теоретично так,а на практиці...пройшло більше року ,як "нова" влада намагається втілити задекларовані реформи.І коаліційна угода є,і програми різні є,а реально на ділі віз і нині там...бо саме з таких речей і потрібно розпочинати.А саме : відмінити усілякі ,нікому ,окрім бюрократів,не потрібні дозволи і погодження.Не думаю,що чиновники з Житомира чи Києва краще знають як треба краще облаштувати і причепурити Малин.Хто і коли наважиться на справжні реформи?
Відповісти
2015.05.07 19:46 -
Ольга Гура (17)
1 0
До речі, ГО "Малинщина" теж створювалася у зв'язку з тим, що волонтери швидше та ефективніше вирішують питання забезпечення нашої армії, ніж держава, а головне - не бояться брати на себе відповідальність на відміну від генералітету, який непогано дерибанить бюджетні кошти, і при цьому не спроможний ефективно забезпечувати нагальні потреби вояків і страшенно боїться особистої відповідальності за прийняті рішення.
Відповісти
2015.05.07 16:53 -
Ольга Гура (16)
0 0
Власне, на території у межах міста для зрізання сухостою підпис еколога і не потрібен. Але оскільки у міськї ради нема коштів, цю функцію бере на себе лісгосп, а він хоче себе перестрахувати, отже йому потрібен підпис еколога, а екологу - грошова оцінка. Коло замкнулося. Все уперлося у банальні гроші, яких нема в бюджеті на такі речі, як зрізання сухих дерев, бо в країні війна, а в казні - вітер. Отже, виходить і закони працюють, а без грошей все одно нічого не зробиш, бо за роботу треба платити.
Відповісти
2015.05.07 16:41 -
Ольга Єсипчук (14)
0 -1
та екологія так "РАБОТАЄ" шо страшне... ми якось прислали відео їм, де асенізатор в водойму скидає нечистоти, то вони сказали шо такого бути не може і вони все перевірили, ті всі служби повиганять к чертям...
Відповісти
2015.05.07 14:20 -
Ольга Єсипчук (6)
0 -1
з відповіді мера " в силу скасування на державному рівні ряду пільг, вивільнилися окремі посади в управлінні соціального захисту, який входить до складу виконавчого комітету. Це дало можливість (за рахунок вивільнених посад) ввести до складу управління житлово-комунального господарства посаду інспектора з благоустрою, котрий буде займатися вийнятково цими питаннями. Зазначену посаду буде затверджено у штаті 29 квітня 2015 року на черговій сесії міської ради, що, на мою думку, зможе суттєво вплинути на дотримання порядку в нашому місті." тобто особа є... вже більш ніж тиждень працює, Ви зміни побачили?
Відповісти
2015.05.07 16:30 -
Ольга Гура (12)
1 0
З"ясувала, що 29 квітня на сесії лише проголосували (з 3-го разу) за уведення такої посади, але людину ще не призначили. Чекаємо покращення найближчим часом.
Відповісти
2015.05.07 16:38 -
Ольга Єсипчук (13)
0 -1
можете прийнять участь в конкурсі на таку посаду)
Відповісти
2015.05.07 15:49 -
Ольга Гура (10)
1 0
До речі, хотілося б дізнатися, хто виконуватиме ці почесні обов"язки.
Відповісти
2015.05.07 16:29 -
Ольга Єсипчук (11)
0 0
На сайті міськ ради є віконце "запитайте у мера"... ну от поцікавтесь)
Відповісти
2015.05.07 14:33 -
Юрій Смалюк (7)
0 0
Якщо посада вже є,то хто її обійняв? Прізвище в студію.
Відповісти
2015.05.07 14:35 -
Ольга Єсипчук (8)
0 0
це вже самого мера запитайте, мені то також цікаво
Відповісти
2015.05.07 12:20 -
Ольга Єсипчук (3)
0 0
візьме хароший дядя в оренду, приведе все в порядок, а потім держава скаже - "Чіво уж там, ви поставили не в тому місці контейнер", і "віджати ", все шо покращено...
Відповісти
2015.05.07 13:30 -
Ольга Гура (4)
0 0
І це теж правда, на жаль. Держва не лише поганий господар, вона ще й хороший рейдер.
Відповісти