Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

9.12.2014
Малин

Павло Дзюблик: Зроблю все, щоб «титанове питання» було вирішене на користь народу


Ще 20 листопада Житомирська обласна рада прийняла рішення погодити державному підприємству «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» отримання спеціального дозволу на користування надрами з метою видобування титанових руд. Це рішення вже встигло обрости масою домислів, які випливають із нерозуміння самої суті питання. Спробую все роз’яснити.

Як відомо, не так давно було розірвано договір оренди з олігархом Фірташем, який мав прибутки від Іршанського ГЗК удесятеро більші, ніж кошти, що сплачував державі за оренду. Тож цей комбінат тепер увійшов до державного підприємства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія», який має повний цикл видобутку й переробки титану.

Саме цьому державному підприємству й погодила Житомирська облрада отримання спецдозволу на користування надрами. Це потрібно було зробити для отримання підприємством ліцензії.

Інакше б двотисячний колектив Іршанського ГЗК став колективом безробітних, оскільки не зміг би видобувати сировину в існуючих кар’єрах.

Крім цього, слід зазначити, що родовища, які погодила сесія Житомирської обласної ради, - виключно в тих межах, які використовувалися Іршанським ГЗК до 2004 року, коли підприємство було передане в оренду Фірташу.

І про головне. Так, екологічна проблема є. Вона була і раніше. Але мільярдер Фірташ не збирався її вирішувати. Тепер цим займатиметься держава. І займатимуся особисто я, оскільки є членом Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи. Також я очолюю в парламенті міжфракційну групу «За Житомирщину», до якої увійшли народні депутати України з Житомирської області. Тому разом із колегами зроблю все , щоб «титанове питання» в жодному разі не нашкодило нашим землякам.

Крім цього, хочу нагадати всім, що стабільна робота Іршанського гірничо-збагачувального комбінату особливо важлива нині, коли на сході Батьківщини йде війна і військова галузь потребує продукції підприємства, особливо ж тієї, яка необхідна для виготовлення титанових пластин для бронежилетів. То як було облраді не погодити отримання спецдозволу на користування надрами? Як, до того ж, було зупинити бюджетоутворююче підприємство Володарсько-Волинського району і залишити місцеві бюджети порожніми та ще й у таку скрутну пору?

Тож закликаю всіх земляків підходити до вирішення подібних питань виважено, аналізувати факти, не піддаватися на миттєві емоції. Зі свого боку ще раз наголошую: зроблю все, щоб зазначене питання перестало бути екологічною проблемою Полісся.

Ваш Павло Дзюблик,
народний депутат України

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2014.12.25 20:23 -
Ольга Гура (74)
0 0
Що таке територіальна громада, про місцеве самоврядування.
Основи правових знань для тер.громад. https://www.youtube.com/watch?v=haAKWSm416Y
Відповісти
2014.12.26 00:05 -
Юрій Смалюк (77)
0 -1
Подивився відео.Америки Монтян не відкрила-ці речі загальновідомі ще задовго до того,коли вона їх озвучила і загальноприйнятні.От тільки як впровадити їх в життя ? Адже це тільки теорія.Стосовно прийняття рішень на низовому рівні. Для прикладу : в під"їзді 10 квартир.Запропонували встановити двері з домофоном. 6 господарів погодились,а 4-ні (малозабезпечені пенсіонери). Та навіть якщо спробувати вирішити це питання і проголосувати,то 6-за і 4-проти не вирішує проблеми,бо за встановлення і щомісячне обслуговування повинні будуть платити тільки ті,що голосували за.(у пенсіонерів немає грошей).Та чи багато у нас знайдеться таких людей,які готові платити за інших?
Відповісти
2014.12.26 08:40 -
Volvas (79)
0 0
Вот в чём Ваша проблема. Говорю Ваша, потому что для себя я её уже решил. Нечего ждать 100% поддержки в любом деле. Нужно начинать делать задуманное немедленно. А остальные подтянутся. У нас в селе я давно заметил, что достаточно иметь активную группу из 15-20 человек и начать какое нибудь дело, то остальные процентов на 80% пойдут следом. Будут критиковать, даже как то сопротивляться, что бы произвести на кума или куму впечатление, но будут идти. В этот момент главное иметь уверенность в том, что ты делаешь, и не забывать проводить разяснительную работу. Остальные 20% никуда не пойдут и им всё по барабану. Но на них и обращать внимания не стоит, иначе никто никуда не пойдёт, как в вашем случае. Я бы Вам советовал делить деньги на согласных, а те пенсионеры поучаствуют чем то другим, для них посильным. Подметут лишний раз в подъезде или по весне зделают клумбу возле дома. Но даже если ничего не зделают, Вас это не должно смущать. Идите вперёд, остальные за Вами потянутся. Если оглядываться, всё, смерть. Болото. Малин. Ольга Гура по моему это тоже просекла и уверенно, без оглядки, делает своё дело. Респект и уважуха.
Відповісти
2014.12.29 19:17 -
Юрій Смалюк (82)
0 0
Чому Volvas вирішив,що це моя проблема? Може я саме з тих,які "підтягуються"?
Відповісти
2014.12.26 08:37 -
Ольга Гура (78)
1 0
Проблема у тому, що для європейської провінції це щоденна практика, а для нас поки лише теорія. Там місцеве самоврядування норма, коли сама громада вирішує безліч питань.
Щодо платоспроможності - не знаю, добре це чи погано, але існують мікрорайони більш забезпечених і менш забезпечених. Наприклад, у Відні в Австрії незаможна сім'я може отримати протягом 3-5 років безкоштовне соціальне житло від держави, але не в елітному мікрорайоні, а скажімо, населеному арабами.
Звичайно, вирішувати проблеми з людьми приблизно однакового достатку простіше. Але є ще один нюанс. Наприклад, у нашому під'їзді питання встановлення домофону піднімалося декілька разів, бо двоє-троє сусідів завжди було проти, але коли трапилася трагедія з сусідкою (побили у центрі міста), то усі одразу погодилися на встановлення домофону і гроші знайшли. На жаль, часто лише біда об'єднує людей і змушує приймати конструктивні колективні рішення.
Відповісти
2014.12.26 08:43 -
Volvas (80)
0 0
Ольга, писал своё сообщение, не видя ещё Вашего. По моему, у нас думки совпадают, я этому рад.
Відповісти
2014.12.26 08:47 -
Ольга Гура (81)
0 0
Підтримую Ваш коментар вище. Мені теж здається, що мислимо в одному напрямку. Дякую. )
Відповісти
2014.12.25 20:46 -
Volvas (75)
0 0
Совсем недавно ликбез на эту тему проводил кандидат в меры. Забыл как его фамилия, пусть не обижается, но какая то кавказская, что ли. К стати, почему он не участвует в дискуссиях? Неужели ему нужен ресурс как и всем от выборов до выборов. А жаль, парень видно не дурак.
Відповісти
2014.12.25 21:07 -
Ольга Гура (76)
0 0
Олександр Амарханян. теж подумала, що він десь зник. А питання виявляється дуже важливе.
Відповісти
2014.12.24 18:05 -
Ольга Гура (61)
0 0
Поки ми тут про титан, новий уряд вже підготував список об'єктів до приватизації аж на 31 аркуш, якщо за посиланням відкрити документ, то у списку є велика кількість лісових господарств, зокрема й Малинське. "Приватизація йде лісом"
http://www.epravda.com.ua/rus/publications/2014/11/29/509337/
Відповісти
2014.12.21 22:27 -
Viktor (36)
1 0
Станіслав Гуменюк говорить діло і має моральне право коментувати ситуацію.
Павло, не знаю чим ти керувався, коли давав добро на те, аби подібну заяву поширювали ЗМІ.
Яка в чорта група "За Житомирщину"?!
Твій "колєга" Арешонков голосував за розробку ільменітових родовищ, його фракція в повному складі підтримувала Фірташа!!!
Сьогодні ці ж хлопці в Коростенськогому та Олевському районі бурштин незаконно добувають.
На)(уй таких совкових депутатів!!!
Відповісти
2014.12.17 20:23 -
Станіслав Гуменюк (34)
2 0
Звертаюся до Павла Дзюблика: Павло- ти читав те, що підписав? Якщо ні - то вижени наюх своїх помічників, які тобі підсунули отаку відповідь,

Павле, ось цитую твої слова: "Крім цього, хочу нагадати всім, що стабільна робота Іршанського гірничо-збагачувального комбінату особливо важлива нині, коли на сході Батьківщини йде війна і військова галузь потребує продукції підприємства, особливо ж тієї, яка необхідна для виготовлення титанових пластин для бронежилетів. То як було облраді не погодити отримання спецдозволу на користування надрами?".

???? Пісець!!!

Але ж все, під чим ти підписуєшся - повна нісенітниця. Я Вам, депутатам облради ще в 2012-2013 роках пояснював, що лише 5% сировини йде на метал. Усе інше - на "хімію". Не туліть сюди бронежелети. Так можна під шумок і все розрити. А бронежелетами армія уже насичена. Завдяки волонтерам. До речі, і завдяки Вашій допомозі. Я це стверджую!...
Але...
Війна закінчиться. Вона уже могла б закінчитися, якби Ваші колеги не спекулювали на АТО. Не повторюйте їхніх помилок!!!

Не чекав я такого абзацу! Павле, не розчаровуй нас. Поясни все, що до чого. Чого тобі боятися - ти ж незалежний від Житомироблради... В Житомирі є Юра Докіль, в с.Луки є Голова Луківської сільради. А народ уже не той.... Зараз навіть немовлятко знає рецепт "коктейлю Молотова" ...

Хлопці, не займайтеся юхньою! Поламаними дверима на Корольова не закінчиться.

З повагою, Станіслав із Сєвєродонецька
Відповісти
2014.12.24 17:53 -
Наливайко (59)
0 0
Станіславе. Дзюбло стало собачкою яйценюка, яко справно йому служить. І імєло воно всіх нас в відє. Зараз потрібно відробити бабки яйценюку. Далі потрібно собі заработать.
Відповісти
2014.12.22 07:13 -
Юрій Малашевич (37)
2 0
Та які нахер в Дзюблика помічники. Дзюбликові помічники хіба що можуть підказати з якої букви починається слово "йолка". Ганьба народному депутату.
Відповісти
2014.12.24 12:12 -
Volvas (46)
0 0
Зачем же так сразу. Шанс должен быть у всех. У нас в первую очередь. То, что Павло отвечает на телефон активистов, уже характеризирует его положительно. Может это пока, не спорю, но время покажет.
Відповісти
2014.12.17 13:01 -
rimar0905 (29)
0 0
Викликає багато питань сам факт створення проблемної ситуації з цього приводу. Чому повернення державного майна у власність держави викликае такий опір у громади та державних службовців. Чиї інтереси лобіюються в такому випадку?
Маємо надію, що здоровий глузд візьме гору над інтересами олігархічних груп.
Відповісти
2014.12.18 08:51 -
Volvas (35)
1 0
Римар, уж не ты ли гл. инженер ГОКу, который рассказывал, что окружные сёла не поддержат ГР"Врятуемо Полисся", так как там всё завязано на комбинате? И что дороги зимой чистит ГОК и т.д. Забыл как то только, что дороги зимой почище, чем в Маленях, например, в Барвинках или Щербатовке, которые не завязаны на это производство. И люди живут не хуже, а может быть и лучше, хотя бы потому, что ещё есть немного воды в колодцах. И считаться с мнением людей мы заставим Вас, не смотря в чьей собственности будет этот монстр.
Відповісти
2014.12.17 14:42 -
Григорій Шитюк (31)
1 0
річ в тім, що видобуток ільмініту (так як він зараз видобувається) несе непоправної шкоди природному середовищу. в тих поліських селах насправді потерпають люди, які виросли на цій землі і їхні предки жили там з діда-прадіда... чим ближче кар"єр до села - тим важче виживати людям, вести господарство - без води, в куряві пилу, з розбитими тяжкою технікою дорогами. а що після видобутку... пустеля! квітуче мальовниче Полісся перетворюється на забутий Богом та чиновниками місячний ландшафт...
даруйте, я розумію що це стратегічний напрямок для держави... а люди у чому винні, що їхня земля перетворюється у пустелю? можливо саме на стадії планування розробки нових родовищ повинна бути запущена програма відселення тих сіл, або переглянута технологічна складова цього процесу (в що я сам не вірю). а то виходить що Фірташ арендував ГЗК, отримав дозволи на розробку нових родовищ, а людям власне нічого не залишилося як з вилами виходити на спротив. нагніталася нечувана конфронтація між владою та селянами (які в результаті реалізації цього проекту мали втратити все). а нова влада замість того аби вийти до людей, щось ім реально запропонувати, тихенько приймає нові рішення - не кращі за попередні.
я цю ситуацію бачу саме так, дай Бог щоб я помилявся...
Відповісти
2014.12.17 14:27 -
Кіт Мармиза (30)
3 0
от все добре написав пан Римар, да забув про такий маленький пункт, як право ЖИТИ на своїй землі (а не втікать з клумаками) У вас та і олігархи, і чиновники, і лоббісти, а ЛЮДИ?
Ще більше скажу, люди кромє того шо хочуть ЖИТИ, то ще хочуть і ЗНАТИ, просто ЗНАТИ хто і шо робить на їх землі.
В Маліновці дньом і ночью смердить - так треда, в Луках пісок в юшці і на зубах скрипить - так треба. А ТАК НЕ ТРЕБА!!! І до сраки тим людям хто їх нагне, ДЄРЖАВА чи ФІРТАШ.
А як примкнуть до вашої логіки, то ви 100% людина Коломойського
Відповісти
2014.12.17 15:49 -
Юрій Смалюк (32)
0 0
Так,все правильно написано.Погоджуюсь.Хочу додати одну пропозицію.Я вже писав про це десь в іншій темі.Такі та й інші глобальні питання,які зачіпають інтереси усієї громади не можна вирішувати без згоди самих людей.Тому на загальних зборах такої громади повинні бути присутні усі керівники починаючи з районних і закінчуючи представниками профільних міністерств,які зобов"язані викласти ( а перед цим бажано на папері ще задовго до початку зборів,щоб люди могли ознайомитись з тими паперами) своє бачення проблеми від А до Я з усіма можливими варіантами, включаючи можливість компенсацій і переселень,механізмів відновлення відпрацьованих територій з чіткими часовими обмеженнями.Після обговорення на зборах громадою приймається рішення ,яке не може бути оскаржено в жодному суді і не може бути відмінено ніякою радою-ні сільською,ні районною,ні обласною,ні Верховною.Все.Крапка.
Відповісти
2014.12.23 23:39 -
Юрко (38)
0 0
Це не вихід - зубожіла громада не здатна ухвалювати правильні рішення.
Відповісти
2014.12.24 12:26 -
Volvas (47)
2 0
Для кого правильные решения??? Громада может сделать вывод, если ей дать кратко и понятно, всю информацию. Например, нужен песчаный карьер. Эксперты говорят, что не станет воды в колодцах, а дороги превратятся в болото. Но потом этот карьер превратится в прекрасное озеро, где будет рыба и лебеди будут плавать. А инвестор подписывает инвестиционные обязательства, что сделает скважину и подведёт к каждому дому артезианскую воду. Кроме того, сделает асфальтированные дороги не только к карьеру, но и по всему селу. Люди думают, кивают, но говорят, а накой оно нужно. Вода своя в колодце и дорога, пока дождей нет, хорошая. А вот тот березнячёк, который уничтожат могильщики, очень уж нам дорог, там наши предки в карты на купала резались. Тут инвестор добавляет, что посадит парк на месте пустыря, компьютеризирует школу и приведёт своего коллегу, который откроет в селе швейный цех. Тогда люди скидывают шапку и говорят, согласны, но сначала школу, дороги и швейный цех. А потом карьер. Но в нашем случае эксперты говорят, что если раскопать по тем планам, что были у Фирташа, то хана всему Полесью, а учитывая состояние Карпат, как лёгких всей европы, то почувтвуют эту жопу по всей Украине, не исключено, что и в Европе. Нам это надо?
Відповісти
2014.12.24 18:09 -
Юрко (62)
0 0
Приклад з мого рідного села Гацьківка. На картах чомусь Рудня-Гацьківка. Розробку Валки-Гацьківського родовища вів Іршанський ГЗК та "дочка" - "Валки-ільменіт". Був десь рік 1990-92. Ні обіцяних асфальтових доріг, ні водогонів люди не дочекались досі. Вже не дочекаються ніколи, бо майже нема того села...
Відповісти
2014.12.24 11:54 -
Юрій Смалюк (41)
0 0
Якщо не громада,то хто? Президент,прем"єр-міністр,голова обл-рай-держадміністрації,обл-рай-сільрада..? Хто?
Відповісти
2014.12.24 12:08 -
Volvas (45)
2 0
Решения должны приниматься, как того требует конституция и демократические институты, строго по вертикали: сборы громады, С/с, райсовет, облсовет и т.д Но все решения должны основываться на заключениях независимых экспертов, аудиторов и т.д. что бы не наломать дров. Эти заключения должны на понятном для громады языке объяснить все "за" и "против" предлагаемого к реализации проекта. Что бы не было подводных камней, эксперты должны быть абсолютно не заинтересованы реализации того или другого сценария. Они должны отвечать только своей репутацией- каждой из сторон спора этого должно быть достаточно.
Відповісти
2014.12.24 14:21 -
Юрій Смалюк (51)
0 -1
Volvas, твоя думка зрозуміла.Але я хочу почути ще й дописувача Юрка,який сказав,що "...зубожіла громада не здатна ухвалювати правильні рішення." Йому було задане конкретне запитання- якщо не громада,то хто? На жаль у відповідь було написано "Читай вище".Хіба це відповідь? Перечитав усі його коментарі ,але так і не знайшов конкретики.
Відповісти
2014.12.24 18:10 -
Юрко (63)
2 0
Тобі гарно відповів за мене Вольвас, дякую йому. Сучасній громаді дай по 100 гривень і копай, що хоч.
Відповісти
2014.12.24 19:48 -
Юрій Смалюк (67)
0 0
В коментарі Volvas громада також на першому місці.Якось воно не в"яжеться з отим твоїм "... зубожіла громада не здатна ухвалювати правильні рішення".Визначся і не прикривайся чужими відповідями.
Відповісти
2014.12.24 19:55 -
Юрко (68)
0 0
Читайте друге речення.
Відповісти
2014.12.24 19:58 -
Юрій Смалюк (69)
0 0
Можеш не говорити загадками? Друге речення в якому коментарі?
Відповісти
2014.12.24 20:44 -
Юрко (71)
0 0
Слухай, набрид. Іди собі...
Відповісти
2014.12.24 21:15 -
Юрій Смалюк (72)
0 0
"Достойна" відповідь ))) То ти хлопе не вмієш вести дискусію.Якщо нема чого відповісти,то завше посилають...
Відповісти
2014.12.24 21:55 -
Юрко (73)
0 0
Диспутуй з ким іншим - я не звик до диспутів.
Відповісти
2014.12.24 12:04 -
Юрко (43)
0 0
Читай вище.
Відповісти
2014.12.24 12:06 -
Юрій Смалюк (44)
0 0
Читаю все і не знаходжу відповіді.Можеш написати конкретніше?
Відповісти
2014.12.24 12:47 -
Юрко (48)
2 0
Я однозначно проти будь яких нових титанових родовищ. Був активним учасником пікетувань облради тоді і вимагатиму скасування цих дозволів і від цієї. Від дзюбликів хотів би почути: а) куди Україна імпортує сировину; б) який відсоток готової продукції у відношенні до загального обсягу видобутку; в) в яких галузях в Україні та за кордоном використовується український титан. Маю підозри, що наша титанодобувна галузь працює, в основному, для ринку сировини Московщини. Найперше, що потрібно, - налагодити 100% виробництво готової продукції в Україні. Лише після того можемо говорити про розробки нових родовищ.
Відповісти
2014.12.24 17:27 -
Григорій Шитюк (58)
1 0
да, цікаво було б дізнатися - Україна має повний технологічний цикл переробки ільмінітової руди?
Відповісти
2014.12.24 18:05 -
Юрко (60)
1 0
НЕ МАЄ. А ми говоримо про якісь робочі місця...
Відповісти
2014.12.24 13:03 -
Володимир Нечипоренко (49)
1 0
...г) скільки грошей (ресурсів) іде на обов'язкове відновлення територій...
Відповісти
2014.12.24 14:04 -
Юрій Смалюк (50)
1 0
...а також скільки потрібно часу на таке відновлення після закінчення видобутку руди ,чи відновлюються вони зараз взагалі,яким чином воно відбувається і т.д.( якщо завозиться грунт,то який і звідки його беруть...які насадження (ліс) і в які терміни можна робити після завезення грунту...
Відповісти
2014.12.24 14:30 -
Volvas (52)
1 0
Земляки! У нас есть хорошая возможность видеть всё на свои очи. Вокруг Иршанска есть масса земель после ещё советской рекультивации. Так вот, сосна там растёт чахлая, а в данный момент и вообще сохнет массово. И это после 30-40 лет после посадки. Кто будет ехать на Н.Боровую - обратите внимание. И озёра с неестественной бирюзовой водой. Что там водится, не знаю, брехать не буду. По поводу существующей технологии рекультивации (даже на такую ..уй забили)у Гуменюка также есть заключение специалистов, что перелопаченная земля не годится в таком виде для посадок. нужно чем то её улучшать. Чем - не ясно, да и кому это интересно. Воды то всё равно не будет. А без воды - это пустыня.
Відповісти
2014.12.24 20:43 -
Юрко (70)
0 0
А що ж ростиме на глею, піднятому з глибин? Якби знімали грунт пошарово і так само, в зворотньому порядку, його вкладали, ще можна було б про щось говорити.
Відповісти
2014.12.24 18:20 -
Юрко (64)
0 0
Та тому, що такого варварського методу видобутку не провадить жодна країна в світі. Родючі землі перетворюють в пустелю.
Відповісти
2014.12.24 15:24 -
Юрій Смалюк (53)
1 0
Отож бо й воно.Тоді постає питання-а чи варто взагалі видобувати той титан? Як можна порівняти прибуток від його видобутку з усілякими негараздами,які настають після такого видобування? Хіба можна ставити на одні шальки терезів такі речі? Ми живемо за принципом "після мене хоч потоп",чи маємо намір зберегти природу Полісся? Якщо ми не можемо розвинути туризм в землях Мала,Малуші,взагалі деревлян,то,можливо,це зможуть зробити наші нащадки. Але й вони не зможуть,якщо ми залишимо їм на цих землях безводну отруєну пустелю.Хто відповідатиме перед нашими внуками? Олігархи,міністри,депутати? Хто їм взагалі дає право вирішувати, що тут,на Поліссі ,робити? Терміново треба змінювати Конституцію.
Відповісти
2014.12.24 16:24 -
Volvas (55)
2 0
Да, Юра.Только на конституцию надежда мала, нужно, что бы громада имела позицию. И об этом должны знать эти уроды. А вот по поводу туризма, тут Вы немного обижаете наши земли. они способны намного большее. Туризм - это как приложение и далеко не основное. Наши суглинки могут хорошо работать при соответствующих технологиях и результативных для этой зоны посевах. А на животноводстве можно озолотиться. Но пока видно что не спроста наши хозяйства угробили и настоятельно советуют убивать землю тяжёлыми техническими культурами. Ох, не спроста. Готовят площади, как типа не перспективные, под разнообразные карьеры. Нужно не дать этого сделать. Всем вместе отстоять и воду и землю. Тогда будет и воздух. Слава Украине!
Відповісти
2014.12.24 18:21 -
Юрко (65)
0 0
Докладно. Дякую дуже.
Відповісти
2014.12.24 17:02 -
Юрій Смалюк (56)
0 0
Туризм-це як приклад,як те,що потенційно може давати доходи і яке на сьогодні знаходиться на рівні плінтуса. Що ж до тваринництва,то згоден з тобою - за радянських часів м"ясо-молочне скотарство на Поліссі було рентабельним.Тільки в господарствах Малинського району налічувалось більше 40 тисяч ВРХ. Це без врахування особистих господарств.І усім вистачало корму.А сьогодні зайдіть у м"ясний павільон і запитайте ціну на яловичину...
Відповісти
2014.12.24 17:24 -
Григорій Шитюк (57)
1 0
вот по поводу животноводства - поддерживаю. при применении передовых технологий, Житомирщина могла бы прокормить как минимум пол-Украины... причём, без всяких там ГМО! вот куда нужно направлять кредиты, а мы в очередной раз безсовестно готовы их проесть и разворовать. или Донбас теперь будем восстанавливать... для кого и зачем - так охрененно живём???
Відповісти
2014.12.24 18:23 -
Юрко (66)
0 0
І не пів, а всю Україну. Тваринництво має стати основною галуззю сг виробництва на Житомирщині.
Відповісти
2014.12.17 11:22 -
rimar0905 (27)
0 -1
ПрАТ "Кримському ТИТАНу" (належить Д.Фірташу), який орендував ЦМК Іршанського ГЗК, в 2004 р. було надано спецдозвіл на користування надрами Межирічного родовища, за погодженням Житомирської облдержадміністрації, на територіях Коростенського, Вол.- Волинського та Малинського районів. На виконання Постанови 406 КМУ від 06.08.14 р. цілісний майновий комплекс Іршанського ГЗК передано в господарське відання Державному Підприємству "Об'єднана гірничо-хімічна компанія", якій надано погодження Житомирської Облради на отримання спецдозволу на користування надрами Межирічного родовища для ведення господарської діяльності (видобування надр) в межах Коростенського, Вол.- Волинського та Малинського районів. Які ще мають бути питання?!
Відповісти
2014.12.23 23:40 -
Юрко (39)
0 0
Римар, питання в тому, що не твоє село зруйнують. Це ти регіонал, которий зам голови Володарськ-Волинської РДА?
Відповісти
2014.12.17 16:14 -
Григорій Шитюк (33)
0 0
питання одне-єдине: спочатку "нагору" забрали усі податки від надракористування, потім прийняли рішення про розробку нових родовищ - фактично повного знищення усього живого на цих гектарах поліської землі та довкола... а що людям робити, жити як (в них забирають землю, податки, взагалі умови для існування)??? цього їм ніхто не пояснив... обласним чиновникам легше звітувати до Києва про облаштування переселенців з Донбасу, Гондурасу, ніж подумати про своїх земляків, та торгувати субвенціями - "цьому дам, цьому не дам...".
чи можливо я надто однобоко сприймаю ситуацію... можливо Ви маєте більше інформації з даного питання?
Відповісти
2014.12.17 12:48 -
Кіт Мармиза (28)
0 0
А шо? можна питать?!
Так написав, шо і я себе винуватим почуствовав. Вапроси тут панімаєтєлі задають...
і шось дуже гладко в тебе все виходить, наче собака ніде й не порилась
Відповісти
2014.12.12 18:05 -
Юрій Малашевич (24)
1 0
Екскаватори олігархів вже гріють двигуни щоб розкопати два райони, а Дзюблик єдиний мажоритарник який не має жодного свого законопроекта - резюме останніх повідомлень сайту Житомир інфо.
Відповісти
2014.12.12 18:10 -
Малинський (26)
0 -1
шо ти нападаєш на всіх, про себе краще розкажи який пухнастий і білиий..
Відповісти
2014.12.12 10:33 -
Павло Дзюблик (16)
1 -1
Шановні малинчани. Можу організувати відкриті громадські слухання з даного питання. За участю представників Іршанського ГЗК, представників облради та управління екології Житомирської області.
Відповісти
2014.12.24 11:57 -
Volvas (42)
1 0
Уважаемый депутат! К чему эти разговоры? Как Вы это себе представляете? ГОКу нужно копать, облраде нужны деньги в виде очислений в бюджет и откатов, управление экологии это всё пофиг, потому что они абсолютно не в теме. Они не понимают о чём речь. Они, как и депутаты облрады, так и не удосужились узнать, что же это за такая Орхуська конвенция, не говоря уже о других законодательных актах в сфере природопользования и т.п. Кто из чиновников ознакомился с заключением экспертизы о том, к чему приведёт массовая добыча титана варварским способом не только в рамках региона, но и всего Полесья. Это заключение есть у Гуменюка и сделано оно не каким то там местечковым умником, а людьми с профильными образованиями и с мировыми именами. Это всё есть, оно передавалось в комитеты и в саму облраду ещё в 2013 году, но кто его читал??? Оно же прямо противоречит уже задуманному. По этому, подытожив, Вам нужно набраться смелости и озвучить промышленному олигархату, что в ближайшие лет сто не стоит поднимать эту тему. А там будет видно. Наши внуки, будучи умнее нас, решат этот вопрос правильно. Наша задача сохранить им экологию в максимально пригодном для жизни состоянии.
Відповісти
2014.12.24 15:30 -
Юрій Смалюк (54)
0 0
ПІДТРИМУЮ
Відповісти
2014.12.12 18:09 -
Малинський (25)
0 0
З цього й потрібно починати. Влада повинна бути в постійному контакті з народом та працлювати на його благо-місцевому і державного рівня . Захід потрібен. Малинчанам (містянам) це питання водних ресурсів, соціального захисту та відновлення середовища до рівня попереднього, а от громада що проживає там -в Луках має бути згодна з проектом?де він, мати перспективи і гарантії-надійні. Надійніші ніж бУдапештський меморандум
Відповісти
2014.12.12 17:25 -
Юрій Малашевич (19)
3 0
Пізно! Перед сесією обласної ради слухання потрібно було влаштовувати. А не ініціювалось слухання тому що зазделегіть знали про те що вас би не підтримали.
Відповісти
2014.12.12 17:55 -
Наливайко (20)
1 0
Дзюбло служить олігархату, відробляє затрачене на його бабло.
Відповісти
2014.12.12 13:44 -
Григорій Шитюк (18)
0 0
Павло Володимирович, місцевих "революціонерів запросіть" - тоді громадські слухання не залишаться непоміченими... :)
Відповісти
2014.12.12 17:57 -
Наливайко (21)
0 0
запросить потрібно тих на чиїх територіях почнуться розробки, тих на чиїх землях буде пустеля
Відповісти
2014.12.23 23:42 -
Юрко (40)
0 0
Ні. Надра належать всим. Як і екологія.Чи вважаєте, що не постраждають населені пункти, які нижче по річках розміщені? Чи вітер не нестиме в їх сторону радіаційний пил?
Відповісти
2014.12.12 10:54 -
Юрій Смалюк (17)
1 0
Організовуйте це якомога швидше
Відповісти
2014.12.11 13:56 -
Малинський (15)
1 0
Люба справа може бути вігідною для місцевої громади, навіть відкриття нових родовищ. Але в проекті повинні гарантуватись екологічно-відновлювальні роботи, тобто-після видобутку залишиться ліс, гарантії людям про наслідки. І при порушенні зупинка і великі штрафи. Користь від видобутку є, але потрібен правильний чесний підхід. Тим паче Малин же хоче стати регіональним центром, йому потрібно зміцнювати прибуткову базу. Але спочатку потрібно узгодити проект з громадськістю.
Відповісти
2014.12.10 11:33 -
івальді (14)
0 0
Шановний пане депутате, це все добре, що Ви написали, але на часі інше питання. В четвер на сесії буде розглядатися питання відміни 4 зони до якої якраз входить Малин та Малинський район, який дав Вам найбільше голосів з усих 7 суб'єтів виборів по 66 округу. Чи хватить у Вас сил пртистояти цьому. На мою думку можливо справедливо відмінити 1,60 та 5,20 від яких ні холодно ні гаряче, а в масштабах країни це велика сума, та й деякі інші Чорнобильські пільги, але змилуйтеся на сільськими дітьми, які ходять до школи, щоб пообідати.
Чи не варто краще передивитися виплати сімям, які отримуючи гроші на дітей пропивають їх.
Надіємося, на Вашу підтримку та допомогу, Адже одним махом ВР може ообрікти народ на смерть, це не тільки відміна зони, а й інші ініціативи КМУ.
Відповісти
2014.12.10 09:25 -
Юрій Малашевич (9)
1 0
"МАЙДАН СТОЯВ ПРОТИ ОЛІГАРХІВ - НАРОД ОБРАВ ОЛІГАРХІЧНУ РАДУ НА ЧОЛІ З ОЛІГАРХОМ - ПРЕЗИДЕНТОМ. А нар-фронт це чисто олігархічний політ-проект, в аспекті фінансового забеспечення. Нажаль((((
Відповісти
2014.12.12 17:58 -
Наливайко (22)
1 0
100%
Відповісти
2014.12.09 22:42 -
Олег Антонюк (5)
1 0
Як уміло війною прикриваються! А оце справжня брехня — "Крім цього, слід зазначити, що родовища, які погодила сесія Житомирської обласної ради, - виключно в тих межах, які використовувалися Іршанським ГЗК до 2004 року, коли підприємство було передане в оренду Фірташу." Луки, Шершні Коростенського району, що біля Чопович аж ніяк не входили до 2004 року. З попередньою владою боролись, то свої з Полісся пустелю зроблять. У нас вже й так проблеми із водою — криниці порожні, а водосховище ороку міліє. на екологію новим-старим панам начхати, а на людей тим паче
Відповісти
2014.12.09 20:34 -
Adik (4)
1 0
Крім цього, хочу нагадати всім, що стабільна робота Іршанського гірничо-збагачувального комбінату особливо важлива нині, коли на сході Батьківщини йде війна і військова галузь потребує продукції підприємства, особливо ж тієї, яка необхідна для виготовлення титанових пластин для бронежилетів.

Дурачок якийсь. Це треба 2 тисячі гектарів, щоб добувати титан для бронежилетів? Такого лайна ще не доводилося читати.
Відповісти
2014.12.09 19:59 -
Альф (2)
1 0
Щось дюже Дзюблик покращав... аж вилискує на світлі ....Бач, що жизнь з людями робить...
Відповісти
2014.12.12 18:00 -
Наливайко (23)
0 0
ін*єкції ботексу стали доступнішими
Відповісти
2014.12.10 09:22 -
Юрій Малашевич (8)
0 0
Маємо чергового клерка по обслугованню інтересів великого олігархічного капіталу в законотворчій сфері, не більше і не менше. А час покаже все , повірте. Коломойський приклався до проходження в Раду близько 200 нардепів , Фірташ близько 100, які маємо зробити висновки.
Відповісти
2014.12.09 19:10 -
Юрій Малашевич (1)
1 0
Сумнівно дуже! Позаяк він не здав іспит по бурштину в Олевську та глині в Черняхівсьому районі ще в бутносьі облдепом.
Відповісти
2014.12.09 20:26 -
cам (3)
0 -1
О, це знов Малашевич . І як завжди сумнівається. Пам'ятається, сумнівавсь що Дзюблик стане депутатом Верховної Ради. Сумнівайся, Малашевич. Така твоя доля.
Відповісти
2014.12.10 08:16 -
Григорій Шитюк (6)
0 0
людина не спить, моніторить всі сайти, відслідковує діяльність опонента... це ж добре! :)))

до Ю. Малашевича: Юрію, а Ви привітали Павла Дзюблика, коли той став депутатом?
Відповісти
2014.12.10 09:14 -
Юрій Малашевич (7)
0 0
Не привітав))). Не завважав це за потрібне. А щодо моніторингу сайтів , та я зараз більше більше над працюю над іншим , а до вас зайшов вперше за місяць. Просто стало цікаво. І зовсім не відслідковую я Дзюблика, швидше за все ваш сайт зі своїми штатними коментаторам модераторами та блогерами його відслідковує, чи не так)))!?
Відповісти
2014.12.10 09:28 -
Григорій Шитюк (10)
0 -1
я не відповідатиму за редактора та модератора, але якщо Вам відомо: Павло Дзюблик - народний депутат від нашого округу, тому не бачу упередженності у висвітленні діяльності чинного народного обранця... свого часу на InfoMalin досить прискіпливо та об"єктивно висвітлювалася діяльність Віталія Журавського. вважаю що так і повинно бути, це і є одне з завданнь ЗМІ - висвітлення діяльності влади, хоче вона того чи ні. :)
а до нас заходьте, висловлюйте свої думки - завжди раді. вітати чи ні - Ваша особиста справа, це так би мовити - правила хорошого тону... навіть Порошенко подав Путіну руку при зустрічі... :)
Відповісти
2014.12.10 09:43 -
Юрій Малашевич (11)
1 0
Григорію! Давайте не будемо, за польською приповідкою чинити " МАЖЕНЄ СЦЕНТОЙ ГЛАВИ", а об*єктивно та неупереджено оцінювати та аналізувати факти початку депутатської діяльності одного з провладних нардепів.
Відповісти
2014.12.10 10:08 -
Григорій Шитюк (12)
0 0
пане Юрію, якщо вже таке нездорове сприйняття "провладних", то давайте з Вами будемо висвітлювати "діяльність" Шуфрича чи Ківалова... чоча, навряд чи хто з місцевого електорату знайомий з ними особисто чи навіть бачив іх десь окрім телеекрану - отож буде нецікаво та недоречно. так що нехай тими займаються відповідні органи (якщо "провладні" таки проголосують за зняття депутатської недоторканості), а ми вже будемо до своїх придивлятися.
Відповісти
2014.12.10 10:12 -
Юрій Малашевич (13)
0 0
Так всі вони одного поля ягоди,я ж про це і зазаначив.
Відповісти