Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

25.02.2015
Малин

У Малині незабаром пляжний сезон...


Цього сезону у Малині до ваших послуг чистий пляж та підготовлені місця де можна залишати сміття.

Все для зручності відпочиваючих. Якщо за вами буде непотріб, то його тепер не обов'язково забирати з собою - залиште його неподалік.

До того ж є додаткова можливість. Перед тим як збиратись на відпочинок до Малинського моря ви можете завантажити в багажник вашого автомобіля порожні пластикові пляшки, різноманітну упаковку та інший невжиток, і все це ви зможете залишити на пагорбі біля пляжу, де є дуже зручний під'їзд - перекиньте лише через бетонний бордюр і ви матимете дома порядок.

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2015.02.26 13:50 -
Ольга Гура (25)
0 0
Кому цікаво, ось як збирають сміття у приватному секторі, Каліфорнія. Ніхто не стоїть з пакунками і не бігає за машиною.
https://www.youtube.com/watch?v=d8cll8eFKI8
Відповісти
2015.02.26 14:12 -
Черемушки (26)
1 0
Так какой вывод? Всех штрафовать? А на вырученные деньги покупать баки и машины?
Может не вовремя вспомнила:
Сосед был на мобилизации. 30 бригада. Так вот, после того как их призвали, часть стала более, как бы это сказать... не благоустроенной. На всю часть урны были возле казарм и курилок. А туалеты только в казарме. Когда они работали в парке, то не отлучишься по "делам". Через мсяц територия вокруг боксов вся "заминирована" была.
И вот через месяц штаб бригады осенило! Поставили больше урн и туалеты в парке. возле столовой. Все пришло в норму.

Надо создать условия в первую очередь.
Відповісти
2015.02.26 15:09 -
Ольга Гура (27)
0 0
Заключити з усім приватним сектором договори на вивіз сміття - це мінімум. Якщо люди не хочуть укладати договір - нехай пояснять, куди вони дівають свої відходи.
З багатоповерхівками - у нас машина їздить 5 разів на тиждень, більшість устигає. Якщо поставити традиційні відкриті контейнери - буде срач і сморід, ще й бездомні коти і собаки будуть тут як тут, а з сусідніх сіл за Вашу оплачену послугу везтимуть викидати сміття у Малин безкоштовно. На дорогі закриті вакуумні контейнери грошей у бюджеті нема. На роздільні - також.
Чистота і рециклінг повинні стати політикою країни, тоді буде вагомий результат. Або дати можливість приватним фірмам працювати і заробляти на цьому.

Щодо Вашого прикладу - цілком згодна - потрібні урни і туалети, а тоді вже штрафувати.
Але усе це недешево коштує і потребує регулярного догляду. Це люди і зарплати.

Напевно, влада не вважає це проблемою, тому і не поспішає її вирішувати. Мене дивує, невже наші керівники не ходять містом і не бачать, як воно непривабливо виглядає?
Відповісти
2015.02.26 15:37 -
Черемушки (28)
0 0
С частным сектором согласна, должны платить за вывоз мусора. А контейнеры есть и с крышками. Просто так ничего не решится. Нужна программа городская по этому вопросу. Мэр в ходе предвоборной компании обещал решить вопрос(контейнеры и переработка), но пока видимо не до этого. посмотрим, как пройдет его отчет.
Відповісти
2015.02.26 13:01 -
Черемушки (23)
0 0
Все вы верно говорите, штрафы и все такое, хозяева... Но, в первую очередь надо обеспечить куда выбрасывать. К примеру:
Машина ездит 3 раза в неделю. Человек работает в Киеве... график работы с машиной не совпадает. Или заболел, задержался где то не успел выкинуть. И как результат стихийная свалка. А был бы контейнер, в любое время можно вынести. Так и на пляже... куда выкидывать? С собой брать? Оставлять в квартире и ждать машину? Или нести в урну на общественной обстановке или к магазину?
Не, нет и нет. Сначала надо обеспечить условия. а потом требовать исполнения правил.
Відповісти
2015.02.26 13:35 -
Ольга Гура (24)
1 0
Ну не бачила я ніяких контейнерів у Сан-Франциско (тільки урни для роздільного збору по місту). У приватному секторі - у кожного свій контейнер, який звечора чи зранку виставляють на вулицю і машина забирає. Але так, щоб стояло і смерділо - такого немає по місту. І людям зручно, і машина їздить стільки разів, скільки їй потрібно. Не можуть самі - наймають людей і платять, але ніхто не підлаштовує сміттєвоз під себе, бо у кожного свої проблеми. Якщо хтось із сусідів несе не туди, то сусіди першими зателефонують у відповідну службу, і порушника оштрафують. Ми, хочемо послуг, але не хочемо за них платити, навіть 10 грн. вважаємо забагато, але на пляшці горілки і пачці сигарет, якими закидано пляж, економити не будемо - то ж святе.
Відповісти
2015.02.26 12:13 -
Черемушки (20)
0 0
Мені здається перш за все потрібні урни та контейнери. вчасно вивозити їх. А тоді вже й вимагати дотримання чистоти, штрафи та інше.
Не треба бороться за чистоту вулиць, треба їх просто прибирать.
Цікавий факт:
http://www.malin-plus.info/novyny/oficioz/368-fotofakt-u-tsentri-mista
Вірогідніше за все відпочивали в кафе. А для відвідувачів туалету немає... Ось і результат.
Відповісти
2015.02.26 12:49 -
Ольга Гура (22)
1 0
Безумовно, треба ставити контейнери, а згодом і переходити на роздільний збір сміття та утилізацію. Сміття - це в дійсності вторинна сировина, але ми або дуже багаті, або дуже безгосподарні, але значно багатші за нас швейцарці сортують своє сміття і здають у переробку, а ми усе викидажмо одним гамузом на смітник, або у найближчу лісопосадку.
По-друге, навіть якщо в квартирі немає сміттєвого відра, хтось що, починає розкидати хлам по квартирі? Де є господарі, там завжди знайдуть спосіб, як підтримувтаи чистоту, бо це ж своє житло. А те, що місто - це теж наше спільне "житло" - хіба хтось думає? Тому можна і сусіду під паркан вивернути, і в ліс, і в річку. Це безгосподарність, безкультур"я і безсовісність. Тут працюватимуть варіанти : або регулярно прибирати, або не смітити, або штрафувати. А ще краще - і те, і друге, і третє.
Відповісти
2015.02.26 12:29 -
Григорій Шитюк (21)
0 0
як на мене - спочатку потрібно заставити людей не гадити там де живеш, декому хоч 5 контейнерів постав - все одно вип"є пиво й пляшку об стовба розіб"є... розумієте про що я кажу? якщо почати дискус про виховання та усяке таке - це не дієво, треба реальний стимул для дотримання чистоти та порядку - наприклад штрафи за забруднення довкілля.
з приводу фото на М+, бачив їх учора... згадав таку історію (здається 88-89 рік): в новорічну ніч, хлопці в центрі біля ялинки хильнули шампанського і їм мабуть очі почали вилазити - отож справили нужду біля ...райкому партії! і заплатили за це - бо міліція була на своєму місці. так що сьогодні вже не призивати до порядку треба - а контролювати його дотримання.
PS: в центрі міста цілком вистачило б камер відеоспостереження... та в нас же війна (в головах) - десятки тисяч на тепловізори (безконтрольно) знаходяться, а на порядок у місті - кишеня дірява.
зайвий раз так і напрошується: чому бідні - бо дурні, а чому ж дурні - бо бідні... :(
Відповісти
2015.02.26 08:59 -
Ольга Гура (10)
1 0
Взагалі-то, якщо порівнювати з тим, що побачила у Сан-Франциско, напрошуються певні висновки. По-перше, наша бідність і відсутність альтернативи горілці. У найбільшому парку в Сан-Франциско побачила і гарні дитячі майданчики, і спортивні, і ботанічний сад, і дикі ландшафти з бізонами, і Каліфорнійську академію наук з музеями та виставками, і відкриту сцену, і ресторанчики (не наші забігайлівки), і оглядову башту, і звичайно, чистюсінькі туалети. Ніхто нічого не трощить, ніхто не розпиває алкоголь. У вихідний люди сім"ями відпочивають. Вони дуже багато працюють, щоб заробляти, а для цього потрібне здоров"я - тож багато займаються спортом, бігають, навіть з дитячими колисочками біжать, їм нема коли бухати. Місто - 10Х10 км, можна обійти пішки, але в окрузі 200 парків, і всі доглянуті. Якщо люди платять податки, то держава створює для них усі умови, хоча там багато чого приватного. Там на першому місці ті, хто працюють і платять податки - усе для них. У нас на першому місці ті, хто може обманути, вкрасти, це - хабарники, корупціонери, брехуни, політики, ділки самого низького штибу. Вони - хазяї життя, а усі, хто працюють, - це лохи, раби, дурні і т.д. А лохам та рабам достатньо дати горілку і нехай собі ні у чому не відмовляють. Звідси і "культура", звідси і срач та антисанітарія, бо, як співав Ігор Тальков "сатана тут править бал". У розумних і порядних людей в цій країні немає перспектив. Отож треба культивувати порядність, чесність, здоровий спосіб життя, підвищувати статус людей, які чесно працюють і створюють багатства нашої країни. Вони - головний скарб країни, а не брехуни-політики.
Ну і звичайно, усі мають виконувати свої обов"язки - наприклад, заступник мера з комунальних питань Противень - слідкувати за порядком у місті і дотримання населенням Правил благоустрою міста Малин. Навіщо Правила, яких ніхто не дотримується, але за їх порушення ніхто й не штрафується? Навіщо заступник, який отримує зарплату і не виконує своїх обов"язків у повній мірі?
Відповісти
2015.02.26 12:07 -
Григорій Шитюк (19)
0 0
ой, Олю, мабуть зайве тобі було по Америках їздити... надивилася як люди інакше можуть жити, а тепер і нам розповідаєш, що насправді це дуже просто... дивись, скоро напишуть "чемодан, вокзал, Америка" - аби не заставляла людей думати тверезо, почати нарешті турбуватися про Богом (не чиновниками) дане довкілля та землю на якій живемо... :)))
просто у нас на кожну сволоту поліцейського не вистачить... можливо до наших реалій німецький досвід був би дієвіший? наприклад: пішов викинув сміття у зелену зону, а сусід побачив - подзвонив куди треба... і отримав копієчку за те що здав порушника. адже "Павліки Морозови" - це таке рідне для нашого менталітету! як на мене - ми вже в такому лайні, що будь-які засоби виправдані для досягнення результату, нам насамперед потрібний ЧИСТИЙ МАЛИН. що думаєш?
Відповісти
2015.02.26 16:30 -
Ольга Гура (29)
1 0
Ні, Гришо, мандрувати і цікавитися досвідом більш розвинених країн - це добре. Зокрема бачиш, що проблеми, які інколи здаються нездоланними, насправді можуть бути вирішені, головне бажання людей і не душити конструктивну громадську ініціативу та бізнес. Ринок вирішує, які товари та послуги потрібні людям, а держава контролює, щоб бізнес і політика не порушували базових прав громадян. Наприклад, нікому не дозволено забудовувати пляжі, там вони усі громадські. У нас в Севастополі, будучи у відрядженні позаминулого року, не могла вийти до моря, бо усе узбережжя було перегороджене колючим дротом приватними забудовниками. Потім знайшла невеличку набережну з виходом до моря. Хіба це нормально? Як одна людина може привласнити те, що належить усій громаді? А в нас це можливо: забирати пляжі, будуватися у заповідниках, виживати зоопарки під приватне будівництво...
Нам потрібний чистий цивілізований Малин, де людям комфортно жити, і де вони почуваитимуться справді людьми, а не заручниками помийок.
Відповісти
2015.02.26 16:34 -
Григорій Шитюк (30)
0 0
згоден. цілком підтримую.
Відповісти
2015.02.26 09:25 -
Юрій Смалюк (13)
0 0
Отож.Недарма я писав раніше - чому у нас 40 депутатів? Хто і коли це все встановив? Навіщо нам всілякі заступники,заступники заступників,помічники,консультанти і т.д. і т. п.,якщо результат нульовий? Далі цитую: "... усі мають виконувати свої обов"язки...".А якщо не виконують? Який механізм контролю у нас є? Який механізм відкликання депутата,зняття з посади чиновника?
Відповісти
2015.02.26 09:48 -
Ольга Гура (16)
2 0
На випадок невиконання чиновником своїх обов"язків у цивілізованому світі є механізми - це ЗМІ, як правило, чим розвиненіша країна, тим більше чиновник дбає про своє чесне ім"я у пресі, тому якщо ЗМІ починають писати про його оборудки чи хабарі, то він сам складає свої повноваження, щоб не дійшло до акцій протесту громадян. У нас чесне ім"я - це абсолютно пустий звук.
Відповісти
2015.02.26 09:28 -
Ольга Гура (15)
0 0
Бандюки роблять країну під себе, тому у нас немає ніяких механізмів впливу, окрім як організувати тер.громаду і самим вирішувати окремі питання (на даному етапі).
Відповісти
2015.02.26 08:51 -
Ольга Єсипчук (9)
1 0
як би прикро не було але в даному випадку спрацює тільки штраф, можна зробить так щоб "героїв" знав ввесь Малин і порушників публікувать у місцевих ЗМІ, а комусь би стидно було... тут вже питання до міліціонерів, як їх зобовязать контролювати чистоту міста і потрібно щоб дана ініціатива закріплювалась на законодавчому рівні, бо свині розуміють тільки палку...
Відповісти
2015.02.25 21:56 -
Ірина Кримська-Лузанчук (6)
1 0
То як їх відстежувати і відстрілювати?
Відповісти
2015.02.25 22:10 -
Юрій Смалюк (7)
1 0
Відстрілювати не треба а от відстежити можна.Рівно як і тих,хто постійно,кожних 20-30днів ламає альтанку в парку. Міліція повинна зробити засідку або встановити приховану камеру і після ідентифікації осіб,які вчиняють такі правопорушення оштрафувати на кілька тисяч гривень,заставити усе вигребти,дати в кінці кінців 15 діб примусових робіт і опублікувати фото порушників в усіх ЗМІ ,а також надрукувати і розклеїти їх за рахунок порушників на кожному стовпі,як Ваню Литвина перед виборами.
Відповісти
2015.02.26 01:55 -
Григорій Шитюк (8)
0 0
кілька років тому я особисто був свідком як у парку ламали альтанку... визвали міліцію, оперативна група приїхала, чемно поспілкувалася з порушниками ...і поїхала! отакої... до того ж, половина того що ти перерахував - протизаконно, решта - не реально. які можуть бути засідки та приховані камери - забув де живеш?
доки міська рада не візьме це питання під посилений контроль - нічого не зміниться. просто хочу зрозуміти - є у місті влада чи немає???
Відповісти
2015.02.26 09:10 -
Юрій Смалюк (11)
0 0
Що мається на увазі "...доки міська рада не візьме це питання під посилений контроль..."? Шостака чи Поліновського поставити там сторожувати? Механізм цього контролю можеш описати? Оце твоє "взяти під посилений контроль" нагадує радянське посилити,збільшити,підвищити...І чому це міліцейська засідка і прихована камера протизаконні?А у твоєму випадку вже питання до відповідності самих міліціонерів займаним посадам.
Відповісти
2015.02.26 11:19 -
Григорій Шитюк (17)
0 0
я можу помилятися, та думаю у більшості випадків, дільничному інспектору зовсім не важко дізнатися, хто викидає сміття у контейнер, а хто виносить на приклад у парк чи на стихійні смітники... залишається справа за малим: заохотити або примусити цим займатися! ось тут механізми різні - від певного відсотку винагороди з кожного штрафу (у вигляді премій) до позбавлення посад та погонів для чиновників та правоохоронців (за невиконану роботу та зловживання (які неминучі). думаю люди в погонах будуть категорично проти такого "навантаження" (з різних міркуваннь), отож є альтернативний шлях - богом і владою забуті ДНД. повір, на цьому поприщі можна організувати цілодобове чергування хоча б однієї мобільної групи з тісною взаємодією з міліцейськими патрулями. далі - розгляд адмінки у суді і добрячі штрафи та виправні роботи (ось тобі і фінансування і робоча сила для прибирання міста). а дівчата та хлопці з екофесту (маючи напрацьований роками досвід) могли б долучитися і грамотно координувати спільні зусилля.
як тобі пропозиції... а тепер скажи, це реально втілити без участі і потуг міської влади? то хто повинен відповідати за чистоту в нашому місті, Путін, чи Москаленко...?
Відповісти
2015.02.26 11:20 -
Григорій Шитюк (18)
0 0
вибачте, описка... я мав на увазі "подобове чергування". :)
Відповісти
2015.02.25 21:21 -
Малинський (4)
0 0
От і кажу що Екофест на даному етапі без всього комплексу підходу до проблеми безперспективний. На таку свинину треба нагая. І як в тому анекдоті, де жінка другий раз як дасть по морді чоловіку черпаком, а той кричить_За що? А вона: Як згадаю як ти сьорбаєш, то аж дурно. ТАК І ЦІЙ СВИНОТІ ТАБЛИЧКУ НА СПИНУ І НАГАЙОМ.
Відповісти
2015.02.26 09:25 -
Ольга Гура (12)
0 0
Екофест ставить на меті, пер за все, виховання підростаючого покоління малинчан, а не вирішення питань санітарії міста. З питань дотримання санітарії - до санепідемстанціі, з питань дотримання Правил благоустрою - до заступника мера з комунальних питань і комунальних служб. ЕкоФест - це ініціатива небайдужих малинчан, але вона не може замінити усі зазначені служби.
Відповісти
2015.02.26 09:26 -
Ольга Гура (14)
0 0
перш за все )
Відповісти
2015.02.25 21:15 -
Ольга Гура (3)
1 0
Я думаю, цілком справедливо усе, що відбувається сьогодні з українцями. Щоб так зневажати свою святу землю, треба бути справжніми нелюдями. Чи може усе це Путін приніс та вивернув?
Відповісти
2015.02.25 21:22 -
Малинський (5)
0 0
Це і є реальний внутрішній ворог. Який здатний і на гірші вчинки
Відповісти
2015.02.25 20:50 -
маргарита (2)
0 0
Ну як таке можливо? Хто цих гомо сапiенс виховував? в якому смiтНику вони живуть?
Відповісти
2015.02.25 20:13 -
Григорій Шитюк (1)
0 0
яке скотство! ну вивезли ці "господарі" сміття з дому на природу, а в головах то воно лишилося!
Відповісти