Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Відкрили реєстр декларацій: мер Малина ще не звітував

27.05.2017
Малин

У Чоповичах монастирі сприймають, як загарбників - селищний голова


Нагадаємо, що на останній сесії Житомирської обласної ради депутати погодили розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок монастирю УПЦ МП в селищі Чоповичі Малинського району.

Це питання було дискусійним та повторно ставилося на голосування.

Михайло Фещенко, селищний голова Чопович, в сесійному залі розповів, що до монастирів місцеві ставляться неоднозначно: це і через перекритий місцями доступ до річки, і до лісу, говорять місцеві, що церковники і на луги поглядують...

"Чесно кажучи, місцеве населення сприймає їх, як загарбників..." - поставив крапку у виступі Михайло Фещенко.

ПО ТЕМІ Монастир в Чоповичах розширює територію. Облрада проголосувала за надання дозволу на розробку проекту землеустрою монастирю УПЦ МП

Перед виступом селищного голови слово взяв і депутат облради Микола Рудченко, акцентуючи на тому, що він місцевий, чопівський: "Воно нікуди не піде. Може воно з часом буде не московське, може воно буде європейське..."

 

 

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2017.06.14 12:25 -
Григорій Шитюк (10)
0 0
кожну проблему можна розглядати під різними кутами зору... з одного боку - люди не в захваті, що древлянська земля належить МП, з іншого - хто був у Кип'ячому, не може не погодитися: на території обителі скрізь квіти, доброзичливе ставлення до усіх відвідувачів (не зважаючи на віросповідання та конфесійну приналежність), а за парканом - починаються хащі і занепад (якби не лісгосп АПК - давно можна було б ужастики знімати)... трохи ближче до села, бачимо такі милі нашому оку, купи сміття та непотребу - то це є нормально?
людина, яка приїжджає сюди за кілька сотень кілометрів, бачить саме це... вона відпочиває на території монастиря душею і тілом, а той шлях від монастиря по селу долає зі щільно закритим вікном. отож виходимо на банальний висновок: хто дбає - той і має, а що ви, мітингуючи зробили для свого села, вам стало краще жити, воно стало привабливим для відпочиваючих, що ладні залишити у вас свої грошики? заздрість - поганий порадник для прийняття важливих рішень.
Відповісти
2017.06.14 12:55 -
Volvas (11)
0 0
Гриша, шо такое? С тобой провели беседу? Но то таке. А теперь по сути твоего поста.
Не нужно засирать мозги древлянской землёй и МП. Давай просто - громада, земли громады и юридическое лицо (пусть с особым статусом) в виде монастыря. Так вот:
1. Пусть сначала узаконят то, что уже занято;
2. Пусть участвуют в жизни громады, та же дорога от станции до монастыря - почему это должно быть проблемой нашего головы? К Вам едут - отремонтируйте, уберите, покажите, что и за забором вас тоже что то интересует;
3. Начинать решать насущные вопросы нужно с громады, а не с житомирских чиновников;
4. Расширение владений, выделение новых участков возможно, но в виде поощрения. Вы громаде, например, школьный автобус, а громада Вам 20 га земли. И т.д.

И, Гриша, не забывай. Ещё совсем недавно все эти вопросы решались по звонку из Киева, теперь зась. Это нужно усвоить и начинать жить в новых реалиях и руководство громады только в начале пути и нужно решать, идти будем рядом или порознь Другого не дано.
А на счёт доброзычливости - при встрече я расскажу, чем закончилось для моего товарища посещение ловушки на пчёлы, которую он ставил много лет на дереве недалеко от монастыря. Как сейчас оказывается, они в том месте совсем не хозяева, но почему то решили, что уже всё от речки и до села под ними. Так что зри в корень. По твоему как - монастырь для села или село для монастыря???
Відповісти
2017.06.14 13:28 -
Григорій Шитюк (12)
0 0
Валера, я был на выходных в Кипячем... и просто поделился своими впечатлениями не предвзято. "беседы проводить" со мной бесполезно - я не стою на позиции одной из сторон, у меня есть свое видение ситуации - я его изложил выше. но ставить вопрос "монастырь для села или село для монастыря?" - неизбежный путь к конфронтации, путь в никуда. что мешает "громаде" развиваться - монастыри? на мой взгляд, только способствуют - проторенный путь движения людей и денег... а может просто мозгов не хватает начать єти деньги зарабатывать для села... развивать инфраструктуру, монахи должны хащи возле бывшего "Єлектроизмерителя" повырубать, мусор за жителями села собирать?
хотя, такой бардак по всей Украине, все ждут что им с неба свалится - не свалится! нужно засучить рукава и работать (например как монахи), а не бухать и орать "спалю нахер", как некоторые сельчане. я и дальше не принимаю ничью сторону - абсолютно правых здесь нет, извини, если резко ответил - єто всего лишь мое субъективное мнение.
Відповісти
2017.06.14 14:09 -
Volvas (13)
1 0
Гриша, сори если обидел. Позиция пропетлять между проблемами тоже позиция, наверное. Сколько будет дважды два? А Вам сколько нужно?
По поводу вопроса, в котором ты увидел конфронтацию, так это как и с вопросом, чей Крым? Ответ должен быть, хочешь, не хочешь, конкретный. Ещё раз говорю, село в начале большого пути. Дай срок, потом поговорим. И про мусор и про кущи. К стати, Измеритель тоже имеет своего хозяина и льнозавод. Уверен, Миша и этих владельцев заставит жить проблемами села. И начнут они со своих территорий. Но подход ко всем юрособам должен быть одинаковым. Громада прежде всего.
Відповісти
2017.06.14 23:10 -
Григорій Шитюк (16)
0 0
я не помню, давал свои координаты или нет... 063 88 066 88. здесь обо всем не напишешь.
Відповісти
2017.06.15 09:28 -
Volvas (17)
1 0
Гриша, я трошки тебя не поддержу, что мы пишем друг для друга. Общаясь с тобой, мы делаем посыл людям, которых намного больше читает сайт, но не пишут свои мысли в силу разных причин. Они должны задуматься, начать или кивать головой или возмущаться, но главное, они не должны быть равнодушными. Наша задача расшевелить серую массу и выбить как можно больше человек в отряд активных, мыслящих. Да и руководство разное заглядывает. Не думаю, что оно остается равнодушным к прочитанному. В этом вижу для себя задачу, а то бы давно уже закинул этот ресурс, не интересно, ушло много людей, читать которых было занимательно.
Відповісти
2017.06.15 09:43 -
Григорій Шитюк (18)
0 0
да, трудно не согласиться... смысл всей єтой писанины в том, чтобы люди наконец-то имели свою позицию по тем или иным вопросам, не были равнодушными. не будут равнодушны сельчане к жизни Чопович - заставят быть не равнодушными малинчан, потом областной центр обратит внимание что есть такие Чоповичи,. главное, отделить от серой массы активных и трезвомыслящих.
вот мне же здесь никто не написал: какое тебе дело до Чопович, монастырей, сиди в своем Малине - мы тут сами разберемся... значит большинству пока все равно - работы еще ой, как много.
Відповісти
2017.06.14 20:03 -
Кіт Мармиза (14)
0 -1
Ой!! я це в блокнотик запишу - Позиция пропетлять между проблемами тоже позиция ))) Гриша Пропетлюн! кругом встромлюн!
Відповісти
2017.06.14 23:05 -
Григорій Шитюк (15)
0 0
а кому той "блокнотик" потрібен... власне, як і оце підгавкування? що розумного ти удосужився написати, чи хоча б висловив свою власну позицію з цього приводу, щось запропонував?
ми з Вольвасом обмінялись думками, щось озвучили, щось не договорили (бо деякі речі не для інтернету), але зійшлися в одному - селище повинно розвиватися! а в тебе, волохатий, один "встромлюн" - оце і є твоя позиція, все на що мізків лишилося???
Відповісти
2017.06.09 17:13 -
Volvas (8)
1 0
Гриша, подписчик с ником моего села показал пример ведения гибридной войны в интернете. Сделал вброс и исчез. Тем более, в статье нигде не пропагандируется УПЦ КП. Нафига его коментарий, где он? Так и хочется сказать в рифму, где. А по сути выскажу своё мнение по этому вопросу. Монастырям быть, но в чётко ограниченных границах владения землёй. Кроме того, заставить их жить проблемами громады нужно немедленно. Как любого юридического лица. Без этого никакого диалога. Вплоть до блокады. По поводу церкви в самих Чоповичах, которая пока под УПЦ МП скажу следующее. В селе идут не в церкву, а к батюшке Роману. Тот редкий случай, когда служитель культа абсолютно уважаемый в селе человек. Простой, вежливый, добрый, умный. Это далеко не все благодати этого человека. По этому, ему конечно будет не легко принять решение, если того потребуют обстоятельства. А может и легко, так как если паства примет УПЦ КП, туда и поводырь пойдёт. А церковь как здание - построена при немцах, с их согласия руками мужиков и дедов наших и её эксплуатировали по праву сильного. Больше никаких прав на неё у УПЦ РП нет и быть не может. Надеюсь придёт время и всё вернётся под крыло единой УПЦ, и церква как здание и батюшка и громада и монастыри и даст бог, без крови и убийств, чисто с помощью юристов и здравого смысла.
Відповісти
2017.06.09 17:25 -
Григорій Шитюк (9)
0 0
да, я с тобой полностью согласен! и в отношении к авторитету местного батюшки и в отношении единой Украинской Прравославной Церкви, украинской по духу, со своей епархией...
Відповісти
2017.06.07 01:43 -
Чоповичі (5)
0 0
Чому я в УПЦ, а не УПЦ КП?
Спаситель Христос в Гефсиманському саду молився за єдність всього людства і лишив по Собі Церкву - ЄДИНУ, СВЯТУ, СОБОРНУ І АПОСТОЛЬСЬКУ. Ця ЄДИНА ЦЕРКВА по всьому світу має різні адміністративні кордони, але вона ЄДИНА в ПРИЧАСТІ, МОЛИТВІ І ЛЮБОВІ. Є Єрусалимська, Константинопольська, Грецька, Грузинська, Руська, Сербська, Болгарська, Українська та ін. православні Церкви, які мають свої межі в кордонах держав, але складають одну сім'ю дітей Христових. Свідченням цієї єдності є спільне богослужіння, яке неодноразово звершували всі Вселенські патріархи і митрополити разом з Предстоятелем Української Православної Церкви. І проблема «УПЦ КП» не в співзвуччі букв, а в тому, що вся родина Православних Церков світу не звершує спільної молитви ні з Філаретом (Денисенко), який був позбавлений сану та є невизнаним жодною Церквою світу, ні з його єпископами. Мало того, Православні Церкви Єрусалиму, Сербії, Болгарії, Польщі, Греції та Афон, - весь Православний світ, - не визнають хрещеними, вінчаними та похороненими тих, над ким це звершили в «УПЦ КП».
Чому я в УПЦ? - ЩОБ БУТИ В РОДИНІ ВСЬОГО ПРАВОСЛАВ′Я. А не в групі політиків, одягнених в церковну одежу.
Відповісти
2017.06.07 12:00 -
Григорій Шитюк (7)
0 0
Шановний, просто кілька наївних запитань від людини, далекої від синодальних чвар:
1) не знаю як там "Сербія, Болгарія Польща...", але якщо вже на то пішло - древлян хрестили не московські попи, православна церква зароджувалася не в болотах московії! чому тоді українці повинні поклонятися бізнесмену в рясі Гундяю - славному наслідувачу попередників-служителів КДБ...?
2) Ви так гарно розказали про намагання Москви ізолювати "УПЦ КП" від усього світу, але банально протирічите своїм же словам і Святому Письму: "де троє зібралися прославити ім'я моє - там і я з ними..." забули одну з найголовніших заповідей: "не суди - да не судимий будеш..." хто Ви такий, аби вирішувати, в якому храмі Бог є, а в якому немає???
3) по яким заповідям Ісуса, московські попи (на чолі з предстоятелем, на якому немає де проби ставити) відправляють чорносотенців і регулярні війська, щоб вбивати українців на нашій українській землі???
Відповісти
2017.06.07 10:47 -
Volvas (6)
1 0
Земляк, про УПЦ КП ты написал понятно. А что же ты ничего не сказал про УПЦ РП????
Судя по всему, ты должен владеть информацией, что это и к чему его можно приложить учитывая возраст и её "предстоятелей". А вот на праздник ты в какую церковь (как строение) идёшь???? И кто же это "Предстоятель Української Православної Церкви. ??????
Відповісти
2017.05.31 11:14 -
Малинський (4)
0 0
Крим з часом теж може повернкться, Донбас теж. Але сьогодні ми живемо в цей момент.Завтра буде завтра.завтра буде так, як ми почнемо рухатись сьогодні.
Відповісти
2017.05.31 07:30 -
Ingvarr (2)
0 0
Воно нікуди не піде - це дуже, дуже погано.
Відповісти
2017.05.31 08:41 -
dumayu (3)
0 0
Воно буде повзти і далі та "виховувати" так як треба.
Відповісти
2017.05.27 20:36 -
Олександр Скальницький (1)
0 0
Як не титан, по скіпка... "ВОНО" як було "ВОНИМ", так і залишиться...
Відповісти