Facebook 

 

Напишіть нам   Реєстрація    Вхід

Як купити крипту на ринку: основні способи

4.09.2016
Малин

Випробувач літаків відмовився від омріяної роботи, щоб звести родове помістя в Омелянівці


У мальовничому селі Омелянівка на Малинщині мешкають нині молоді люди з різних куточків України. Вони облаштовують родові помістя за аналогією книг Володимира Мегре про Анастасію. Серед перших поселенців — інженер-випробувач літаків пан Олексій та його дружина Ольга. Напередодні професійного свята глави сімейства журналіст «МН» відвідала родину.

— Я родом із Дніпропетровська, — почав розмову пан Олексій, доки дружина готувала запашний трав’яний чай. — Деякий час жив з батьками у Житомирі. Там, до речі, і школу закінчив.

—Напевне, мріяли стати льотчиком?

— Спочатку захоплювався радіотехнікою. Але якось приїхали до нас курсанти із авіаційного училища. Розповіли дещо про техніку обслуговування літаків цивільної авіації. Тоді й «загорівся». Не довго думаючи, взяв направлення. Успішно здав іспити й став курсантом Слов’янського авіаційного училища, а після закінчення продовжив навчання у Київському інституті цивільної авіації. Здобув спеціальність інженера з обслуговування повітряних суден.

— Одразу почали літати?

— Майже. 2003-го року влаштувався на Державне підприємство «Антонов». Спочатку інженером-випробувачем, а надалі став інженером з експериментальних робіт і льотних випробувань. До речі, ДП «Антонов» — це єдиний в Україні потужний український авіабудівний концерн. Він об’єднує авіаційне конструкторське бюро, лабораторії, експериментальний завод та випробувальний комплекс (прим. авт. — у квітні минулого року ДП «Антонов» увійшло до складу «Укроборонпрому»). Основне завдання бригади льотно-випробувальної бази, до складу якої я входив, — супровід об’єкта від конструкторського бюро до експлуатації. Серед цих об’єктів були пасажирські та вантажні повітряні судна, літаки Збройних сил України і навіть президентські літаки, а також модернізоване обладнання для повітряних суден.

— Як випробовують літаки?

— У різних погодних умовах — у морозі й спеці, в дощ та сніг, у горах та на морі. Часто доводилось бути у відрядженнях по Україні і далеко за її межами. Літали в Якутію, Казахстан, Фінляндію, Китай, Закавказзя, у Криму над Чорним морем і над Північним Льодовитим океаном, ін.

— Олексію, а як опинилися у Омелянівці?

— Ідеї, описані в книгах Володимира Мегре, надихнули нас на пошук місця, де буде добре нам та нашим нащадкам. Як не прикро, наразі люди відірвалися від землі. Доходить до того, що діти не знають, звідки береться молоко. Водночас ми цілком природно сприймаємо те, що купуємо питну воду у бутлях. А ще 20 років тому це було в диковинку. Невдовзі стануть продавати й чисте повітря, як у Китаї. А от у Швейцарії і сьогодні люди можуть пити воду з водойм, адже вона там кришталево чиста. Це говорить про те, що українці стали далекими від природи, не бережуть її. А щоб це змінити, потрібно підняти рівень свідомості у першій ланці суспільства — сім’ї. Ось тут стають важливими рід, родові узи, родові помістя.

— Відродження закинутих сіл на часі…

— Відродження закинутих сіл — це потреба вчорашнього дня. Уже кілька разів у Міністерстві аграрної політики проходив круглий стіл на тему «Відродження села». Чиновники, науковці одним із напрямків розвитку сільських територій визначили саме родові помістя. Вони зазначили, що необхідно передавати сім’ям землі у пожиттєве володіння з правом передачі у спадок. Родові поселення вітають також у Білорусі, Болгарії, Казахстані, Канаді, Латвії, Молдови, Сербії, Франції, Естонії.

— Отже, саме бажання створити родове помістя змусило Вас відмовитися від омріяної роботи?

— Зазначу — ніякого фанатизму не було. Це було свідоме, виважене рішення: кардинально змінити спосіб життя. Це не була втеча з міста, як дехто розуміє. Ми не відмовляємося від цивілізації (Інтернету, гарячої проточної води тощо), але намагаємося мінімізувати згубний вплив на природу.

Крім того, маємо багато переваг. Насамперед — вдосталь часу на сім’ю. Раніше у будні я 15 годин щодоби витрачав на роботу та на дорогу до неї, адже лише три години діставався в Гостомель, де розташовувався аеродрому «Антонов», і стільки ж часу треба було, щоб повернутися у Фастів, де мешкали у орендованій квартирі. Фактично на спілкування з дружиною та донечкою залишалась година-дві перед сном. Це не враховуючи відрядження та роботу у вихідні, а така потреба виникала часто. Зауважу, подібна ситуація у багатьох містян. Тому дуже швидко близькі люди віддаляються одне від одного, стають чужими. І тоді навіть найулюбленіша справа не радує.

Після переїзду можемо насолоджуватися домашнім затишком. А як зраділа донька, коли ми переїхали в родовий маєток! Анюта мріяла про власного собаку, і тільки в Омелянівці її мрія збулась. Пізніше курочки з’явилися і котик. Дочка навіть прізвиська кожній курочці дала. Годує, піклується…

Ще одна вагома причина для переїзду в Омелянівку — любов до матінки-землі. Ще хлопчаком я багато часу проводив у селі — гостював у бабусь. Згадував ті часи з ностальгією. А скільки позитивних емоцій отримував, коли заходив у сад, який посадив дідусь! Це необхідно відчути. Словами, логікою передати важко. Хіба що віршами чи піснями.

Зауважу, інші поселенці Омелянівки теж мають схожі причини для переселення та зміни способу життя. Хоча усі ми різні, навіть різних віросповідань, але нас об’єднує одне — бажання жити на лоні природи та облаштувати родові помістя, які згодом передати у спадок нащадкам.

— Що передбачає поняття «родове помістя»?

— Це земля, звідки продовжиться наш рід. Тут житимуть наші діти, онуки, правнуки. Родове помістя — це будинок, побудований з любов’ю, посаджений для нащадків сад, собака, який заглядає в очі й очікує ласки, це Оленька і Анютка… Родове помістя — це простір, наповнений любов’ю. Це ідея, яку ми створюємо і реалізуємо.

— Ви вже встигли багато зробити у напрямку створення свого затишного куточка…

— У нас уже є гостьовий будиночок, зведений із деревини майже без жодного цвяха — за старовинною технологією. Це була моя мрія, яку я «привіз» із відрядження. Такий будинок може простояти 200-300 років. Невдовзі побудуємо дещо більший житловий будинок. Є лазня, невеличкий ставок-копанка. Заклали сад. Облаштували теплицю. Вирощуємо городину — всього потроху: картоплю, овочі, кавуни. А також висаджуємо декоративні рослини, квіти, щоб прикрасити обійстя. А ще хочемо посадити родовий ліс.

— А хіба навколо мало «дикого» лісу?

— Вдосталь. Проте там не маємо можливості господарювати. Той ліс належить державі. Навряд чи колись у нас буде можливість його викупити чи, принаймні, отримати право навести там лад. Хоча мріємо про «зелену зону» навколо Омелянівки. Щось на кшталт лісопарку «Верескового», який облаштувала в Малині Ольга Гура. Ми хочемо зберегти ліс. Не допустити, щоб його бездумно вирубували. Відновити природну саморегуляцію. Зараз у лісах переважає монокультура — сосна. Ці дерева хворіють через шкідників, всихають. Якщо насадити багато інших лісових культур, то ліс можна врятувати. Є наукові праці, як це зробити. Є досвід — якщо не в Україні, то в Білорусі чи деінде. Ми вже, до речі, пробували висаджувати у себе на помісті кедр та пихту, рідкісні багаторічні рослини, загалом до 200 видів — більшість прижилася.

— А дружина та донечка знайшли в помісті заняття для душі?

— Дружина займається домашнім господарством та вихованням донечки. Анюта навчається у школі екстерном, здає тести двічі на рік. А вдома проходить матеріал із мамою. Під час навчального року вони до обіду зайняті уроками. Також займаються рукоділлям, роблять вироби з солоного тіста, пап’є-маше, декупаж та інше. Донечка любить ходити по гриби та чорниці, допомагати мамі у домашніх справах.

— Відродження закинутих сіл, облаштування родових помість — це дуже добре. Але ж багато селян скаржаться, що у сільській місцевості заробити на прожиття важко…

— Це хибна думка. У Омелянівці є люди, які заробляють через мережу Інтернет. Інші роблять натуральне мило, продають домашній мед, займаються каменеобробною столярною справою. Є у нас також будівельна бригада. Я, до прикладу, теж перекваліфікувався на будівельника, столяра. Зводимо хатинки з екологічно чистої сировини — глини, соломи, дерева. Є й багато інших можливостей заробити на хліб і до хліба, так би мовити. Аби було бажання.

— Спільні справи у мешканців Омелянівки є?

— Так. Толока. Посиденьки — чоловічі й жіночі. А ще разом із сусідами готуємо свята, до прикладу, «Свято Омелянівки», яке проходить щорічно. На святі кожен має можливість розкрити свої здібності, поділитися досягненнями. Там відбуваються театральні дійства, розважальні номери, спортивні заходи, хороводи. Влаштовуємо й кіноперегляди на великому екрані, дискотеки. Діти та дорослі займаються айкідо, йогою, співами під гітару, рукоділлям. Слідкуємо за чистотою у Омелянівці та на прилеглих територіях. До речі, нам часто невідомі роблять «сміттєві дарунки» — вивозять непотреб у ліс, що поряд. Також разом їздимо на закупівлю продуктів на базар — це зручно і економно.

—Дякую за розмову. Нехай щастить вам та вашим однодумцям у розбудові родових помість…

Софія Андрієнко.

Джерело: mn.zt.ua

 

Поділитися:

Коментарі

Логін: *
Пароль: *
Коментар: *
Відмінити
* Необхідна інформація
2016.09.06 22:08 -
маргарита (19)
0 0
Невгамовна я, Ви скажете . Але хто їх всіх з усього світу направив в Омелянівку.. ?Це ж треба було знайти ту Омелянівку , не всі то й про Малин знають....
Відповісти
2016.09.07 09:33 -
Volvas (21)
1 0
Про интернет не слышали и что энтузиасты чего либо легко находят себе подобных. Вы тоже их себе легко находите.
Відповісти
2016.09.06 21:35 -
Ольга Єсипчук (18)
1 -1
мак виростять, коноплі, буде весело...
Відповісти
2016.09.06 21:32 -
маргарита (17)
0 -1
Нехай спочатку влада верне ті землі , луги , ліси спадкоємцям , у предків яких відібрала радянська влада а потім роздаватиме наліво і направо сектантам які з'їхались з усього світу.
Відповісти
2016.09.08 21:00 -
Наливайко (27)
0 0
ну тебе й несе....
Відповісти
2016.09.08 20:55 -
Олег Антонюк (24)
0 0
Дура ти, прости господи, Маргоша, обмежена до предела
Відповісти
2016.09.07 09:36 -
Volvas (22)
1 0
Если у Вас есть документы, подтверждающие право на что либо, власть вернёт. Есть уже прецеденты. Но уверен, у Вас таких не имеется, а довести край до вымирания, что бы потом безнаказано пользовались его богатствами хапуги разных мастей, Вы помогаете.
Відповісти
2016.09.06 16:23 -
Кіт Мармиза (10)
0 0
балалайка, чайь, бліни... дєрєвня!!! Таки попахує звідти Рюськой народной сказкой.. Хотя і з Гнатом Бабайом соглашусь .. не п'ють , не бьються, не колються, людям жить не мішають..
Відповісти
2016.09.06 15:09 -
маргарита (8)
0 -1
Я знаю і читала в різних джерелах про еко- поселення, але чому як пишете статтю висвітлювалися один бік медалі- єднання з природою , відновлення первіснообщинного ладу ( грубо сказано), ведення натурального господарства. Кому цікаво зайдіть на офіційний сайт Анастасії, і побачите що не все там таке біле і пухнасте. Одним з пунктів - відродження Россії. Нам це яким боком? В Малині як помазано чимось для представників різних течій.
Відповісти
2016.09.06 12:21 -
Наливайко (7)
0 0
Релігія опіум для народу ! У нашому районі з'явився ще один очаг. Вітаю малинчани.
Відповісти
2016.09.08 20:57 -
Олег Антонюк (25)
0 0
Це не секта, а релігійні погляди у них різні. Є православні, є мусульмани. Це просто стиль життя. У нас українців, все що не розуміємо, хреново
Відповісти
2016.09.06 11:15 -
Гнат Лісовий (6)
1 0
та хай хоч резервація, аби не спивалися, не вбивали та не грабували. Кожен вибирає свій шлях і нам вони зовсім не заважають
Відповісти
2016.09.06 09:32 -
Volvas (4)
1 0
Каждый понимает слово "секта" по своему. Ещё совсем недавно, в планетарном масштабе, христианство было ни чем иным как секта. Так что, зри в корень, как говорится. В нашей стране порядочные, трудолюбивые люди уже давно в меньшинстве, осталось объединится и тогда большинство назовёт их сектой или бандой или мафией как кому понятнее.
Відповісти
2016.09.06 04:44 -
маргарита (3)
1 -1
Характеристика секты

Оккультно-неоязыческая секта, адепты которой почитают мифическую женщину "Анастасию" - персонажа серии книг В.Н. Мегре, живущую в сибирской тайге и якобы обладающей оккультными и паранормальными способностями.
Відповісти
2016.09.06 04:40 -
маргарита (2)
1 -1
Від себе не втічеш . Якби гарно не розписували всі прєлєсті еко-поселень , я не повірю нізащо , що адекватні люди туди просто переїхали , відмовившись від всього що в них було просто так. На це були якісь причини. І не всі діти їм за це спасибі скажуть. Була аналогічна передача по телевізору , де хлопець достиг повноліття, і пішов з еко- поселення до бабусі і дідуся в місто, пішов вчитись і працювати, залишивши батьків і неповнолітніх братів і сестер там. І подруга в мене є , яка довго перебувала в секті АНАСТАСІЯ , ще й дочку туди втягла, але в кінці кінців все полишила і повернулась до світського життя.
Відповісти
2016.09.08 20:58 -
Олег Антонюк (26)
0 0
Не повіришь, але вони всі в адекваті, з вищою освітою або й кількома, на відміну від уродів, які живуть поряд з нами
Відповісти
2016.09.09 14:09 -
Ольга Єсипчук (29)
0 0
Якщо в людини нема вищої освіти то вона урод? ну й логіка...
Відповісти
2016.09.06 04:29 -
маргарита (1)
1 -1
АНАСТАСИЯ - секта Владимира Мегре Другие названия: Общероссийское общественное движение "Звенящие кедры России", Исследовательский центр "ИЦ Анастасии", Читательский центр "ИЦ Анастасии", Фонд культуры и поддержки творчества "Анастасия", Всероссийское Движение землепользователей "Сотворение", Фонд "Анастасия", Движение "Родная земля" и т.п.

Дата основания секты 1994 год.. Называйте вещи своими именами.
Відповісти
2016.09.06 10:45 -
Ольга Гура (5)
1 0
Еко-поселення з"являються там, де люди вже наїлися сучасної цивілізації з її загарбництвом, нещадною експлуатацією природних ресурсів і ненаситними апетитами. Тому бажання окремих людей жити у гармонії з природою цілком логічне і зрозуміле, бо для людини, яка думає і відчуває, а не сліпо споживає блага, це природно. Рух еко-поселень пішов не з Росії, а значно раніше - з США та Європи якраз через бурхливий розвиток економіки та виробництва. Зараз Європа вийшла на золоту середину - сталий розвиток, коли добре і людям, і природі, тому і еко-поселення там вже не такі актуальні. Люди почали на державному рівні дбати про екологію. Ми у цьому плані ще проходимо період варварства, на жаль.
Як на мене - нехай краще буде таке поселення, ніж мертве село, вбите Чорнобилем.
Нехай собі вірять, у що хочуть, якщо вони при цьому підтримують і розвивають у селі життя, культуру - це однозначно добра справа. Судити з боку завжди легше, ніж щось робити.
Відповісти
2016.09.06 15:27 -
маргарита (9)
0 -1
В нашому випадку -жителі Омелянівки- це представники секти Володимира Мегре АНАСТАСІЯ. Якби цього не було сказано в статті , то можна було б придумувати все чого забажається про них, а так конкретно сказано , що вони адепти цієї секти. Називайте речі своїми іменами.
Відповісти
2016.09.06 17:14 -
Ольга Гура (11)
1 0
Яка різниця, що їх туди привело ,важливо - який результат їхньої діяльності. Можна бути християнами, мусульманами і ще ким хочеш і при цьому грабувати свою землю, що власне і відбувається нині. Так що давайте дійсно називати речі своїми іменами. Християнство чи ще якась віра не роблять людей моральними. :)
Відповісти
2016.09.06 17:26 -
маргарита (12)
0 -1
Згодна , але чомусь у нас всі ідеї подають під якимось соусом. Не називають як воно є. Не будьте наївною, цих людей привела в ліс не стільки ідея, як слабкість перед цивілізацією. У всіх свої проблеми, але кожен їх вирішує по-своєму і в силу своїх можливостей. Вони живуть там вже не перший рік, як я розумію , і Ви з ними спілкуєтесь, і знаєте життя з середини. Вам видніше . Але я схильна біле називати білим , а чорне чорним.
Відповісти
2016.09.08 21:01 -
Олег Антонюк (28)
0 0
ця сім я там живе якраз 1 рік, а багато інших приїздить на вихідні, а живе в Києві. Якби ти хоч раз там була і поспілкувалась з ними, то змінила б свою негативну думку
Відповісти
2016.09.06 18:20 -
Ольга Гура (13)
1 0
А Ви пробували вижити в лісі без цивілізації, щоб відчути, слабкість це чи сила? Тут ще питання. У місті вийшов у супермаркет і усе тобі готове, а там усе треба добути власними руками, самотужки, ніхто на тарілочці не принесе.
Так, погоджуюся, психологічно міська цивілізація тисне, усі вони так чи інакше переїхали з великих міст, де брудне повітря, шум, нескінченний потік авто, маса людей, я теж такого не люблю, але для себе вибрала б золоту середину - маленьке місто серед лісу, Малин мене цілком влаштовує.
А може хтось хоче виховувати дітей у спокої і затишку, поряд з природою із відносно чистою екологією, і відносною безпекою для життя, зважив усі плюси і мінуси такого вибору, вибравши життя у поселенні. Великого відриву від цивілізації там не бачу, вони користуються практично усім, що є у місті - є і пральні машини, і холодильники, і комп"ютери, і машини, різниця тільки у тому, що це село і їх об"єднує спільна ідея, вони спільно створюють свій життєвий простір.
Відповісти
2016.09.06 19:16 -
маргарита (14)
0 -1
Достатньо жити в Малині. Різниця не велика. Не малинчан вчити як виживати -cаджати, доглядати , збирати дари лісу. Більша половина з нас виживає за рахунок натурального господарства
. Сектантський рух Анастасія зародився в лихі 90-ті , коли було неймовірно важко . Зараз ми фактично живемо в схожих умовах.І до слабких психологічно людей знайдений був ключ. Про цю слабкість я говорю . А Ви робите вигляд що не розумієте. Всього найкращого, я вважаю тему вичерпано . ПО КОНСТИТУЦІЇ У НАС СВОБОДА ВІРОСПОВІДАННЯ. І добре поки добре.
Відповісти
2016.09.06 20:48 -
Ольга Гура (15)
2 0
Маргарито, я дійсно не розумію ,про яку слабкість мова? Людина має право жити так, як вона вважає за потрібне - хоче - в лісі, хоче - у полі, це її право, і не іншим вирішувати, як і де їй жити чи виживати. Відходьте від радянських штампів, коли усіх під одну гребінку, хто не такий (слабкий, не підходить під систему) - того у концтабір чи розстріляти.
У нас дійсно свобода і це дуже добре. Більш гармонійних і щасливих подружніх пар і сімей я більше ніде, як у них, не зустрічала, і вже навіть цьому можна по-доброму позаздрити. Повірте, дехто переїхав сюди навіть з Китаю (після серйозних досягнень у спорті) та з Америки (це точно не Малин, щоб досягти успіху там і заробити гроші, треба не лише мову знати, а ще й крутитися добряче). Тобто, люди там досить успішні, а не слабкі. І я поважаю їхній вибір повернутися на свою землю, щоб не виживати, а ЖИТИ ЩАСЛИВО на своїй землі. Це головна суть. На цьому, вважаю, тему дійсно вичерпано.
Відповісти
2016.09.07 09:31 -
Volvas (20)
1 0
Оля! Спасибо за позицию, но Вы спорите с людьми, предки которых возможно выселяли моих предков в Сибирь, только по тому, что они были не такие, как остальные. Много работали, имели большую семью, по этому старались и обрабатывали много земли, имели кони и волы, ещё лес. Но пришло адское время и как говорили мои бабушка и др. родственники, их ещё и до станции не довезли, а голодранцы уже сдирали железо с крыши, так как у них была солома, а мои предки уже давно покрыли крышу железом. Это гены говорят, а их, как известно, пальцем не задавиш. На всё нужно время, так что будем ждать.
Відповісти
2016.09.06 21:14 -
маргарита (16)
0 -1
Ще одне питання - в такому разі чому вони не виїхали до Сибіру поближе до Анастасії?
Відповісти
2016.09.07 09:39 -
Volvas (23)
1 0
Возможно, Вы ходите в христианскую церковь в Малине, а не на родине Христа. Думайте иногда, прежде чем что то писать. Хотя на то и интернет, где каждый может показать степень своей запущенности.
Відповісти